Jump to content

2,2Т или 1,8Т  

120 гласа

  1. 1. кой мотор съм карал EVER?

    • нито единия
      25
    • 2,2Т
      24
    • 1,8Т
      45
    • и двата
      26
  2. 2. кой-е по-сполучлив за тунинг

    • 2,2Т
      87
    • 1,8Т
      33
  3. 3. кой- е по-здрави

    • 2,2т
      82
    • 1,8т
      38


Recommended Posts

прочети ми мненията пак ако си пропуснал нещо и виж какво съм писал, никъде не храня 2.2Т като лош мотор, а за това как и защо са го спряли не смея да взимам участие заради това което ти написах, помисли кой е спеца в случая дето обяснява някви неща дето не знае дали е прав или не, дали няма да видиш себе си като отговор :)

Не казвам че храниш петака.

Казвам фактите какво показват.

А вече всеки как ше си го интерпретира си е негова работа.

Грам не ме грее кой кво кара и кво мисли, дали 1.8т 4,2 или пък 2.2Т

Както и предполагам някой го интересува за мен.

За това излагам фактите пък всеки да си прави заклюзченията сам.

Но някой който даже не е виждал това за което говорим да дойде да ми обяснява некви неща.... нема как. :gruebel:

В случай не става въпрос за теб конкретно.

Не целя да докажа че 1.8Т или 2.2Т са супер или обратното. Опитвам се да обясня че двата мотора са доста различни като концепция и няма как да се сравняват.

Редактирано от staniola
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 604
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

В сипването може да включат и 2,7 би! :zustimm: Не се притеснявайте! :hilezh:

Тези с 2.7 БеТе са ги надраснали тия простотии.

Това е ЗИДАРски мотор. hilezh.gif

;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не казвам че храниш петака.

Казвам фактите какво показват.

А вече всеки как ше си го интерпретира си е негова работа.

Грам не ме грее кой кво кара и кво мисли, дали 1.8т 4,2 или пък 2.2Т

Както и предполагам някой го интересува за мен.

За това излагам фактите пък всеки да си прави заклюзченията сам.

Но някой който даже не е виждал това за което говорим да дойде да ми обяснява некви неща.... нема как. :gruebel:

В случай не става въпрос за теб конкретно.

Не целя да докажа че 1.8Т или 2.2Т са супер или обратното. Опитвам се да обясня че двата мотора са доста различни като концепция и няма как да се сравняват.

точно факти не си излагал, а само предположения и това се опитвах да ти обясня, няма факти от които някой да си извади заключения, за виждалите и не виждалите, няма как да си сигурен кой какво е виждал и какво не е виждал, за да определяш хората така

последното което го написа, го споменах и аз още в началото, но много хора не го приемат така както трябва, а явно като някаква лична обида и за да покажа за какво говоря, лс-то от доминатора което получих токущо

Драскай здраво, накрая ще има стартове, ако някой се престраши де...А за теб намерихме едно стоково б4 да си пробваш късмета! :hilezh:

директен цитат, най-якото е, че ми е супер забавно как от някви никакви неща и проблеми стават мега спорове между хора от които половината говорят за едно и също, но спорят помежду си, а другата половина са сляпи фенове, които са знаят само тяхното

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега исвен да пусна и аз цитат как ми се молиш ти обяснявам разни неща за по-старите коли, които искаш да си купиш докато правеше опити да се отървеш от твоя автомобил?!! :hilezh:

Драскайте смело!

И специално за Шпековия:Давай можеш още! :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2.2Т беше най-евтиният вариант който можеше тогава да си сглобя, за да отговаря на това което ми трябваше за кола, пусни цитати и ще го има и това написано, ако смяташ, че не съм прав да почнем да вадим цитати

някак си беше логично да питам теб, защото от това което беше писал до тогава по форума ми изглеждаше надежден източник на информация

Редактирано от ghostdog
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз да се включа по темата като бивш собственик на 1.8Т и настоящ на 2.2Т. Много ясно си давам сметка, че карам стара 15-годишна кола, която отдавна е демоде. Не разбирам обаче защо някои хора хейтят (шпекса го изключвам, защото той е дразнител по default) и едва ли не ме сочат с пръст колко стара кола карам.

Така съм решил, това съм си купил. Имал съм възможност да карам доста по-нова и лъскава кола, но съм предпочел да избера стара, но изпитана технология, която е компромис между надеждност, разходи и пърформанс.

Иначе 1.8Т в никакъв случай не е лош мотор, особено в нашата реалност.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Опитвам се да обясня че двата мотора са доста различни като концепция и няма как да се сравняват.

ЕМи нали и аз това казвам ве. Съвсем различни мотори. Единия е за каране, а другия е за фалене по форумите колко е як ама иначе се минават 1000 км за година. Пак питам да пускам ли линк за оная тема в газовия форум дето гордите оунъри на петако се жалваха как много харчи и караха некви сиери вместо него. По спомени де.

Сега да си дойдем на думата.

Не отговори що тоя велик мотор се е продавал като бутиков. При положение, че тръца е продаден милиони бройки ми е много интересно. За петако колко да са продаде 10 000 ? И що е спрян тоя велик мотор ве. Като е толко убав що не си го прават и до днес ,заедно с б4-те и 100-те.

Ае бегайте оттука с тия морги ве.

Така съм решил, това съм си купил. Имал съм възможност да карам доста по-нова и лъскава кола, но съм предпочел да избера стара, но изпитана технология, която е компромис между надеждност, разходи и пърформанс.

Да ве и аз така, можех да си купя рс6 ама викам искам да карам по стара и бавна кола.:hilezh: :hilezh: :hilezh:

С кое е най-евтиното?Тунек без пари не става, или става като при Шпека... :zustimm:

Става ве, само желание и малко акъл да имаш.

ално за Шпековия:Давай можеш още! :respekt:

Много лорк деева, ама колко мога ще се включвам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Старнно защо първите двама се разделят/иха с тая неземна технология.

Е тва па кво общо има? :stupid: Казах ти вече защо съм го махнал,а винаги ше ме кефи тая кола с 2.2Т ,само дето ми беше трудна за каране в градски условия,нямам втора кола и харчеше много,също така при най-елегантния удар оДлитах с 2 бона като фръкнат броня и кулер+ некой фар

п.п. говориме за напоНпан 2.2Т !

Редактирано от yavor20v
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2.2Т беше най-евтиният вариант който можеше тогава да си сглобя, за да отговаря на това което ми трябваше за кола, пусни цитати и ще го има и това написано, ако смяташ, че не съм прав да почнем да вадим цитати

някак си беше логично да питам теб, защото от това което беше писал до тогава по форума ми изглеждаше надежден източник на информация

недей се оправдава кое защо си правил! не изглежда добре :steinigung:

от преди до сега, по източника ти няма абсолютно никаква промяна :zustimm:

като си говорим за факти, не мога да си обясня как сам си противоречиш с фактите:

2.2Т е по-истинския мотор, защото се бил слагал на истинските аудита, б4ки це40ки, 200 и тн, ми те ако това бяха истинските аудита щяха да се произвеждат и до ден днешен както е с ладите седмици, защо са им на ауди ТТ-та, а4-ки, А6-ци, А8ци А7-ци, А5ци и всиките ниви букви и цифри дето бълват?

факт двата мотора 2.2Т и 1.8Т просто няма как да се сравняват, за да се сравняват две неща те трябва да са малко или много еднакви, за мен единственото общо между 2.2Т и 1.8Т е бензина и турбото

никога няма да го разберем :)

факт, не живеем в държава в която всеки да може да си сбъдва мечтите и са малко тези които в бг могат да си го позвлят, лично в моят случай ако имам възможност да избирам между две коли за всекидневна употреба - нормална а4/а6 1.8Т куатро и S2, винаги ще избера 1.8Т-то, но това не значи, че 2.2Т не ми харесва или че е лош двигател или бла бла бла, винаги ще си имам една мечта в гаража да ми седи някое насъскано S2 авант което да си карам събота и неделя

нищо от това което написа не показва или доказва защо са спряли 2.2Т, можем само да предполагаме, няма как да пишеш такива "истини" освен ако не си участвал във взимането на решението за спирането на 2.2Т от производство и в случаят ти пишеш глупости :)

не виждам нищо смешно при положение, че петака си е мечта на ауди феновете и много хора са гласували за него без да са имали реален допир с него, просто от фенщина, просто анкетата е пусната тъпо, ша ма прощаваш, но сравнението на двата мотора е неправилно

прочети ми мненията пак ако си пропуснал нещо и виж какво съм писал, никъде не храня 2.2Т като лош мотор, а за това как и защо са го спряли не смея да взимам участие заради това което ти написах, помисли кой е спеца в случая дето обяснява някви неща дето не знае дали е прав или не, дали няма да видиш себе си като отговор :)

ако беше прочел и ти темата щеше да знаеш, че коментираме спирането на производството на 2.2Т за някви 14-15години, на всички е ясно, че има нов петак

тъпото е, че тези с 2.2Т сипват, то се почна от страхотната анкета

сега се замисли, ако имаш възможност чисто финансова да си изпълниш мечтата, пак ли 1,8 ще си купиш?????

Редактирано от gerardiro
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... оная тема в газовия форум дето гордите оунъри на петако се жалваха как много харчи и караха некви сиери вместо него

Мето, и твоя гроб на бензин е нечовешко да се кара. Колко да харчи в София, на куатро? Поне 15. Е 2.2Т е 16-17-18 макс, и то на по-тежко купе.

Колегата от темата, която цитираш, просто не може да се прекине и да сложи газова.

Между другото, преди месец бях решил да си сменям колата '95 г. 2.2Т. Или поне да си купя друга. Ако щеш вярвай, 1 месец съм гледал немското мобиле, всякакви марки и модели, не си харесах нищо. Което за парите си да ми дава комфорт и надеждност. Последно останах на А8 3.3 ТД, ама с този разход на нафта и супер трошливи мотор и трансмисия, се отказах...

Мислил съм да си взема и двигателя, и да го бодна на А6 или А8 дизел, с дълги скорости. Какво ли не... Но разума надделя. Не плащам данък обществено мнение, карам си "моргата" и така.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С кое е най-евтиното?

защото сток, само с чип щеше да стигне конете които тогава ми бяха идея да карам :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е тва па кво общо има? :stupid: Казах ти вече защо съм го махнал,а винаги ше ме кефи тая кола с 2.2Т ,само дето ми беше трудна за каране в градски условия,нямам втора кола и харчеше много,също така при най-елегантния удар оДлитах с 2 бона като фръкнат броня и кулер+ некой фар

п.п. говориме за напоНпан 2.2Т !

на мен пък хич не ми е трудна. 30 к км на с4 2,2Т за година и половина не са малко! не са и толкова скъпи! но кефа е безценен. пък и човек да си сбъдне мечтата е незаменимо, хората с 1,8т не знаят за какво говоря. за всеки който има мерак да разбере защо аз съм втория от поста на колегата горе, да дойде на следващата сбирка и ще разбере за моята сбъдната мечта :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък не мога да си обясня омразата на 2.2 Т оунърите към тръца.

Някой разумен да ми го обясни.

Всички знаем че карате неземно яки машини и ви го признаваме.

ЗА КАКВО ТОЧНО ВИ Е ЯД - питам аз

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е тва па кво общо има?

Има общо, че те дават за пример, като собственик на най уникалния мотор на ауди. Някак си звучи глупаво да имаш най уникалното ауди и да се разделиш с него.

п.п. говориме за напоНпан 2.2Т !

Това също е хубаво да се уточни, защото не виждам нищо по уникално в С2, след като от пет цилиндъра са извадени същите коне, като от четири цилиндъра в ТТ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък не мога да си обясня омразата на 2.2 Т оунърите към тръца.

Някой разумен да ми го обясни.

Всички знаем че карате неземно яки машини и ви го признаваме.

ЗА КАКВО ТОЧНО ВИ Е ЯД - питам аз

веднага ти обяснявам:

яд ме е на това, че невежи хора като тебе хранят автомобил, който не са помирисвали. е а кажи ми в лицето какво не харесваш на 2,2!

е за това е темата. харесвам 1,8 до толкова, до колкото няма никаква тръпка в него. не съм чул за човек да мечтае за 1,8Т!

2,2 е чувство, хармония, нрав, респект, адреналин!... кеф с една дума. в 1,8 го няма това чувство.

така че не става дума за омраза към 1,8Т като двигател или към хората собственици на 1,8Т. става дума за омраза към невежеството и незнанието, към твърдения неаргументирани и базирани на чиста доза предположения!

Редактирано от gerardiro
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мето, и твоя гроб на бензин е нечовешко да се кара. Колко да харчи в София, на куатро? Поне 15. Е 2.2Т е 16-17-18 макс, и то на по-тежко купе.

Колегата от темата, която цитираш, просто не може да се прекине и да сложи газова.

Между другото, преди месец бях решил да си сменям колата '95 г. 2.2Т. Или поне да си купя друга. Ако щеш вярвай, 1 месец съм гледал немското мобиле, всякакви марки и модели, не си харесах нищо. Което за парите си да ми дава комфорт и надеждност. Последно останах на А8 3.3 ТД, ама с този разход на нафта и супер трошливи мотор и трансмисия, се отказах...

Мислил съм да си взема и двигателя, и да го бодна на А6 или А8 дизел, с дълги скорости. Какво ли не... Но разума надделя. Не плащам данък обществено мнение, карам си "моргата" и така.

12 газ ми дава в момента градско, а съм с доста по голяма турбинка.

А ве ако имаше пари отдавна да си купил по нова кола.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

12 газ ми дава в момента градско, а съм с доста по голяма турбинка.

А ве ако имаше пари отдавна да си купил по нова кола.

хахаххазхахХХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХАХхаххахаахха

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Марто,нали не забравяш ,че има и един 315конов 5так от миналото?

Нямам нищо против тръца,просто 2.2Т е повече мотор и става 500 коня без никви проблеми!МАни друго ,ама и си го караш секи ден!

Редактирано от yavor20v
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

яд ме е на това, че невежи хора като тебе хранят автомобил, който не са помирисвали. е а кажи ми в лицето какво не харесваш на 2,2!

Слагат го в стари купета, които преди 20-30 години са били супер оферта ама сега са некви все едно извадени от моргата. И за да предваря следващия ти въпрос, да каралм съм 100-ца. Няма нищо общо с ц5-цата. Комфорт, обезшуменост, возия и т. н. Да не говорим колко по тежкиа са 100-ците.

Не ми харесва, че харчи като ламя независимо дали го настъпваш или не. При тръца ти харчи малко као не го настъпваш или ти харчи много ако го настъпваш.

Има и още много ама ще го запазя за следващите постове.:hilezh: :hilezh: :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

12 газ ми дава в момента градско, а съм с доста по голяма турбинка.

А ве ако имаше пари отдавна да си купил по нова кола.

Това в кой град ? Аз в момента в София под 14 (бензин) не мога да до сваля ......

Редактирано от joreto
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

недей се оправдава кое защо си правил! не изглежда добре :steinigung:

от преди до сега, по източника ти няма абсолютно никаква промяна :zustimm:

като си говорим за факти, не мога да си обясня как сам си противоречиш с фактите:

сега се замисли, ако имаш възможност чисто финансова да си изпълниш мечтата, пак ли 1,8 ще си купиш?????

цитати са ти извадени от цялата тема, нама как да ги плеснеш на едно място, защото всеки си има място в темата и е отговор на мнение преди него,затова точно не си противореча, вторият цитат за мотора и моделите в които е сложен беше риторично насочен към коментар преди него

първият, да така е, нищо не се промени в източника, промени ми се идеята за колата която искам да карам

другите цитати са напляскани ей така, нека да кажа пак, понеже нещо се заядохте с мен, нямам нищо против 2.2Т, кефи ме много с изключение на неоправдано високият му разход (лично мнение) и сетъпа с рс2 карантия, това не пречи да ми се иска ако имам възможност да си го позволя да ме чака едно S2 авант в някой гараж с някоя палава турбина GT3076/GTX3076 което да си изкарвам за събота и неделя

1.8Т ми харесва и за всекидневно каране винаги бих го предпочел пред 2.2Т, особено във варианта който карам сега с малките портове на интейка и главата, защото харчи зверски малко и ако трябва да избирам между моята кола и някое 2.2Т, при положение, че ще мога да взема само 1-то, бих взел 1.8Т-то защото в 60-70% от тези 10-15к които въртя на година нямам възможност да давам газ и от там идва момента в който 1.8Т-то идва като първи избор

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Марто,нали не забравяш ,че има и един 315конов 5так от миналото?

Нямам нищо против тръца,просто 2.2Т е повече мотор и става 500 коня без никви проблеми!МАни друго ,ама и си го караш секи ден!

Да ве както при тебе, без никакви проблеми затова накрая си взе цел мотор. Хахаха

Даже не помня дали и диното даде.

Тия сме ги слушали, ае не на нас.

Това в кой град ? Аз в момента в София под 14 не мога да до сваля ......

София.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нали не забравяш ,че има и един 315конов 5так от миналото?

За него съм се изказал вече. :flehan:

Нямам нищо против тръца,просто 2.2Т е повече мотор и става 500 коня без никви проблеми!МАни друго ,ама и си го караш секи ден!

Е това е в десетката, ако не те слуша главата (в добрия смисъл на думата) и нямаш лев за съвременна РС-ка, твоя мотор е 2,2 Т. Ако искаш да возиш децата си, да се радваш на по съвременни екстри, твоя мотор е 1,8 Т.

Редактирано от martinich
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...