Jump to content

2,2Т или 1,8Т  

120 гласа

  1. 1. кой мотор съм карал EVER?

    • нито единия
      25
    • 2,2Т
      24
    • 1,8Т
      45
    • и двата
      26
  2. 2. кой-е по-сполучлив за тунинг

    • 2,2Т
      87
    • 1,8Т
      33
  3. 3. кой- е по-здрави

    • 2,2т
      82
    • 1,8т
      38


Recommended Posts

Ако си отговорите на следващите въпроси ще си отговорите и на този:

-защо махнаха металните носачи със сменяеми тампони и сложиха на тяхно място алуминиеви кокали капсоловани?

-защо стария редови 5 цилиндров дизел е в пъти по безпроблемен от новия фешън душегуб 2.5 V6 ТДИ, който го замества и стария бива спрян също от производство ?

-защо на В3,В4, 100 и т.н. е по евтина подръжката от колкото на следващото поколение В5,С5 и т.н. ?

-защо А4 гние повече от В4?

-защо на А4 таблото се цепи а на В4 не съм виждал такова нацепено?

-защо на по старите не се трият копчетата дори и след 20 години, а по новите само след няколко години вече са на бяла пластмаса?

-защо новите автомати са в пъти по скъпи и проблеми от тези на по старата генерация ?

-защо, защо, защо защо...

Така може да караме до довечера. Отговора е ясен.

И незнам как може някой колеги да коментират 5-так като даже на живо не са го виждали. Да не говорим да го карат :steinigung:

@ 4ring avus един от тях чул не до чул ма понеже кара тръц и той скача с мъжете да пише.

А да ве аз още се чудим как некой нормален ти купи оня франкещайн, ама то било щото бил с мотор легенда.:hilezh: :hilezh: :hilezh:

За разлика от 1,8Т който и на ламборгини да го сложат пак няма да стане легенда :steinigung:

Шпек покажи ми най скъпия аФтомобил с 1.8Т

Аз щи по кажа неколко пъти по скъп с 2.2Т :rolleyes:

Редактирано от staniola
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 604
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

За мен и двата мотора са еднакво сполучливи като изработка като и двата си имат недостатъци. 1.8т е дърт на библия просто му е нахлупена една 20 клапанова глава. Ако трябва да избирам между 4 и 5 цилиндъра разбира се 5 въртящия момент звука мекото ускорение... просто уникално.

Имам две 1.8 турбота и един петак- може да е дърт но за сметка на това е страшно здрава машина.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Между 1.8Т и 2.2Т избирам 2.5TFSI - харчи като 1.8Т, само с чип върви много повече от двата.

Само чакам да почнат да ги удрят RS3-ките и TTRS та да се появят по моргите :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В спора 2.2Т или 1.8Т..... :gruebel: печели 2.0Т :)

Абсурдно е да се сравняват различни технологични поколения мотори , още повече всеки с корено различна концепция. От днешна гледна точка 2.2Т не е нищо особено като става въпрос за S модел мотор, но за времето си всеки е бил революция. И двата са благодатни за проекти и за Lpg конверсия :hilezh: ...

Какво значи по-здрав ? :lol: От 200 метра свободно падане ? За тунинг ? Сток ? Що ми се струва леко тенденциозна темата и анкетата ? :hilezh:

Като цяло няма смисъл от целия спор, защото технологиите и света вървят напред, а не назад и в наши дни 4Ф серийно са с дизелов еквивалент на легендата и 1.4Т без проблем ще се опре на тръцко...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Марто,не намесвай беНвето,това не е колата която ще карам...със сигурност!

Ето го аудито в RO

Махнах го ,защото можАх....

тези дето са имазали така хубавата кола, последните дето я купиха ли са?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма смисъл да се правят вечни коли, както преди 20 години. В днешно време конкуренцията е убийствена и всички масови автомобили стават морално остаряли от 5 до 10 години след производство. И все пак автомобилите се правят за да се купуват нови, а не да се карат до живот. Дори в БГ се карат доста нови коли. Карам от изброените 1.8т и мисля, че е прилично здрав, за вървежа е много относително. 2.2т не съм и сигурно няма и да карам, но ако имам възможността да си закупя автомобил с ново поколение бензинов турбо двигател изобщо нямаше да се замислям кой от старите върви повече и кой е по здрав. :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този пък красивия седан като е стока що седи стана два месеца на продажба и никой не го иска.

Няма да се учудя ако догодина пак се продава.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В днешно време за какво му е на обикновения човек 2.2Т на автомобил отпреди 20 години, освен ако няма СЕРИОЗНИ намерения за него? hilezh.gif

Унгарското турбо се е доказало като стабилна масова моторетка. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако си отговорите на следващите въпроси ще си отговорите и на този:

........................

Много безмислена злоба изливаш и излишно се напрягаш,при положение,че никой досега не каза нищо лошо за 2.2Т .Просто факт е ,че техниката се развива и 2.2 Т въпреки ,че си е спечелил статуса на легенда в историята на ауди,отдавна не е на върха в моторната им гама,все пак сме 2012 г.Да не говорим,че и темата не е пусната от 1.8Т оунър ,а от засегнат неизвестно защо горд собственик на 2.2Т .Иначе другия път ,кат река да пиша нещо във форума теб ще питам ,обещавам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Злоба няма !!!

Говорим си истианта. Нещо от това което съм написал да е лъжа случайно. Написал съм го за да покажа защо е спрян 2.2Т

Спрян е защото всичко е маркетинг. Колегата по горе каза, вече не правят "вечни" коли. То е ясно че нищо вечно няма на тоя свят. Това е образно казано.

Идеята е че новите коли се карат докато са в гаранция и нова. А тука си купуваме 20 годишни поройници и си мислем зе караме коли.

Та с две думи ресурса на новите коли е много по малък от колкото старите.

Това ти го обяснявам господин "четри кръга" за да ти обясня защо са спряли 2.2Т.

А дали ше ме питам или не грам не ме интересува. Въпроса е че повечето пишете глупости. Чел не до чел, чул не до чул.

Равносметката дотук от всички писали до момента :шестима с 1.8Т, двама с петаци,единия дизелов ,другия с мотора-мокра мечта от темата 2.2 Т,и един с бивш бръз ,но иначе всички са за 2.2 Т и са пределно запознати със здравината,икономичността и вървенето му :respekt:

В темата колко човека от пишещите са с 2.2Т:

gerardio

yavor20v

jsracing

staniola

Има и още но не пишат а само гледат сейра :hilezh:

Taка че спри по добре.

Редактирано от staniola
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А да ве аз още се чудим как некой нормален ти купи оня франкещайн, ама то било щото бил с мотор легенда.:hilezh: :hilezh: :hilezh:

Айде ве кашкавал, обясни ми кое не й беше на ред на мойта кола,за да е франкенщайн? :gruebel:

Аз веднага ше ти обясня проблема на твоя навес(освен собственика му)....както си тунер най-голем и подпухнАл и си постигнАл шеметен надуФ на 1500оборота с тва хихи ,дето си заварил с телоподаващото ,сложИ ли некви по-нормални спирачки на тая талига или викаш тя и с тия си спира,а? :rolleyes:

Подут,ти си такова посмешище че няма някой ,който да не ти се смее ве! :hilezh: Старт от скрапа с пропаново обдухване и разпилен изпарител! :flehan:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В темата колко човека от пишещите са с 2.2Т:

.....

Има и още но не пишат а само гледат сейра :hilezh:

......

Колеги не се карайте!!!!! ... много пот и нервни клетки заминаха, а това все пак е само анкета. Нека се забавляваме с темите .... не да се изяждаме по между си. Има кой да ни яде в живота :))) Иначе наистина се налага, както казва колегата staniola да гледаме сеира ;)

ПП:Не стреляйте по мен ;)) аз съм само наблюдател - сеирджия :)))

Редактирано от d_anev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Злоба няма !!!

Говорим си истианта. Нещо от това което съм написал да е лъжа случайно. Написал съм го за да покажа защо е спрян 2.2Т

Спрян е защото всичко е маркетинг.

Спрян е защото по него време 5 цилиндровия мотор е бил много рахитичен за да е топ мотор, на уважаваща себе си автомобилна фирма. Рязнали са един цилиндър на петако и са пуснали масово тръца. А за топ мотори са започнали да използват съвсем други технологии.

В темата колко човека от пишещите са с 2.2Т:

gerardio

yavor20v

jsracing

staniola

Старнно защо първите двама се разделят/иха с тая неземна технология.

Редактирано от martinich
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

нищо от това което написа не показва или доказва защо са спряли 2.2Т, можем само да предполагаме, няма как да пишеш такива "истини" освен ако не си участвал във взимането на решението за спирането на 2.2Т от производство и в случаят ти пишеш глупости :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мухахахахха

anketan.jpg

само 23-ма от гласувалите са карали 2,2 и въпреки това мнението за него и много по-положително, не очаквах разликата да е толкова смайваща в мнението на масите. разбира се винаги остават 3-ма загубени да защитават невъзприета кауза! именно те са злото, злобно и завистливо очевъзприятие върху всепризнатите факти.

Despite the Sport Quattro’s motorsport roots, it’s the RS5’s suspension that feels stiffer and keeps the car flatter in bends – although the adaptive dampers mean it never feels harsh.The RS5 takes a more clinical approach to performance. Its traction and outright speed are phenomenal, as is its exhausts’ earth-shaking rumble, but somehow the raw motorsport DNA present in the Sport Quattro is missing. They just don’t build them like they used to...

http://www.autoexpress.co.uk/carreviews/firstdrives/256183/audi_rs5_vs_audi_sport_quattro.html

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айде ве кашкавал, обясни ми кое не й беше на ред на мойта кола,за да е франкенщайн? :gruebel:

Аз веднага ше ти обясня проблема на твоя навес(освен собственика му)....както си тунер най-голем и подпухнАл и си постигнАл шеметен надуФ на 1500оборота с тва хихи ,дето си заварил с телоподаващото ,сложИ ли некви по-нормални спирачки на тая талига или викаш тя и с тия си спира,а? :rolleyes:

Подут,ти си такова посмешище че няма някой ,който да не ти се смее ве! :hilezh: Старт от скрапа с пропаново обдухване и разпилен изпарител! :flehan:

Аз съм сигурен, че 'колегата' прави асоциация с Франкенщайн съвсем добронамерено.

Както при близки срещи с въпросния Франкенщайн, на човек му изтръпват капачките на колената и се получават тремоли в мандибулата, така и при ускорението на въпросния автомобил са налице тези признаци. Сигурен съм, че той това има предвид :rolleyes:

А за телоподаващото мога да кажа само 'хвалъ на такивИ мастъри' :flehan:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

нищо от това което написа не показва или доказва защо са спряли 2.2Т, можем само да предполагаме, няма как да пишеш такива "истини" освен ако не си участвал във взимането на решението за спирането на 2.2Т от производство и в случаят ти пишеш глупости :)

В такъв случай може би ти ще просветлиш нас заблудените защо е спрян ??? :steinigung:

В товя форум се е напълнило със спецове който ти обясняват как знаят всичко и как ти никгоа не си прав <_<

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не виждам нищо смешно при положение, че петака си е мечта на ауди феновете и много хора са гласували за него без да са имали реален допир с него, просто от фенщина, просто анкетата е пусната тъпо, ша ма прощаваш, но сравнението на двата мотора е неправилно

В такъв случай може би ти ще просветлиш нас заблудените защо е спрян ??? :steinigung:

В товя форум се е напълнило със спецове който ти обясняват как знаят всичко и как ти никгоа не си прав <_<

прочети ми мненията пак ако си пропуснал нещо и виж какво съм писал, никъде не храня 2.2Т като лош мотор, а за това как и защо са го спряли не смея да взимам участие заради това което ти написах, помисли кой е спеца в случая дето обяснява някви неща дето не знае дали е прав или не, дали няма да видиш себе си като отговор :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карал съм и 2 та мотора в напълно сток вариант.

Незнам защо си мисиш че ауди са се отказаи от 5 цилиндровия редовак...

Новото РС3 е петкан.... http://www.worldcarfans.com/109031717906/upcoming-audi-rs3-to-receive-5-cylinder-turbo-from-tt-rs

Редактирано от HCOHCO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако беше прочел и ти темата щеше да знаеш, че коментираме спирането на производството на 2.2Т за някви 14-15години, на всички е ясно, че има нов петак

Айде момчета, може още да сипвате! :hilezh:

тъпото е, че тези с 2.2Т сипват, то се почна от страхотната анкета

Редактирано от ghostdog
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...