Jump to content

2,2Т или 1,8Т  

120 гласа

  1. 1. кой мотор съм карал EVER?

    • нито единия
      25
    • 2,2Т
      24
    • 1,8Т
      45
    • и двата
      26
  2. 2. кой-е по-сполучлив за тунинг

    • 2,2Т
      87
    • 1,8Т
      33
  3. 3. кой- е по-здрави

    • 2,2т
      82
    • 1,8т
      38


Recommended Posts

... За това и един съвременен четирицилиндров ВРЦ автомобил, ще премажа легендарната S1-ца.

пак не е точно сравнението, ВРЦ-тата са развивани до днес, докато S1-цата преди много време, не се знае, ако ауди бяха останали във ВРЦ какво щеше да е тяхното ниво и как щеше да се представя наследника на S1

Редактирано от ghostdog
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 604
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Равносметката дотук от всички писали до момента :шестима с 1.8Т, двама с петаци,единия дизелов ,другия с мотора-мокра мечта от темата 2.2 Т,и един с бивш бръз ,но иначе всички са за 2.2 Т и са пределно запознати със здравината,икономичността и вървенето му :respekt: Долу горе нещо подобно щеше да е, с един собственик по-малко за първия от тема със заглавие V10 5.0 Т vs 1.8 T всички без собствениците на 2.2 Т ще бленуват за първия,но грозната реалност е друга :hilezh:

П.П.Няма друг автомобилен форум дето толкова злобно да се оплюват собствените марки и модели .

Редактирано от 4ring avus
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

пак не е точно сравнението, ВРЦ-тата са развивани до днес, докато S1-цата преди много време, не се знае, ако ауди бяха останали във ВРЦ какво щеше да е тяхното ниво и как щеше да се представя наследника на S1

Нямаше да се развиват с петако при положение, че ВРЦ-тата са ограничени на 300 к.с., които се вадят безпроблемно и от четирицилиндров мотор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

никога няма да го разберем :)

факт, не живеем в държава в която всеки да може да си сбъдва мечтите и са малко тези които в бг могат да си го позвлят, лично в моят случай ако имам възможност да избирам между две коли за всекидневна употреба - нормална а4/а6 1.8Т куатро и S2, винаги ще избера 1.8Т-то, но това не значи, че 2.2Т не ми харесва или че е лош двигател или бла бла бла, винаги ще си имам една мечта в гаража да ми седи някое насъскано S2 авант което да си карам събота и неделя

Редактирано от ghostdog
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И двата мотора са ееднакво сполучливи

Просто от Фелве са клъцнали единия цилиндър на големия тръц и се е получил малкия тръц

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За да може шпека от ауди форума в булгаристан да си сложи пръдня на тръца.

И какво да ти кажа? Че по голям мотор с повече коне, кубатура и 140 нютона повече че харчи колкото 150 коня ??

Това няма как да стане. Сам го знаеш и пак пишеш.

п.п. първия със сешоара се обади къде са другите ?

Не ве я кажи как гордите оунъри на петако пускат теми за газ, че го карат един път в месеца. Да ти дам ли линк.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема на големия тръц е че да го притежаваш, трябва да караш или презокеански лайнер (S6), или да си продадеш бъбрека и да си купиш RS2. Т.е. по рядък е, от там непознат, а и 5-10 години по стар. Иначе всеки ауди фен се е сънувал в синя РС2 авант, но за съжаление реалността е друга.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За това сигурно тези, които ги карат на бензин се броят на пръсти, защото малко харчат :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За това сигурно тези, които ги карат на бензин се броят на пръсти, защото малко харчат :hilezh:

Ами като се газира за под една кинта,ко да го караш на бензин.То си е мазохизъм

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

поне е направено качествено,иначе е сиганийка,да...

Вътре салонът е синьо/черно тапициран като RS2,пооправени са доста неща,за които не стигнах аз и си дават газ хората...Но тая лепеМка на предния джам троши просто :hilezh:

p.s.сигурно са търсели тоя ефект,ама ...

jeff-koons-bmw-art-car_1.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

КОлко 2.7Т тунинговани знаеш в България?

Аз знам само едно..

2.7Т е благодатен за тунеци мотор,но е много по-сложно с оглед на това че тряа сваляш мотор за щяло и нещяло,всичко е х2 в части и х още 2 като цени :hilezh:

А 1.8Т има във всяка морга,експериментатори много,чаркове евтини,пазар залят с тунек партс,открехнати мастери и така :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бе пичове ,говорите все едно гледате яка кака-била курва,била боклук ама всеки ако може и ако има х.. ще я има,гроздето е кисело казват!Е тва ви е спора.

2.2Т е мотора.

Редактирано от pa4anga
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Българина кара 1.8Т защото с малко парици и ФЪРчиш... Ако види възможност скача веднага на 2.2Т пределно ясно е!!

За това БГ прелива от Е36-ци М-ПауЪр щот секо сака да е гъзе безплатно!!! :hilezh:

п.п Нищо против 1.8Т но и на Жигулката да забодеж турбинка и гърне ще вади същия звук :respekt: Петако с или без турвина е музика за ушите

Редактирано от Au(90)di
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За това БГ прелива от Е36-ци М-ПауЪр щот секо сака да е гъзе безплатно!!! :hilezh:

Точно с една М-ка е най-безплатно :hilezh:

Средната цена на М3 е36 в занемарено състояние е 10-12к лв, в добро състояние е 15-20к лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Марто,не намесвай беНвето,това не е колата която ще карам...със сигурност!

Ето го аудито в RO

3863856c.jpg

Махнах го ,защото можАх....

бре тоя като кара с 200 тия чертички нема ли да вадят очите като пречупват светлината !!!!!

ИНАЧЕ ЛИЧНО ЗА МЕН СПОРА КОЙТО СЕ ВОДИ Е БЕЗМИСЛЕН!!!!

колеги кой евростандарт подържат моторите

Редактирано от CHERVEQ
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въпреки, че карам два 1.8Т признавам, че за някаква страховита бегачка бих избрал да е с 2.2Т.

Обема и звука са си сериозно предимство. Проблема му е, че не е толкова масов.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...