Ngoro Публикувано 6 Март 2012 Доклад Share Публикувано 6 Март 2012 И аз я търся тази причина вече 3-та година колега но още не съм я намерил Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Don_Diego_ Публикувано 6 Март 2012 Доклад Share Публикувано 6 Март 2012 Днес огледах Potenza Adrenalin Re002 и получих душевна ч*кия Според мен ще бъде страшно добър модел гума и ще си заслужава парите. Мисля, че вече имаше наличен и Conti Premium Contact 5 на търсения размер Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
atangraz Публикувано 6 Март 2012 Автор Доклад Share Публикувано 6 Март 2012 Точно между двата модела се колебая.Contipremiumcontact 5 e начело в теста на ADAC.Досега не съм карал с conti.От 10г съм с Bridgestone.ADAC казва conti,но нещо ме тегли към adrenalin 002.Обикновено карам с 90-120 км/ч.Дали RE002 може да се окаже една шумна,твърдо возеща,некомфортна гума или напротив. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Don_Diego_ Публикувано 6 Март 2012 Доклад Share Публикувано 6 Март 2012 На пръв поглед ми се струва, че няма да е много шумна - каучука и е изключително мек и "лепка" (пръст трудно се плъзга по нея). Но върпоса е, че на твоя размер я няма, в момента е налична само на 225/55/16, а според информациите на останалите размери производството ще започне чак средата на лятото Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
super_ivo Публикувано 6 Март 2012 Доклад Share Публикувано 6 Март 2012 Има яснота ли за цените на Potenza Adrenalin Re002 и Continental Contipremiumcontact 5 за 205/55/16? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo-G Публикувано 7 Март 2012 Доклад Share Публикувано 7 Март 2012 Недей така крайно колега. Аз 5 лета и 50000км съм с Dunlop SP Sport 01 и продължават да се държат добре. Сега ги сменям, че станаха доста шумни и са започнали да "щърбят".Определено Дънлоп си е много добра гума. Явно има логическо обяснение защо при теб се е получило така.Mи не знам дали е крайно, ама и аз мога да споделя някои от негативните впечатления на колегата. Въпреки, че колата ми е 20-годишен полу-мъртъв кошер, обичам да му давам зор, до колкото му стигат силиците... И понеже гумите ми бяха с някви неизвестни дотове и километри, миналата пролет реших да го обзаведа с 4 нови SP Sport 01, поне да си давам газ малко по-спокойно. И кво установих малко след като ги монтираха - имах по-малко грип от старите ми гуми, едните 4-5 годишни Мишлени, другите 8-10 годишни от марка, която не помня. И тогава се почна чуденето - казах си, че сигурно още се "разработват". Ама минах 2-3хил. км и нещата не се промениха. После и аз реших, че са твърде "спортни" и още е хладно и не ги загрявам добре на градско. Да ама и в жегите не се промениха нещата. И на мокро също не спират и не държат добре. Още на първия дъжд щях да се убия с тях - идвайки от центъра по Цариградското, слизайки надолу към Румънското посолство така ми тръгна, че се озовах почти в средната лента на Ситняково, с вратите напред. И то с няква съвсем нормална скорост от 50-60км/ч, да речем, която преди никога не ми е била проблем. С две думи - очаквах доста повече от модел на Дънлоп, който има "Sport" в името си. Определено ще се огледам за друга марка следващия път. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 7 Март 2012 Доклад Share Публикувано 7 Март 2012 С оглед на колата ,която карам,мога да кажа,че на тестове не може и не трябва да се вярва.Сменил съм доста размери и модели.Теста няма как да ти каже след 10к км и твоя стил на каране+състояние на колата+пътищата в БГ,какви качества ще има гумата.Премиум марки,залагащи на името си ,за да дерат кожи,не благодаря. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ngoro Публикувано 7 Март 2012 Доклад Share Публикувано 7 Март 2012 (Редактирано) ADAC май даваха инфо за Оптигрип-а на гуудиер точно как продължават да се дръжат все така добре на мокро и след 5000-6000 км когато са се позатъркали каналитета имаше някъде и разрез на оптигрип-а и хитрината която ползват да разширят каналите навътре че да може да избутва все толкова вода.Имаше и забележка че само 205/55/16 със скоростен индекс V става за нещо защото на W и нагоре каучука бил мизерия а надолу от V бил също зле.което за останалите гуми в теста го нямаше като забележка. Но наистина не винаги слагат такива тестове и не навсякъде Редактирано 7 Март 2012 от Ngoro Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
velas Публикувано 8 Март 2012 Доклад Share Публикувано 8 Март 2012 С две думи - очаквах доста повече от модел на Дънлоп, който има "Sport" в името си. Определено ще се огледам за друга марка следващия път. Наистина нямам обяснение за това... Моята кола е тон и половина, като се натовари сигурно става над два тона...и на сухо и на мокро не съм усещал такива проблеми...Влизал съм с висока скорост в големи локви...изтръпвал съм и кръвта ми е нахлувала в главата, но...почти никакъв аквапланинг. Правили сме гонки с едно приятелче по магистралата ни към Бургас. По завоите нагоре не съм усещал ни най-малко приплъзване... Преди няколко лета в един от най-горещите дни се прибирах от София към Варна. Термометъра на таблото показваше 38°С около В.Търново и при скорост над 120км/ч усещах носене и люлеене, но божа работа колко е била температурата на асфалта... Три пъти сме ходили на екскурзия до Чехия, 13-14 ч?са непрекъснато каране, доста време със 130-150км/ч, никакви забележки към гумите. Който е карал по Хитлеровите магистрали, знае какво е усещането когато се изпадне в резонанс... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ngoro Публикувано 8 Март 2012 Доклад Share Публикувано 8 Март 2012 Сега остава да сверим в кой завод са ни правени гумите и да видим дали не е от там проблема Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Don_Diego_ Публикувано 8 Март 2012 Доклад Share Публикувано 8 Март 2012 Аз Dunlop произведен на различно от Германия място не съм срещал скоро Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audiceco Публикувано 8 Март 2012 Доклад Share Публикувано 8 Март 2012 (Редактирано) Другата седмица тест на летни гуми 225/45/17 в списание Аутобилд България! Аз карам с такъв размер и чакам с нетърпение да прочета резултатите! Редактирано 8 Март 2012 от audiceco Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ngoro Публикувано 8 Март 2012 Доклад Share Публикувано 8 Март 2012 Тогава ни остава да сравним датата на производство. Да не сме попаднали на седмицата в която са осрали смеската ...Друго обяснение нямам просто Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
skyblue Публикувано 8 Март 2012 Доклад Share Публикувано 8 Март 2012 Унироял е по-особена гумаКолега какво визираш под особена.Питам защото си купих точно Унироялче.благодаря Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Don_Diego_ Публикувано 8 Март 2012 Доклад Share Публикувано 8 Март 2012 Другата седмица тест на летни гуми 225/45/17 в списание Аутобилд България!http://www.tyrereviews.co.uk/Article/2011-Auto-Express-Ultra-High-Performance-Tyre-Test.htmВече излизат и за 2012 тестовете по разни сайтове, но само на 18" и 19" (ония на Запад не се шегуват с размерите ) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo-G Публикувано 9 Март 2012 Доклад Share Публикувано 9 Март 2012 Наистина нямам обяснение за това... Aми и аз не намерих. Как 4 нови гуми могат да държат по-малко от две 3-4 годишни и две 6-7 годишни... Нямам идея, но е факт със сигурност, не е като да си внушавам. Положителната страна е, че вместо understeer-а, вече ми тръгва едновременно и с четирите гуми и лятно време си дрифтя из града със скорости от порядъка на 20-40км/ч. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audiceco Публикувано 9 Март 2012 Доклад Share Публикувано 9 Март 2012 Някакво мнение от хората разбиращи от гуми за Zeetex made in P.R.C! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Geeppii Публикувано 9 Март 2012 Доклад Share Публикувано 9 Март 2012 Някакво мнение от хората разбиращи от гуми за Zeetex made in P.R.C! Евтини,китайски като за 2-3 сезона.Не очаквай чудеса от тях. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
velas Публикувано 11 Март 2012 Доклад Share Публикувано 11 Март 2012 (Редактирано) Как 4 нови гуми могат да държат по-малко от две 3-4 годишни и две 6-7 годишни..Явно нещо е станало с каучука им... Да не си уцелил поръчкови гуми за дрифт?...П.П. Ще видя ДОТ-а на моите и завода, ама едва ли има гума на Дънлоп без ОТК... Редактирано 11 Март 2012 от velas Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audiceco Публикувано 15 Март 2012 Доклад Share Публикувано 15 Март 2012 (Редактирано) Коментарите оставам на вас колеги! Редактирано 15 Март 2012 от audiceco Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 15 Март 2012 Доклад Share Публикувано 15 Март 2012 Айде първият коментар от мен:При тези модели температурата е голямо значение за поведението на гумата. Затова при близки по параметри гуми, конкретните абсолютни стойности не дават полезна информация за избор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Мирослав филчев Публикувано 15 Март 2012 Доклад Share Публикувано 15 Март 2012 (Редактирано) Зная че темата е за 16'' гуми,но някой има ли данни за най-масовата 205/60/15 ?? Аз доста години карам само със yokohama,но последно време имат само един C DRIVE. Преди имаха уникална гума с диагонални канали(A 539),но беше за 14" гуми. Сега гледам че е изязал C drive 2 ,но обикновенно втора серия почти винаги е боклук(така правят и с колите за да върви икономиката,но това е друга тема). Винаги съм харесвал toyo ,yokohama понеже почти нямат лицензи във измислени страни като полша(например). Има ли вече излязли резултати и какви са ви мненията? Редактирано 15 Март 2012 от Мирослав филчев Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vitcig Публикувано 15 Март 2012 Доклад Share Публикувано 15 Март 2012 (Редактирано) Наистина нямам обяснение за това... Викат му tread wear, и определя колко твърда е една гума, иначе казано - колко е твърда сместа, оттам и колко бързо се износва ...Колкото повече - толкова повече grip ....Е някой да погледна някой saver - около 180-200 е индекса ...Убавите са след 300 !По темата - зимата си карам Вредещайна, лятоска - Тойо !Проблеми нямам ... Редактирано 15 Март 2012 от Vitcig Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SunShine Публикувано 15 Март 2012 Доклад Share Публикувано 15 Март 2012 Обратното е, ниските индекси са при семи и пълните сликове.Мека гума е около 200, средна около 300... твърда около 400.С едно уточнение средна при един производител може да е мека при друг и твърда при трети. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vitcig Публикувано 15 Март 2012 Доклад Share Публикувано 15 Март 2012 Па може и да съм го объркал Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване