Jump to content

Отново за свистенето при висока скорост


zografa

Recommended Posts

Знам,че темата е дъвкана много пъти и в крайна сметка нещата опират до отваряне на цялата врата и наместване на рамката със стъклото.Е аз искам да избегна този момент и да се отърва от гадния шум по простата причина,че не ми се пипат корите на вратите защото нямам никакви други оплаквания и ме съмнява,че веднъж отворени ще започнат гадни скърцания и тракания.Та идеите,които ми хрумнаха са:

1.Може ли с контролирано и внимателно напъване да се доближи рамката към купето(не ми се вижда добра идея)

2.Дали с леко изместване на планката за заключване ще има някакъв ефект.

3.Варианта,който ми се вижда най-удачен-да сменя цялото уплътнение на рамката на вратата по купето с ново,мисля си,че с времето тези уплътнения се сплескват.Проблема обаче е откъде да намеря уплътнение и някой правил ли е тази заигравка,ако може въобще да се направи.

4.Да залепя някаква уплътняваща лента по горната част на рамката на вратата,да речем с дебелина 1мм.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:blink: при скорост от 150 - 200 км/ч мотора е доста по шумен от свистенето а и при такава скорост едва ли ще ти пречи свистенето ........ защото би трябвало да си се съсредоточил върху пътя

:bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами от 120 нагоре вече си свисти яко,какво общо има скоростта обаче...

Скоростта е много важна, защото с нея, пропорционално се увеличава въздушния поток, а от там и свистенето.

Добър вариант е напасването на рамката.

Това с прилагането на сила за деформиране и постигане, изменение положението на врата не е добра идея.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2.Дали с леко изместване на планката за заключване ще има някакъв ефект.

При мен помогна ,но все пак бояджиите бяха барали там преди да купя колата.Ако се мръдне много навътре вратата почва да се затваря по-трудно и личи по ръбовете отвън.Като се затваря много леко пък свисти при по-висока скорост.Затуй и аз си мисля,че уплътненията се сплескват малко или много с годините, а разглобяването на вратата и напасването на рамката(както е описано във форума) компенсират точно това.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Знам,че темата е дъвкана много пъти и в крайна сметка нещата опират до отваряне на цялата врата и наместване на рамката със стъклото.Е аз искам да избегна този момент и да се отърва от гадния шум по простата причина,че не ми се пипат корите на вратите защото нямам никакви други оплаквания и ме съмнява,че веднъж отворени ще започнат гадни скърцания и тракания.Та идеите,които ми хрумнаха са:

1.Може ли с контролирано и внимателно напъване да се доближи рамката към купето(не ми се вижда добра идея)

2.Дали с леко изместване на планката за заключване ще има някакъв ефект.

3.Варианта,който ми се вижда най-удачен-да сменя цялото уплътнение на рамката на вратата по купето с ново,мисля си,че с времето тези уплътнения се сплескват.Проблема обаче е откъде да намеря уплътнение и някой правил ли е тази заигравка,ако може въобще да се направи.

4.Да залепя някаква уплътняваща лента по горната част на рамката на вратата,да речем с дебелина 1мм.

Колега , пасва ли добре вратата към купето като се затвори ?

Ако пасва добре значи проблема не е от рамката на вратата !

При мен проблема се оказа че е от счупен заден водач на стъклото , при затваряне на стъклото задния му край не прилепваше добре и докато разбера от къде е проблема в чудо се видях. След като един ден се счупи и другия водач се наложи да ги сменя и О ЧУДО вече и със 180 да карам няма никакво свистене. Иначе от както свалях кората поне 5 пъти наистина започна да скърца по някога :angry:

Относно смяната на уплътнението , това са едни от нещата които Ауди правят наистина много качествено и дълговечно. Едва ли проблема ще е от деформирано или износено уплътнение на вратата.

Проблема ти е или от рамката на вратата или от не добро затваряне на стъклото!

Редактирано от dak
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:blink: при скорост от 150 - 200 км/ч мотора е доста по шумен от свистенето а и при такава скорост едва ли ще ти пречи свистенето ........ защото би трябвало да си се съсредоточил върху пътя

:bia:

Ами мотора започва да се чува към 180км/ч незнам дали ми вярваш,но шестака е доста тиха моторетка.

Благодаря за съветите,не вярвам да има проблем с водач на стъклото понеже си работи перфектно,но ще пробвам в движение да го надигна с ръка за проба.Смятам да пробвам с уплътняваща лента залепена на рамката,намерих една черна много подходяща пък да видим,не ми се пипа тая кора :( и все пак си мисля,че смяна на уплътнението може да помогне.Някой правил ли е тази магария да помогне със съвет.Между другото вратата се затваря много леко и няма видими изметвания,при отваряне обаче въобще не усещам онова характерно щракване.Дърпам ръчката от вътре и не усещам никакво усилие точно преди да се отвори вратата,просто опъвам ръкохватката,която по целия си ход се движи леко и вратата се отваря,дали няма пробле някъде в заключването.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При затворена врата,натисни горната част от вън,виж колко поддава спрямо останалите врати.С напъване или ''лентички'' според мен нищо няма да се получи.Не е толкова страшно да махнеш кората,алуминиевите конуси на рамката са точно за това поставени там. :) Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ми се вярва,чувам го ясно над главата си,някъде точно на сгъвката на рамката.

и при мен точно така.Само с пръсти ,с леко усилие да придърпам от горния край докато карам и спираше да фири.

Редактирано от autorazsipnik
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сериен вирус е това при А4-ките.И моята след 170км/ч. почва до фучи и съска от най-горната част на ватата(рамкара на стъклото) и на двете предни врати.Като придърпам с ръка рамката на прозореца навътре към купето и спира шума.Все още не съм почнал да търся решение,но ще се наложи като се постопли времето.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен свистенето беше от уплътненията , отидох до зоомагазин и си купих шлаух дето за въздух на рибките в аквариума 50ст. метъра и я сложих под уплътненията на вратата и всичко е наред

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Опаа,колега я разясни малко повече,къде го подпъхна,цепи ли го,вижда ли се после и т.н. вижда ми се добра идея,не се бях сетил за това.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така сега :)

Аз лично съм разглобявал кората поне 8 пъти. няколко пъти сменях водачи 1 път машинка. Ако я затвориш като хората няма да скърца след това.

Аз също имах такъв проблем и се оказа от огледалото :). Пак се чуваше някаде от горе супер странно. Оказа се че гадните наркоманчета са опитали да ми свалят огледалото и на 1 място при висока скорост се отваря едната пластмаска и почва да свири Погледни може наистина да е от там.

Уплътнение ако решиш да сменяш 1во е адски трудно да го поставиш като фабричното. Втора употреба не мисля че искаш, защото може да е толкова зле колкото и твойто (а пък и мисля че не се продава само уплътнението освен при непоправима врата :)). Аз проверявах колко струва за голф 2 уплътнението за всичките врати и цената беше за ново 2000 лв. :) такаче провери другите възможности и тогава се мяткай на такава идея ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е от огледалото при мен щом като дръпна рамката на прозореца на вратата навътре плътно и спира шума.При мен е и от двете предни врати съскането след 170км/ч.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми май няма да минем без разглобяване,баси Б4-ката е 17 годишна и няма никакви такива проблеми.

лепни едно уплътнение за прозорци. има такива с профила на автомобилните уплътнение или близки на тях, от вътрешната страна на вратата и няма да свисти.

Verified

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Малко късно пиша,но оправих проблема,пробвах самозалепващи ленти и всякакви други уплътняващи шитни ама мухи.После реших да действам хамалската,преди това мръднах планката за заключване(която е на купето)с половин деление навътре,отвън се забелязваше,че рамката на пасажерската врата стои доста по-прибрана,а на шофьорската поддава към 1мм. когато се натисне отвън.След 3сек. мислене отворих вратата подпрях я с коляно отвътре и дръпнах само рамката към мен бавно,като малко по малко увеличавах силата,след малко нещо каза щрак и рамката поддаде съвсем малко,но достатъчно.Затворих вратата легна си перфектно и най-важното няма шум при всякакви скорости тишина и кеф,според мен вратата е била напъвана или от крадци или от някакъв вид хамалско отваряне и затваряне,аз просто съм я наместил дърпайки в нормалното и положение.Звука беше точно,като на напасване на нещо деформирано,а и щом щракна рамката остана,като бетонирана,вече не поддаваше ,в която и да е посока,не съм привърженик на тези методи,но явно понякога помагат,най-важното е ,че проблема се реши и то за 2 секунди :jump:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 8 months later...

Аз малко да посъбудя темата. Моята каляска A4 B5 99" фейслифт, след 160-170кмч, започва да става течение през клапата на външния въздух :hilezh: , като я затворя намаля, но пак просфирва. Та мисълта ми е дали може да е от това, че пасажерската врата не уплатнява добре и да става течение от там. :gruebel:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това мисля че е от уплътненията на клапите в самото табло. Има доста писано по въпроса, някои колеги ги тапицират, защото са с някакъв дунапрен фабрично, който се разпада с времето, а пък пипнеш ли го с ръка става директно на прах :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не всички са с дунапренови клапи. На моята например са гумени Б5 97-а. Мисля, че на по старите са дунапренови gruebel.gif/> Клапата за рециркулация при мен е под филтъра за купето. Виж дали и при теб е там и някой като разцъква копчето за рециркулация гледай дали затваря и отваря нормално. Точно пък от там не виждам как ще свисти ако филтъра и капака са си на място. Въздуха го взима от отделението за акумулатора и няма директна въздушна струя там. Та в тоя ред на мисли съвсем възможно е да става течение заради врата или да има дупка някъде другаде.

И при мен много свири от рамките. И двете ми врати са провиснали леко. Дайте акъл как да ги оправя без много много разглабяне. Не искам да нагласям само рамки, предпочитам да повдигна вратите. Ботовете дето са към купето са много яко стегнати и китайското ми гедеро се криви та не мога да ги отвъртя.hilezh.gif

Редактирано от Todir
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля че открих виновника, натискайки пасажерската врата видимо уплътнението не лягаше добре и поддаваше доста като натисна рамката към купето. Ще пробвам насрещника на вратата ако не стане ще мърдам рамката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...