Jump to content

Предстояща покупка на Ц4 А6 2.8 комби


laboratoria

Recommended Posts

Може ли някой да ми каже на какво да наблегна при огледана колите, едната е 174 к.с, а другата 193. Колите са на по 300 000 км. Съединителя ми е ясен, смяната ще е за мен сигурно, но какви други симптоми мога да проверя за качеството на колата. Тази със 174 к.с. е 4х4, другата не е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо не? Това са големи агрегати, при навременно сменяне на консумативите и добра поддръжка, не би трябвало тези километри да са решаващи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега 300 000км. ?? :unsure::rotcol::stupid:

Защо бе колега, даже са малко... всички коли нов внос от 2002 - 2003 идват в Бг на поне толкова километри, че и отгоре

Тия Ц4-ки направо не са карани

Редактирано от BECKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега 300 000км. ?? :unsure::rotcol::stupid:

ЗащО? :blink: Това е Ауди бе човек,това са здрави мотори,трансмисията ли те притеснява,Има няколко Аудита куатро С3 на по над 400 000 км и хората още си ги карат, два от тях още не са сменяли съединител.Да не мислиш че колата коато си купил е била на 130 000 км :rotcol: 299 999+..................Недей така неподговено да пишеш

Редактирано от integrale45
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да де знам, че са здрави се пак Audi знам че и километражите се връщат, зануляват, преобръщат... и т.н, но съм много скиптично настроен. Все пак това са навартяни километри а се съмнявам да са с перфектна поддръжка :unsure:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

която ти вдъхва повече доверие и ти грабне окото. А 300 000 за 2.8 са нищо. Мойта е на тия километри(а е 1.8)и нищо не е сменено.Поне си на ясно коло реално е карана. А не да гледаш обяви на гоУф двойка на 100 000 км :hilezh: :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като цяло аз съм се спрял на варианта със 174 к.с. 4х4, понеже никога не съм карал куатро. От изчетеното по форума разбирам, че 2.8 със 193 к.с. е оптималният вариант (върви повече, а разхода еднакъв). Тръгвам за Германия след седмица, все пак ако някой може да каже как да я тествам и разбера, че е читава ще съм много благодарен. Това са големи двигатели, а най-големия бензин който съм карал е Ровър 214 Си, демек 1.4. След това Ц4 2.5 Тди ААТ, но дизеловия мотор, няма нищо общо с гореспоменатите шестаци.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отиваш там и вземаш колата която ти хареса,не можеш да сгрешиш тя ще те грабне още щом я видиш.Аз лично бих предпочел тази с перманентното задвижване но все пак това не е гаранция че е повече кола от другата която пък е с по-предпочитания мотор.Едва ли някой тук може да даде коректно мнение за това коя да бъде след като ти ще си този който ще види автомобилите на "живо".Пожелавам ти да се сдобиеш с С4 която да те радва дълго.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз куатро не бих взел щото сие още проблеми на главата,да е по ново ми то на 15=16 години.Е ако си търсиш всъдеход да се доказваш зимата колко върви колата в снега взимай 4х4 :).Щом си карал 2,5тди тие ясно как се даржи колата и без 4х4.И разхода на мотора с куатрото ще като тоз на големия мотор.Успех в избора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да де знам, че са здрави се пак Audi знам че и километражите се връщат, зануляват, преобръщат... и т.н, но съм много скиптично настроен. Все пак това са навартяни километри а се съмнявам да са с перфектна поддръжка :unsure:

ами ако толкова се притесняваш за това, че показва 300 000 км. ми се обади следващия път и ще ти направя километража да показва 50 000 км. ... :hilezh::hilezh::hilezh:

Редактирано от Миркоо
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има един колега,който си купи от Германия RS2-ка,показа видеоклип как е вдигнал 300 км/ч и километража беше над 700 000 км,мисля,че повече няма какво да кажа

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако не е 4х4 не е Ауди. Като се погледне в книжката разхода на всички мотори и тяхното ускорение ще видиш сам, че само 2.8 193коня има смисъл да се вземе....Надолу като коне/разход само АЕЛ се отличава с отлични харектеристики, но пък читав :stupid: За това моя бюджетен избор е АЦЕ, върви си прилично, и колата е запазена, разхода отличен като за параход :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

верно ли 40 лв пръдня харчи тва ве :blink: бахти Шумахера си бил ти :lol: ела паркирай ти шлепа у Лозенец секи ден, да те видим къв си батка :lol:

п.п. ти немаше ли друга четвърт, дай да правил 1/2-ка :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе паркирам на всевъзможни места ежедневно, не лесно признавам. Освен това като го сметна, май е 30, не е 40. :D

A малката количка си е на жената, тя си кара нея.

И все пак по темата:

Колега, 193 кончета и Quattro е приятна кола за каране, стига да не те притеснява разхода. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разхода няма да ме притеснява, защото след като дойде в БГ и слагам метанов инжекцйон. Благодаря за мненията и коментарие, ако все пак някой се намери да ме посъветва (понеже главното ми питане е относно това) - Какво точно да гледам при покупката, как да я тествам, понеже големите агрегати са ми непознати, а след седмица тръгвам за Германия. И пак да спомена, става въпрос за 174 к.с. куатро и 193 к.с. fwd

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега 300 000км. ?? :unsure::rotcol::stupid:

:hilezh: Аз я чакам да удари 500 000, че да я върна на 178 000 за да я продам, че няма да ми се занимава да сменям гумички на клапаните...

Аз куатро не бих взел щото сие още проблеми на главата,да е по ново ми то на 15=16 години.Е ако си търсиш всъдеход да се доказваш зимата колко върви колата в снега взимай 4х4 :).Щом си карал 2,5тди тие ясно как се даржи колата и без 4х4.И разхода на мотора с куатрото ще като тоз на големия мотор.Успех в избора.

Само за едно си прав, но пак е относително и никой не си купува такава кола да се доказва...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Vankata_84 , ти на 2.8 Q, Aut, 193Hp, Avant, знаеш ли к'во пише на "лепенката" в багажника за разход?

- 17.1/100 градско. :lol:

Точно това имам предвид колега. 2.6 150 коня, и 2.8 170коня пак толкова горят, но ускорението им е като на АЦЕ, АЕЛ, и тн.(с много малки разлики). Докато 2.8 193коня си е с 2 секунди по-бърз до 100 което оправдава разхода му до някъде :zustimm:

Колата след закупуването си става почти непродаваема! Купи си хубава, за да не те е яд после. Ако не можеш да си направиш сам оглед вземи хора с теб. Ц4 не е чуплив модел, но ако не внимаваш може след покупката да изгориш с много пари и да си оскубеш главата. Ако двигателя ще работи с метан тогава не знам кой мотор е подходящ :stupid:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата след закупуването си става почти непродаваема! Купи си хубава, за да не те е яд после.

Мда и да я кара докато изгние :gruebel::rolleyes::zustimm:

Редактирано от integrale45
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Предполагам и двата ще са еднакво стабилни към метана, понеже разликата между тях се състой само в повечето клапани на цилиндър в полза на 193 к.с. А и доколкото чета във форума, газов инжекцйон заспива иделано на 2.6 който също е сходен с 2.8, просто е с по-малък обем и съответно коне. Знам, че след закупуването става почти непродаваема, но и аз нямам намерение да карам друга кола освен Ц4. Това купе ме плени завинаги.

Редактирано от laboratoria
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, така и така ще слагаш метан и няма да върви, поне си вземи 4х4. :hilezh:

Сега сериозно - при тези коли факторът техническа изправност, екстериор и интериор на конкретния екземпряр е с най-голяма тежест, тъй като пренебрегнем ли го, вероятността да не разберем предимствата на останалите фактори (мощмост например) нараства сериозно. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет,

Аз има Ц4 2.8 Quattrо 174 к.с. от 8 месеца и съм влюбен в този автомобил. Имам газов инжекцион Fobos. Уникална возия, евтина за подръжка, Quattro-то е задължително, разхода в града 12-14 извън от 9 до 11 газ. Похарчва малко масло но е нормално - моята е на 280 000 вече. 174 к.с. двигателят е по-подходящ поради по-лесното му устройство - 193-те магарета идват от повечето клапани и по-сложната електроника. Ако искаш може да направиш едно кръгче на моята. След махането на катализатора колата се отпуши много и вече е за около 8 секунди до 100. Ако имаш още върпоси пиши или звънни на 0888751247.

Поздрави,

Цеци

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...