Jump to content

Здравейте, сладкиши


Recommended Posts

отдавна не съм ви навестявал.

Сега обаче съм в спор със себе си. Гледах 3 тройчици е46 с по 118 сили. Две от тях карах и много ме влече към Моторните заводи в Мюнхен. Очертават се към 17-18 бонбона. Разхода в града е 10, а извън 6-8. Задно предаване.

За аудитата ме плашат, че са скъпи алуминиевите носачи. Ако пък е квадратно задвижване да не говорим. Разход в града 12-13, при същия мотор 1800.

Не съм карал обаче нито една четворка. Смятате ли, че има с какво да ме очарова. Чувал съм, че ако не е квадро по добре да не взимам Ауди. Като ускорение са еднакви до 100, след това незнам. Като дизайн и двете ме кефят.

Знам, че сте толерантни към другите немски возила.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 72
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Знам, че сте толерантни към другите немски возила.

много глеи кво става ся :flehan::flehan:

инак аз съм ги карал и двете бмвто за мен е едно германско дърво, и по добре кола с предно отколкото с задно и то малък клас!! :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Знам, че сте толерантни към другите немски возила.

да,така е стараем се да бъдем толеранти,нищо лошо в това всеки да си харесва автомобила и марката му,

а за предното предаване просто нямам думи щото зимата се нагледах на бмв-та и мерцедеси дет не могат да тръгнат по малки наклони,а който успее по някакъв начин да отлепи на първите завои е в канавката,а пък да не говорим за :respekt: куатро-то,там вече няма никви проблеми нито лято,нито зима,....та това за БМВ-тата,хубави коли са ама сухо време,....тва е мое лично мнение по въпроса....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

возил съм се на 318-ка, но в крайна сметка карам А4... при това не quattro, определено между предно и задно предаване бих избрал предно, имайки в предвид климатичния пояс...

БМВ не ме учуди с нищо, докато возията на А4 ми допадна (беше с разбити задни амортисьори като я купих)...

След като си решил да купуваш кола над средния за България клас не мисля , че 1-2 литра на 100 би трябвало да са решаващи. Освен това НЯМА кола с 1.8 мотор бензин, която да харчи 10 или под 10 градско, освен можеби току що изкараната от автосалона...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И без куатро Аудито си е Ауди. Е вярно по-добре куатро, ама ако ти е скъпо може и без него. На мен лично по ми допада Ауди и затова карам тази марка. Лошото е, че за парите които си предвидил няма да успееш да купиш А4 - В6. Тоест ще вземеш като моето една година по-ново. А след него вече има 2 следващи модификации. При БМВ купуваш предпоследен модел и като отчетеш, че новият излезе скоро и още не е много разпространен ще си по-актуален от тази гледна точка.

При всички положения споровете на тема кое е по-добро: Ауди, БМВ или Мерцедес са трудни и безрезултатни. Просто това са най-хубавите коли и е въпрос на лично предпочитание.

Предполагам, че и подръжката на двата модела ще е в еднакви граници.

Тук предпочитаме Ауди и вероятно повечето мнения ще са в тази посока.

Успех, дано случиш на хубава кола.

Редактирано от audi A4 1.9TDI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

много глеи кво става ся  :flehan:  :flehan:

инак аз съм ги карал и двете бмвто за мен е едно германско дърво, и по добре кола с предно отколкото с задно и то малък клас!! :respekt:

Колега, нито А4, нито Е46 са малък клас коли - сегмент D на средния клас! Колкото до предно или задно това е въпрос на лично предпочитание и усещане при каране на колата!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, нито А4, нито Е46 са малък клас коли - сегмент D на средния клас! Колкото до предно или задно това е въпрос на лично предпочитание и усещане при каране на колата!

мисълта ми беше че за кола със задно предаване стават по големия клас коли нато бмв 7 серия или 5 та серия ама между 3ка със задно аз бих предпочел кола с предно не задруго ,а когато попадна в инфарктна ситуация /аз сам попадал в доста/до сега да не бях измежду живите ако бях с кола със задно предаване!мисълта ми е, че кола със задно е по трудно вкарваема в пътя при екстремнни деиствия,които ежедневно ни се налагат в тоя ибан трафик!предното ме е спасявало неведнъж ,а за куатрото няма да коментирам изобщо,вече толкова години конкурентните фирми/и то яки фирми/ не могат да достигнат нивото на КПД на куатрото!! :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Освен това НЯМА кола с 1.8 мотор бензин, която да харчи 10 или под 10 градско, освен можеби току що изкараната от автосалона...

right]

Да бе, няма, искаш ли демонстрация, разхода ми е 9, а двигателя 1.8 бензин 75 коня. Иначе, БМВ-то е с по-скъпа поддръжка и задното, повярвай ми, спъва автомобил с толкова малко коне. Най-добрия вариант според мен е Ауди А4 с предно.

Редактирано от AUDI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мисълта ми беше че за кола със задно предаване стават по големия клас коли нато бмв 7 серия или 5 та серия ама между 3ка със задно аз бих предпочел кола с предно не задруго ,а когато попадна в инфарктна ситуация /аз сам попадал в доста/до сега да не бях измежду живите ако бях с кола със задно предаване!мисълта ми е, че кола със задно е по трудно вкарваема в пътя при екстремнни деиствия,които ежедневно ни се налагат в тоя ибан трафик!предното ме е спасявало неведнъж ,а за куатрото няма да коментирам изобщо,вече толкова години конкурентните фирми/и то яки фирми/ не могат да достигнат нивото на КПД на куатрото!! :respekt:

Колега, кола с предно при всички случай изостава в управляемостта от кола със задно! Просто, когато предния мост и задвижва и управлява малко трудно можеш да докараш добро разпределение на масите и баланс на автомобила!

А за инфарктните ситуации в повечето случай си е виновен самия шофьор! Независимо каква кола караш, не я ли караш с разума си няма да си спестиш подобни неприятни изживявания!

Лека!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, кола с предно при всички случай изостава в управляемостта от кола със задно! Просто, когато предния мост и задвижва и управлява малко трудно можеш да докараш добро разпределение на масите и баланс на автомобила!

А за инфарктните ситуации в повечето случай си е виновен самия шофьор! Независимо каква кола караш, не я ли караш с разума си няма да си спестиш подобни неприятни изживявания!

Лека!

Айде опря се до шофьорлъка ама колко Беемвета съм виждал "рзвъртяли" се по завой и по прави участъци общо други коли толкова не съм виждал размазани.Всички знеме славата на Беемве на мокро и на сняг каква е,пред очите ми един отсече стълб със задница на Стамболийски на прав участък дайте да не си говориме глупости колко са "управляеми" Беемветата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айде опря се до шофьорлъка ама колко Беемвета съм виждал "рзвъртяли" се по завой и по прави участъци общо други коли толкова не съм виждал размазани.Всички знеме славата на Беемве на мокро и на сняг каква е,пред очите ми един отсече стълб със задница на Стамболийски на прав участък дайте да не си говориме глупости колко са "управляеми" Беемветата.

Къде видя да съм написал БМВ? "Развъртяли" са се именно, защото са се надценили - и колата и шофьорските си умения!

П.П. Малко е глупаво е да си купувам кола по критерия "за мокро и за сняг", след като надали има и 10 дена в годината, в които караме на сняг (това го казвам, като човек които последните 5 години кара доста на сняг)!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Просто БМВ не е кола за аматьори - по-трудно се управлява, но безспорно има своя чар.

Ако си взел обаче току що книжка и тръгнеш да се правиш на спортист на мокро, нищо чудно да се запознаеш с бояджиите... :respekt:

Или по друг начин казано - БМВ е по-скоро кола за удоволствия и за търсачи на силни усещания...Хората, които карат Ауди, са значително по-практични хора.

Като цяло БМВ е невероятна марка автомобил, определено заема 2-рото място в личната ми класация... :flehan:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно Е36 съм доста покарвал преди време един приятел ми го даваше редовно да го карам и на дъжд точно ми е много трудно да се съглася с теб,че е добре.Ако си карал 316 може и да е послушна но 320 а вече 325 е наистина продрискваща кола на мокро.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вижте всичко си зависи от шофьора.Всяка кола поверена в ръцете на някой некадърник е опасна било тя Мерцедес,БМВ или АУДИ.....

И трите марки са безпорно доказани.Всички те си имат своите + и - но при тях - са сведени до най-малко колиество.Именно за това са 3-те водещи автомобилни концерна.Моето мнение че АУДИ е перфектното съотношение на качествата.За това обичам тази марка и последните 10 години неизменно целият автопарк на семейстото е било само Ауди и се надявам това да продължава....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:respekt: Не знам пристрастен съм, но за БМВ тази кола просто ме кара да я юркам само така е направена явно бавно не може да се кара поне от мен иначе за Ауди-то понеже не карам А4 а само 80-ка си я карам спокойно ( до 2000 оборота) но понякога просто дали да се драпна с някой или е така качвам 3000 и нагоре и удоволствието ми и задоволително и не бих си взел БМВ относно предното предаване след трабант, вартбург сега Ауди... нещо за куатро ми се върти вече...
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди да си взема сегашната А4 (виж гаража) гледах и Е46 2001 лето - 320D - 2 броя, и двете бяха ужасни спънати въпреки че го дават 136 к.с.) и 318i (BMW би трябвало да срамуват от тоя сакат мотор).

На външен вид са я докарали, хубава е въпреки че съм фен на Ауди. Вътре обаче BMW-то е ужасно дървено, евтино, просто нисък клас. Едва ли има разлика в сумите за поддръжка но според мен Ауди-то е по-добрия избор.

Седни и покарай, все пак ти ще си я караш тая кола

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Купи си IX - единственното BMW, което си признавам че ме блазни, хем си баварец, хем си 4х4... ма там цифричките по поддръжката са по-сериозни, пък и харча не е като на обикновенните..

А тоя разход дето го цитираш е при спокойно каране и на топъл двигател :respekt:

Една позната кара такова дето си харесал и зимате беше потресена 17л./100 км., но тя ходи от къщи до офиса и обратно (общо 8-9 км. на ден) и мотора аха да загрее и тя го гаси..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Момчета, ако не вярвате проверете и вие, може да бъркам, обаче в мобайл.бг няма нито едно ауди а4 1,8 седан от 99г нагоре, което да огледам, покарам и сравня с БМВ. Вместо това е пълно с дизели.

А ми беше интересно поне как вървят като цени.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми кво да ти кажа седни покарай ги поне 200-300км,и си прецени... това че БМВ-то не ставало на мокро и сняг си го пропусни през ушите,говорим за Е46 все пак...Аз лично бих взел 320 защото за тия пари не можеш да намериш свястно Ауди просто двата модела се разминават в годините.....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кой казва че не става за мокро и сняг? Има си същия бутон като Ауди-то само че пише ASC+T което си е ESP. Просто между Е46 и B6, и двете 2001 лето BMW-то вътре е дървено според моите схващания и претенции, по-тясно е от B6, да не говорим че един истински BMW мотор е от 2000 кубика нагоре и поне 6 цилиндров

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

..., да не говорим че един истински BMW мотор е от 2000 кубика нагоре и поне 6 цилиндров...

не си прав, приятелю, един истински мотор на BMW е един истински самолетен мотор :respekt: не знам дали знаеш, но самата емблема на марката представлява нещо като стилизирано витло (перка), та, истинското BMW всъщност е самолет :flehan: а такива мотори обикновено са поне 10 цилиндрови с поне 1000к.с. :flehan:

Редактирано от galaboff
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Повечето Баварки зимата не могат да отлепят на кишата! ix не нищо особено! Тая зима се нагледах на мъчещи се да излазат от преспите баварии, няред с Ладите и Мохерите! Много ги харесвах на времето, ма си са едносезонни коли - малко да стане по-хлъзгаво и оп в канавката - последния случай от миналата седмица - на правата един ме мина с 150 най-малко (аз карах със 120-130) и после след два завой и беше вън от играта! Друго освен quattro не ща да пипам! :D

И да си спомним зимата чие министеррско БМВ закъса на Хемус, та трябваше с обикновено Ауди да го теглят и да му проправят пътя до София, за което министъра изказа благодарности и по ТВ! :bia:

А 3-тата серия има конструктивни недостатъци в задното окачване - АутоБИЛД неколкократно алармира за скъсване на моста от купето - баси не е истина, че и тая кола е проектирана от германци! :D

Харесвах я тая марка, ма като попричетох туй-онуй и вече не мисля така :P

Редактирано от gsb
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...