Jump to content

Audi 90 coupe quatro 2.0 160 HP


Recommended Posts

ще правим една трансформация от АВК купе с предно на NM купе куатро,

Готово,трансформацията стана, не било толкова сложно,ето го резултата

8430009506221634271333732597eG7G2LWknriFCMbprKXU.JPG

22744716317386848631333732604ek7tW6vnmFjC62bNYWd7.JPG

:respekt::respekt::respekt:

Ауди форума се сдоби с още едно Audi 90 coupe quatro 20V.Чудно ми е защо в талона го водят Audi 90 quatro?За да не отварям нова тема,Честито на колегата DEWAUT за новата придобивка.Ако имаме питанки ще ги правим тук,че да не стават 100 теми за един и същи мотор и автомобил. :zustimm::respekt::respekt::bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 79
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Колеги, дотук разбрахме за турбо конверсията ами ако колегата просто иска да си остави колата атмосферка? Какво следва за достигането на 200 и ....к.с?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

една трансформация от АВК купе с предно на NM купе куатро,не е толкова сложно,всичко съм проучил.

Готово,трансформацията стана, не било толкова сложно,ето го резултата

Ауди форума се сдоби с още едно Audi 90 coupe quatro 20V.

Какво точно се трансформира.

АБК на предно му насадихте НМ и куаттро?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинете ма къде видяхте сектанти???

Инак досега каквото и да съм сипал кат бензин не ми е връщала в резервоара:steinigung:

Как да няма - пълно е с такива :):):):):):).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Утре съм при тебе. Ще извадим скоро скоро - знаеш,че на kelesha XXX коне са си точно XXX коне - няма тън пън:):):). Още няколко дена да си наредя колектор и HTA-то ще засвири :).

Редактирано от CLNIKI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, дотук разбрахме за турбо конверсията ами ако колегата просто иска да си остави колата атмосферка? Какво следва за достигането на 200 и ....к.с?

Атмосферка от 160к.с. да я докараш до 200 и к.с...резултатът ще е абсолютно БЕЗМИСЛЕНО набити пари :blink:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля,че 4 цилиднровите стокови атмсферки се развъртат по бързо от петаците :gruebel:.Някой да не си помисли че се заяждам,искам да чуя и други мнения.

Редактирано от integrale45
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може и така да е. НО......

Аз вече твърде много съм изкривен към принудителното пълнене ии - няма как да съм обективен. Турбинирал съм 6А - става не е да не става. Но 5ка е друга бира...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може и така да е. НО......

Аз вече твърде много съм изкривен към принудителното пълнене ии - няма как да съм обективен. Турбинирал съм 6А - става не е да не става. Но 5ка е друга бира...

И аз мисля,че има нужда от охлюв , за да се усети силата му

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Охлюва вкарва сила навсякъде...

Доколкото знам компресията на цилиндрите при турбомоторите трябва да е по ниска отколкото при атмосферните.Днес на един NM на всичките цилиндри показа по 14 бара,замерен с професионален манометър,как ви се струва

Редактирано от integrale45
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Степента на згъстяване трябва да е по-ниска примерно 9.5:1

Компресията се мери в атмосфери (барове) и е показател за това колко е износен двигателя. 14 до колкото знам е доста добре :zustimm:

Редактирано от Flatmo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Верно ли? Я ме светни за колко пари ще го турбинирам и за колко ще го засиля до 200 к.с.??

Ей така информативно ако може моля!!

Не не си получил разрешение от Негово Величество Айнщайн на тунинга.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чудно ми е защо в талона го водят Audi 90 quatro?

Моята 90-ка също я пише Ауди 90 Куатро в талона.

Мисля,че 4 цилиднровите стокови атмсферки се развъртат по бързо от петаците :gruebel:.Някой да не си помисли че се заяждам,искам да чуя и други мнения.

Тони ако имаш път насам мини да те повозя на 7А-то,да видиш дали петтаците се развъртат бавно :hilezh: .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тони ако имаш път насам мини да те повозя на 7А-то,да видиш дали петтаците се развъртат бавно :hilezh: .

:zustimm: Значи вече търкаляш гумите на 7А-то :respekt: .Имаме 14 бара налягане в цилиндрите и турбо от дизелов опел зафира 2,2,има ли смисъл да се прави нещо допълнително по колата или не?И по какъв начин се смъкне налягането в цилиндрите,като ще се турбинира мотор?.Не бихме гонили повече от 200-220 кс.Това е само питанка,засега дори не се замисляме за такъв проект.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доколкото знам компресията на цилиндрите при турбомоторите трябва да е по ниска отколкото при атмосферните.Днес на един NM на всичките цилиндри показа по 14 бара,замерен с професионален манометър,как ви се струва

М да - принципно е така. Само дето при AAN/ABY степента никък не е ниска - малко над 9 -по точно 9,3/1.

За коне над 400 вече трябва да сме надолу - 8.5 поне. И пак зависи колко ще надуваме. 8 каточели е най-подходящо по "нас"....

Верно ли? Я ме светни за колко пари ще го турбинирам и за колко ще го засиля до 200 к.с.??

Ей така информативно ако може моля!!

Незнаех, че си мазохист...... :):):):):)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само напред и нагоре...но с тоя блок дотук. Или поне аз няма да го напъвам повече. Схеми доста. Нужни са - Време и ....Пари.

Иска ми се 42ка да завъртя на дизелов блок...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тони ако имаш път насам мини да те повозя на 7А-то,да видиш дали петтаците се развъртат бавно :hilezh: .

Това и аз изкам да го видя :hilezh:

Редактирано от tisho_LJ
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иска ми се 42ка да завъртя на дизелов блок...

чувал съм ама само съм чувал , че така и 900++ е достижимо...

аз на 550к.с. ми пукаха ушите....а на 1000 то през баро камера трябва да се минава първо:lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

всички NM-ки ли имат някаква азотна сфера на спирачната уредба и тракшън контрол?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

,има някои NM мотори които са с серво, в зависимост от държавата за която е серията, тук таме има серво, а другаде не, най-често срещаните базови НМ са с хидравлична спирачна система и сферата за коята питаш. Ако те интересува нещо по системата на сферата мога да ти дам информация, защото доста съм препатил от тая система. . .

Редактирано от noel
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доколкото съм запознат NM-ките са само за италиянския пазар,от малко кубици да имат много коне,заради някакви данъци мисля че беше , както и АСЕ-тата,като изключим компетишъните.Но ако можеш наистина да дадеш някакво инфо относно тази сфера ще съм ти благодарен,за да сме подготвени за неприятни моменти.

Редактирано от integrale45
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...