integrale45 Публикувано 6 Април 2012 Доклад Share Публикувано 6 Април 2012 ще правим една трансформация от АВК купе с предно на NM купе куатро,Готово,трансформацията стана, не било толкова сложно,ето го резултата Ауди форума се сдоби с още едно Audi 90 coupe quatro 20V.Чудно ми е защо в талона го водят Audi 90 quatro?За да не отварям нова тема,Честито на колегата DEWAUT за новата придобивка.Ако имаме питанки ще ги правим тук,че да не стават 100 теми за един и същи мотор и автомобил. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kapoma4o Публикувано 6 Април 2012 Доклад Share Публикувано 6 Април 2012 Колеги, дотук разбрахме за турбо конверсията ами ако колегата просто иска да си остави колата атмосферка? Какво следва за достигането на 200 и ....к.с? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shwepi Публикувано 8 Април 2012 Доклад Share Публикувано 8 Април 2012 една трансформация от АВК купе с предно на NM купе куатро,не е толкова сложно,всичко съм проучил.Готово,трансформацията стана, не било толкова сложно,ето го резултатаАуди форума се сдоби с още едно Audi 90 coupe quatro 20V.Какво точно се трансформира.АБК на предно му насадихте НМ и куаттро? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CLNIKI Публикувано 8 Април 2012 Доклад Share Публикувано 8 Април 2012 Тая тема (за любимата ми Италианка) съм я изтървял :):):). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CLNIKI Публикувано 8 Април 2012 Доклад Share Публикувано 8 Април 2012 Извинете ма къде видяхте сектанти???Инак досега каквото и да съм сипал кат бензин не ми е връщала в резервоараКак да няма - пълно е с такива :):):). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CLNIKI Публикувано 8 Април 2012 Доклад Share Публикувано 8 Април 2012 (Редактирано) Утре съм при тебе. Ще извадим скоро скоро - знаеш,че на kelesha XXX коне са си точно XXX коне - няма тън пън:). Още няколко дена да си наредя колектор и HTA-то ще засвири . Редактирано 8 Април 2012 от CLNIKI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vectra Публикувано 8 Април 2012 Доклад Share Публикувано 8 Април 2012 Колеги, дотук разбрахме за турбо конверсията ами ако колегата просто иска да си остави колата атмосферка? Какво следва за достигането на 200 и ....к.с?Атмосферка от 160к.с. да я докараш до 200 и к.с...резултатът ще е абсолютно БЕЗМИСЛЕНО набити пари Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 8 Април 2012 Доклад Share Публикувано 8 Април 2012 (Редактирано) Мисля,че 4 цилиднровите стокови атмсферки се развъртат по бързо от петаците .Някой да не си помисли че се заяждам,искам да чуя и други мнения. Редактирано 8 Април 2012 от integrale45 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CLNIKI Публикувано 8 Април 2012 Доклад Share Публикувано 8 Април 2012 Може и така да е. НО......Аз вече твърде много съм изкривен към принудителното пълнене ии - няма как да съм обективен. Турбинирал съм 6А - става не е да не става. Но 5ка е друга бира... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 8 Април 2012 Доклад Share Публикувано 8 Април 2012 Може и така да е. НО......Аз вече твърде много съм изкривен към принудителното пълнене ии - няма как да съм обективен. Турбинирал съм 6А - става не е да не става. Но 5ка е друга бира...И аз мисля,че има нужда от охлюв , за да се усети силата му Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CLNIKI Публикувано 8 Април 2012 Доклад Share Публикувано 8 Април 2012 Охлюва вкарва сила навсякъде... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 8 Април 2012 Доклад Share Публикувано 8 Април 2012 (Редактирано) Охлюва вкарва сила навсякъде...Доколкото знам компресията на цилиндрите при турбомоторите трябва да е по ниска отколкото при атмосферните.Днес на един NM на всичките цилиндри показа по 14 бара,замерен с професионален манометър,как ви се струва Редактирано 8 Април 2012 от integrale45 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Flatmo Публикувано 8 Април 2012 Доклад Share Публикувано 8 Април 2012 (Редактирано) Степента на згъстяване трябва да е по-ниска примерно 9.5:1 Компресията се мери в атмосфери (барове) и е показател за това колко е износен двигателя. 14 до колкото знам е доста добре Редактирано 8 Април 2012 от Flatmo Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vectra Публикувано 8 Април 2012 Доклад Share Публикувано 8 Април 2012 Дали??За парите дадени да достигне 200 и коне ще го турбинираш , а това ти дава много повече възможност за развитие Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shwepi Публикувано 8 Април 2012 Доклад Share Публикувано 8 Април 2012 Верно ли? Я ме светни за колко пари ще го турбинирам и за колко ще го засиля до 200 к.с.??Ей така информативно ако може моля!!Не не си получил разрешение от Негово Величество Айнщайн на тунинга. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
swetli4ko Публикувано 8 Април 2012 Доклад Share Публикувано 8 Април 2012 Чудно ми е защо в талона го водят Audi 90 quatro?Моята 90-ка също я пише Ауди 90 Куатро в талона.Мисля,че 4 цилиднровите стокови атмсферки се развъртат по бързо от петаците .Някой да не си помисли че се заяждам,искам да чуя и други мнения.Тони ако имаш път насам мини да те повозя на 7А-то,да видиш дали петтаците се развъртат бавно . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 8 Април 2012 Доклад Share Публикувано 8 Април 2012 Тони ако имаш път насам мини да те повозя на 7А-то,да видиш дали петтаците се развъртат бавно . Значи вече търкаляш гумите на 7А-то .Имаме 14 бара налягане в цилиндрите и турбо от дизелов опел зафира 2,2,има ли смисъл да се прави нещо допълнително по колата или не?И по какъв начин се смъкне налягането в цилиндрите,като ще се турбинира мотор?.Не бихме гонили повече от 200-220 кс.Това е само питанка,засега дори не се замисляме за такъв проект. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CLNIKI Публикувано 8 Април 2012 Доклад Share Публикувано 8 Април 2012 Доколкото знам компресията на цилиндрите при турбомоторите трябва да е по ниска отколкото при атмосферните.Днес на един NM на всичките цилиндри показа по 14 бара,замерен с професионален манометър,как ви се струваМ да - принципно е така. Само дето при AAN/ABY степента никък не е ниска - малко над 9 -по точно 9,3/1.За коне над 400 вече трябва да сме надолу - 8.5 поне. И пак зависи колко ще надуваме. 8 каточели е най-подходящо по "нас"....Верно ли? Я ме светни за колко пари ще го турбинирам и за колко ще го засиля до 200 к.с.??Ей така информативно ако може моля!!Незнаех, че си мазохист...... :):) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CLNIKI Публикувано 9 Април 2012 Доклад Share Публикувано 9 Април 2012 Само напред и нагоре...но с тоя блок дотук. Или поне аз няма да го напъвам повече. Схеми доста. Нужни са - Време и ....Пари.Иска ми се 42ка да завъртя на дизелов блок... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tisho_LJ Публикувано 10 Април 2012 Доклад Share Публикувано 10 Април 2012 (Редактирано) Тони ако имаш път насам мини да те повозя на 7А-то,да видиш дали петтаците се развъртат бавно .Това и аз изкам да го видя Редактирано 10 Април 2012 от tisho_LJ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
knikov Публикувано 10 Април 2012 Доклад Share Публикувано 10 Април 2012 Иска ми се 42ка да завъртя на дизелов блок...чувал съм ама само съм чувал , че така и 900++ е достижимо...аз на 550к.с. ми пукаха ушите....а на 1000 то през баро камера трябва да се минава първо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 10 Април 2012 Доклад Share Публикувано 10 Април 2012 всички NM-ки ли имат някаква азотна сфера на спирачната уредба и тракшън контрол? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
noel Публикувано 11 Април 2012 Доклад Share Публикувано 11 Април 2012 (Редактирано) ,има някои NM мотори които са с серво, в зависимост от държавата за която е серията, тук таме има серво, а другаде не, най-често срещаните базови НМ са с хидравлична спирачна система и сферата за коята питаш. Ако те интересува нещо по системата на сферата мога да ти дам информация, защото доста съм препатил от тая система. . . Редактирано 11 Април 2012 от noel Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 11 Април 2012 Доклад Share Публикувано 11 Април 2012 (Редактирано) Доколкото съм запознат NM-ките са само за италиянския пазар,от малко кубици да имат много коне,заради някакви данъци мисля че беше , както и АСЕ-тата,като изключим компетишъните.Но ако можеш наистина да дадеш някакво инфо относно тази сфера ще съм ти благодарен,за да сме подготвени за неприятни моменти. Редактирано 11 Април 2012 от integrale45 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 11 Април 2012 Доклад Share Публикувано 11 Април 2012 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts