Vankata90 Публикувано 9 Април 2012 Доклад Share Публикувано 9 Април 2012 Здравейте Поздравления за хубавия форум!Нов съм и се надявам да не бъркам мястото и раздела на темата.От скоро мисля да сменям колата,да махам сегашния фиат че ми отрови живота и съм се спрял на 80-тките.Колебая се между 2.0АБК 90hp и 2.0е АБТ 115hp,за това искам да се допитам до вашето мнение,за предимства и недостатъци и на 2-та мотора,разход,на кой му понася газова уредба,абе общо взета всякаква информация ще е ценна за менБлагодаря ви предварително Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 9 Април 2012 Доклад Share Публикувано 9 Април 2012 (Редактирано) Малко обърка кодовете на двигателите,но няма значение.Бих ти препоръчал АВТ 90кс.Ако е с газова уредба,извънграда разхода ти с нормална скорост 100-110 км/ч,ще е около 8/100.Този модел е с дълги скорости.Разликата във вървежа м/у АВК и АВТ е много малка в полза на АВК-115 кс.Лично аз не се сещам за недостатъци. Редактирано 9 Април 2012 от integrale45 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Limit3d_Edi7ion Публикувано 14 Април 2012 Доклад Share Публикувано 14 Април 2012 АБТ е двигателя!Икономичен е, е не върви като резачка, но добре носи купето на б4-ката.Със сигурност по малко проблемен от АБК! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aRobben Публикувано 14 Април 2012 Доклад Share Публикувано 14 Април 2012 (Редактирано) От колегите с ABK съм чувал само положителни неща. Мотора са спогажда с газта и не създава проблеми. За ABT мога да кажа само хубави неща, но то пък моя досега не е помирисвал газ. Не е резачка, но до 130/140 върви много приятно и по нагоре вече започва да се мъчи. За нормално каране е супер. Каквото по-запазено и лачено ти изпенде него взимай. Редактирано 14 Април 2012 от aRobben Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Proff Публикувано 14 Април 2012 Доклад Share Публикувано 14 Април 2012 Колегите са прави за безпроблемността на АВТ. Аз имах 8 години и минах над 100 000 км с АВК (с АГУ) и мога да кажа, че съм сменял кабели на свещи, вложки на клапани, комутатор и регулатор на празен ход. Беше 120 лв втора ръка... Много хубави автомобили! Само не съм съгласен с колегите за разликата във вървенето. Пъргава за времето си, еластична след 120 и спокойно поддържаше 180-190 км/ч, а АВТ-то си е доста спокоен автомобил. Проблемът е, че трудно се намират читави. Супер колички са! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PESHO OT MARS Публикувано 14 Април 2012 Доклад Share Публикувано 14 Април 2012 Малко обърка кодовете на двигателите,но няма значение.Бих ти препоръчал АВТ 90кс.Ако е с газова уредба,извънграда разхода ти с нормална скорост 100-110 км/ч,ще е около 8/100.Този модел е с дълги скорости.Разликата във вървежа м/у АВК и АВТ е много малка в полза на АВК-115 кс.Лично аз не се сещам за недостатъци.ABK-то хич не е с малко по-вървежно от ABT. Я погледни в темите за АГУ да видиш че тоя дръгел ABT винаги е на разхода на ABK а грам не върви толкова(сума си теми има с ауууу що харчи 13+ в града и т.н).Предимството на ABT е в по-ниския данък и че с обикновенна АГУ все толкова си върви. ABK с обикновенна газова е една идея по-капризен и каквото и да си говорим плочката е рестриктор по-голям за него, с едно ГИ и нещата се лекуват лесно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 14 Април 2012 Доклад Share Публикувано 14 Април 2012 Возил съм се в Аудита с двата двигателя,във вървежа имаше малка разлика,разхода на газ в градски режим е почти еднакъв,извънграда АВТ-то бие.Или АВТ-то е било много добре или АВК-то е имало някакъв проблем,при условие че и двата автомобила се поддържаха добре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tanuco Публикувано 14 Април 2012 Доклад Share Публикувано 14 Април 2012 Карал съм и двата двигателя, в момента съм с АБК-115 к.с. Единствения недостатък при пълната инжекция са евентуалните ядове във времето с дебитомер и пукане на гофрирания маркуч при кола карана на газ....Все поправими неща са. Аз за над 60 000 км. само веднъж имах подобен проблем. АБК е по-вървежен мотор, особено след скорост 140 км. Въпроса е да намериш максимално запазена кола без значение от мотора, но аз бих търсил АБТ-то. Преди не успях да си намеря такова, а не ми се чакаше незнайно колко и се метнах на 115 коня....не съжалявам.В момента има интересни оферти по сайтовете. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kutrov Публикувано 14 Април 2012 Доклад Share Публикувано 14 Април 2012 (Редактирано) За карб не си ли мислил ? Струва ми се по-добър вариант щом ще се кара на газ И риск да прозвучи пресилено NE-то върви с една идея по-малко от АБК и е по-икономичен (с нормално каране) Редактирано 14 Април 2012 от Kutrov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tanuco Публикувано 14 Април 2012 Доклад Share Публикувано 14 Април 2012 За карб не си ли мислил ? Струва ми се по-добър вариант щом ще се кара на газ И риск да прозвучи пресилено NE-то върви с една идея по-малко от АБК и е по-икономичен (с нормално каране) То си е така, да не говорим, че този мотор при Б3 е по-пъргав от АБТ....но човека си търси Б4, вероятно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kutrov Публикувано 14 Април 2012 Доклад Share Публикувано 14 Април 2012 Вероятно,но не е споменал конкретно б4,просто по моторите се предполага за б4.Нема лошо и за б3-ка да се огледа,за това му го предлагам като вариант Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grizzly Публикувано 14 Април 2012 Доклад Share Публикувано 14 Април 2012 115 коня спрямо 90 са 25% повече мощност. Ако ги поискаш.Кефа струва 90лв в данък веднъж годишно. Ако 7,50лв на месец данък му съсипват бюджета явно няма нужда от такава кола. 1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Proff Публикувано 15 Април 2012 Доклад Share Публикувано 15 Април 2012 Вероятно,но не е споменал конкретно б4,просто по моторите се предполага за б4.Нема лошо и за б3-ка да се огледа,за това му го предлагам като вариант NE e железен мотор! Спор няма! Моята още е в семейството, но я кара братовчед ми, при Вас в Пловдив. Разход газ при средна 120 км/ч - 6-6,3 л/100 (Варна-Бургас). Няма друг такъв! Все пак, плюсът на В4 идва от окачването.... колите се държат по много различен начин.Каквото и читаво да вземе от изброениете, а бих включил и ADA, няма да съжалява! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Георги Ангелов Публикувано 15 Април 2012 Доклад Share Публикувано 15 Април 2012 Ауди няма лош мотор!нямат слабости! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tanuco Публикувано 15 Април 2012 Доклад Share Публикувано 15 Април 2012 Ауди няма лош мотор!нямат слабости!6-6,3л. разход на газ....нещо не си го засякъл правилно Но лично според мен, все пак това е най-икономичната комбинация при бензинова 80-ка. Б3 с едни хубави газови амортисьори става осезаемо по-стабилна. Б4 е с подобрено окачване в задния мост, а и той е изнесен с 8 или 10 см. по-назад. Единственото досадно нещо е вечната борба с топуркаща предница, феномен при над 90% от тези коли. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Proff Публикувано 15 Април 2012 Доклад Share Публикувано 15 Април 2012 6-6,3л. разход на газ....нещо не си го засякъл правилно Няма грешка! 100% Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 15 Април 2012 Доклад Share Публикувано 15 Април 2012 (Редактирано) Единственото досадно нещо е вечната борба с топуркаща предница, феномен при над 90% от тези коли.Сменяш 4-те втулки на носачите-час и половина с подходящи инструменти и забравяш какво беше това "тупуркане" и евентуално някой друг 20 годишен накрайник или шарнир. Редактирано 15 Април 2012 от integrale45 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kutrov Публикувано 15 Април 2012 Доклад Share Публикувано 15 Април 2012 Сменяш 4-те втулки на носачите-час и половина с подходящи инструменти и забравяш какво беше това "тупуркане" и евентуално някой друг 20 годишен накрайник или шарнир.Нема оправия на 100% повярвай ми абсолютно чисто нова ходова част имам и то с части от доказани марки и пак си има едно леко потропване Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Proff Публикувано 15 Април 2012 Доклад Share Публикувано 15 Април 2012 Тупкането най-често идва от рейка при В3 и амортисьори (радиален луфт или празен ход) при В4. На В4-та като и сложих едни газови Sachs... Lemforder тампони и два шарнира, пак от ZF вече 5 години не се е чула. Поне така твърди момчето, което я купи! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PESHO OT MARS Публикувано 15 Април 2012 Доклад Share Публикувано 15 Април 2012 Ауди няма лош мотор!нямат слабости!Това ходи го разправяй некаде на по семки и биричка.Ауди имат доволно издънки, но конкретните мотори за които пита колегата са читави и с малко и ясно изразени слабости които са преодолими. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tanuco Публикувано 15 Април 2012 Доклад Share Публикувано 15 Април 2012 Тупкането най-често идва от рейка при В3 и амортисьори (радиален луфт или празен ход) при В4. На В4-та като и сложих едни газови Sachs... Lemforder тампони и два шарнира, пак от ZF вече 5 години не се е чула....в голяма степен, да. Аз като сложих амортисьори Каяба, маслени....даже тропа повече и със сигурност е от тях... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SunShine Публикувано 15 Април 2012 Доклад Share Публикувано 15 Април 2012 ................Избери по запазена, двигателите от тези години са доста опростени и лесни за ремонтиране с едно две изключения. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 15 Април 2012 Доклад Share Публикувано 15 Април 2012 Нема оправия на 100% повярвай ми Не ти вярвам,повярвай ми Потупваха ми и тампоните на двигателя,смених и втулките на носачите днес,както и биалетките преди няколко месеца+1 накрайник,ами усещам и чувам само тупуркането на гумите.Като се разлопа пак ще пиша и ще се оплача,обещавам .колата я карам от 4 години,през зимата ПОСТОЯННО, за quattroto е задължително,все едно карам по черни пътища,чак на 4-тата зима смених някои части по окачването. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vankata90 Публикувано 30 Април 2012 Автор Доклад Share Публикувано 30 Април 2012 Това АБТ доста малко бройки има на пазара.Преди няколко дни гледах б4 1.6 101 коня с газ,обаче момчето ми е приятел и вика че харчи 16-17 градслко на газ.Минавал е през газаджия и всичко било наред,обаче с тоя разход да бяга далече.След това гледах 1.8 карбуратор,даже го покарах,не е особенно пъргаво а и седеше нещо на една страна.Иначе не съм вярвал че кола без хидравлика може да се върти толкова лесно волана .До колегата който ме пита дали фиата е типо - не е пунто 1 е,карам го вече 3 години и го мразя в червата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aleksandrovgrup Публикувано 6 Май 2012 Доклад Share Публикувано 6 Май 2012 Няма грешка! 100% колеги и аз преди време карах едно б3 и то до 120км харчеше 6.5 на сто до 120 до 1507.5 на 100км.колегата не лъже Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване