b4 -ruse Публикувано 11 Април 2012 Доклад Share Публикувано 11 Април 2012 значи постопли се и с колегите решихме да направим профилактика на климатиците .. стигнахме и до моя пуснах го и се появи един тракащ шум след като зацепи и се усилва с оборотите...някой път изчезва...за смяна ли е компресора или може да му се помогне.иначе си прави налягане..отделно вентила му за зареждане е с друга резба и не можахме да допълним малко фреон Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tachman Публикувано 12 Април 2012 Доклад Share Публикувано 12 Април 2012 Компресора има лагери - виж тях! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
дани---д Публикувано 12 Април 2012 Доклад Share Публикувано 12 Април 2012 Лагера се чува при изключен климатик, а шума при включен е в компресора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
b4 -ruse Публикувано 12 Април 2012 Автор Доклад Share Публикувано 12 Април 2012 баш в компресора е..има ли лагери н него или някое бутало се е строшило Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bagera979 Публикувано 14 Април 2012 Доклад Share Публикувано 14 Април 2012 По добре си търси друг компресор.Аз на моя му смених лагера на шайбата само.След зареждане ако се появи тракащ шум ,от сервиза за климатици ми обясниха колко неоправдан е един такъв ремонт и по добре друг от моргата.Става въпрос за лагера на наклонената плоскост вътре в него, разбира само с отваряне на копресора или след пускане в работен режим. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kimi Публикувано 14 Април 2012 Доклад Share Публикувано 14 Април 2012 Колега заредете на ново с фреон като преди това сложете ново масло в системата,при мен всяка пролет я правя тази продцедура иначе и моя чегърта така,като сменя маслото и всичко се оправя Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Chitatelia Публикувано 14 Април 2012 Доклад Share Публикувано 14 Април 2012 (Редактирано) Дали се продават ремонтни комплекти за компресори (разни уплътнения), че като пуснах моя го огледах и точно на снадката на тялото на компресора (явно там има гумено уплътнение)се появи капчица масло.Преполагам, че е това което се вижда на снимката постната от колегата bagera979. Редактирано 14 Април 2012 от Chitatelia Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nnnn1 Публикувано 2 Август 2015 Доклад Share Публикувано 2 Август 2015 Здравейте,и аз имам проблеми с климатика ,Б4,93 г,,абк,фреона изтече,ходих на диагностика и майстора каза че е от уплътненията на компресора,ако някой има опит с този проблем нека сподели..благодаря. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivan.m.ivanov Публикувано 2 Април 2017 Доклад Share Публикувано 2 Април 2017 Здравейте колеги,помагайте да реша проблема,че ми писна от сервизи. А ето и същината на проблема-купих си Б4 преди 4г.,първите две години (лета) си ползвах климатика без никакви ядове, като си замразяваше доста яко. Случи се леко ПТП в един теглич, след което се наложи смяна на радиатори(воден и климатичен), нищо друго по климатичната система не е бутано. И така, смених радиатора, отидох на сервиз за автоклиматици, следва вакуумиране и пълнене с фреон. До тук добре, задуха отново сибирски вятър, след известно време започнах да долавям румолене от компресора, но при потегляне от кръстовоще, след което затихваше и така до края на лятото.На следващото лято(миналото) шумът от компресора стана постоянен-от компресора е, защото като го изключа спира, не е и от лагера-сменен е. Осъмнявам се в липса на масло, пробвам да проверя от пробката, която е отгоре на компресора,но когато започнах да я развивам взе да изпуска налягане и веднага стегнах.Климатикът си работи, духа студено 6-80 на решетките, но трябва да го източа,за да проверя маслото, при което отивам в същия сервиз на същия "робот" и ми източва фреона. Връщам се в сервиза,откачам компресора от двигателя, но не и от маркучите, развивам пробката обръщам компресора и нищо 5-8 капки масло ! На самия компресор си има табелка и там пише колко и какво масло се налива-в моя случай компресора е ZEXEL, а маслото е 100 PG 250 cm3. Купувам наливам 250 см3 завивам пробката,стягам компресора за двигателя,слагам ремъците и газ към сервиза да ми пълнят фреона-за моя климатик 650 +/- 50 гр.,както до сега. Пак вакуумиране пълнене и пак яко студ, и сега става интересно, никакъв шум и рухолене. Плащам и тръгвам щастлив, но след около 10-на минути на път за вкъщи и няколко километра пак се появи гадният шум....И така до края на миналото лято няколко хил.километра духа си студено рухоли си и нищо не се случва(не блокирва) Днес пуснах климатика веднага започна да си духа студено не е изпуснал няма омаслено,но ужасно румоли,имам чувство, че по-силно от преди.... Възможно ли е още първият път когато ми вакуумираха системата да са източили маслото от компресора и затова да се е разшумял и също да са ми го източили при второто вакумиране,след като нямаше грам масло и налях чисто ново и колкото пише,и затова първите 10-на минути да НЕ Е РУХОЛЯЛ, защото е останал мазен от новото масло,и от тогава до сега да работи без масло????? Няма как да провря защото цъсти като започна да развивам пробката. Няма омаслено никъде по маркучите и компресора,както и преди нямаше омазнено, но и масло нямаше? Преди удара не е рухолял, не е дозареждан,всичко започна след смяна на радиатора и първото вакуумиране и пълнене при мен като нов собственик!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 2 Април 2017 Доклад Share Публикувано 2 Април 2017 Не ми е ясно как е направено лагеруването, може там да се насочиш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 2 Април 2017 Доклад Share Публикувано 2 Април 2017 чисто и просто му е дошъл краЯТ на компресора, с каквото и да го "пълниш", каквито и масла да му наливаш, се тая, ще ромОли и ще дразни още дълго време, много вероятно без да умира и да дава някакви други симптоми, освен шума. Има едни биели вътре с "ябълковидни" захвати, та същите се износват и причиняват въпросния ромОл (идва от ромолене), оправията е само нов. А ако трябва да сме пунктуални и прецизни, хладилната система БИ трябвало след всеки кардинален ремонт да се ПРОМИЕ на стенд и ЧАК тогава да се напълни със съответната за модела смес масло/фреон, като масло не се "долива" предварително/допълнително, стига ремонта да се прави от квалифицирани специалисти в добре оборудван сервиз. А такива почти не се срещат по нашите ширини. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivan.m.ivanov Публикувано 2 Април 2017 Доклад Share Публикувано 2 Април 2017 (Редактирано) Ще се търси друг компресор явно, но защо нямаше масло, когато развих пробката и го обърнах? Това се чудя как е изчезнало цели 250гр. без следа. Имам и кора,която е суха, маркучи всичко е пепеливо без следи от масло?? Редактирано 9 Април 2017 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sklepi Публикувано 2 Април 2017 Доклад Share Публикувано 2 Април 2017 Щом ще търсиш друг - компресора на АЦЕ е същия като на АБК. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 3 Април 2017 Доклад Share Публикувано 3 Април 2017 и за какво ще търсиш друг, нали охлажда нормално, пуска се/спира нормално, не вие незацепен, не виждам смисъл от смяна, а с виенето се свиква.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivan.m.ivanov Публикувано 3 Април 2017 Доклад Share Публикувано 3 Април 2017 Да така е, но не знам дали бих свикнал с шума Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 7 Април 2017 Доклад Share Публикувано 7 Април 2017 (Редактирано) Компресора на 1.8Т е същия,само задната част се сменя където се завиват гайките,заради турбото. Понеже А4/А6-ците са " по-млади" има вероятност да попаднеш на средно добър компресор. Може би на 1.8 без Т компресорите също да паснат На 3.04.2017 г. at 20:55, ivan.m.ivanov написа: Да така е, но не знам дали бих свикнал с шума Моя също имаше шумове и после чистих системата с 2 или 3 спрея за промивка на цялата система, защото се беше напълнила със стружки Редактирано 7 Април 2017 от integrale45 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване