Jump to content

A4 B7 Дига нивото на маслото


A4 B7

Recommended Posts

Здравейте

Надявам се да няма същата тема ако има изтрийте моята.

Ауди А4 Б7 3.0 тди

Предистория: Започна да пуши бяло, смених дюзите с дюзи втора употреба спря да пуши но започна да вкарва нафта в маслото. Купих нови евро5 не пуши върви перфектно намали разхода спрямо този с предишните 2 комплекта дюзи всичко беше точно докато не дръпнах пръчката на маслото пак беше над максимума. Вече не знам какво да правя много си харесвам колата купих я със страхотно желание харесва ми как върви всичко ми харесва но съм на път да я намразя. Моля ви дайте някакви препоръки и съвети.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей! Диагностик ти трябва и то добър. Само така ще се свърши работа. Тук бихме могли само да си предполагаме, но не и да ти кажем нещо наистина вярно. Ако си от София, бих ти препоръчал Мишо. Ако нямаш координати, давам на лично.

Успех! :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Евентуално при монтажа да са скъсали някой от уплътняващите пръстени на дюзите и от там да ти връща нафта в маслото ...

Нов комплект пръстенчета + капачетата отгоре мисля, че е около 50 лв. на дюза

Редактирано от BECKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Перфектни са гумените пръстени. А и от тях няма как да вдига нивото на маслото

Редактирано от A4 B7
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Перфектни са гумените пръстени. А и от тях няма как да вдига нивото на маслото

Трудно можеш да ги разбереш дали са перфектни .. и да точно от това се вдига маслото.

Ремонтен комплект (не само пръстените , но и някви болтове май беше) + почистване + реглаж в Порше излезе към 400 и малко лв.

едит: Моя грешка, не видях че темата е за 3.0 тди и съм писал за 2.0 тди.

Редактирано от hivanov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И какво следва как се оправя този проблем?

Има.

Не разбирам много но на помпа дюза има да но на този мотор не виждам как. Просто мнение. Извини ме ако не съм прав

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Такива проблеми при Мишо, не спирам да му се възхищавам, много е добър.

Толкова е добър, че не знае как да вдигне оборотите на празен ход.

Толкова е добър, че не знае какво са нормални стойности на дебитомер и те кара да го сменяш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хахаха не пиши глупости, моля те.

Личен опит - обясни ми, че на АЕЛ не може. Докато се науча сам да си правя тия неща.

Също ме накара да си сменя дебитомера, защото на празен хода давал над 400. Тогава не знаех, по-трагичното е, че и той не го знае, че на тия коли е нормално това. Даже не прегледа показанията в движение, толкова е добър - диагностицира дебитомер за 600лв на празен ход, ама още не им разбирах тоилкова и му повярвах. И досега ме е яд. Ако си сложа стария, съм сигурен, че си е идеален, но не знам след това накъде ще ме избие.

Най-смешното е, че и прехваления Жоро ми каза абсолютно същите неща. Явно и той толкова разбира. Факт е, че си променям оборотите на празен ход, а те твърдяха, че НА ТОЗИ МОТОР НЕ МОЖЕЛО - стар бил, защо съм си взел толкова стара кола(дето не й разбират), ам не си признават.

НЕ ХОДЕТЕ ПРИ ТЯХ. ЩЕ ВИ ВЗМЕАТ ПАРИ ЗА НЕНУЖНИ ЧАСТИ.

Ако някой не е разбрал не става дума какво могат и какво не, а че са ИЗМАМНИЦИ и не си признават като не разбират. За него може и 600 лв да са нищо, ама за мен не са.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никой не съм чул да се оплаче от Мишо, че е измамен. Тези, които са ходили при него знаят, че почти никога не взима пари за диагностика, често прави и ремонти за смешни пари.

Сигурен съм, че този дебитомер е бил за смяна, това че той е перфекционист, а много хора чакат колата им да спре и тогава да си сменят нещо не е негов проблем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

A за това, че не знае как да промени оборотите на празен ход какво ще кажеш?

И това за дебитомера на празен ход на мотора как е разбрал? Всеки тук ще ти каже, че трябва да се види в движение - а той гледа на празен ход търсена и реална стойност и като има разлика - за смяна, ама нали не плаща той. Тогава друго ще ти кажа - защо и новият дебитомер, който той ми достави дава същото?

Освен това всеки, който има малка представа знае, че на празен ход стойностите на дебитомера са без значение. Компютърът следи само оборотите и гледа да ги поддържа с корекция на горивото.

Истината е - специалисти са в преценката на хората - избира нужния подход, за да ти вземе парите. Големи са психолози. Е, за да го правят трябват и познания, само с психология трудно става.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз при Мишо и Жоро антики като твойта не съм виждал.Може би не им се занимава да дигат оборотите на празен ход на 20 годишни коли ,които скоро ще поемат към Нади.

Това не ги прави лоши диагностици ,просто бъдещето е във все повече компютри и по малко ръце в масло и дърпане на жила.И Мишо и Жоро отдавна са минали дигането на обороти и сега са на ниво препрограмиране на софтуери на по новите каляски ,а повечето неща ги хващат без дори да закачат лап топа към колата

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това дали им се занимава е отделен въпрос.

Тъй като явно не си наясно, този мотор си е с компютър и няма жила, освен за отваряне на предния капак.

И даже и така да е това причина ли е да дерат така. Жоро ми взе 40лв за нещо което сега си правя сам за 2 минути. Оня другия пък ми взе 600 лв, за да смени нещо дето нямаше нужда, а проблема ми не решиха. Д

Да бяха казали - не им разбираме на тия, проблемът ти е много сложен за нас и т.н.

Разбжират само да правят софтуерни настройки. Аз по цял ден ги правя на други компютри. Не толкова сложно, само да имаш документация. А ей това нещо са нямали за АЕЛ, но не си казват, а те работят.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Правил съм не веднъж 4те Аудита, които имаме в семейството, изпратил съм сигурно 30-40 коли в последните 2 години при него и няма грешна диагноза, нито една.Повечето неща ги открива за не повече от минута слушане или гледане, закачи ли и компютъра нищо не остава скрито.

Бил съм свидетел как му идват пратки от Испания и тн. с мултитроници на части и той в рамките на ден-два ги сглобява и отремонтира.Бил съм и свидетел на хора идващи с колите си от чужбина за да им реши проблема.

Чете страшно много, има усет за нещата и инвестира страшно много средства в техника.

Работи само с оригинални части и се опитва да създаде култура на поддържане на автомобилите.

Кажи ми за един майстор на това ниво.

Редактирано от Raino
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз при Мишо и Жоро антики като твойта не съм виждал.Може би не им се занимава да дигат оборотите на празен ход на 20 годишни коли ,които скоро ще поемат към Нади.

Това не ги прави лоши диагностици ,просто бъдещето е във все повече компютри и по малко ръце в масло и дърпане на жила.И Мишо и Жоро отдавна са минали дигането на обороти и сега са на ниво препрограмиране на софтуери на по новите каляски ,а повечето неща ги хващат без дори да закачат лап топа към колата

Докато има такива будали като вас тия ще правят пари. Нещата не са толкова сложни, колкото ви ги представят. Всичко е за пари, ей тия пари.

А пък ти точно си го заслужаш, ходи им плащай и се чувствай щастлив за "добре похарчените пари" и за "добре свършената работа".

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти за мен не се притеснявай кой колко ми взима и на кой колко давам .Притеснявай се когато ти не можеш и се научаваш сам да си оправяш совалката .Както гледам малко бягаш от темата на колегата за дигането на маслото .Ако може да попрочетеш и в близката седмица да му напишеш как да си оправи проблема с маслото би било доста хубаво.Щом Нищо не е за пари ,гледам некъв сайт ти се мъдри като подпис ,та ако не е нахално на минеш ми метнеш една соларна система на покрива на къщата няма да е лошо

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А това, че Мишо не веднъж е решавал казуси на Порше БГ ? Или и те са балъци и няма към кой друг да се обърнат ?

Точно Мишо не взима пари колкото трябва да взима, това даже му е грешка, днес му го казах.Идеалист е и иска да помогне на всеки, за мен не е нормално да не взима пари за диагностика примерно.Да не говориме, че частите, които продава са с добра отстъпка.

Българите обичаме посредственото и хора като него не са уста за нашите уши.Затова сега ще отиде в Германия и ние тука ще се чудим кой да ни прави колите, ама то е така, всичко добро се опорочава.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз ти казвам какво ми се случи на мен.

Винаги като мина през Горубляне се сещам с отвращение за тия преживявания да те правят на глупак. Ама вече не, само сам си ги правя тия работи, не е толкова сложно.

Такива хора дето са видяли компютър 10 години след мен да ми се правят на велики и да ме работят позволявам само веднъж.

После само отмъщение.

Дано не се оставяте да печелят на гърба ви. Е има хора с нови коли, съответно пари, те могат да си позволят да дават грешни пари и да се чувстват щастливи после. Но иначе как ще има такива измамници, нали някой трябва да им се връзва.

не си мисли, че тия диагнози, които ти се струват верни, са наистина верни. Нещата са малко по-сложни отколкото ти си мислиш и доста по-прости отколкото "майсторите" ги представят.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А как си обясняваш това, че една кола има проблем, той ти казва какъв е, казва ти и също, че ако искаш ти може да си купиш частта.Ти я купуваш от Порше примерно, той ти я сменя и колата се оправя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така като пишеш почвам да си мисля, че тоя човек се е преродил. Може да е преживял голяма трагедия и да му се е обърнала ценностната ситема. Все пак тия събития са отпреди 3 години. Може да е бил на прага на смъртта и да е казал - вече никакви лъжи, само ще помагам на бедните хора.

Има и нещо друго - има хора, които наистина си мислят, че ти помагат, но всъщност пропускат част от фактите и на практика те прецакват. И ако не го осъзнаеш си живееш с грешното впечатление.

Айде да спирам, казах каквото имах, фактите са неоспорими. И ти ще го разбереш като го питаш как се променят обороти на празен ход на АЕЛ и откога го може и на колко хора е казал, че не може, защото освен мен има и още 1 колега, на когото е казал това.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега не разбрах кои са най-големите измамници

Сервизите които взимат най много пари по твоята логика,защото ако е така Порше са най големите а после са Мишо, Жоро

Ама сега да питам ,може би ти си им дарил шоурума за няколко милиона плащаш им заплати и осигуровки и защото дадено нещо можеш и сам да си го направиш те трябва да ти взимат по 2,50 на час (Става дума за Порше)

Или ти седиш при Мишо и Жоро до нощите и постоянно им купуваш нови специални инструменти ,нови софтуери и по цял ден се занимаваш с тапаци като теб.И те трябва да ти взимат по 1,50 на час щото можеш и сам да си го свършиш

Мани ги тея печалбари гадни ,мръсни .Кажи сега кога ще помогнеш на колегата с 3.0 тди с маслото и за колекторите нищо не каза .Ще има ли подарък един покрив слънчеви колектори за мен щото ти си над нещата с печеленето на пари

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...