nakata_90 Публикувано 8 Май 2012 Доклад Share Публикувано 8 Май 2012 (Редактирано) Audi A8 6.0i W12 2000,2002 колеги дайте малко информация за тоя двигател до колкото знам 4.2 360hp на S6 S8 дето го слагат 2000-2003 и тоя 6.0 W12 2000-2002 са били много здрави само на време да сменяш масла и филтри са били вечни двигатели дори като ги "тормозиш" в високите пак няма чупене били са много здрави но искам малко мнения от хора дето са ги карали или имат автокъщи и знаят малко повече или ги имат в момента за да кажат за какво иде реч и как седят нещата питам само за информация Редактирано 8 Май 2012 от nakata_90 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 8 Май 2012 Доклад Share Публикувано 8 Май 2012 Чувал съм че имат проблем с термостата или нещо такова.Слагат се мисля на бронираните A8L и така. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nakata_90 Публикувано 8 Май 2012 Автор Доклад Share Публикувано 8 Май 2012 аз па знам от 1 "майстор" той ми вика че им се прецакват компютрите но незнам как точно се прецакват и защоЧувал съм че имат проблем с термостата или нещо такова.Слагат се мисля на бронираните A8L и така.а това добре ама ако го смениш не се ли оправя и какво точно му се прецаква загрява или дирекно прегрява или не знаеш подробности Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tanuco Публикувано 8 Май 2012 Доклад Share Публикувано 8 Май 2012 Няма мотор, който да не се чупи....Такива коли идват на повече от 500 000 км. а тогава винаги са възможни изненади. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yavor20v Публикувано 8 Май 2012 Доклад Share Публикувано 8 Май 2012 Баш па тия нема да идват на над 500 000км щото не са купени да бръмчат като линейки или като дизеловите мильОнници.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nakata_90 Публикувано 17 Май 2012 Автор Доклад Share Публикувано 17 Май 2012 егаси неизвестния двигател толкова ли е сложен и скъп за поддръжка та никой не знае нищо за него е те щом в форума на ауди не знаят за тоя 6.0 W12 къде да взема информация да се обадя в порше и да искам подробна информация за него Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GENIUS Публикувано 17 Май 2012 Доклад Share Публикувано 17 Май 2012 (Редактирано) Тука инфо за 4.2 бензин не може да намериш, а какво остава за 6.0WНе се учудвай не е залък за всеки Редактирано 17 Май 2012 от GENIUS Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Милослав Публикувано 18 Май 2012 Доклад Share Публикувано 18 Май 2012 (Редактирано) Най-вероятно, тия които карат такъв мотор нямат много време за тоя форум.Най-вероятно не се интересуват какво имат под капака.Най-вероятно не си поддържат лично колите, а ги за силват в порше.Най-вероятно май като се замисля може би въобще не знаят за тоя форум Редактирано 18 Май 2012 от Милослав Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JRushmore Публикувано 18 Май 2012 Доклад Share Публикувано 18 Май 2012 Тука инфо за 4.2 бензин не може да намериш, а какво остава за 6.0WНе се учудвай не е залък за всекиИма буквално единици от тази кола в БГ, като най-вероятно са 2-3. На единия докато му намерят маслен филтър им отне доста време, дори на Порше България. Ако ти се наложи да сменяш дискове и накладки са над 1000 лв (дори само предни). Всичко по колата е доста скъпо - като започниеш от гумите 245/45 R18, до 12те хубави свещи... сещаш се.Ауди твърдят, че са произвели само 750 такива автомобили, следователно не очаквай много информация. Вътре колата е по-безшумна от V8-ка. Ходовата част е еднаква (до колкото знам). Не знам какво имаш предвид да ги тормозиш във високите, тъй като 150 км/час идват като с магическа пръчка, дори в града... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 18 Май 2012 Доклад Share Публикувано 18 Май 2012 Има буквално единици от тази кола в БГ, като най-вероятно са 2-3. ................Ауди твърдят, че са произвели само 750 такива автомобили, следователно не очаквай много информация. Вътре колата е по-безшумна от V8-ка. Ходовата част е еднаква (до колкото знам). Не знам какво имаш предвид да ги тормозиш във високите, тъй като 150 км/час идват като с магическа пръчка, дори в града...Определено са над 20-30бр в България.Само в Бургас има 4-5 такива. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yavor20v Публикувано 18 Май 2012 Доклад Share Публикувано 18 Май 2012 Най-вероятно, тия които карат такъв мотор нямат много време за тоя форум.Най-вероятно не се интересуват какво имат под капака.Най-вероятно не си поддържат лично колите, а ги за силват в порше.Най-вероятно май като се замисля може би въобще не знаят за тоя форум И най-вероятно не знаят колко е цената на горивото И най-вероятно по онаа раота имат зъбен камък от Биадските мурви егаси неизвестния двигател толкова ли е сложен и скъп за поддръжка та никой не знае нищо за него е те щом в форума на ауди не знаят за тоя 6.0 W12друже,ти да не си рече ,че тоя форум е некъв надежден източник на информация?? Тука инфо има само за тва,че 1.8Т е веУик,1.9ТДИ е неземно веУик и 2.5ТДИ е баси буджака,друго не се сещам....Ааа,да...и ,че да сложиш газ на В4ка е много срамно! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pacoran Публикувано 18 Май 2012 Доклад Share Публикувано 18 Май 2012 Аз пак неразбирам каква е целта на темата при положение че от самата марка и двигател на колата всичко си е казано незнам какво се цели с тая тема на всеки нормален притежател на ауди му е ясно че 6.0 W12 не трябва да те притеснават разход на гориво от порядъка на 25-35 на 100 говориме градско тоест горивото ще е най малкия проблем при евентуален ремонт по двигател или скорости а и обслужването трябва да е ясно че ще е в пъти по скъпо от нормална А8-ца!!! Да не говориме че ако са произведени само 700бр. и са със специфични части някой от който не се подържат в производство тогава филма става страшен ако тепърва трябва да се прави матрица и да се прави производство само за конкретната част така че зимай колата и не се притеснявай все пак зимаш най високия клас на Ауди нищо че е старичък най много да стой като паметник пред вас Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nakata_90 Публикувано 18 Май 2012 Автор Доклад Share Публикувано 18 Май 2012 (Редактирано) здр колега гледай са къв е моя случай имам някъде около 12-15 хил. събрани и искам да си взема някаква свястна кола която да е нормална за поддръжка не искам някакво clio,corsa,simbo,megani и т.н. искам нещо класическо голямо нещо карал съм почти само ауди и бмв и 1 мерцедес досега от ауди 80 B4, A4 B5, A6 C6, A8 2.5 180, от bmw 320 е46, 530d, 540i, 330d, 725d, от mercedes само 200 Е-clas 124 това са се коли в рамките на 95-96-97-98-99-01-02 и сега искам да си зема или 6-литра на ауди или 750li а за тях знам че са вечни двигатели и сега искам инфо и за аудито и да сравня гледах и тия S500 00-01-02 ама много хвърляли компютри а били по 2-3хил и се отказах са сети ли се за какво е тая тела и какъв и е замисъла поздрави!!! е това вече е класика но е над 10-11euro а в българия няма такова поне засега или поне не съм виждал такова с бг номер Редактирано 18 Май 2012 от Wizi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pacoran Публикувано 18 Май 2012 Доклад Share Публикувано 18 Май 2012 (Редактирано) Колега писал съм и в друга подобна тема че има разлика в това какво искаме да караме и какво можеме та добре помисли евентуалната подръжка която е в хиляди не в стотин лева и това че е в малко бройки произведена само говори колко е уникална а следователно и скъпа една кола За тия пари може да земеш читава S6 или S8-ца която пак няма да е много евтина за подръжка но предполагам поносима а и части по лесно ще се намират А и какво за тебе значи вечен двигател такова животно вервай ми нема А на тази 7-ца която си дал снимки от снимките немога да разбера нито къв двигател е нито що струва колосалната сума от 10-11к евро Редактирано 18 Май 2012 от pacoran Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valioj Публикувано 18 Май 2012 Доклад Share Публикувано 18 Май 2012 здр колега гледай са къв е моя случай имам някъде около 12-15 хил. събрани и искам да си взема някаква свястна кола която да е нормална за поддръжка не искам някакво clio,corsa,simbo,megani и т.н. искам нещо класическо голямо нещо карал съм почти само ауди и бмв и 1 мерцедес досега от ауди 80 B4, A4 B5, A6 C6, A8 2.5 180, от bmw 320 е46, 530d, 540i, 330d, 725d, от mercedes само 200 Е-clas 124 това са се коли в рамките на 95-96-97-98-99-01-02 и сега искам да си зема или 6-литра на ауди или 750li а за тях знам че са вечни двигатели и сега искам инфо и за аудито и да сравня гледах и тия S500 00-01-02 ама много хвърляли компютри а били по 2-3хил и се отказах са сети ли се за какво е тая тела и какъв и е замисъла поздрави!!! е това вече е класика но е над 10-11euro а в българия няма такова поне засега или поне не съм виждал такова с бг номерВ България има минимум 3 броя E38L7 продадени от официалните дилъри (2 от тях бронирани).А сам да караш собствната си стреч лимузина е... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DAKINE Публикувано 18 Май 2012 Доклад Share Публикувано 18 Май 2012 Колега с такъв бюджет що не помислиш за по-масовите 8-аци.Мисля има е дълга версия с 4.2 мотор Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aRobben Публикувано 18 Май 2012 Доклад Share Публикувано 18 Май 2012 Мисля има е дълга версия с 4.2 моторИима разбира се Например: http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11336027641489872&f1=details Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nasti Публикувано 18 Май 2012 Доклад Share Публикувано 18 Май 2012 D2 тъмно синя, със син салон и светъл махагон, всеки има право на лош вкус, ама това е прекалено Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 18 Май 2012 Доклад Share Публикувано 18 Май 2012 а били по 2-3хил и се отказах Това трябва да ти подксаже, че не си за такъв тип кола. На тия модели всичко им е по толкова, гуми 2 х. лв, а трябват два комплекта, дискове накладки 1 к, а се изтъркват бързо, амортисьори 1 к. данък 500 лв, каско... Разхода е 50-60 лв на 100 км. Тия коли са правени за висшата класа и трябва или да имаш сравнително дълбоки джобове, или да си майсторче, или да я караш събото-неделно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zlobil Публикувано 18 Май 2012 Доклад Share Публикувано 18 Май 2012 имаш 13 бона и се оглеждаш в кола която вози министри и милионери.....много мъка има по тоя свят мнооогоооо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rad0 Публикувано 18 Май 2012 Доклад Share Публикувано 18 Май 2012 (Редактирано) Аз познавам само един тарикат с такава намиращ се в Божурище, който до скоро си я продаваше и в крайна сметка го бартероса за МЛ АМГ (с ГИ). Щом с неговия бизнес 35л/100 и подръжката по негови думи бяха проблем...За това, че е лимитирана серия не съм напълно сигурен и кой и от къде я вмъкна тая информация не ми се коментира.За да се ориентирате, че няма смисъл да обяснявате на колегата Наката_90 само разгледайте неговите теми/мнения. Човека продава вивателски номер на ваучер за 50лева и б5 на части, та едни 12цилиндъра ли ще го съборят? Другата култова реплика от гореспоменатия си я спомням докато плюеше някоя от колите на АКБ (мисля че беше на Ц Е Ц О) и гласеше (цитирам по-памет):"Това че твоята я е правил някакъв некадърник незначи, че е проблем да имаш б5 400+ коня за всекидневка и няма да съм първия с такава кола, но вие като не разбирате..."Дано сте добили представа, защо няма смисъл от спорове. Пожелавам на колегата Наката да намери кола, която ще му служи на него, а не той на нея , а в същото време и ще му доставя удоволствие Редактирано 18 Май 2012 от Rad0 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yavor20v Публикувано 18 Май 2012 Доклад Share Публикувано 18 Май 2012 Батя,земи си една S500 2003-4 год. и джиткай !Окачванията се правят вече на нормални цени и не е проблем!Харчи 17-20 средно,поне на мене толко ми харчеше.На дълго със до 120-30 10/100 и не се ебавам,правих си експеримент до Благоевград ,изхарчи точно толкова! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 18 Май 2012 Доклад Share Публикувано 18 Май 2012 И тука в моя град има 2-такива (бронирани-лимитирани-президентско изпълнение ли как се водят незнам) с приставките за знамена на предните калници,с бронирани дЖамове,джанти,гуми некФи специални и в оригинален вид ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
4ipika Публикувано 18 Май 2012 Доклад Share Публикувано 18 Май 2012 Само да не взима бронирана ,че поддръжжката е мноооооого скъпаАмортисиор -12000 лвносач -3000 лв Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 18 Май 2012 Доклад Share Публикувано 18 Май 2012 Те такива са 1:1 само че тая на калника няма такива за знамената ... а тукашните имат.Всичко останало е същото - автентично (оригиналено) изпълнение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts