Jump to content

Recommended Posts

Audi A8 6.0i W12 2000,2002 колеги дайте малко информация за тоя двигател до колкото знам 4.2 360hp на S6 S8 дето го слагат 2000-2003 и тоя 6.0 W12 2000-2002 са били много здрави само на време да сменяш масла и филтри са били вечни двигатели дори като ги "тормозиш" в високите пак няма чупене били са много здрави но искам малко мнения от хора дето са ги карали или имат автокъщи и знаят малко повече или ги имат в момента за да кажат за какво иде реч и как седят нещата

питам само за информация dance.gif

Редактирано от nakata_90
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чувал съм че имат проблем с термостата или нещо такова.

Слагат се мисля на бронираните A8L и така.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз па знам от 1 "майстор" той ми вика че им се прецакват компютрите но незнам как точно се прецакват и защо

Чувал съм че имат проблем с термостата или нещо такова.

Слагат се мисля на бронираните A8L и така.

а това добре ама ако го смениш не се ли оправя

и какво точно му се прецаква загрява или дирекно прегрява или не знаеш подробности

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма мотор, който да не се чупи....Такива коли идват на повече от 500 000 км. а тогава винаги са възможни изненади.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

егаси неизвестния двигател толкова ли е сложен и скъп за поддръжка та никой не знае нищо за него е те щом в форума на ауди не знаят за тоя 6.0 W12 къде да взема информация да се обадя в порше и да искам подробна информация за него

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тука инфо за 4.2 бензин не може да намериш, а какво остава за 6.0W

Не се учудвай не е залък за всеки:loldev:

Редактирано от GENIUS
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-вероятно, тия които карат такъв мотор нямат много време за тоя форум.

Най-вероятно не се интересуват какво имат под капака.

Най-вероятно не си поддържат лично колите, а ги за силват в порше.

Най-вероятно май като се замисля може би въобще не знаят за тоя форум :)

Редактирано от Милослав
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тука инфо за 4.2 бензин не може да намериш, а какво остава за 6.0W

Не се учудвай не е залък за всеки:loldev:

Има буквално единици от тази кола в БГ, като най-вероятно са 2-3. На единия докато му намерят маслен филтър им отне доста време, дори на Порше България. Ако ти се наложи да сменяш дискове и накладки са над 1000 лв (дори само предни). Всичко по колата е доста скъпо - като започниеш от гумите 245/45 R18, до 12те хубави свещи... сещаш се.

Ауди твърдят, че са произвели само 750 такива автомобили, следователно не очаквай много информация. Вътре колата е по-безшумна от V8-ка. Ходовата част е еднаква (до колкото знам). Не знам какво имаш предвид да ги тормозиш във високите, тъй като 150 км/час идват като с магическа пръчка, дори в града...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има буквално единици от тази кола в БГ, като най-вероятно са 2-3.

................

Ауди твърдят, че са произвели само 750 такива автомобили, следователно не очаквай много информация. Вътре колата е по-безшумна от V8-ка. Ходовата част е еднаква (до колкото знам). Не знам какво имаш предвид да ги тормозиш във високите, тъй като 150 км/час идват като с магическа пръчка, дори в града...

Определено са над 20-30бр в България.

Само в Бургас има 4-5 такива.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-вероятно, тия които карат такъв мотор нямат много време за тоя форум.

Най-вероятно не се интересуват какво имат под капака.

Най-вероятно не си поддържат лично колите, а ги за силват в порше.

Най-вероятно май като се замисля може би въобще не знаят за тоя форум :)

И най-вероятно не знаят колко е цената на горивото :hilezh:

И най-вероятно по онаа раота имат зъбен камък от Биадските мурви :lol:

егаси неизвестния двигател толкова ли е сложен и скъп за поддръжка та никой не знае нищо за него е те щом в форума на ауди не знаят за тоя 6.0 W12

друже,ти да не си рече ,че тоя форум е некъв надежден източник на информация?? :rolleyes:

Тука инфо има само за тва,че 1.8Т е веУик,1.9ТДИ е неземно веУик и 2.5ТДИ е баси буджака,друго не се сещам....Ааа,да...и ,че да сложиш газ на В4ка е много срамно! :flehan:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пак неразбирам каква е целта на темата при положение че от самата марка и двигател на колата всичко си е казано незнам какво се цели с тая тема на всеки нормален притежател на ауди му е ясно че 6.0 W12 не трябва да те притеснават разход на гориво от порядъка на 25-35 на 100 говориме градско :zustimm: тоест горивото ще е най малкия проблем при евентуален ремонт по двигател или скорости а и обслужването трябва да е ясно че ще е в пъти по скъпо от нормална А8-ца!!! Да не говориме че ако са произведени само 700бр. и са със специфични части някой от който не се подържат в производство тогава филма става страшен ако тепърва трябва да се прави матрица и да се прави производство само за конкретната част :gruebel: така че зимай колата и не се притеснявай все пак зимаш най високия клас на Ауди нищо че е старичък най много да стой като паметник пред вас :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

здр колега гледай са къв е моя случай имам някъде около 12-15 хил. събрани и искам да си взема някаква свястна кола която да е нормална за поддръжка не искам някакво clio,corsa,simbo,megani и т.н. искам нещо класическо голямо нещо карал съм почти само ауди и бмв и 1 мерцедес досега от ауди 80 B4, A4 B5, A6 C6, A8 2.5 180, от bmw 320 е46, 530d, 540i, 330d, 725d, от mercedes само 200 Е-clas 124 това са се коли в рамките на 95-96-97-98-99-01-02 и сега искам да си зема или 6-литра на ауди или 750li а за тях знам че са вечни двигатели и сега искам инфо и за аудито и да сравня гледах и тия S500 00-01-02 ама много хвърляли компютри а били по 2-3хил и се отказах

са сети ли се за какво е тая тела и какъв и е замисъла gruebel.gif

поздрави!!! dance.gif

е това вече е класика но е над 10-11euro а в българия няма такова поне засега или поне не съм виждал такова с бг номер

Редактирано от Wizi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега писал съм и в друга подобна тема че има разлика в това какво искаме да караме и какво можеме :zustimm: та добре помисли евентуалната подръжка която е в хиляди не в стотин лева и това че е в малко бройки произведена само говори колко е уникална а следователно и скъпа една кола :bia: За тия пари може да земеш читава S6 или S8-ца която пак няма да е много евтина за подръжка но предполагам поносима а и части по лесно ще се намират :bia:

А и какво за тебе значи вечен двигател такова животно вервай ми нема :hilezh:

А на тази 7-ца която си дал снимки от снимките немога да разбера нито къв двигател е нито що струва колосалната сума от 10-11к евро :gruebel:

Редактирано от pacoran
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здр колега гледай са къв е моя случай имам някъде около 12-15 хил. събрани и искам да си взема някаква свястна кола която да е нормална за поддръжка не искам някакво clio,corsa,simbo,megani и т.н. искам нещо класическо голямо нещо карал съм почти само ауди и бмв и 1 мерцедес досега от ауди 80 B4, A4 B5, A6 C6, A8 2.5 180, от bmw 320 е46, 530d, 540i, 330d, 725d, от mercedes само 200 Е-clas 124 това са се коли в рамките на 95-96-97-98-99-01-02 и сега искам да си зема или 6-литра на ауди или 750li а за тях знам че са вечни двигатели и сега искам инфо и за аудито и да сравня гледах и тия S500 00-01-02 ама много хвърляли компютри а били по 2-3хил и се отказах

са сети ли се за какво е тая тела и какъв и е замисъла gruebel.gif

поздрави!!! dance.gif

е това вече е класика но е над 10-11euro а в българия няма такова поне засега или поне не съм виждал такова с бг номер

В България има минимум 3 броя E38L7 продадени от официалните дилъри (2 от тях бронирани).

А сам да караш собствната си стреч лимузина е...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля има е дълга версия с 4.2 мотор

Иима разбира се :zustimm:

Например: http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11336027641489872&f1=details

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а били по 2-3хил и се отказах

Това трябва да ти подксаже, че не си за такъв тип кола. На тия модели всичко им е по толкова, гуми 2 х. лв, а трябват два комплекта, дискове накладки 1 к, а се изтъркват бързо, амортисьори 1 к. данък 500 лв, каско... Разхода е 50-60 лв на 100 км. Тия коли са правени за висшата класа и трябва или да имаш сравнително дълбоки джобове, или да си майсторче, или да я караш събото-неделно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз познавам само един тарикат с такава намиращ се в Божурище, който до скоро си я продаваше и в крайна сметка го бартероса за МЛ АМГ (с ГИ). Щом с неговия бизнес 35л/100 и подръжката по негови думи бяха проблем...

За това, че е лимитирана серия не съм напълно сигурен и кой и от къде я вмъкна тая информация не ми се коментира.

За да се ориентирате, че няма смисъл да обяснявате на колегата Наката_90 само разгледайте неговите теми/мнения. Човека продава вивателски номер на ваучер за 50лева и б5 на части, та едни 12цилиндъра ли ще го съборят? Другата култова реплика от гореспоменатия си я спомням докато плюеше някоя от колите на АКБ (мисля че беше на Ц Е Ц О) и гласеше (цитирам по-памет):"Това че твоята я е правил някакъв некадърник незначи, че е проблем да имаш б5 400+ коня за всекидневка и няма да съм първия с такава кола, но вие като не разбирате..."

Дано сте добили представа, защо няма смисъл от спорове.

Пожелавам на колегата Наката да намери кола, която ще му служи на него, а не той на нея , а в същото време и ще му доставя удоволствие :zustimm:

Редактирано от Rad0
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Батя,земи си една S500 2003-4 год. и джиткай !

Окачванията се правят вече на нормални цени и не е проблем!

Харчи 17-20 средно,поне на мене толко ми харчеше.На дълго със до 120-30 10/100 и не се ебавам,правих си експеримент до Благоевград ,изхарчи точно толкова!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И тука в моя град има 2-такива (бронирани-лимитирани-президентско изпълнение ли как се водят незнам) с приставките за знамена на предните калници,с бронирани дЖамове,джанти,гуми некФи специални и в оригинален вид ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Те такива са 1:1 само че тая на калника няма такива за знамената ... а тукашните имат.

Всичко останало е същото - автентично (оригиналено) изпълнение.

Audi-A8_L_6.0_quattro_2000_800x600_wallpaper_03.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...