Митака Публикувано 11 Юни 2012 Автор Доклад Share Публикувано 11 Юни 2012 Да, това несъмнено е така, усилието се пренася на тампните на магарето. За това следващото нещо е да се туникговат и те! Хубавото, е че при тях натоварването е предимно перпендикулярно на оста им, а няма такива успоредни на оста издевателства, както при тампоните на носача. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака Публикувано 4 Юли 2012 Автор Доклад Share Публикувано 4 Юли 2012 2500km след монтажа на втулките. Всичко си е по местата. За сега няма странични ефекти. 4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gosho78 Публикувано 12 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 12 Юли 2012 tova sa gluposti Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SYS Публикувано 12 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 12 Юли 2012 (Редактирано) Молим, без реплики от "всичко знаещи и можещи"... които даже и на български не могат да пишат !Браво Митак ! Редактирано 12 Юли 2012 от SYS 4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака Публикувано 14 Юли 2012 Автор Доклад Share Публикувано 14 Юли 2012 tova sa glupostiИ това не е изключено.Аз за това от време на време ще ги наглеждам и ще споделям какво се случва, както по-горе направих след изминати 2500км.В момента километрите вече са 4000, а положението не се е променило. Все си мисля, че ако имаше нещо или "tova sa gluposti", щеше да си е проличало за това време и изминато разстояние по родните ни "пътища". Някой освен мен ако е сложил втулки, също да споделя впечатления. 4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака Публикувано 25 Юли 2012 Автор Доклад Share Публикувано 25 Юли 2012 Днес ми се наложи да смъквам лявата гума за да си сменя моторчето на казанчето за течност за чистачките. Та поогледах какво става с втулкте. За сега си седят така както преди 5000км като ги монтирах: 4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dan4o Stan4ev Публикувано 12 Август 2012 Доклад Share Публикувано 12 Август 2012 Моля за помощ.Бих искал да зная от къде бих могъл да си купя такива втулки и как точно се казват, че да ме разберат какво искам Днес монтирах опорни втулки от вътрешната страна на носачите и за няколкото километра тест мога да кажа,че колата е доста по-послушна!Управлява се по-добре,стъпва стегнато и тресенето при потегляне изчезна.Ако някой реши да монтира такива втулки предварително да свали носача и да мери,защото при мен на тампони Лемфиордер външните втулки не влязоха и просто ги захвърлих.Мисля че само с вътрешните ефекта е същия,аксиалния луфт липсва и в двете посоки.Чудя се дали няма да има нужда да се променя сходимоста на предния мост при това положение,с мърдащите тампони параметрите са едни а сега през цялото време ще върви леко "отворена"? Благодаря на Митака за отделеното време и сподленото инфо по въпроса!Много се чудех с какво да зпълня тоя луфт и всичко дойде на тепсия! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Geeppii Публикувано 12 Август 2012 Доклад Share Публикувано 12 Август 2012 От никъде. Колегата сам си ги е направил(още са в експериментална фаза мисля) 1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Au(90)di Публикувано 12 Август 2012 Доклад Share Публикувано 12 Август 2012 Колега,айде дай една ценичка,за такива втулки,че съм мераклия да слагам!Ще ги пускаш ли масово ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака Публикувано 13 Август 2012 Автор Доклад Share Публикувано 13 Август 2012 Изпитателния срок съм го нарочил да е поне 10к км, че ако има отрицателни ефекти да имат време да се проявят. За сега съм минал по-малко от 6к км без оплаквания. Да мина тея километри и може да ми дойде музата да направя някой и друг комплект. Цената ще е 5лв/бр втулка за труд, без да е включена цената на материала. 1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Au(90)di Публикувано 13 Август 2012 Доклад Share Публикувано 13 Август 2012 Супер,значи ще чакаме Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака Публикувано 16 Октомври 2012 Автор Доклад Share Публикувано 16 Октомври 2012 Изминах 8500км.Появи се един отрицателен ефект от втулките, а именно едно скърцане при разклащане на колата на страни, както и при спиране когато предницата се "сгъва" и после се връща. Дразнещо е, поне не е нещо притеснително. Мисля да напръскам с някакъв спрей. Примерно със съдържание на тефлон или силикон или нещо от сорта, което да е трайно на атмосферни условия. Давайте идеи с какво точно да третирам между втулките и моста! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gnaks Публикувано 16 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 16 Октомври 2012 Не съм сигурен,но грес като за полиуретановите тампони няма ли да стане.Медна ли беше не си спомням в момента,но си мисля че би трябвало да държи на атмосферни условия. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Цанчо Публикувано 17 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2012 За полиуретановите е т.нар "морска грес" - издръжлива е и трудно се отмива. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vitcig Публикувано 17 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2012 А боклуците които ще полепват ?! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eic-idimitrov Публикувано 17 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2012 ... и ще се получи един прекрасен абразив Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака Публикувано 17 Октомври 2012 Автор Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2012 Пълно щастие явно няма! Или я оставям така да си скърца, или мажа(пръскам) с нещо което да спре скърцането, но пък ще полепи малко или много прахоляци... знам ли. Май за сега ще изчакам да завали дъжд и да ги смаже по естествен начин пък да видим какво ще стане! Цани, да не би да ти се намира от тази грес за която споменаваш? Дай малко... инфо за нея! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vitcig Публикувано 17 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2012 Е за щастието така - само не разбирам що така имаш желание да ускориш процеса на "заминаване" !? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 17 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2012 Митак, за твоята цел удачното пръскало е Локтайт 8154, не събира прах, спира скърцането, смазва. 1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака Публикувано 17 Октомври 2012 Автор Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2012 Добре ми се вижда това мазило! Loctite® 8154 аерозол• Монтажна паста с MoS 2• Улеснява монтажа и демонтажа на цилин-дрични части • Издържа на тежки усло-вия на работа• Смазва и уплътнява цилиндрични части, лаге-ри и зъбни колела при ниски скоростиH2 NSF Рег. №: 122982http://www.micromaxtrade.com/docs/loctite8154_tds.pdfЗа сега ще почакам следващия дъжд, а ако няма резултат от него ще търся това обещаващо спрейче! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eic-idimitrov Публикувано 17 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2012 (Редактирано) Добре ми се вижда това мазило! Това е решението Редактирано 17 Октомври 2012 от eic-idimitrov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Цанчо Публикувано 18 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2012 Ето информация за морската грес:http://www.polyurethan.me/gres.htm 1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака Публикувано 18 Октомври 2012 Автор Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2012 Днес скърцането намаля главоломно! Почти изчезна! Без да съм правил каквото и да е. Все пак благодаря за препоръчаните мазила, инфото е наистина от голяма полза! Ще се възползвам при нужда! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
overs0ul Публикувано 4 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 4 Ноември 2012 Вече и аз съм с въпростните втулки и мога да заявя че наистина промяната не е никак малка а тя е : ако до сега колата сте я усещали нормално и леко -то сега се усеща много по добре от към управление и стабилност , тъй като има време на канала да поразгледам какво се случва ами то е - че докато един приятел даваше напред , назад - носача не помръдва а само обира неравностите които аз направих .... Като цяло след теста който направих мога да заявя че ефекта е повече от подобаващ . Браво Митак .Скоро ще има и тема и за моята и ще ги видите . При мен ги комбинарах със смяна на нови тампони на носачите + опорните втулки наложисе съвсем малко доработка на място и всичко заспя , малко е зор с поставяне им в леглото на магарето но не е болка за умиране но пък после е кеф - кеф ,колата седи добре на пътя и се усеща управлението доста по директно .Поздрави 1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака Публикувано 4 Ноември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 4 Ноември 2012 Ако искаш пускай снимки и пиши тук, не се притеснявай! Радвам се, че вече има положителни отзиви! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts