thaddeus Публикувано 25 Април 2013 Доклад Share Публикувано 25 Април 2013 (Редактирано) И аз мисля да го сменя. Как най-лесно да го източа и колко събира?Преди няколко месеца сменях маслото на хидравликата. Принципно е лесна работа, но трябва да се маха фара, за да имаш достъп до маркучите. Имам няколко снимки Хидравлика - смяна виж ако ти свърши работа, като насока поне. Аз ползвах 50 сс спринцовка, с която изтеглих течността от казанчето. После малко волана пълен ляв, пълен десен няколко пъти докато в казанчето спре да влиза течност. Проблема обаче, че нямаше как да изпомпам всичко без да свалям фар и да разкача маркуч. Като разкачих маркуча със спринцовката източих всичко възможно. Ти ще видиш, как съм си сложил маркуч от система, за да си направя импровизирана сонда.Както Станислав е казал, ще ти трябва не повече от литър. А най-добре да направиш същата процедура след месец примерно, за да имаш пълно прочистване. Ако беше в Пловдив дет се вика щях да ударя едно рамо А и задължително си приготви ръкавици, щото мизерията е голяма. Редактирано 25 Април 2013 от thaddeus Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
maximoff Публикувано 25 Април 2013 Доклад Share Публикувано 25 Април 2013 :respekt: Тези дни след празниците ще се пробвам. Благодарско!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Firo Публикувано 26 Април 2013 Доклад Share Публикувано 26 Април 2013 Здравейте колеги,Колата ми е Ауди A4 B6 avant, 1.9 TFI - мотор AVF, 2004г, купих я през януари, нов внос от Италия Днес след като отидох да ми направят диагностика на климатроника, допълниха системата с около 150 грама и смениха капилярката, че беше позацапана. Дотук добре. Оказа се обаче, че не ми работи перката на климатроника. Диагностика през ВАГ не отчита никакви грешки. Бушона при ECU-то е здрав, релето изглежда като ново, отворих го и не открих видими проблеми, нямах много време и го сглобих обратно. Тъй като ми предстои пътуване утре, започвам да се притеснявам, че и голямата перка не работи, тъй като след като стигне 90 градуса, спирам отварям капака и досега несъм я хванал да върти Иначе над 90 градуса несъм виждал да показва уреда за температурата на антифриза. Може ли да ме насочите към нещо, а и да ми дадете информация при колко градуса се включва голямата перка? Мисля да изведа на 49ти канал на климатроника температурата за водата, да достигна дадената температура и да слезна да вдигна капака за да проверя дали се върти перката.Поздрави. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobu Публикувано 26 Април 2013 Доклад Share Публикувано 26 Април 2013 Климатроника на б6 няма кодове. Голямата перка почва да се върти с паленето на мотора. Малката-подайте й директно ток да видите дали ще тръгне-ако тръгне е здрава, търсите проблема другаде. Ако не тръгне-изгоряла е. Има б6 които са само с голяма перка, затова ако голямата работи както трябва няма да ти прегрее. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Firo Публикувано 26 Април 2013 Доклад Share Публикувано 26 Април 2013 (Редактирано) Климатроника на б6 няма кодове. Голямата перка почва да се върти с паленето на мотора. Малката-подайте й директно ток да видите дали ще тръгне-ако тръгне е здрава, търсите проблема другаде. Ако не тръгне-изгоряла е. Има б6 които са само с голяма перка, затова ако голямата работи както трябва няма да ти прегрее.Значи при мен голямата не е зацепена с ролка към пистовия ремък :)/>/> И не тръгва с паленето на мотора. Целият модул от перки изглежда ето така:ЦъъъкВ тоя случай трябва ли перката да тръгва с паленето на мотора или се пуска само при достигане на определена температура? Редактирано 26 Април 2013 от Firo Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobu Публикувано 26 Април 2013 Доклад Share Публикувано 26 Април 2013 Е как да не е Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gogotzanovsf Публикувано 26 Април 2013 Доклад Share Публикувано 26 Април 2013 Има avf с две електрически перки без виско перка.Предполагам на колегата е такова.Може да видите управлението на перките.Намира се от горната страна на маската ,хванато е с две 13-ки или 10-ки към маската Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexvan Публикувано 26 Април 2013 Доклад Share Публикувано 26 Април 2013 Здравейте колеги,Колата ми е Ауди A4 B6 avant, 1.9 TFI - мотор AVF, =.1.9 TDI не е ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Firo Публикувано 26 Април 2013 Доклад Share Публикувано 26 Април 2013 (Редактирано) По принцип си прав, ама капацитет като теб би се ориентирал и по кода на мотора. Явно несъм те преценил правилно. И пак да попитам avf TDI (тъй ли е незнам) 2004 may 18ти ден, незацепената перка трябва ли да стартира като запаля TDI-то или не. Благодаря пак ;)/>/>/>/>/>/> P.S. Благодаря на колегата gogotzanovsf за уточнението и читавите неща които съм купил от него :)/>/> Редактирано 28 Април 2013 от VBI Цитиране на предходен пост! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
outlander29 Публикувано 27 Април 2013 Доклад Share Публикувано 27 Април 2013 Може ли малко помощ от по опитните и разбиращи потребители,имам Ауди А4 1,9тди куатро 97г.Въпросът ми е свързан с предна лява полуоска,има ли разлика между полуоската на куатрото и обикновено Ауди(като и на двете коли моторите са 1,9 тди 110коня) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 27 Април 2013 Доклад Share Публикувано 27 Април 2013 Питането ти не е за тази тема, пусни го в общия раздел. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IVO Публикувано 27 Април 2013 Доклад Share Публикувано 27 Април 2013 Бах къв си строг. Човека е с три мнения във форума ве. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 27 Април 2013 Доклад Share Публикувано 27 Април 2013 Не съм, виж че съм сложил усмихнато човече накрая, човешко е да се бърка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
maximoff Публикувано 29 Април 2013 Доклад Share Публикувано 29 Април 2013 (Редактирано) Нямам търпение да се изфукам с добавка към амбилайта :dance:/> https://www.dropbox.com/sh/ssjbftxuq2o2nn7/JNeLC9VhJsИдеята е осъществена с помоща на Bobu :bia:/> :bia:/> :flehan:/>Довечера ще щракна снимки и в тъмното Редактирано 29 Април 2013 от maximoff Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
asenovb Публикувано 29 Април 2013 Автор Доклад Share Публикувано 29 Април 2013 Това го правих и аз, някъде в началото на темата е писано, коментирано и показвано за целия ретрофит, пак с участието на Bobu Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
maximoff Публикувано 29 Април 2013 Доклад Share Публикувано 29 Април 2013 то и аз от вас откраднах идеята :P Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IVO Публикувано 29 Април 2013 Доклад Share Публикувано 29 Април 2013 А през цялото време ли светят тези диоди? Аз си намерих преден плафон, черен и гледам че и той има това т.нар амбиентно осветление. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
maximoff Публикувано 29 Април 2013 Доклад Share Публикувано 29 Април 2013 Само на вкл. фарове или габарит Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lembiii Публикувано 4 Май 2013 Доклад Share Публикувано 4 Май 2013 (Редактирано) Kак се маха тапицерията на врата на audi a4 2002 Редактирано 4 Май 2013 от Lembiii Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobu Публикувано 4 Май 2013 Доклад Share Публикувано 4 Май 2013 Как се маха кора на врата ауди а4 б6 2001 - 2004 http://forums.audiworld.com/showthread.php?t=2331776 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lembiii Публикувано 4 Май 2013 Доклад Share Публикувано 4 Май 2013 Имам и друг проблем компютъра на колата неми показва че предна лява и задна дясна врата са отворени също така на тези две врати не им светят светлините които са на вратите а когата отварям предната врата несветва и плафона в колата също така и копчетата за алармата и те неработят Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobi_robi Публикувано 4 Май 2013 Доклад Share Публикувано 4 Май 2013 Имах същият проблем и все още го имам де, със задна дясна врата. Предната я оправих като разкачих снопа на кабели които върви от вратата към купето. Кафявата жица беше прекъсната. Остана задната да я погледна, предполагам че е подобно нещо. Даже на диагностика ми дава грешка ",,De-Safe" нещо си. Относно предната врата, махаш гумената изолация на снопа кабели. Тръгваш от към вратата на 4-те страни е на щифтчета и внимателно ще излезе След като разкачиш гумата и самия куплунг се маха по същият начин.Дано да съм бил полезен.Потърси в Нета има как се прави.Успех и весели празници. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lembiii Публикувано 5 Май 2013 Доклад Share Публикувано 5 Май 2013 Блогодаря ти.Весели празници и на теб Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Васил Публикувано 5 Май 2013 Доклад Share Публикувано 5 Май 2013 А като дадеш на контакт щракат ли всички врати?При мен имаше същите симптоми:-не светва плафона като отворя вратата-не дава индикация за отворена врата-не се заключва вратата чрез централното/незнам колко дни е била отключена без да знам/налагаше се да я заключвам само с ключ.Оказа се повреда в модула на шофьорската врат.След като го смених всичко се оправи.И при мен на задната врата ми дава грешка на VAG COM,но иначе си работи бравата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lembiii Публикувано 5 Май 2013 Доклад Share Публикувано 5 Май 2013 (Редактирано) Централното работи отключва и заключва нормално.А какво имаш в предвид с това дали щракат вратите при даване на контакт а колко пари струват тия модули Редактирано 5 Май 2013 от Lembiii Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts