Jump to content

Питанки относно А4 B6/B7 - Vol. 1


asenovb

Recommended Posts

И аз мисля да го сменя. Как най-лесно да го източа и колко събира?

Преди няколко месеца сменях маслото на хидравликата. Принципно е лесна работа, но трябва да се маха фара, за да имаш достъп до маркучите. Имам няколко снимки Хидравлика - смяна виж ако ти свърши работа, като насока поне.

Аз ползвах 50 сс спринцовка, с която изтеглих течността от казанчето. После малко волана пълен ляв, пълен десен няколко пъти докато в казанчето спре да влиза течност. Проблема обаче, че нямаше как да изпомпам всичко без да свалям фар и да разкача маркуч. Като разкачих маркуча със спринцовката източих всичко възможно. Ти ще видиш, как съм си сложил маркуч от система, за да си направя импровизирана сонда.

Както Станислав е казал, ще ти трябва не повече от литър. А най-добре да направиш същата процедура след месец примерно, за да имаш пълно прочистване.

Ако беше в Пловдив дет се вика щях да ударя едно рамо biggrin.gif

А и задължително си приготви ръкавици, щото мизерията е голяма.

Редактирано от thaddeus
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:respekt: :respekt: :zustimm:

Тези дни след празниците ще се пробвам. Благодарско!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

Колата ми е Ауди A4 B6 avant, 1.9 TFI - мотор AVF, 2004г, купих я през януари, нов внос от Италия :) Днес след като отидох да ми направят диагностика на климатроника, допълниха системата с около 150 грама и смениха капилярката, че беше позацапана. Дотук добре. Оказа се обаче, че не ми работи перката на климатроника. Диагностика през ВАГ не отчита никакви грешки. Бушона при ECU-то е здрав, релето изглежда като ново, отворих го и не открих видими проблеми, нямах много време и го сглобих обратно. Тъй като ми предстои пътуване утре, започвам да се притеснявам, че и голямата перка не работи, тъй като след като стигне 90 градуса, спирам отварям капака и досега несъм я хванал да върти :) Иначе над 90 градуса несъм виждал да показва уреда за температурата на антифриза. Може ли да ме насочите към нещо, а и да ми дадете информация при колко градуса се включва голямата перка? Мисля да изведа на 49ти канал на климатроника температурата за водата, да достигна дадената температура и да слезна да вдигна капака за да проверя дали се върти перката.

Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Климатроника на б6 няма кодове. Голямата перка почва да се върти с паленето на мотора. Малката-подайте й директно ток да видите дали ще тръгне-ако тръгне е здрава, търсите проблема другаде. Ако не тръгне-изгоряла е. Има б6 които са само с голяма перка, затова ако голямата работи както трябва няма да ти прегрее.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Климатроника на б6 няма кодове. Голямата перка почва да се върти с паленето на мотора. Малката-подайте й директно ток да видите дали ще тръгне-ако тръгне е здрава, търсите проблема другаде. Ако не тръгне-изгоряла е. Има б6 които са само с голяма перка, затова ако голямата работи както трябва няма да ти прегрее.

Значи при мен голямата не е зацепена с ролка към пистовия ремък :)/>/> И не тръгва с паленето на мотора. Целият модул от перки изглежда ето така:

Цъъък

В тоя случай трябва ли перката да тръгва с паленето на мотора или се пуска само при достигане на определена температура?

Редактирано от Firo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има avf с две електрически перки без виско перка.Предполагам на колегата е такова.Може да видите управлението на перките.Намира се от горната страна на маската ,хванато е с две 13-ки или 10-ки към маската

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип си прав, ама капацитет като теб би се ориентирал и по кода на мотора. Явно несъм те преценил правилно. И пак да попитам avf TDI (тъй ли е незнам) 2004 may 18ти ден, незацепената перка трябва ли да стартира като запаля TDI-то или не. Благодаря пак ;)/>/>/>/>/>/>

P.S. Благодаря на колегата gogotzanovsf за уточнението и читавите неща които съм купил от него :)/>/>

Редактирано от VBI
Цитиране на предходен пост!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може ли малко помощ от по опитните и разбиращи потребители,имам Ауди А4 1,9тди куатро 97г.Въпросът ми е свързан с предна лява полуоска,има ли разлика между полуоската на куатрото и обикновено Ауди(като и на двете коли моторите са 1,9 тди 110коня)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам търпение да се изфукам с добавка към амбилайта :dance:/>

https://www.dropbox.com/sh/ssjbftxuq2o2nn7/JNeLC9VhJs

Идеята е осъществена с помоща на Bobu :bia:/> :bia:/> :flehan:/>

Довечера ще щракна снимки и в тъмното

Редактирано от maximoff
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това го правих и аз, някъде в началото на темата е писано, коментирано и показвано за целия ретрофит, пак с участието на Bobu zustimm.gif

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А през цялото време ли светят тези диоди?

Аз си намерих преден плафон, черен и гледам че и той има това т.нар амбиентно осветление. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам и друг проблем компютъра на колата неми показва че предна лява и задна дясна врата са отворени също така на тези две врати не им светят светлините които са на вратите а когата отварям предната врата несветва и плафона в колата също така и копчетата за алармата и те неработят

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имах същият проблем и все още го имам де, със задна дясна врата. Предната я оправих като разкачих снопа на кабели които върви от вратата към купето. Кафявата жица беше прекъсната. :)

Остана задната да я погледна, предполагам че е подобно нещо. Даже на диагностика ми дава грешка ",,De-Safe" нещо си. :)

Относно предната врата, махаш гумената изолация на снопа кабели. Тръгваш от към вратата на 4-те страни е на щифтчета и внимателно ще излезе След като разкачиш гумата и самия куплунг се маха по същият начин.

Дано да съм бил полезен.

Потърси в Нета има как се прави.

Успех и весели празници.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А като дадеш на контакт щракат ли всички врати?

При мен имаше същите симптоми:

-не светва плафона като отворя вратата

-не дава индикация за отворена врата

-не се заключва вратата чрез централното/незнам колко дни е била отключена без да знам/

налагаше се да я заключвам само с ключ.

Оказа се повреда в модула на шофьорската врат.

След като го смених всичко се оправи.

И при мен на задната врата ми дава грешка на VAG COM,но иначе си работи бравата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Централното работи отключва и заключва нормално.А какво имаш в предвид с това дали щракат вратите при даване на контакт а колко пари струват тия модули

Редактирано от Lembiii
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...