Jump to content

Монтиране на ГИ


Recommended Posts

Спирам да пиша по темата, определения като смехурко леко не ми се понравят! Кой какво чел и не чел се тая... Просто не се разбираме тука, явно говорим за 2ве различни неща и се надговаряме излишно, моля задръж си определенията в задната част на мозъчето и да не излизат от там по мой адрес :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 72
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Банани, предлагат се, трябва да сме в час с простотиите на конкуренцията. Даже имам за 6 години написана 1 (ЕДНА) оферта за такова, ако искаш мога да ти я дам. То и А2 не мога да приема че е Ауди ама и те сами си го спряха.

Що се касае до дизеловата кола мога да ти кажа че върви много повече от една газифицирана бензинова. Готов съм да се дръпна с всеки газовик с дизеловото Пунто или дизеловото CDI на брато

Tsvet40 много точно ти е казал какво мисля освен една МНОГО съществена разлика - служебната кола стои и ръждясва пред нас, карам си Ауди-то, и за лично удоволствие и за работа. Ако ти кажа че не ми остава време да го измия ще ми повярваш ли? Сатриани видя каква кочина е и вътре и отвън. Но работата ми е много по-важна от това да я мия или да си правя дребни сметки, с две думи вместо да мисля как и от какво да спестя работя за да изкарам повече.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всеки си има мнение ... просто не се опитвайте да го налагате на околните! Извинявам се малко са личните нападки, но надменния тон в предишните ви постове ме подразни много. :hilezh:

За дизелите съм съгласен, че вървят - не съм го оспорвал.Това което исках да кажа е, че е жалко кола 2003 година при форсаж да вади същите черни кълбета сажди като един раздрънкан Икарус от 1976-та. Затова и написах НАПРЕДЪК = 0! Ей затова не ме кефят дизелите ... те са най-големите замърсители на градския въздух и въпреки, че са икономични според мен нямат бъдеще. Ще бъдат изместени от хибридите и ще изчезнат първи от пазара ... надявам се поне така да стане ! :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е Бруно,дизелът не е двигателя на бъдещето,определено крачка към бъдещето са хибридите,поне докато започне да бъде функционална напълно технологията на горивните клетки. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:blink: аре наздраве :hilezh:

и за да налея малко масло в огъня по въпроса за дизела ще кажа само:

КО СА ФОРСИРАТЕ КАТ МУХА В БУРКАНЧЕ , ВЕЕЕЕ ?!!!! :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е Бруно,дизелът не е двигателя на бъдещето,определено крачка към бъдещето  са хибридите,поне докато започне да бъде функционална напълно технологията на горивните клетки. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето от това негодувам специално аз, защото сами не си създаваме стандарта, а си деградираме прогресивно!!!!  1на блуза на гърба ти - Лакосте - а не с 5 блузи "Adibas"..........................................................

Тук съм много съгласен с колегата.Не просто,че НЕ избива комплекси тук,ами иска да обясни,че всичко е въпрос на манталитет.,т.е това дали ще оцениш истинското и естетичното под формата на дреха като качество/а не като количество/,който пример той е дал,по съшия начин човек преценява дали ще зарежда квалитетно гориво,за каквото е произведена колата,в случая бензин или ако няма тази възможност--си купува тико или поло ,които ще му дават нисък разход,но отново на горивото ,за което са предвидени!Ако пак не сте разбрали--всяка жаба трябва да си знае локвата и това не е обидно,а нормално.Когато човек прави 50000км. годишно и няма достатъчни финансови възможности,които да отдели за горивото си взима тико,харчещо 5/100 градско или поло 1.4тди или А2 1.4ТДИ,а не кола 150-160 коня,която харчи като дзвер

Защо нормалният човек на запад прави така ще попитате--Ами защото дзвера със 150-160 коня заводски не е проектиран за работа на газ,т.е параметрите на работа на мотора се влошават,отделно,че клапаните страдат и рано или късно се проявяват проблеми с тях,но това е част от евентуални проблеми,за метан не ми се говори,защото там мощността пада почти наполовина :hilezh: За мен примерно дизел и газ не съществуват като гориво,защото имат прекалено много недостатъци,така,че по-ниската им цена никога не ме е изкушавала,аналогично резервни части от други производители,освен оригинални,не купувам,но 2 пъти една и съща част не съм сменял,просто по-скъпата й цена се изплаща във времето под формата на качество :hilezh: .Няма да забравя случая с едни 20-годишни момчета,правещи се на "гъзарчета" с S-класа на бензин-останцията,зареждащи газ... :blink: Жалка картинка,отвсякъде да си личи ,че това не ти е нивото просто... :dance: Нека вече да гледаме по-еврпоейски на нещата,всичко е въпрос на манталитет!

Редактирано от LEXUS
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе тая тема тръгна на ебем ти страна :blink::dance::hilezh:

А това,че колата се скапвала от газта на тая тема може много да поспориме ама нема смь,там има едни нещица като калоричност,температура на изгаряне и такива ми ти работки,та мноу не ми е ясно кое как скапва :hilezh: но както и да е.

Редактирано от KYPO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ви спорът ви беше много полезен за мен.Обадих се в пловдив и си резервирах ден за ГИ. Ще слагам BRC.

Карал съм дизел не са лоши но за мен бензина че даже и на газ си е перфектния избор.

Колега провери ли дали на BRC ГИ-то могат ли да се разглобяват и почистват инжекторите? Какво ти казаха в сервиза? Родното LPG е смес с масло и други гадости и ...може да стане проблем ако не се разглобяеми за да ги почистват!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

само не разбрах, кой мисли на 150-160 коня с турбина да слага АГУ?

Спомням си аз като си купувах мойта колица как първо провериш как седи въпроса с газифицирането- бясниха ми че 2,0 АБК е по-лесен за газ отколкото 2,0 16клапана. затова си купиш първия мотор и сега вече 4 годинки съм навъртял към 60 000 безпроблемни на ГАЗ. ако сметнем, че на 100 км спестявам ГРУБО по 10 лева то тогава за 60 000 съм спетил 6000! ми сега мога да си купя още една такава СКАПАНА Б4-ка и пак да си джиткам на газец.

А4 знам, че НЕМОГА да си купя, щот ми е скъпа поддръжката на тоя автомобил. Не искам да си плащам парното разсрочено, щот ТРЯБВА да карам на бензин и щот носачите са ми 1000 + левчета....затова си човъркам по избушената кошница на 10-години, сипвам си газово и като се обади нещо си го сменям.

Накладките в тоя ред на мисли СЪЩО са ми от Симеон! до момента колата си спира идеялно с тях. Може и да не са най-марковите на пазара, но АЗ си ЗНАМ как съм ги изкарал тия 50 левчета, където ги освах в ауто+ за моите накладки.

ако днес се наложи да си сменя колта- ще си купа 1,8 ауди без тубро и ще му бодна ГИ. Това е мое мнение, потвърдено от практиката. Като имаш газ не означава, че трябва да се кара само на газ- кара се и на бензин в 1/3 от времето за да нямаш проблеми, просто ти излиза малко по-евтино. това е всико!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

що така? хората са казали- истината се ражда в спора. На мен лично не би ми било интересно ако прочета отговор : "Не слагай! това е!" Защо? как? доводи нещо? опит? гледна гочка? хубаво нещо е форума щот всеки си пише каквото мисли по въпроса.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е темата ми хареса макар че в крайна сметка въпроса опря до съвсем друго нещо.

Нека някой да я формулира по друг начин и да я пусне отново.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

само не разбрах, кой мисли на 150-160 коня с турбина да слага АГУ?

...

Ела да видиш 310 турбинирани коня как папат газ. Аман от гъзари, дето карат на бензин...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

. Аман от гъзари, дето карат на бензин...

Типично по ганьовски "Аз карам на бензин" тва би трябвало да означава кво?По-голям тарикат ли е,по-готина му е колата ли,като цяло жизнения му статус ли е по-голям от моя.Мериме си паците с горивата с които караме.има една дума за това явление ГАНЬОВЩИНА аз всеки ден си лупам у колата по 20 лева за газ, някой киселяк събира пари цела седмица от закуски да може да сипе в петък 15 кинта за 92 щото 95 е мноу скъп,но сипва бензин и е терикат,а аз съм балък,че колата 365 дни в годината е по цял ден по пътищата,а бензиновия терикат минава годишно 1000 километра но на бензин

ГИГАНТИ СМЕ В КОМПЛЕКСАРЩИНАТА :hilezh::bia::bia:

Редактирано от KYPO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги аз в крайна сметка попитах само къде и какво газово да си сложа.

:hilezh:

BRC

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

никой ли няма поглед върху руския ГИГ? има в интернет сайт, тоя дето ги слагал много го хвалят....чел съм за това нещо във форума на дир.бг - влизаш в АГУ и там имаше доста постове по темата.

иначе БРЦ са наистина добри- мой колега сложи такова и е много доволен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги аз в крайна сметка попитах само къде и какво газово да си сложа.

И аз така те разбрах пич, само дето някои направиха темата боза. ЕВАЛА ЗА ТОЛЕРАНТНОСТТА И ТЪРПЕНИЕТО КОИТО ПРОЯВИ КЪМ ТЯХ :bia:

На 20-ти в пловдив ще видим какво ще направят.

Дано майсторите си свършат добре работата и после ..... :bia::bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...