M.Gruev Публикувано 6 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 6 Юли 2012 Здравейте Колеги,В момента се чудя дали да не купя едно Audi Allroad 2.5 TDI. На първо време съм се спрял на тези две обяви:Моят сайтМоят сайтАко някой има информация за някоя от колите конкретно или каквато и да е обща информация за модела и какво трябва да се гледа при закупуване, моля нека да я сподели тук. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mad.max Публикувано 6 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 6 Юли 2012 Карай си Цитрона да ти е мирна главата 1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didoya Публикувано 6 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 6 Юли 2012 Въздушни възглавници и душегуб на годинки и километраж. По-добре недей. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Todir Публикувано 6 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 6 Юли 2012 Ако можеш да си позволиш финансово издръжката на такава кола ОК. Но да знаеш не е евтино. Както каза колегата на въздушните възглавници все някога им идва времето и цената е към 3к за всичките и то не оригинални. Амортисьорите са и те по 500-600 парчето. Ако колата е карана с изпускащи възглавници се амортизира компресора и той е към 1000. Двигателя 2.5тди се слави като не особено надежден но за сметка на това много скъп за поддръжка. Той ако не е в състояние може да те разори сам. Първоначалното обслужване му е над 1000 лв. Автомата също си иска поддръжката въпреки, че не е толкова фрапиращо. Та ако решиш да си купиш такова да знаеш, че ти трябва гребенче. Това е кола която лесно може да прехвърли стойността на покупката само в ремонти ако те хване каръка. 3 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gusti Публикувано 6 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 6 Юли 2012 Стига с това душегуб мотора е 2003 г 1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
M.Gruev Публикувано 6 Юли 2012 Автор Доклад Share Публикувано 6 Юли 2012 До колкото знам след някой месец на 2002 година от Ауди си оправят основните проблеми по мотора. Иначе Ситроена ще си го карам, но ми трябва и кола 4х4. Поддръжката се съмнявам да ме изплаши. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 6 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 6 Юли 2012 Оправят, ама помпата е пак същата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PARKOSA Публикувано 6 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 6 Юли 2012 Много ми е интересно как така всички тия обяви са по на 130-160 000км.Ако тия машинки са на тия километри са по около 10 000 евро.Ако някои иска може да провери в Германия как вървят цените.Как може човек дори да си помисли,че автомобил на 300-500 000км няма да създава ядове.Зада дойте тази кола в БГ на тази цена значи е издухана тотално,после моторите били бъгави,,,,,ала бала. 2 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mad.max Публикувано 6 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 6 Юли 2012 При старо ауди поддръжката определено може да те стресне 1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
daks Публикувано 6 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 6 Юли 2012 Ако кандидат-собственика си преценява,че възможностите му стигат, няма нищо лошо да си купи Олроуд. Това е една хипер мъжкарска, ефектна, красива, семейна кола. Но трябва да имаш съответния имуществен ценз. Иначе те чакат тежки моменти. 2 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
M.Gruev Публикувано 6 Юли 2012 Автор Доклад Share Публикувано 6 Юли 2012 (Редактирано) Километрите са ясни, че най-вероятно не са толкова. По-важно е колата как е била карана и поддържана, а това се разбира след оглед на място. п.с. В сравнение със Ситроена от аватарчето ми, Олроуда не е по-скъп като поддръжка така, че не мисля, че ще е проблем. Редактирано 6 Юли 2012 от M.Gruev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Todir Публикувано 7 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 7 Юли 2012 Напълно съм съгласен с Дакс. Олроуда за мен е супер готина машина и ако можех да си позволя поддръжката си взимам без да се замисля. Двигателите с начална буква на кода B наистина ги водят поизчистени от проблемите на по-ранните 2.5ТДИ. Избирай внимателно и проверявай сервизната история в Порше. Успех с търсенето Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mad.max Публикувано 7 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 7 Юли 2012 Ако цитрона е 2.7 хди автомат с хдроактив окачване може и да си с сходна поддръжка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cepro Публикувано 7 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 7 Юли 2012 здрати колега. ако е добра колата - няма да съжеляваш. цени: възглавници по 600-700 лв. все пак няма да ги сменяш всяка година. смених 4те и стана близо година от първата. няма проблем. карам си. компресор - 1000лв (но ако чакаш да изгори, тогава ще се наложи да го сменяш) има и repair kit на цена около 100лв (подобрия вариант, все се каня стария да го отремонтирам и да си стои за резерва). облсужване - 1000лв до 1200лв (ремъци, ролки, водна помпа, термостат, филтри, масло). по предницата - мисля че няма кой знае каква разлика с А6 C5. ако си готов на тези цени - стреляй за някой що годе добра кола на пръв поглед и газ. кефа цена няма... :-) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 7 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 7 Юли 2012 Втората ми се вижда по-хубава ама това са мо от снимки.И мен ми се кара подобна машина ама няма как да я гледам.Защо трябва да е Дизел непременно 2.7Би-Турбо и Ръчка ми се вижда убийствен вариант. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Мирослав филчев Публикувано 7 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 7 Юли 2012 Кеф,цена няма :hilezh: Имам познат със такова ауди от около година и половина. на въпроса ми: -Как е Аудито? Доволен ли си?-Не ме питай,че само да кажа че е наред и все нещо се чупи. Ама кефа е невероятен....Брат му има шевролет каптива и каза че не може да му стъпи и на малкия пръст по проходимост. Ама си трябват парички за такава колица Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
M.Gruev Публикувано 7 Юли 2012 Автор Доклад Share Публикувано 7 Юли 2012 Имам и Алфа 2.4 JTD и на нея обслужването на мотора и е около 1000 лева, а на Ситроена е повече, така че тук изненади няма. Тези възглавници и компресор също не са толкова скъпи. Благодаря за информацията, ако някой се сети за други подобни неща нека сподели. п.с. Ситроена е 3.0 HDI V6 BiTurbo 241 коня, автоматик и е с хидравлика. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kockoo Публикувано 7 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 7 Юли 2012 Ако наистина си решил на такава покупка избирай внимателано подръжката е ясна -100 от на Q7.Двигател АКЕ или BDH 2,5l/132kW-2003-2006В4 за дизел,за бензин BAS-4,2l/221kW.Ибягвай мултитроника/макар че е кеф да превключваш скоростите от волана/,типтроника е малко тромав но с бензиновия агрегат- много "спортни" коли изостават сериозно .За проходимост със сигурност е по добра от евтините варианти подобие на "джип"-но все пак не можеш да направиш сравнение примерно с Нисан Патрол...,но разни Каптиви,Сузукита,Тойоти/RAV/и тем подобни ги слагаш в джоба.Качество много добро и не са пестени пари за комфорт,возията е мазна/по-мазна от хидравликата/-ако окачването е изправно обаче.Не се подлъгвай от съвети на хора който даже не са се качвали на такова камионче/2500кг./И за последно и двата варианта на които си се спрял...има какво да желаеш... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
drob4o Публикувано 7 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 7 Юли 2012 То все си мисля, че мултитроник няма на този модел, все пак всички са 4х4. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetto Публикувано 9 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 9 Юли 2012 (Редактирано) Колега, вторият съм го виждал на живо зимата! Пак беше нов и перфектен, ама изглежда яко странно! Имах чувството, че е съединен от две коли (на външен вид). Сергей те заблуждава с цените на частите!!! Възглавниците са 10000лв, компресора е 5000лв, а за двигателя не ми се говори, на месец 1000 за подръжка,автомата труп. Едвам се довлякохме до морето,по магистралата беше лесно в аварийното платно да не преча на хората,а от Петолъчката с жена ми носихме ALLroad-a на ръце за да стигнем по бързо до Бургас.И с климатика имат много проблеми, да си знаеш! (за последното няма майтап, винаги нещо е в грешка, ама не е страшно-перка нова 250лв и газ).Гледай да е след 2003г, тук има много свестни пичове и ще помагаме като се развали нещо! Редактирано 9 Юли 2012 от svetto 2 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
M.Gruev Публикувано 12 Юли 2012 Автор Доклад Share Публикувано 12 Юли 2012 Днес покарах един Олроуд из София и като цяло ми хареса. Возията не беше зле, но определено Ситроена вози по-комфортно. За сега нищо от видяното дотук не ме е грабна и ще продължавам да търся, но както е тръгнало май ще се обикаля из провинцията. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Todir Публикувано 12 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 12 Юли 2012 Не вярвам да успееш да намериш кола която дори да се доближава до возията на ситроена по нашите накъдрени улици. Тези ц5-ци според мен са еталон по отношение на возията Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didoya Публикувано 13 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 13 Юли 2012 Мда, хидроактивното окачване на Ситроена има уникална возия. С хубав и мощен мотор си. И не знам защо мислиш да го сменяш за нещо по-старо, с агрегат, който има лоша слава.Но ти си знаеш. Успех в търсенето. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
M.Gruev Публикувано 13 Юли 2012 Автор Доклад Share Публикувано 13 Юли 2012 (Редактирано) Нямам намерение да се разделям с нито една от сегашните ми коли, просто ми трябва и нещо дизелово с двойно предаване, но след като не искам джип вариантите не са много, особено в този ценови клас. Редактирано 13 Юли 2012 от M.Gruev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didoya Публикувано 13 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 13 Юли 2012 Ами тогава давай смело напред Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване