pacoran Публикувано 1 Май 2018 Доклад Share Публикувано 1 Май 2018 On 4/30/2018 at 7:37 PM, Georgi75 said: Аз заради тези ангренажни вериги си продадох 8цата... и взех Х5 . Иначе от собствен опит да знаете че изкарват до 30 000 км след изтракването при палене. Моята изтрака на 250 000 и я продадох на 286 Браво, при бмв направо се късат, без предупреждение:-) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yavor20v Публикувано 1 Май 2018 Доклад Share Публикувано 1 Май 2018 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 1 Май 2018 Доклад Share Публикувано 1 Май 2018 Поне няма да се налага смяна на веригите,при бавареца. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Georgi75 Публикувано 8 Май 2018 Доклад Share Публикувано 8 Май 2018 Аз съм бях с дизеловия 4.2 , но гореше колкото бензиновия, докато не смених бензиностанцията На 1.05.2018 г. at 22:56, pacoran написа: Браво, при бмв направо се късат, без предупреждение:-) Затова си търсих нещо над 200 000 и със сменени вериги и намерих. сменени са преди по-малко от 20 000 км в оторизиран сервиз на BMW по спомен от фактурата която имам в колата беше на стойност малко над 2500 лв, което е почти 3 пъти по-евтино от обслужването на вериги на А8цата. на мен ми искаха 7000 лв в Das Auto На 1.05.2018 г. at 23:59, tonko2.0T написа: Поне няма да се налага смяна на веригите,при бавареца. да, но пък онзи ден ме остави на магистралата заради един шибан улей.... Прецакал се улея и с течение на доста километри трупане на вода в дюзата ме остави. но сега е с нова дюза и е добре, само трябва да оправя улея в най-скоро време. п.п. Нищо че сега карам BMW все още съм Audi привърженик и съм на мнението че е малко по-добро от BMW Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Excessive Публикувано 8 Май 2018 Доклад Share Публикувано 8 Май 2018 Добре са те намазали с тия 7 бона за вериги за щастие не им си се вързал Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lz1kka Публикувано 19 Май 2018 Доклад Share Публикувано 19 Май 2018 Че то и аз смених обтегачите и веригите преди около 2 години с отигинални и то при компетентен колега и мога да кажа, че ефектът беше нулев, като изключим, че вече нямах 6-7 градуса отклонение (поне това за 3к ремонт), които може да са били и от зацепването на ремъка... Колата продължава да трака на умряло 2-3 секунди при студен старт, не върви повече, гори си градско 25 и си ми свети чека за бедни смеси постоянно... А това с чека нема оправия... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
crash77 Публикувано 19 Май 2018 Доклад Share Публикувано 19 Май 2018 Тогава трябва да намериш друг компетентен колега, за да ти оправи проблемите .Всъщност компетентността е много относително понятие, за всеки е различно възприятие ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TheMission Публикувано 19 Май 2018 Доклад Share Публикувано 19 Май 2018 Може ли да ми кажете как да проверя с ваг ком-а дали има изместване(на кои банки да гледам).Предстои ми покупка на А8 D3 4.2 бензин ( 335кс ) 2005 . Подготвен съм за смяна на вериги но ако може се пак като отида да я видя да знам как да го проверя.До колко е допустимо да има отклонения.За какво да се огледам този път.Горе долу добих представа какво да очаквам. В момента карам А6 3.0 ASN мулти-то от мерак преди 4 години си го взех без да прочета ама грам.Оказах се късметлия и нямам проблеми с колата освен нормалните проблеми на старите коли нищо фрапиращо. Ще ви бъда благодарен за времето и знанието. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 20 Май 2018 Доклад Share Публикувано 20 Май 2018 Преди 22 часа, lz1kka написа: .. гори си градско 25 и си ми свети чека за бедни смеси постоянно... А това с чека нема оправия... Смуче въздух отнякъде, трябва ти свестен сервиз, в който да се провери от къде. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lz1kka Публикувано 20 Май 2018 Доклад Share Публикувано 20 Май 2018 (Редактирано) Освен с карбураторен спрей какви други методи има за установяване на подобен проблем? Всмукателният колектор и дросела лично съм ги монтирал, а тръбите към дебитомера визуално нямат проблем... Редактирано 20 Май 2018 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 20 Май 2018 Доклад Share Публикувано 20 Май 2018 Колега спри да цитираш предходно мнение! Относно въпроса ти - такава проверка става най-сигурно с пушек машина защото показва точното място или места от които изпуска. Вкарва пушек под налягане и слабите места лъсват веднага, естествено ако знаят как да работят с нея. Виж в интернет в Пловдив кои сервизи имат такава. Със спрей е трудно да се хване защото колите са "умни" и си регулират сместа сами - т.е. малко вероятно е да усетиш промяна в оборотите, особено на осмак . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MadFan Публикувано 20 Май 2018 Доклад Share Публикувано 20 Май 2018 В София някой да знае читав сервиз с машина за пушек да ходя да тествам моята, че оборотите играят понякога? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Net_Master Публикувано 19 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 19 Септември 2018 На 5/19/2018 at 15:44, lz1kka написа: Че то и аз смених обтегачите и веригите преди около 2 години с отигинални и то при компетентен колега и мога да кажа, че ефектът беше нулев, като изключим, че вече нямах 6-7 градуса отклонение (поне това за 3к ремонт), които може да са били и от зацепването на ремъка... Колата продължава да трака на умряло 2-3 секунди при студен старт, не върви повече, гори си градско 25 и си ми свети чека за бедни смеси постоянно... А това с чека нема оправия... Същото и при мен - върви си както преди, гори си нормално като за тая кола, единия обтегач си трака при палене редовно, нищо, че са нови На мен поне чек не ми свети де... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване