Jump to content

Покупка на Audi A6 4F


Recommended Posts

Шпек Салам за тебе специално ще го поясня: - купува си Ауди А6 C5 легендата 1.8 Т газира го при тебе,слагате му чип и става безсмъртен, без нужда от някакви скапани и смешни 6 цилиндрови мотори, които са далеч под нивото му.Ще му останат и пари да те почерпи за професионалната ти работа.

Сега да те осветля на А6 4F най-слабия бензинов мотор е 2.4 177 коня има и по-малък 2.0 T бензин 170 коня обаче върви като легендата 1.8 T и е доста по добър от 2.4. Малко му са конете за голямото купе, а има и доста по добри бензинови мотори.

На предната А6 най слабия мотор беше 110 кс, така че не знам кво мрънкаш. те повечето шир употреба производители най мощните са толкова. Не може всички д аса по 400 коня. Баси мрънкалата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 768
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Спирам да мрънкам, аз просто исках да кажа на колегата N1995 да не си хвърля парите примерно 18 000 лева да речем за А6 4F 2004 -2006 с базови мотори, на предно и с базови екстри, а да помисли и за други варианти има толкова много.

А ти естествено за пореден път влезе с бутонките, давайки ни акъл, кое му е малкото на еди кой си мотор и ко ми го хвалите 3.0 TDI.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този екземпляр се продава от 2009 година. Тогава цената му беше 44к лв, смятай 3 години не може да го продаде. Поне снимките са същите като от тогава. Не се занимавай с тоя бензин.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обявата е видяна над 12800 пъти, определено се продава от доста време.

Близо година съм във форума и за пореден път се убеждавам, че на "shpeksi" яйцето с чип на газ е ултра, мега, гига, хипер ПО ПО НАЙ автомобил от 3.0TDI в 4F.

Добре, разбрахме, всички сме се прее*али, но имам една молба: Г-н Шпек, не Ви познавам, но това е поредната тема, която се опитвате да осе*ете. Донякъде е нормално, това е четвъртата тема за 4F, която става 40стр., другите са част 1 (219стр.), част 2(101стр.) и част 3 в момента е 51стр.

А за твоето моделче няма такива теми, но аз знам защо - защото е много здраво, защото нищо не му се чупи, защото не се разваля и т.н. ааа и защото не е 3.0TDI!

Извинявам се на всички, даже очаквам да ми бъде изтрит коментара, но и на мен вече ми писна!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обявата е видяна над 12800 пъти, определено се продава от доста време.

Близо година съм във форума и за пореден път се убеждавам, че на "shpeksi" яйцето с чип на газ е ултра, мега, гига, хипер ПО ПО НАЙ автомобил от 3.0TDI в 4F.

Добре, разбрахме, всички сме се прее*али, но имам една молба: Г-н Шпек, не Ви познавам, но това е поредната тема, която се опитвате да осе*ете. Донякъде е нормално, това е четвъртата тема за 4F, която става 40стр., другите са част 1 (219стр.), част 2(101стр.) и част 3 в момента е 51стр.

А за твоето моделче няма такива теми, но аз знам защо - защото е много здраво, защото нищо не му се чупи, защото не се разваля и т.н. ааа и защото не е 3.0TDI!

Извинявам се на всички, даже очаквам да ми бъде изтрит коментара, но и на мен вече ми писна!

Къде па говорим за моя кенеф. Ако не можеш да четеш си вземи очила. Просто опонирам, че и малките двигатели в 4ф са идеални за придвижване, а не само 3.0тди да се възхвалява. Което е пълно малоумие да се препоръчва тоя мотор на 7-8 годишни кенефи дето са на 500 000 км. После ще стане като със стария душегуб, ще се напълни с боклуци и ще се мрънкя колко е скъпо за поддръжка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В интерес на истината сте го набедили Шпека и квото и да напише се почват некви заяждания. Исках да прочета някво мнение за 2.4, човека писа, че стават за евтина возия без особени спортни резултати. За кво бяха тия 20 мнения хейт не стана ясно, ама бг форуми, кво да прайш...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това, че имаш полюции при споменаването на 3.0тди не значи, че всички трябва да искат тоя боклук.

N1995 недей да защитаваш човек, който започва първи с нападките, мисля че си грамотен и можеш да видиш, кой първи прекрачва границата и започва да набеждава с грозни думи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, безмислен хейт. Можеш да си сложиш ГИ, можеш да го намериш автомат и си е идеален за нормално придвижване. То нашия форум си е малко извратен. Е беше пуснал преди месец един колега ,че си е купил мустанг, нов - 300 кс и веднага се почна, че е спреляк и т. н.

Така, че най добре отиди го пробвай.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не бързай да отписваш 2.4 не е стрела но е сравнително прост като концепция няма някви хай-тек измислици в стил ауди...Демек не, че не може да се счупи но е сравнително малко вероятно да даваш извънредно големи суми в поддръжка и да губиш време в походи от сервиз на друг. Карал съм 20 на километра на предно ръчка първоначално ми се видя малко асматичен заради пустия въртящ момент все пак личната кола е 520 нм а тази едва 230 но като се настроиш да не очакваш чудеса е способен на съвсем приемливо и комфортно придвижване. Предвид 10-15 х които минаваш разхода няма да те събори пък и слагаш ГИ и си ти.

Половината форум се е превъзбудил по тоя 3тди но реално не е чак такова чудо на техниката вярно върви малко повече и е доста по-еластичен от 2.4 но на каква цена... Отделно че за несмазан екземпляр трябва да дадеш повече пари отколкото си склонен съдейки по темата

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако говориме за евтино и безпроблемно придвижване с 4ф, аз съм за 2.4 177 кс. Слага се ГИ и си свиркаш.

Няма ФСИ, дюзи, турбини и прочие скъпо струващи и с вероятност за повреди агрегати.

А данните са: ускорение 8,9 сек до 100 и 231 км/ч максимална - напълно прилично от където и да го погледнеш! :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В интерес на истината сте го набедили Шпека и квото и да напише се почват некви заяждания. Исках да прочета някво мнение за 2.4, човека писа, че стават за евтина возия без особени спортни резултати. За кво бяха тия 20 мнения хейт не стана ясно, ама бг форуми, кво да прайш...

Самият Андрей написа, че колата му гори над 14/100 в момента като е студено.

Страшно придвижване хем спрел кон хем гори ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В момента карам пежо 406 автомат 1.8 и под 16 не ми пада бензин в София, така, че ми се струва напълно нормален тоя разход, а с 110 коня и най-чупената автоматична кутия на планетата сигурно си престай и колко върви… Определено си мисля, че и 2.0тди и 2.4 биха били сериозен ъпгрейд :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

14л. са проблем ли? 3.0тди да не би да е под 10л. <_<

По темата 2.4 си е перфектен особено и на газ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре, виновни сме, че караме 'новия душегуб' спреляк. Предавам се ще акам! :hilezh:

Всеки си преценява според чергата, аз не правя повече от 20к км на година и бих заменил 3ката дизел единствено и само за 4.2 с ГИ. Пак ще съм около и под 30лв. на 100км градско, но ще върви повече.

Някои казват, че Ауди без куатро не е Ауди, други не искат да говорят за лимузина с ръчни скорости......

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За 4.2 ок но за какво ти е при всекидневно каране...Отделно че ако го напъваш 30 лв на газ ама друг път...

А6 се вписва чудесно и с ръчна скоростна кутия стига с тия лимузинести претенции за а8 определено автомат ама а6 е много далече от а8..Виж за 4х4 и без са две различни коли

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Самият Андрей написа, че колата му гори над 14/100 в момента като е студено.

Страшно придвижване хем спрел кон хем гори ...

14 на пръдня ми се вижда идеално за тоя оловен модел.

на тебе като ти е 14 въглища ходи обяснявай в задръстването ква е стрела. А и парно немаш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...