Jump to content

Малка питанка относно А6 4F - част 3


sky

Recommended Posts

Не, не са. Просто има доста електроника за разлика от предишния модел и съответно има какво да се обсъжда, като в повечето случаи са за ъпгрейд темите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мненията за 4Ф са меко казано противоречиви.....

Това са моите впечатления....не знам как е бил предходния модел А6 С5, но и за С6 доминират лошите изказвания....

Разберете не се заяждам, просто констатирам......

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какъвто и БГ форум да четеш винаги преобладават негативните мнения - такава ни е народопсихологията, виждаме чашата винаги наполовина празна

  • Like 3
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какъвто и БГ форум да четеш винаги преобладават негативните мнения - такава ни е народопсихологията, виждаме чашата винаги наполовина празна

Напълно си прав адаш, за съжаление :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преобладават, защото само ако има нещо негативно се пише/пита. Като всичко си й е наред хората едва ли влизат във форума да се хвалят с това.

Вярно, че колата още не е минала 100 000, но за 70К км съм сменил 4 пъти масло и консумативи на най-бъгавият дизел от всички. Дюзите изглеждат като нови. Едва ли след 100К ще е толкова безпроблемна, но за момента не виждам какво повече може да се иска от тази кола. Дори накладките сигурно ще изкарат поне още 50К, но това при 95% извънградско с ръчни скорости.

Това че "перфектният" нов внос в България създава проблеми не ме интересува особено. Наскоро видях А4 2.0TDI с мултитроник на истински 280К, човекът я има от почти нова и се оказа, че нито е чувал, нито изпитал легендите за това задвижване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе немога да разбера колегата shpeksi защо пише само и единствено в стил "долнопробен сарказъм", поне от тези му постове, които съм чел :angry:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как може да се разбере дали колата е с DSP или с базовата стереоуретба? Има ли осезаема разлика между базовата и DSP, а между DSP и BOSE?

  • Like 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

М/у DSP и BOSE има огромна разлика. Базовата няма говорители в задните врати. DSP има в задните врати, а BOSE си има надписи. Няма как да ги объркаш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шпековия салам 100% е намислил как да оправи проблемите на 4F.

Обзалагам се че всички кори под колата ще бъдат сменени със такива от кофи за боклук и автомобила ще стане вечен отдолу.

Да не си мислите че ще даде лев за части :) я колко кофи за боклук има се ще измисли нещо и ще сложи край на мита че тази кола се поддържа с пари.

Ако някой не е чел култовата темата за шпека и кофата за боклук, нека не губи време а да започва да чете!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам какво си мисли шпека, но аз лично видях на една 4F при йово, преди да се махне как смениха някаква част за 500 лв на един от валовете. Двигателя беше 2.8 на предно, а колата на под 100к км. Някакъв офазьор или нещо такова. Така, че специално при 4F бензинките не са без проблемни. Остава им един двигател 4.2 и евентуално 2.4, а дизелите и 3-те 2.0 2.7 и 3.0 са безпроблемни и дърпат купето..

Редактирано от sky
  • Like 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам какво си мисли шпека, но аз лично видях на една 4F при йово, преди да се махне как смениха някаква част за 500 лв на един от валовете. Двигателя беше 2.8 на предно, а колата на под 100к км. Някакъв офазьор или нещо такова. Така, че специално при 4F бензинките не са без проблемни. Остава им един двигател 4.2 и евентуално 2.4, а дизелите и 3-те 2.0 2.7 и 3.0 са безпроблемни и дърпат купето..

Какъв е този двигател 2.8 на А6 4F====

Аз пак питам, как и къде мога да оправя дрънчащото капаче на задна, централна стоп-светлина....Дрънчи като лагерна количка по паветата Софийски.......

Редактирано от andrei_S40
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма бензинов двигател 2.8 на А6 4F====

Аз пак питам, как и къде мога да оправя дрънчащото капаче на задна, централна стоп-светлина....Дрънчи като лагерна количка по паветата Софийски.......

Има чадо, има .... 2.8 FSI с код BDX 154 kW

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шпековия салам 100% е намислил как да оправи проблемите на 4F.

Обзалагам се че всички кори под колата ще бъдат сменени със такива от кофи за боклук и автомобила ще стане вечен отдолу.

Да не си мислите че ще даде лев за части :) я колко кофи за боклук има се ще измисли нещо и ще сложи край на мита че тази кола се поддържа с пари.

Ако някой не е чел култовата темата за шпека и кофата за боклук, нека не губи време а да започва да чете!

Само надин ще оправи проблемите.

Не знам какво си мисли шпека, но аз лично видях на една 4F при йово, преди да се махне как смениха някаква част за 500 лв на един от валовете. Двигателя беше 2.8 на предно, а колата на под 100к км. Някакъв офазьор или нещо такова. Така, че специално при 4F бензинките не са без проблемни. Остава им един двигател 4.2 и евентуално 2.4, а дизелите и 3-те 2.0 2.7 и 3.0 са безпроблемни и дърпат купето..

Сега кажи и за тоя в Австрия 3.2 дето си видял, че е в сервиза. :hilezh: :hilezh: :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

поредната футболна(дизелова драма) :hilezh: :hilezh:

Що още се карате и спорите за глупости. След 1996 г. ,хубава и еФтина кола няма. Всичко се изчислява със точност кое и кога да се чупи и колкото по-нови са,толкова по-скъпи. Това е схема на Евреите да взимат на хорицата "париците". Бачкаш цял живот като вол да подържаш някакво ламаринено "лъскаво корито". Който може да си го позволи и да плаща,да му е честито :zustimm:

За всички останали ,да карат Б4,волво 740 или Опел Сенатор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хахаха, е с това изказване направо го отказа да пише за винаги в този форум :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Момчета, вчера правих обслужване на колата .При смяна на водна помпа....Сложиха антифриз на ВАГ групата, само че е G13 виолетов...Пък на разширителния съд пише g12====дали има проблем? Нещо да не повреди гумени маркучи уплътнения....

Антифризът е от ,,Порше София Запад".....

Антифриз g13 не е ли за най-новите модели на ВАГ?

Проблем ли е, че вместо с предписания g12 карам с G13@

Не съм сменял маслена помпа, проблем ли е?

Двигател BDW, кубатура 2,4 / от 2008г. не се произвежда /.....

Не съм сменял масло в скоростната кутия / шестстепенна ръчна, като за бедняци като мен/....

Казаха ми в сервиза- ,,Масло не се сменя на скоростите, само се долива"...

Степента на сгъстяване някой мерил ли е на такъв двигател?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...