baba Публикувано 2 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 2 Февруари 2013 Напротив, и това се каза :)/> Явно си нацелил някоя уморена. Не можеш да ме убедиш, че всички пукат глави и сменят по сто помпи...Да мнооооого кофти екземпляр беше, 45000лв от официален представител на 35000км!По-уморена от нея нямаше Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sky Публикувано 2 Февруари 2013 Автор Доклад Share Публикувано 2 Февруари 2013 Каквото и да си говорим, ако 3.0 се кара по 30+к годишно, обслужването му е сриозна сума. Гуми + масла + дискове + филтри + накладки са ти 5к на година. Гумите средно 2 сезона и заминават, а един комплект си е мин 1500-2000 лв нови. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kartal Публикувано 2 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 2 Февруари 2013 Някъде по-горе стана дума за запушени и полузапушени дюзи и третирането им с разни добавки, но така и не намерих точното място, затова се извинявам предварително, ако се получава повтаряне по темата.Моя проблем в кратце, A6 3.0 TDI 2007 г, показания на дюзите 72-77 канал: Address 01: Engine (4F0 910 402 E)17:24:56 Group 072 6.0 ms Time Corr. 8.0 ms Time Corr. 0.0 ms Time Corr. 17:24:56 Group 073 2.0 ms Time Corr. 10.0 ms Time Corr. 4.0 ms Time Corr. 17:24:56 Group 074 12.0 ms Time Corr. 28.0 ms Time Corr. 12.0 ms Time Corr. 17:25:47 Group 075 32.0 ms Time Corr. 30.0 ms Time Corr. 12.0 ms Time Corr. 17:25:47 Group 076 16.0 ms Time Corr. 18.0 ms Time Corr. 8.0 ms Time Corr. 17:25:47 Group 077 4.0 ms Time Corr. 14.0 ms Time Corr. 12.0 ms Time Corr. Ако замерването ми е правилно мисля, че назрява проблем в 74 и 75. Какво бихте ми препоръчали? Добавка или смяна на проблемните дюзи? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MSM Публикувано 2 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 2 Февруари 2013 (Редактирано) Sky, като добавим и по-големия разход на гориво, течност за чистачки, спирачна течност, по-голям данък, гражданска и работата става дебела .Колега kartal добавка трябва да сложиш при филтъра и само премиум гориво наливай на ОМВ, Шел. За около 1000 км ще ги свалиш до 5-6 макс. Редактирано 2 Февруари 2013 от MSM Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 2 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 2 Февруари 2013 Така погледнати изглеждат приемливи.Ако и колата не ти прави проблеми ще минеш само с ПроТек, но не е наливай в резервоара а захрани директно двигателя с нея.Пори си с виповер дизел и си свиркай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kartal Публикувано 2 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 2 Февруари 2013 Колега kartal добавка трябва да сложиш при филтъра и само премиум гориво наливай на ОМВ, Шел. За около 1000 км ще ги свалиш до 5-6 макс.Принципно само скъпия дизел на ОМВ наливам.Ако и колата не ти прави проблеми ще минеш само с ПроТек, но не е наливай в резервоара а захрани директно двигателя с нея.За момента мисля, че не прави проблем, но тъй като съм й навъртял само 300 км, не мога да преценя кое може да е проблем и кое не. Сори за ламерския въпрос, но как да захраня директно двигателя с ПроТек-а?! Или като отида да си я купя там ще ми обяснят или може би най-добре в сервиз да я свършат тази процедура...ПС предполагам за това става въпрос Моят сайт, но навсякъде я пишат, че се сипва в резервоара. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MSM Публикувано 2 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 2 Февруари 2013 Благоприятния ефект от нафтата върху дюзите се наблюдава след поне 1000км навъртени, като е за предпочитане да са били магистрални, 300 км са нищо. Аз добавка съм слагал един единствен път и това беше преди година и половина и беше също на Протек. Ходих при Vladi_di и той ми я върза директно на филтъра и така изгоря за 15-20 мин., като се слагат и някакви байпаси там. Дюзите ги бях докарал горе долу така, че почти всички ми бяха на плюс 20-30 единици, вероятно защото дотогава сипвах всякаква нафта без значение от къде. Вече година и половина не съм слагал абсолютно никаква добавка където и да е, а просто си карам предимно с максмошън и чат пат випауър и положението от миналия Август до момента при мен е така:Saturday,02,February,2013,18:56:58:44012VCDS Version: Beta 12.10.1Data version: 20121121---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Address 01: Engine (4F0 910 401 S)18:56:23 Group 072 4.0 ms Time Corr. 4.0 ms Time Corr. 0.0 ms Time Corr. 18:56:23 Group 073 6.0 ms Time Corr. 4.0 ms Time Corr. 0.0 ms Time Corr. 18:56:23 Group 074 4.0 ms Time Corr. 2.0 ms Time Corr. 0.0 ms Time Corr. Address 01: Engine (4F0 910 401 S)18:58:51 Group 075 0.0 ms Time Corr. 2.0 ms Time Corr. 0.0 ms Time Corr. 18:58:51 Group 076 -2.0 ms Time Corr. 2.0 ms Time Corr. -2.0 ms Time Corr. 18:58:51 Group 077 2.0 ms Time Corr. 0.0 ms Time Corr. -2.0 ms Time Corr. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sag Публикувано 2 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 2 Февруари 2013 На моята наливам добавка в двойна доза спрямо предписаната 1-2 пъти годишно и после 400 км газ на S.През останалото време основно OMV и понякога Eko. Дюзите са на 0 и изобщо не прави драми. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 3 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2013 Преди в my.audi.de даваше по VIN пълно инфо за колата както е поръчана като екстри и конфигурация, но са си променили сайта и вече не дава. Някой има ли представа от къде може да се види другъде тази информация? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mad.max Публикувано 3 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2013 Едно видео от мен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manoff Публикувано 3 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2013 Принципно само скъпия дизел на ОМВ наливам.За момента мисля, че не прави проблем, но тъй като съм й навъртял само 300 км, не мога да преценя кое може да е проблем и кое не. Сори за ламерския въпрос, но как да захраня директно двигателя с ПроТек-а?! Или като отида да си я купя там ще ми обяснят или може би най-добре в сервиз да я свършат тази процедура...ПС предполагам за това става въпрос Моят сайт, но навсякъде я пишат, че се сипва в резервоара."За почистване добавете в резервоара 375 ml на 10-15 литра гориво или използвайте почистващ уред Clear Flow. За профилактика към пълен резервоар на всеки 5000 km."http://www.youtube.com/watch?v=fP9xtEvyFLo ИНСТРУКЦИИ ЗА ЕКСПЛОАТАЦИЯ НА CLEAR FLOW 2000 може да видите ТУК Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sagiboy Публикувано 3 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2013 (Редактирано) Тая операция може да я направите с две маркучта,две скобички,две снадки и бурилка PRO-TEC.Цялата операция отнема около 30 мин(докато свърши протек-а в бутилката).Правя я на всеки 2 месеца и нямам грижи:)/> Редактирано 4 Февруари 2013 от Wizi Безсмислен цитат на последно мнение в темата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mad.max Публикувано 4 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2013 Човек като ви чете постовете излиза че за да караш 3.0 тди трябва да си механик водач Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 4 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2013 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grozdev_ Публикувано 4 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2013 А кой от двата PRO-TEC трябва да се вземе ? :gruebel:/> Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 4 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2013 А кой от двата PRO-TEC трябва да се вземе ? />Този, който е за CommonRail ..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grozdev_ Публикувано 4 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2013 Да попитам вие тая добавка от интернет ли си я взимате, че в Добрич от никъде немога да я открия? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Preslito Публикувано 5 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2013 Здравейте,Днес ми пристигна кабела за диагностика, китайски Рос-тех, някой може ли да сподели откъде да си сваля софт-а за диагностиката.Мерси предварително. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kartal Публикувано 5 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2013 Днес минах през Влади и ми направи процедурата с ProTec-а директно в двигателя, след 1-2000 км ще споделя как е, дано да има ефект.Благодаря на всички за бързите отговори и напътствия! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sky Публикувано 5 Февруари 2013 Автор Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2013 Здравейте,Днес ми пристигна кабела за диагностика, китайски Рос-тех, някой може ли да сподели откъде да си сваля софт-а за диагностиката.Мерси предварително.Е той не идва ли със софта? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Preslito Публикувано 5 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2013 Прав си, идва със софта, но диска не успяваше да тръгне, в крайна сметка успях.Сега малка питанка за всички, ще повярвате ли, че това са нови дюзи на 20 000 км, карани само и единствено с OMV Max Motion. Интересни стойности. И понеже съм пълен лаик по тази тема не знам какво да коментирам. Display Group 72-30 ms -14 ms -8 ms Display Group 73-22 ms-4 ms -14 ms Group 74-18 ms -6 ms -10 ms Group 75-10 ms -2 ms -8 ms Group 76-16 ms -6 ms -8 ms Group 77-16 ms -6 ms -12 ms Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MSM Публикувано 5 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2013 Направо ми звучи нереално . Веднага ми направи впечатление, че не изписва показанията с десетични запетаи и time correction. Въпроси:1. Дюзите Евро 5 или 4 са (нашите оригинални доколкото си спомням от темата за дюзите са Евро 4)? 2. Да не са турски Бошове за които се носели легенди в негативен смисъл?3. Кабела от Склад 66 ли го взе или е някакво друго. Light версия или пълния софт? По CAN върви и намира сам модулите нали? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Preslito Публикувано 5 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2013 (Редактирано) Здрасти,Забравих да уточня, това са ми данните от Порше,разпечатка отпреди 2 седмици. Дюзите са - на първите 3 канал са оригинални Бош от Германия номер 0 445 115 078, а другите са Bosch Exchange, които всъщност се държат по-добре май :rolleyes:/> Кабела е от Китай, още не съм го ползвал.Мерси. Редактирано 5 Февруари 2013 от Preslito Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MSM Публикувано 5 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2013 (Редактирано) Ами сега тъкмо ще може да сравниш Поршовските данни с твоите. Моя съвет е да питаш Мишо - за мен нещо не е както трябва, но понятие си нямам от практическата страна на въпроса и как се слагат нови дюзи . Всичките ли са ти нови и защо 3 са един модел, а другите друг.пп. Ау, аз чак сега видях, че те са пикаещи, е защо така баси ? Да не ако са слагани само три дюзи, останалите три да не са били рисетнати за да почнат да работят заедно в синхрон с другите? Догадки и предполоажения само.. Редактирано 5 Февруари 2013 от MSM Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Preslito Публикувано 5 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2013 (Редактирано) Да, Мишо ги гледа и меко казано не му харесаха въобще. Иначе са правилно кодирани. Смених нафтата и може да има благоприятен ефект, щепробвам Ромпетрол. Ще ги следя с Вагком-а. Не смятам обяче засега да сменям, 5 хилки дадох и за една година фира. Няма гаранция, че няма да е толкова дълготраен пак ефекта. Честно не вървам на добавки или тем подобни, но с парите напред явно не винаги работи. Този път ще ги пробвам, ако започне да пуши.Аз лично ги купувах и смених при доверен човек. Няма грешки. По скоро става дума или за ментета, или за много лоши горива.За това на всички им препоръчвам да си карат колите, пък когато стане кофти да се мисли. Редактирано 5 Февруари 2013 от Preslito Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts