Jump to content

Малка питанка относно А6 4F - част 3


sky

Recommended Posts

А защо не си купи дюзи от там от където си поръчахме с други колеги от форума?

Последно цената беше 1200? за 6 броя-чисто нови.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А минаха ли поне 1000 км от както Мишо ги е гледал? Защото доколкото знам от него не е само до кодиране работата...

И кво сега да не излезе че Максмошън не само почиства, ми чак почва да разяжда и ги прави пикаещи?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А защо не си купи дюзи от там от където си поръчахме с други колеги от форума?

Последно цената беше 1200? за 6 броя-чисто нови.

Не знам ко е това място, иначе би си спестил някой лев евентуално за вбъдеще. Мерси за по-пълно инфо.

Макс Моушъна ми харесва като динамика, но явно дюзите не му се кефят. Прости личен опит.

Редактирано от Preslito
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз бих си сложил или обратно старите шест и да се пробва с добавки и т.н или още 3 нови. Задължително е според мен шестте от поставянето им да са синхронизирани (рисетнати) за да се настроят една спрямо друга. Това Бош Exchange не ми звучи надеждно - рециклирани означава че са?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз бих си сложил или обратно старите шест и да се пробва с добавки и т.н или още 3 нови. Задължително е според мен шестте от поставянето им да са синхронизирани (рисетнати) за да се настроят една спрямо друга. Това Бош Exchange не ми звучи надеждно - рециклирани означава че са?

Ами да тези са 3 рециклирани, но както ми казаха по-скоро проблема е с новите Бош. Мислел съм си да сложа старите 6 ако стане зле или просто да отбера 3 читави от тях,ще видим. Ще я карам както си знам и след 2-3 хил. ще меря пак.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето от ТУК поръчвахме дюзите, но сега като гледам няма.

Аз карам само с Shell V-Power, а когато замествам с друго гориво слагам добавка на Castrol TDA, и стойностите на дюзите ми след 30к км са макс до 4-5ms. след като ги монтирах всеки месец след това ги измервах и стойностите не се променяха значително (1-2 разлика).

Но нз при теб, вече си набил една хубава сума пари и сега да вкараш още, малко ми се вижда нецелесъобразно. А може и друг да е проблема, знам ли и аз.

пп: Подведох те-има налични два комплекта дюзи, но на 1400?, което пак е добре.

Редактирано от PAVKATA26
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Динамиката на шел випауър, като че е по-добра от тази на максмоушана.

Последните 50000Км карам с него и за сега дюзите са в нормите.

Правил съм една процедура със ПроТек директно захранена и някоя друга добавка в резервоара :)

Динамиката на шел випауър, като че е по-добра от тази на максмоушана.

Последните 50000Км карам с него и за сега дюзите са в нормите.

Правил съм една процедура със ПроТек директно захранена и някоя друга добавка в резервоара :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От известно време ползвам чат - пат добавка на W?rth за Common Rail TDI-та.

Другото, което мога да препоръчам е на Bardahl - имат няколко отлични продукта, както за профилактично третиране, така и в до 20л. дизелово гориво.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, от скоро съм притежател на Audi A6 Avant 4F. Имам такъв проблем - За втори път колата не иска да запали. Интересното е, че колата си има ток, но изобщо не завърта за да запали /ключа си се върти/. Като закачат колата на компютър, грешката, която ми чистят е заключен волан /някаква система против кражба било това/. Колата го прави това нещо 2 пъти за 1 седмица и е меко казано дразнещо. Като изчистят грешката, пали веднага без проблем.

Дали някой от вас не се е сблъсквал с нещо подобно?

Редактирано от yoveca
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като гледам цените на дюзите, дали няма да е по тънкана да се насади някоя бензинка под капака :hilezh:/>

Редактирано от mad.max
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има ли закономерност на колко хиляди километра се прецакват дюзите или е относително и зависи от горивото? Аз карам предимно извънградско и един път в седмицата гледам на я поизцеждам,че да се ''продуха'',иначе в повечето време пенсионерски шофирам.За протокола колата е на 98200км.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има ли закономерност на колко хиляди километра се прецакват дюзите или е относително и зависи от горивото? Аз карам предимно извънградско и един път в седмицата гледам на я поизцеждам,че да се ''продуха'',иначе в повечето време пенсионерски шофирам.За протокола колата е на 98200км.

Зависи от горивото, стила на шофиране, профилактика с добавки и какво ли още не ... аз продадох мойта на 217 000 км. и дюзи не са сменяни никога... около 20 м.с. беше най-голямото отклонение на 70-тите канали

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изобщо не мисли за тия дюзи. ако си караш колата с нормална нафта, а не точена от някъде, според мен това ти е последната грижа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вашите не ги ли сменят по коланция в порше? Или по акция? Нашите на 2.0 тди ги сменят, дори в момента върви акция. На моя казан 1 гръмна на 163к а последната на 225к км.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,може ли да ми кажете как се свалят малките решетки на предната броня където са фарчетата за мъгла на 4ф-ката,ако може и нещо видео ако някой има.Приготвил съм и едно ксенонче да и слагам.Благодаря ви предварително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,може ли да ми кажете как се свалят малките решетки на предната броня където са фарчетата за мъгла на 4ф-ката,ако може и нещо видео ако някой има.Приготвил съм и едно ксенонче да и слагам.Благодаря ви предварително.

Елементарно е. Но трябва да внимава да не ги счупиш...При мен Крематора, за нула време свали едната.....Използвашще като шпакличка едно ножче....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами като е елементарно кажи как става ???? :gruebel:/>/>

С дърпане!

Напред и настрани!

Внимателно разбира се.

Всичко е на жлебчета и трябва да се пазят щипките.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...