PAVKATA26 Публикувано 5 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2013 А защо не си купи дюзи от там от където си поръчахме с други колеги от форума?Последно цената беше 1200? за 6 броя-чисто нови. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MSM Публикувано 5 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2013 А минаха ли поне 1000 км от както Мишо ги е гледал? Защото доколкото знам от него не е само до кодиране работата...И кво сега да не излезе че Максмошън не само почиства, ми чак почва да разяжда и ги прави пикаещи? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Preslito Публикувано 5 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2013 (Редактирано) А защо не си купи дюзи от там от където си поръчахме с други колеги от форума?Последно цената беше 1200? за 6 броя-чисто нови.Не знам ко е това място, иначе би си спестил някой лев евентуално за вбъдеще. Мерси за по-пълно инфо.Макс Моушъна ми харесва като динамика, но явно дюзите не му се кефят. Прости личен опит. Редактирано 5 Февруари 2013 от Preslito Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MSM Публикувано 5 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2013 Аз бих си сложил или обратно старите шест и да се пробва с добавки и т.н или още 3 нови. Задължително е според мен шестте от поставянето им да са синхронизирани (рисетнати) за да се настроят една спрямо друга. Това Бош Exchange не ми звучи надеждно - рециклирани означава че са? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Preslito Публикувано 5 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2013 Аз бих си сложил или обратно старите шест и да се пробва с добавки и т.н или още 3 нови. Задължително е според мен шестте от поставянето им да са синхронизирани (рисетнати) за да се настроят една спрямо друга. Това Бош Exchange не ми звучи надеждно - рециклирани означава че са?Ами да тези са 3 рециклирани, но както ми казаха по-скоро проблема е с новите Бош. Мислел съм си да сложа старите 6 ако стане зле или просто да отбера 3 читави от тях,ще видим. Ще я карам както си знам и след 2-3 хил. ще меря пак. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PAVKATA26 Публикувано 5 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2013 (Редактирано) Ето от ТУК поръчвахме дюзите, но сега като гледам няма. Аз карам само с Shell V-Power, а когато замествам с друго гориво слагам добавка на Castrol TDA, и стойностите на дюзите ми след 30к км са макс до 4-5ms. след като ги монтирах всеки месец след това ги измервах и стойностите не се променяха значително (1-2 разлика).Но нз при теб, вече си набил една хубава сума пари и сега да вкараш още, малко ми се вижда нецелесъобразно. А може и друг да е проблема, знам ли и аз.пп: Подведох те-има налични два комплекта дюзи, но на 1400?, което пак е добре. Редактирано 5 Февруари 2013 от PAVKATA26 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Preslito Публикувано 5 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2013 Мерси за инфото, ще го имам предвид, засега няма да купувам нови, ще ескпериментирам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 6 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2013 Динамиката на шел випауър, като че е по-добра от тази на максмоушана.Последните 50000Км карам с него и за сега дюзите са в нормите.Правил съм една процедура със ПроТек директно захранена и някоя друга добавка в резервоара Динамиката на шел випауър, като че е по-добра от тази на максмоушана.Последните 50000Км карам с него и за сега дюзите са в нормите.Правил съм една процедура със ПроТек директно захранена и някоя друга добавка в резервоара Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stoil Публикувано 6 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2013 От известно време ползвам чат - пат добавка на W?rth за Common Rail TDI-та.Другото, което мога да препоръчам е на Bardahl - имат няколко отлични продукта, както за профилактично третиране, така и в до 20л. дизелово гориво. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yoveca Публикувано 6 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2013 (Редактирано) Колеги, от скоро съм притежател на Audi A6 Avant 4F. Имам такъв проблем - За втори път колата не иска да запали. Интересното е, че колата си има ток, но изобщо не завърта за да запали /ключа си се върти/. Като закачат колата на компютър, грешката, която ми чистят е заключен волан /някаква система против кражба било това/. Колата го прави това нещо 2 пъти за 1 седмица и е меко казано дразнещо. Като изчистят грешката, пали веднага без проблем.Дали някой от вас не се е сблъсквал с нещо подобно? Редактирано 6 Февруари 2013 от yoveca Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 6 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2013 Мисля се сменяше кормилната колонка, но цената не се сещам точно .... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
margolina Публикувано 6 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2013 Кормилната колонка?После ключа да ли се учи? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sky Публикувано 6 Февруари 2013 Автор Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2013 Да обучава се. Колегата по-горе с безключово палене ли е? Този проблем го има само с тази екстра. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yoveca Публикувано 6 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2013 Не, с ключ си е Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sag Публикувано 6 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2013 Освен ключа имаш ли вляво над ръчната копче за палене? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mad.max Публикувано 6 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2013 (Редактирано) Като гледам цените на дюзите, дали няма да е по тънкана да се насади някоя бензинка под капака :hilezh:/> Редактирано 6 Февруари 2013 от mad.max Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 6 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2013 Стига с тез дюзи .... ще кажете че всеки ден ги сменяте Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
brute Публикувано 6 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2013 Има ли закономерност на колко хиляди километра се прецакват дюзите или е относително и зависи от горивото? Аз карам предимно извънградско и един път в седмицата гледам на я поизцеждам,че да се ''продуха'',иначе в повечето време пенсионерски шофирам.За протокола колата е на 98200км. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 6 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2013 Има ли закономерност на колко хиляди километра се прецакват дюзите или е относително и зависи от горивото? Аз карам предимно извънградско и един път в седмицата гледам на я поизцеждам,че да се ''продуха'',иначе в повечето време пенсионерски шофирам.За протокола колата е на 98200км.Зависи от горивото, стила на шофиране, профилактика с добавки и какво ли още не ... аз продадох мойта на 217 000 км. и дюзи не са сменяни никога... около 20 м.с. беше най-голямото отклонение на 70-тите канали Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sag Публикувано 7 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2013 Изобщо не мисли за тия дюзи. ако си караш колата с нормална нафта, а не точена от някъде, според мен това ти е последната грижа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
maximoff Публикувано 7 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2013 Вашите не ги ли сменят по коланция в порше? Или по акция? Нашите на 2.0 тди ги сменят, дори в момента върви акция. На моя казан 1 гръмна на 163к а последната на 225к км. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Van4ev1 Публикувано 7 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2013 Колеги,може ли да ми кажете как се свалят малките решетки на предната броня където са фарчетата за мъгла на 4ф-ката,ако може и нещо видео ако някой има.Приготвил съм и едно ксенонче да и слагам.Благодаря ви предварително. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
andrei_S40 Публикувано 7 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2013 Колеги,може ли да ми кажете как се свалят малките решетки на предната броня където са фарчетата за мъгла на 4ф-ката,ако може и нещо видео ако някой има.Приготвил съм и едно ксенонче да и слагам.Благодаря ви предварително.Елементарно е. Но трябва да внимава да не ги счупиш...При мен Крематора, за нула време свали едната.....Използвашще като шпакличка едно ножче.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Van4ev1 Публикувано 7 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2013 Ами като е елементарно кажи как става ???? :gruebel:/> Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stoil Публикувано 7 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2013 Ами като е елементарно кажи как става ???? :gruebel:/>/>С дърпане!Напред и настрани!Внимателно разбира се.Всичко е на жлебчета и трябва да се пазят щипките. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts