Jump to content

Audi Allroad въпроси


AALEXANDROV

Recommended Posts

  • Отговори 1,9k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Колега,или получаваш грешен сигнал от мониторинг контрола или клапан PTL/ограничител въртящия момент/който върши цялата работа не е наред/съмнявам се-защото влючва и изключва/По добре ВАГ канала го пише в инструкцията кой е има и схемата.Според мен Speed senzora e причината...

За да разбереш как работи цялостно системата изтегли си SSP_241.Там има описано всичко.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ха добро утро на всички.

Вече един месец търкалям каляската, изгорил съм повече от един барел нафта, ама кефа си голям.

След полирането на фаровете дойде ред за обслужване. Вече сме с прясно масло 5W/30, сменени маслен въздушен, поленов и горивен филтър - всичко оригинално.

През октомври съм решил да сменя маслото на автомата, но имам един много важен въпрос: "КЪДЕ Е МАГИ?":hilezh:

Не, шегувам се, всъщност ме интересува каква част от маслото (пълния обем е 8л.) може да се извади при подмяната? В Аутодата пише, че е около 3л., но от познати чувам, че се вадят до 6 литра. Все пак разликата е голяма и не е маловажно. В какъв режим е колата, когато се вади маслото? Чух, че има вариант се извършва процедурата при работещ двигател, защото има предпоставки да се извади повече. Това последното ми се струва странно, но все пак не съм специалист, затова питам. Единственото ясно е че се сменят задълже филтъра и гарнитурката.

Та помагайте, не искам да ме правят на балъче, което се отнася не толкова за 100-те лева отгоре, колкото до правилното обслужване на кутията.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами май са те вече.

Масло около 3-3,200 само веднъж съм вадил 3,600-нормално е втези граници.

отвива се пробката и това е,обаче проверката се прави на топъл двигател/90градуса/и запален.

Филтъра се намира на такова място че кутията се разглобява/никъде в инструкциите не пише че се сменя/-метален е...

гарнитура ако имаш теч съм съгласен иначе не.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мислех да не пиша но не се стърпях

Информация от днес смянях масло на кутията филтър и гарнитура филтъра с гарнитурата е 64лв маслото е по 27лв/л събира ТОЧНО 8л масло наливам го през горната тръба на радиатора

Общото количество с конвертора е 9л масло но като го източиш в конвертора остава литър и малко масло а как карате с 4литра масло незнам

http://www.audiction.com/audi-maintenance/audi-01v-tipronic-transmission-fluid-change/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никой не е казал че кара с 3/три/литра масло!!!

за втори път качвам график по обслужване на AUDI

Четете инструкция по експлоатация.

Колега любопитно ми е кеде се намира филтъра...

и как преодоля съпротивлението на хидравличната помпа?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.......

направи ли си труда да отвориш линка под мнението ми?

там е описано всичко точно и подробно а ако си толкова любопитен за филтъра маха се картера на кутията и се намира вътре в кутията хванат е с два болта с Т30 ключ сменя се за не повече от 10 мин.

а какво общо има инструкцията за експлоатация с темата изобщо не ми стана ясно би ли обяснил?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за втори път качвам график по обслужване на AUDI

Четете инструкция по експлоатация.

Леле, моето е на 216000 км в тази таблица не го броят, че се движи!!! :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,ето копие от инструкцията

на Руски е и е лесно разбираемо.

Масло наливам колкото трябва-прочетете!Важен е цветът на маслото-Пак прочетете!

С това си мнение не задължавам никого с нищо.Седма година карам Allroad-последно време май повече Q7

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре, хубаво, но аз как да съм сигурен, че ще ми сменят цялото масло, а няма само да допълнят източените три-четири литра.

Колега rabotnika, тези цени са малко по-ниски от очакваното, на мен ми оферираха 86 лева филтър и около 50 гарнитура. Самото масло около 33 лв./л. Ти какви консумативи си вложил?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

направи ли си труда да отвориш линка под мнението ми?

там е описано всичко точно и подробно а ако си толкова любопитен за филтъра маха се картера на кутията и се намира вътре в кутията хванат е с два болта с Т30 ключ сменя се за не повече от 10 мин.

а какво общо има инструкцията за експлоатация с темата изобщо не ми стана ясно би ли обяснил?

прочетох и това по-надолу което ти колега май не си...

колите са си ваши,парите са си ваши-тук просто споделяме мнения,опит/кой колкото има/ и ако успеем да помогнем на някого добре-

за да не харчи много пари после.

Пак не задължавам никого с мнението си...

отивам да сменям балони отпред...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

отивам да сменям балони отпред...

Ако беше мадама, това изказване щеше да е доста многозначително. :hilezh:

Айде успех и после да се похвалиш с думи и снимки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ха добро утро на всички.

Вече един месец търкалям каляската, изгорил съм повече от един барел нафта, ама кефа си голям.

След полирането на фаровете дойде ред за обслужване.

Имаше ли ефект от полирането? И със старите ли крушки си или ги смени?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имаше ли ефект от полирането? И със старите ли крушки си или ги смени?

Имаше ефект от полирането и то немалък. Не сме отваряли фаровете, не сме сменяли крушките.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега,AALEXANDROV-едно много важно нещо за ослужването-смени спирачна течност,много от колегите пропускат тази особенност.

Audi-препоръчват на всеки две години да се сменя.

Провери нивото на маслото в диференциалите.

Ако нямаш кори под двигателя и ск.кутия-купи и сложи-важни са!/не са скъпи/

Провери пътищата на горивопроводите отдолу.

Навигация,TV,GPS,усилвател и CD.-най вече настройки...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Спирачната течност вече е закупена, само трябва да се смени. Тъкмо й е време вече. От корите трябва да купя малката триъгълна кора от въртешната страната на дясно задно колело - пази носачи и май маркучите за въздуха.

Маслото на диференциалите отделен маслен кръг ли е? Как се проверява? Самото масло изцяло ли се подменя или се долива?

Кора под двигателя има, но не съм се сещал да погледна за защита на скоростната кутия. Другите гъдели, за които казваш, не са определящи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Спирачната течност вече е закупена, само трябва да се смени. Тъкмо й е време вече. От корите трябва да купя малката триъгълна кора от въртешната страната на дясно задно колело - пази носачи и май маркучите за въздуха.

Маслото на диференциалите отделен маслен кръг ли е? Как се проверява? Самото масло изцяло ли се подменя или се долива?

Кора под двигателя има, но не съм се сещал да погледна за защита на скоростната кутия. Другите гъдели, за които казваш, не са определящи.

маслото в диференциялите само се проверява и ако иманужда се долива.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здр колеги днес почивам и пак си поиграх с колата бавните скорости ги вклучва само под 30 км в час и когато натисна рязко спирачка ако я натискам плавно няма проблеми все едно спирачката е бутона на скоростния лост не знам вече какво да правя

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хм, по-голяма глупост от това да гледаш цвета на маслото не бях чувал. Маслото за скоросрните кутии трябва да отговаря на определени спецификации, в този случай се гледа прикачения файл, директно от ZF. Мисля, че и Allroad-a е с 6HP19 най-много да е 6HP26, но едва ли.

Според това, което ми написаха от централата на ZF, можеш да сложиш всяко едно масло от таблицата им, просто тябва да отговаря на тяхната спецификация.

А друг колега беше написал, че е източил 3л. масло, това ми намирисва на кутия без масло. В най-добрия случай се точи към 6-7л. Последната смяна на маслото в моята кутия (6HP19) излезе близо 7л., като това което е хидротрансформатора (турбината) си остава там, няма как да излезе всичкото. Варианта, за тези които си тачат колите, е да сменят маслото с ново след 20-30 км, и така това което е в турбината и то ще се смени, но невярвам някой да го прави.

TE-ML11-eng.pdf

пп: Колега Александров, ако не си сигурен къде да смениш маслото на кутията ми пиши и ще те пратя там където сменям аз, вече 3 пъти на различните ми коли :zustimm:

Редактирано от PAVKATA26
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз източих точно 6,8л масло и налях точно 8л

Питах колегата като е източил 3л и нещо колко е налял ама не отговаря само ми говори за прикачени файлове които нямат нищо общо с въпроса ми ама както и да е

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Налял съм колкото иска/проверка на ниво/.От Audi казват че това са необслужваеми кутиии/заради това в инструкциите пише само"CHECK"

Аз източвам колкото има в картера и доливам ново-т.е. опреснявам го не го сменям-дори и това не пише никъде че се прави!

Цветът се гледа-пише го с много прости думи-защо...

Това че сте извадили 5-6-7-и т.н.си вашо желание-парите са си ваши!

с всики клапани и магистрали в хидравликата???и хидравлична помпа???

интересно ми е как сте обезвъздушили системата или това че като включвате и колата мърда половин метър не е голяма работа-/те така си работят-каза поредния "майстор" :hilezh: /?

Инструкциите са затова да се четът,направил сам си труда да снимам кача и да олесня джобовете на заинтересованите.

Никого не сам задължил с каквото и да е...

Както казах и преди колите и парите са Ваши!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...