Jump to content

Audi Allroad въпроси


AALEXANDROV

Recommended Posts

съжалявам за което...

препоръчвам ти да не вдигаш колата на 4то ниво,ръкава е отрязан къс на 4то ниво не трябва да се вижда запресовачния пръстен,а при теб още на 3то...

препоръчвам ти също да закупиш нова /и китайските вършат работа и са доста по-надеждни/ цената е същата,дори мисля и по евтини,питай колегата Г.Маринов...

Ако имаш възможност силно препоръчвам Arnot 2ро поколение/аз съм с такива/,по скъпи са от оригиналните,но и държат повече...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 1,9k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Благодаря ти за информация, весело посрещане на новата година

Благодаря ти за информация, весело посрещане на новата година

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Утре ще кажа за тях, днес оставих колата за да рециклират амортисьорите и една възглавница, иначе млади пичове - симпатяги и в сервиза кучи студ (ама студ...), за сега вдъхват доверие, пък ще видим :)))))

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги имам една малка питанка на вашите талони какво пише , Алроуд или А6

:-).  и двете... в Шумен ми го регистрираха така: 

 

ето това пише в поле D.1: 

 

АУДИ А 6 2.5 ТДИ ОЛРОУД КУАТРО 

AUDI A 6 2.5 TDI ALLROAD QUATRO 

 

:-) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Утре ще кажа за тях, днес оставих колата за да рециклират амортисьорите и една възглавница, иначе млади пичове - симпатяги и в сервиза кучи студ (ама студ...), за сега вдъхват доверие, пък ще видим :)))))

Дано да са добри,че ще свалям моята дясна че почна да изпуща и само се разхождам с един крик под ръка и като падне под 2-ро ниво не може да се напомпи сама и помагам с крика за секунди вече се специализирах хах

:-).  и двете... в Шумен ми го регистрираха така: 

 

ето това пише в поле D.1: 

 

АУДИ А 6 2.5 ТДИ ОЛРОУД КУАТРО 

AUDI A 6 2.5 TDI ALLROAD QUATRO 

 

:-) 

АУДИ А 6 2.5 ТДИ ОЛРОУД КУАТРО 

AUDI A 6 2.5 TDI ALLROAD QUATRO

и на моя пише така

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само на мен ми пише А6 , и проблем не могат да ми направят каското на аллроад ами на А6 и ми я оценяват на 6к лв

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно Smatic, нещата с амортисьорите са Ок за сега, малко тъпо стана, че се забавиха и колата стана готова в 10 вечерта, смениха едната възглавница и се наложи три часа след това да пътувам за Италия... Та не ми хареса само това, че ми беше малко притеснено с пътуването. Сега колата вози твърдо и странно, в Италия разбираемо това не се усеща :))) До Ниш, все едно си бях сменил колата с друга. Но по темата - момчетата са свестни, ученолюбиви :))) - лаптопчета... туй, онуй... само е кучи студ в сервиза (ама верно е много!) !!! Утре пак обратно :(( и ще видиме!  Тук в Доломитите, където се намирам си ги карат още нашите моделчета, само в моето село са три!!! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Здраейте колеги

Имам една сериозна дилема,решил съм да закупя още един чифт джанти-но тук се прояви проблема кой размер???

18"x8J ET45 или 19''x8,5J ET45,възможен е и 19"x8J ET35

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми то зависи изцяло от теб.

Знаеш, че по-големите джанти малко с нашите пътища не се погаждат, най-малкото возията ще пострада. Другото, което ми идва наум, че с 19" много по-силно ще се предава върху възглавниците всяка неравност, което ще съкрати живота им.

От друга страна, 18" не е чак толкова голям ъпгрейд и ако джантата не е особена, няма да се промени коренно начина, по който "пълни" калника.

Аз бях мераклия за 18" OZ ultraleggera, но не ми допаднаха съвсем как стоят, а и нямах парите на момента. Сега съм се кротнал и си търкалям 17-ките.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж за камиончето Аледжерита, струва ми се, че са по-подходящи като дизайн от Ултраледжерите.

Редактирано от ghostdog
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Боби, ако горното е към мен, мислил съм, но просто този клас OZ ми идват малко скъпи. А и леко тънеят в масивната предница, в подчертаните с вежди калници.

Нещо такова може би би стояло най-добре от въпросната марка:

72e4150d89932f78.jpg

Редактирано от AALEXANDROV
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този модел се води OFF-ROAD 6.

 

Освен това ми идва наум, че зад alleggerita и ultraleggera трябва да се виждат по-сериозни дискове/спирачки от стоковите. Това дори само от естетическа гледна точка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Красотата е относително субективна категория , иска ми се да харесваме повече работи .... и ... колите защо не....??

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, момчета! От известно време и аз съм горд собственик (да се похваля) на такава машина и засега съм много доволен. Имам два въпроса, а именно: 1. Нормалното ниво на което да шофирам трябва да е 2-ро нали? 2. С какво масло карате колите си? Автомобила е с мотор 2.7T

Редактирано от Lambozo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами normal level = второ ниво. Така е зададено по дифолт.

Аз карам на трето - повече ми харесва. Не мисля, че има някакви негативни последствия от това.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко повече друса на трето поне за мен :)(иначе и на мен ми харесва). А относно маслото наясно съм с вискозитета по-интересно ми е на каква марка залагате. Пропуснах: Mr. AALEXANDROV, Благодаря за отговора, прочел съм цялата тема и вашето мнение е градивно за мен.

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря, Mr. Lambozo - целта е да си споделяме тук всичко, което ни интересува по любимите каляски.

Това за друсането не го разбрах - би трябвало на по-високо ниво возията да омеква.

Съответно най-твърдо става окачването на 1-во ниво.

Относно маслото - аз лично залагам на VAG.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това за друсането не го разбрах - би трябвало на по-високо ниво возията да омеква.

Съответно най-твърдо става окачването на 1-во ниво.

Относно маслото - аз лично залагам на VAG.

Честито и от мен... да те радва само... тук мога само да потвърдя думите на колегата  AALEXANDROV

и аз масло = VAG. каквото му е предписано на двигателя. 

карам на 3та - повечко клати, може би (и то при голяма скорост и някаква плавна неравност), но да друса - не съм забелязал... 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, по-скоро поклаща повечко не се изразих правилно. Сега колата е с такова масло, значи продължавам да го използвам.

Редактирано от Lambozo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...