Cepro Публикувано 3 Април 2013 Доклад Share Публикувано 3 Април 2013 Привет,Имам едно лекичко чукане отзад в дясно струва ми се под задната седалка (или по напред или по назад), не винаги , давам газ "чук" , после при намаление - спирачка "чук". ...здрасти колега. по тези признаци - 2 пъти в моята работа (допир до камиони) излезе, че е кардан... но пък ти викаш, че след смяна на работи по спирачките. би трябвало да е оттам... но бих загледал пак кардана. пиши какво е като го отстраниш... дано да е скоро. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetto Публикувано 4 Април 2013 Доклад Share Публикувано 4 Април 2013 Моето го взе жена ми....! Не иска да го връща!!! Но и на мен ми чукаше леко, отзад в дясно.Крадеца каза, че му няма нищо! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Karaboichev Публикувано 5 Април 2013 Доклад Share Публикувано 5 Април 2013 (Редактирано) Здравейте,Явно лошия късмет не ме оставя на мира и драмите със скоростите продължават.Ето клип за какво става въпрос очаква мнения и предположения.. Това се случва от 2-ра на 3-та, от 3-та на 4-та и от 4-та на 5-та.. Редактирано 5 Април 2013 от Karaboichev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cepro Публикувано 5 Април 2013 Доклад Share Публикувано 5 Април 2013 Здравейте,...http://www.youtube.com/edit?video_id=U3oEdb4dDX8&video_referrer=watch&ns=1&feature=mhsnТова се случва от 2-ра на 3-та, от 3-та на 4-та и от 4-та на 5-та..нещо не мога да го отворя... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Karaboichev Публикувано 5 Април 2013 Доклад Share Публикувано 5 Април 2013 (Редактирано) Редактирах го вече. Редактирано 5 Април 2013 от VBI Цитиране на предходен пост! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kockoo Публикувано 6 Април 2013 Доклад Share Публикувано 6 Април 2013 В реално време какви грешки дава?Преди ти бях писал за възможни места - проверени ли са?От видеото виждам че торкконвертора буксува,причини няколко ECU-няма комуникация,VP 44/ГНП/,педала на газта...Тези грешки се откриват по време на движение не на място. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bparvanov Публикувано 8 Април 2013 Доклад Share Публикувано 8 Април 2013 Привет,Някой ако може да сподели кодировката си на 35 канал - аларма. Но ми е ВАЖНО да бъде някой който има фабрична аларма, тоест издава звуков сигнал (аларма) или поне звукова сигнализация при откл./закл.Моята нещо се позагуби и не съм сигурен дали се омота покрай допълнителната аларма или свирката даде фира.Може да се види в лог файл, ако имате някой в часта:...............................................................Address 35: Centr. Locks Labels: 4B0-962-258.lbl Part No: 4B0 962 258 N Component: Zentralverrieg.,DWA D37 Coding: 01032 Shop #: WSC 00000 VCID: 346B9FD3073B.............................................................Хубава седмица Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Karaboichev Публикувано 9 Април 2013 Доклад Share Публикувано 9 Април 2013 В реално..........Днес си пътувам със 100км на 2600 оборота. Грешката записана е следната:17125/P0741/001857 - Torque Converter Clutch: Stuck OFF / No Power being transferred Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kockoo Публикувано 9 Април 2013 Доклад Share Публикувано 9 Април 2013 Здравей колегаза съжаление торкконвертора е вън от играта...лека е сваляне на кутията и смяна с нов - ценово 800-1100лв.с маслото защото смяната е задължителна/като отворите,ще разбереш защо/като зависи колко е добър механика.Съветвам те ако имаш възможност,да смениш и фрикционите.P.S. не слагай втора ръка! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Karaboichev Публикувано 10 Април 2013 Доклад Share Публикувано 10 Април 2013 Здравей колега........И аз обмислям нов даже може и "усилен" да взема, направил съм запитване и чакам отговор.А някой да има впечатления от рециклираните на Джемини-4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kockoo Публикувано 10 Април 2013 Доклад Share Публикувано 10 Април 2013 Веднъж съм слагал такъв рециклиран/не знам къде е правен/,та колата се върна след 20 дни със същия проблем... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetto Публикувано 23 Април 2013 Доклад Share Публикувано 23 Април 2013 Специални благодарности за Гошо Маринов! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bparvanov Публикувано 2 Май 2013 Доклад Share Публикувано 2 Май 2013 Привет,Попадна ми малко описание на компресора. От тази тема http://www.vwaudiforum.co.uk/forum/showthread.php?131191-Allroad-Air-Suspension-Compressor-strip-amp-repairЧудя се моя дали да го правя или направо "ньов". Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kockoo Публикувано 3 Май 2013 Доклад Share Публикувано 3 Май 2013 Бюджетно е да го поправиш и не е голяма философия,ценово излиза около 150 - 200лв.с ремонтния комплект и направата на нова риза за буталния цилиндър.Нов 1100лв.Ако пътуваш до Германия може да се намери и за 250 евра пак нов.Друг вариант за нов е от Мерцедес около 700лв.,лека промяна в окабеляването/режат се буксите и се презапояват,захващането се преправя/Можеш да сложиш и руски за около 450лв.излиза като важи горното и при него.На Туарег ако намериш втора ръка е пак еднакъв не се преправя нищо,но...От Q7 и A8 пак стават.Решението е твое колега... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bparvanov Публикувано 3 Май 2013 Доклад Share Публикувано 3 Май 2013 ....Можеш да сложиш и руски за около 450лв.излиза ...............Благодаря, може ли малко повече инфо за руският вариант, фен съм на руската литература .Много се чудя дали да го правя защото втора година чат-пат дава грешка на датчика G291, но пък с новите възглавници явно не му трябва много въздух и компресора се справя.Поздрав Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kockoo Публикувано 4 Май 2013 Доклад Share Публикувано 4 Май 2013 www.berkut-compressor.ru/-това е въпросния производител.-тук как е монтиран.Въпросния компресор изкарва по-малко от оригиналния като живот.По-добре се насочи към Мерцедесовия ето как изглежда в сравнение с оригиналния-от ляво е на мерца а от дясно ауди.И ценово е почти нополовина... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
георгимаринов Публикувано 4 Май 2013 Доклад Share Публикувано 4 Май 2013 Много се чудя дали да го правя защото втора година чат-пат дава грешка на датчика G291 Колега ,компресора ти прегрява затова термосензора ти записва грешка. На него всъшност това му е и функцията - да спира компресора когато прегрее . Прегряването идва от луфтовете вътре , които вече са прекалено големи . С една дума - за смяна. Обади се ,или пиши на лично , ще измислим нещо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kockoo Публикувано 11 Май 2013 Доклад Share Публикувано 11 Май 2013 (Редактирано) Редактирано 11 Май 2013 от VBI Цитиране на предходен пост! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetto Публикувано 25 Май 2013 Доклад Share Публикувано 25 Май 2013 Пълна скука, ще взема да пропусна смяната на маслото и ремъците, за да раздвижа темата! Нещо за душегубите да се е чувало.....? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bparvanov Публикувано 26 Май 2013 Доклад Share Публикувано 26 Май 2013 (Редактирано) Врътнах, София-Букурещ-София (концерт на Мегадет), 5 човека, малко багаж, около 700 км с ръчка 140-180 даде разход 9,1 л/100км. Редактирано 26 Май 2013 от VBI Цитиране на предходен пост! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cepro Публикувано 26 Май 2013 Доклад Share Публикувано 26 Май 2013 (Редактирано) Бюджетно е да го поправиш и не е голяма философия,ценово излиза около 150 - 200лв.с ремонтния комплект и направата на нова риза за буталния цилиндър....с това нещо тук дали трябва пак нова риза да се прави? че днес се рових малко и излязоха 3-4 оферти за ремонтен комплект.... да взема да си оправя стария компресор... Редактирано 26 Май 2013 от Cepro Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AALEXANDROV Публикувано 2 Юни 2013 Автор Доклад Share Публикувано 2 Юни 2013 Отдавна не съм писал в темата за любимите ни Allroad-и, та да се разпиша:Имах заведена щета по преден ляв калник, броня и реших да си доплатя още малко и да оправя цялата предница - имаше доста охлузвания по лака, капака и бронята бяха начукани от камъчета, десния калник и той с козметични забележки.В петък си взех колата и е станала страхотна, плюс като бонус ми полираха и фаровете. Замислям се сериозно дали да не я боядисам цялата, просто новата боя без дефекти много отваря. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bparvanov Публикувано 4 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 4 Юни 2013 Някой да е сменял/махал катализатори.Наближава ми смяна на масло и съм решил с вкарването в бокса да се"простя" и с катализаторите.20-30 хил.км са регистрирани като разход гориво, много ще се любопитен как ще се отрази., а също и скоростта ми е любопитно - за момента 170-180 са лесно постижими, 210-220 зооор трябва дълго да натискам.Някой да е минал по този път? Впечатления? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TDI_Fan Публикувано 4 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 4 Юни 2013 Ако си с 2.5 мотора катализаторите са два. Аз съм махал долния на предишната ми кола (просто не знаех че и горе има) и колата леко се отпуши а катализатора го изкупиха по спомени за 350 лева(макар че е по добре да си го запазиш). Слагай директно права тръба и не се лъжи за разни гниещи резонаторни гърнета. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetto Публикувано 5 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 5 Юни 2013 Здравейте, на старото 2,5 махнах и двата катализатора преди доста време (сложиха прави тръби), нямаше никаква разлика след това. Нито шумът се промени, не съм усетил и разлика в скороста. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване