Jump to content

Audi Allroad въпроси


AALEXANDROV

Recommended Posts

Привет,

Имам едно лекичко чукане отзад в дясно струва ми се под задната седалка (или по напред или по назад), не винаги , давам газ "чук" , после при намаление - спирачка "чук".

...

здрасти колега. по тези признаци - 2 пъти в моята работа (допир до камиони) излезе, че е кардан... но пък ти викаш, че след смяна на работи по спирачките. би трябвало да е оттам... но бих загледал пак кардана. пиши какво е като го отстраниш... дано да е скоро.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 1,9k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Здравейте,

Явно лошия късмет не ме оставя на мира и драмите със скоростите продължават.

Ето клип за какво става въпрос очаква мнения и предположения..

Това се случва от 2-ра на 3-та, от 3-та на 4-та и от 4-та на 5-та..

Редактирано от Karaboichev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

...

http://www.youtube.com/edit?video_id=U3oEdb4dDX8&video_referrer=watch&ns=1&feature=mhsn

Това се случва от 2-ра на 3-та, от 3-та на 4-та и от 4-та на 5-та..

нещо не мога да го отворя...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В реално време какви грешки дава?

Преди ти бях писал за възможни места - проверени ли са?

От видеото виждам че торкконвертора буксува,причини няколко ECU-няма комуникация,VP 44/ГНП/,педала на газта...

Тези грешки се откриват по време на движение не на място.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет,

Някой ако може да сподели кодировката си на 35 канал - аларма. Но ми е ВАЖНО да бъде някой който има фабрична аларма, тоест издава звуков сигнал (аларма) или поне звукова сигнализация при откл./закл.

Моята нещо се позагуби и не съм сигурен дали се омота покрай допълнителната аларма или свирката даде фира.

Може да се види в лог файл, ако имате някой в часта:

...............................................................

Address 35: Centr. Locks Labels: 4B0-962-258.lbl

Part No: 4B0 962 258 N

Component: Zentralverrieg.,DWA D37

Coding: 01032

Shop #: WSC 00000

VCID: 346B9FD3073B

.............................................................

Хубава седмица

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В реално..........

Днес си пътувам със 100км на 2600 оборота. <_<

Грешката записана е следната:

17125/P0741/001857 - Torque Converter Clutch: Stuck OFF / No Power being transferred

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега

за съжаление торкконвертора е вън от играта...

лека е сваляне на кутията и смяна с нов - ценово 800-1100лв.с маслото защото смяната е задължителна/като отворите,ще разбереш защо/като зависи колко е добър механика.

Съветвам те ако имаш възможност,да смениш и фрикционите.

P.S. не слагай втора ръка!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега

........

И аз обмислям нов даже може и "усилен" да взема, направил съм запитване и чакам отговор.

А някой да има впечатления от рециклираните на Джемини-4

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Привет,

Попадна ми малко описание на компресора. От тази тема http://www.vwaudiforum.co.uk/forum/showthread.php?131191-Allroad-Air-Suspension-Compressor-strip-amp-repair

Чудя се моя дали да го правя или направо "ньов".

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бюджетно е да го поправиш и не е голяма философия,ценово излиза около 150 - 200лв.с ремонтния комплект и направата на нова риза за буталния цилиндър.

Нов 1100лв.Ако пътуваш до Германия може да се намери и за 250 евра пак нов.

Друг вариант за нов е от Мерцедес около 700лв.,лека промяна в окабеляването/режат се буксите и се презапояват,захващането се преправя/

Можеш да сложиш и руски за около 450лв.излиза като важи горното и при него.

На Туарег ако намериш втора ръка е пак еднакъв не се преправя нищо,но...

От Q7 и A8 пак стават.

Решението е твое колега...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

....

Можеш да сложиш и руски за около 450лв.излиза ....

...........

Благодаря, може ли малко повече инфо за руският вариант, фен съм на руската литература :).

Много се чудя дали да го правя защото втора година чат-пат дава грешка на датчика G291, но пък с новите възглавници явно не му трябва много въздух и компресора се справя.

Поздрав

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

www.berkut-compressor.ru/-това е въпросния производител.

-тук как е монтиран.

Въпросния компресор изкарва по-малко от оригиналния като живот.

По-добре се насочи към Мерцедесовия ето как изглежда в сравнение с оригиналния

-от ляво е на мерца а от дясно ауди.

И ценово е почти нополовина...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много се чудя дали да го правя защото втора година чат-пат дава грешка на датчика G291

Колега ,компресора ти прегрява затова термосензора ти записва грешка. На него всъшност това му е и функцията - да спира компресора когато прегрее . Прегряването идва от луфтовете вътре , които вече са прекалено големи . С една дума - за смяна. Обади се ,или пиши на лично , ще измислим нещо B)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Пълна скука, ще взема да пропусна смяната на маслото и ремъците, за да раздвижа темата! Нещо за душегубите да се е чувало.....? :blowkiss:  :eusa_think:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Врътнах, София-Букурещ-София (концерт на Мегадет), 5 човека, малко багаж, около 700 км с ръчка 140-180 даде разход 9,1 л/100км.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходен пост!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бюджетно е да го поправиш и не е голяма философия,ценово излиза около 150 - 200лв.с ремонтния комплект и направата на нова риза за буталния цилиндър.

...

с това нещо тук дали трябва пак нова риза да се прави? 

 

че днес се рових малко и излязоха 3-4 оферти за ремонтен комплект.... да взема да си оправя стария компресор... 

Редактирано от Cepro
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отдавна не съм писал в темата за любимите ни Allroad-и, та да се разпиша:

Имах заведена щета по преден ляв калник, броня и реших да си доплатя още малко и да оправя цялата предница - имаше доста охлузвания по лака, капака и бронята бяха начукани от камъчета, десния калник и той с козметични забележки.

В петък си взех колата и е станала страхотна, плюс като бонус ми полираха и фаровете. Замислям се сериозно дали да не я боядисам цялата, просто новата боя без дефекти много отваря.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой да е сменял/махал катализатори.

Наближава ми смяна на масло и съм решил с вкарването в бокса да се"простя" и с катализаторите.

20-30 хил.км  са регистрирани като разход гориво, много ще се любопитен как ще се отрази.

, а също и скоростта ми е любопитно - за момента 170-180 са лесно постижими, 210-220 зооор трябва дълго да натискам.

Някой да е минал по този път? Впечатления?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако си с 2.5 мотора катализаторите са два. Аз съм махал долния на предишната ми кола (просто не знаех че и горе има) и колата леко се отпуши а катализатора го изкупиха по спомени за 350 лева(макар че е по добре да си го запазиш). Слагай директно права тръба и не се лъжи за разни гниещи резонаторни гърнета.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, на старото 2,5 махнах и двата катализатора преди доста време (сложиха прави тръби), нямаше никаква разлика след това. Нито шумът се промени, не съм усетил и разлика в скороста.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...