dianski2 Публикувано 18 Август 2012 Доклад Share Публикувано 18 Август 2012 Здравейте колеги.Питането ми е следното, след като съм покарал колата и тя е загряла на 90градуса, като я загася и след 10минути я запаля отново ми показва 100градуса и запачва да ги сваля.Понякога при задръстване температурата достига до 92-95 градуса за малко и после ги сваля на 90.Сменил съм и двете перки виско и на климатик.По други теми чета че е възможно да е от термо датчик, как мога да разбера?Ако някой се е зблъсквал със същия проблем моля да сподели.Благодаря предварително. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 18 Август 2012 Доклад Share Публикувано 18 Август 2012 От това,което си написал аз не виждам да имаш проблем.Нормално е когато загасиш мотора и го стартираш отново след кратко време стрелката да покаже по-висока темперарута за малко.Горещият антифриз е в застой,зашото нямаш обдухване на радиатора и водната помпа не работи.А при задръстване също е нормално да се покачи температурата,защото както писах нямаш насрещен поток от въздух да охлади радиатора,но за това си има виско и втори вентилатор,който си включва.Когато караш на климатик температурата трябва да е закована на 90-92гр. зависи колко е топло вртемето. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 19 Август 2012 Доклад Share Публикувано 19 Август 2012 Нормално е ако колата е Ц4, но при Ц5 стрелката винаги трябва да си стой на 90градуса при толкова малки отклонения на градусите. Незнам дали е някаква характерна особеност на двигателя или разположението на датчика, но при мен на всички коли като я загася таблото си остава твърдо на 90градуса, а на климатроника от 89-91 скача до 95 и после се връща.Изобщо не би трябвало стрелката да скача до 100 градуса при положение, че хората са го измисли да не шашка неопитните водачи с такива странни движения докато температурата е безопасна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valioboy Публикувано 19 Август 2012 Доклад Share Публикувано 19 Август 2012 Здр.колега и аз съм със същия мотор,но при мен не играе.Явно имаш проблем с датчика,стрелката си седи твърдо на 90-92 градуса,без значение дали гасиш и палиш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dianski2 Публикувано 20 Август 2012 Автор Доклад Share Публикувано 20 Август 2012 Благодаря на всички за мненията, при първа възможност ще пробвам да го подменя въпросния датчик,доколкото съм запознат се намира зад двете глави на тръбата която ги свързва, или говорим за друг.Някой би ли споделил ако е запознат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dianski2 Публикувано 21 Август 2012 Автор Доклад Share Публикувано 21 Август 2012 Здравейте колеги отново да питам някай знае ли каде се намира вапросния термо датчик на моя мотор? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grizzly Публикувано 21 Август 2012 Доклад Share Публикувано 21 Август 2012 Нищо му няма на датчика, показанията са нормални. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dianski2 Публикувано 21 Август 2012 Автор Доклад Share Публикувано 21 Август 2012 Колега благодаря за мнението, но според мен 100градуса не са нормални, а и другите колеги със същия мотор споделят че при тях не се получават такива аномалии. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grizzly Публикувано 21 Август 2012 Доклад Share Публикувано 21 Август 2012 Сети се колко колеги са гледали температурата след като са вдигнали 90 градуса, загасили двигателя и запалили отново след 7-10 минути. И това в яка жега. На всички двигатели температурата се повишава след загасянето им поради неработещата водна помпа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Todir Публикувано 21 Август 2012 Доклад Share Публикувано 21 Август 2012 (Редактирано) Датчика за таблото обикновено не е много прецизен. При мен дава +6С от реалната температура. Провери го каква му е разликата с другата верига за мотора през ваг-ком и ако има такава не се филмирай излишно. При мен преди време имаше проблем със загряването породен от свързването на изпарителя на газовата и колата работеше с 5-6 градуса над нормалното. Като прибавим и грешката на датчика и лекото повишение на температурата когато се изгаси загряла кола и стрелката отиваше след 106-7С а според ваг-ком реалната температура се качваше до 100С. След запалване веднага отново забиваше на 90. Като оправих проблема с изпарителя колата работи на 90-92С по ваг ком и като я изгася качва най-много до 95-6 и дори с грешката +7 стрелката на таблото не мърда от 90. Принципно на моята кола между 80 и 105С стрелката седи закована на 90 и за да мръдне трябва да подмине 105. Аз съм с 1.8Т АЕБ на А4, при теб може стойностите да са по-различни. Редактирано 21 Август 2012 от Todir Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 21 Август 2012 Доклад Share Публикувано 21 Август 2012 Сети се колко колеги са гледали температурата след като са вдигнали 90 градуса, загасили двигателя и запалили отново след 7-10 минути. И това в яка жега. На всички двигатели температурата се повишава след загасянето им поради неработещата водна помпа.Аз съм го правил на 3 коли, вярно с различни мотори, но от същото поколение и със същото табло. На нито едната не мърдаше стрелката. Това става на разни италиански коли където показанията са 1:1. Ясно е че температурата е нормално да се вдига, ама нормално ли е това табло, което по приницип е измислено така, че да не плаши и точно в такава ситуация да покаже 100 градуса примерно? Какво ще си помисли обикновения потребител, който никога не е виждал толкова? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dianski2 Публикувано 21 Август 2012 Автор Доклад Share Публикувано 21 Август 2012 Датчика за таблото обикновено не е много прецизен. При мен дава +6С от реалната температура. Провери го каква му е разликата с другата верига за мотора през ваг-ком и ако има такава не се филмирай излишно. При мен преди време имаше проблем със загряването породен от свързването на изпарителя на газовата и колата работеше с 5-6 градуса над нормалното. Като прибавим и грешката на датчика и лекото повишение на температурата когато се изгаси загряла кола и стрелката отиваше след 106-7С а според ваг-ком реалната температура се качваше до 100С. След запалване веднага отново забиваше на 90. Като оправих проблема с изпарителя колата работи на 90-92С по ваг ком и като я изгася качва най-много до 95-6 и дори с грешката +7 стрелката на таблото не мърда от 90. Принципно на моята кола между 80 и 105С стрелката седи закована на 90 и за да мръдне трябва да подмине 105. Аз съм с 1.8Т АЕБ на А4, при теб може стойностите да са по-различни.Колега би ли споделил какъв беше проблема с изпаритела на твоята кола? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Todir Публикувано 22 Август 2012 Доклад Share Публикувано 22 Август 2012 При последователно свързване на изпарителя към масления охладител не достигаше дебита. Оказа се, че доста колеги с 1.8 и 1.8Т имат подобен проблем. Ето темата в която го разнищихме http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=122191 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dianski2 Публикувано 22 Август 2012 Автор Доклад Share Публикувано 22 Август 2012 При последователно свързване на изпарителя към масления охладител не достигаше дебита. Оказа се, че доста колеги с 1.8 и 1.8Т имат подобен проблем. Ето темата в която го разнищихме http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=122191Благодаря колега за добрата тема прочетох я цялата, при мен изпарителя си е свързан паралелно с два трипътника, но проблема си остава колата продължава да вдига градуси в задръствания до 95г а като я загася и я запаля вече е на 100.Ако някой има идеи да помага вече се съмнявам да не би да е термостат или понеже водния ми радиятор е леко посукан да не би да не цирколира правилно антифриза. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dianski2 Публикувано 2 Септември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 2 Септември 2012 И най-накрая решението на проблема, след смяна на термостат колата работи на 90градуса.Оказа се че не е отварял на цяло още си беше оригиналния.Дано темата да помогне и на други колеги, благодаря на всички включили се.Поздрави на всички АUDI фенове . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване