Geeppii Публикувано 28 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2012 Кое да избераVredestein Snowtrac 3Semperit Speed Grip 2 205 55 16Vredestein Snowtrac 3 без колебание. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
drob4o Публикувано 28 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2012 Vredestein snowtrac 3 с нов дот ще ги видим тази зима как ще се представат!Правилен избор, няма да те подведе. Аз пък се спрях на Continental ContiWinterContac TS 850 и взех 2бр., с които сменям 2 от 5годишните Snowtrac 3-ки, другата зима още 2бр. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
николай 77 Публикувано 28 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2012 Днес ми подариха две гуми Avon Ice Touring, за пръв път я чувам тази марка. Споделете, ако сте карали с такива. Грайфера им е 6 мм, не са нацепени и изглеждат много добре. Старите Debica Frigo 2 ги купих нови, но все имам проблеми с тях. На дълбок сняг биват, но на лед с кал отдолу, или на киша са пълна скръб. И се чудя дали да ги сложа за отзад. Трета зима ще им бъде, а едва ли имат и 15 000 км навъртяни. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didipov Публикувано 29 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2012 Здравейте, аз също съм изправен пред такава дилема за избор на зимни гуми 205/55/16. Като начало когото и да попитам всеки казва всички са добри .. един сезон от там на татък трагедия. Прехвалените цонтинентал тс830 ... всички таксиджии които си закупиха такива тази зима бяха вдигнали ръце от тях... Та тестовете не са това което трябва да са. И по тази причина след известно проучване се спрях на Nokian WR A3. Точно тази или подобна шарка е била препоръчителна за по голяма стабилност при странично натоварване и избягване на ефекта на недозавиване при мокра настилка. Това разбира се сравнено с V- образната... Та мисълта ми е има ли нещо вярно в това твърдение или да си взимам d3-ката? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
skyblue Публикувано 29 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2012 Колега ако не си сттреет рацер ,то спокойно можеш да отнесеш 4 броя Гиславет за около 600 лева . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 29 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2012 Любо от 10г. се занимавам с гуми и просто не бих си позволил да си правя експерименти с гуми като Дейтън и др. подобни марки за 10-ина лева разлика в ценатаАбе колега, при 225/55/16 разликата в цената е много голяма при топ и средните марки. Какво може да препоръчаш? За летни гуми говорим Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Don_Diego_ Публикувано 29 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2012 Таксиджия никога няма да си купи нова гума, още повече Континентал Нокианите много бързо и лесно се кривят иначе може и да са добри Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
foxy-the infant prodigy Публикувано 30 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 30 Октомври 2012 Някой има ли отзиви от Uniroyal MS PLUS 5? Втори сезон карам с летни Uniroyal, но ми се иска да сменя зимните,които са Sava Eskimo S3 и колата има доста лошо поведение с тях. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tsotsomanski Публикувано 30 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 30 Октомври 2012 Обзаведох се с 4 гуми Hankook Winter I*ceot evo. Чакам с нетърпение да мога да ги тествам! Дано да остана доволен! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dimitrov788 Публикувано 31 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 31 Октомври 2012 (Редактирано) Имам и аз дилема, но за друг размер - 225 или 235/45/17 - мненеия и препоръки? 235 ми е заводския размер, така че по-скоро бих си купил такива.Гумите почти няма да се карат в екстремни условия(голям сняг, лед), зимата тук е мека. Ориентировъчна цена - към 250-280 лева на гума. Редактирано 31 Октомври 2012 от dimitrov788 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jim1 Публикувано 31 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 31 Октомври 2012 Имам и аз дилема, но за друг размер - 225 или 235/45/17 - мненеия и препоръки? 235 ми е заводския размер, така че по-скоро бих си купил такива.Гумите почти няма да се карат в екстремни условия(голям сняг, лед), зимата тук е мека. Ориентировъчна цена - към 250-280 лева на гума.за тия пари кумхо или фалкън Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dimitrov788 Публикувано 31 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 31 Октомври 2012 И аз се бях насочил към Кумхо, мерси. 1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Geeppii Публикувано 1 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 1 Ноември 2012 Абе колега, при 225/55/16 разликата в цената е много голяма при топ и средните марки. Какво може да препоръчаш? За летни гуми говоримТемата е за зимни,но по спомен продадох няколко бройки Клебер в този размер за около 250лв. и хората са доволни,Семперит също са от този клас и тази цена,а въпросният Дейтън е с 20лв по-евтин. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hristtov Публикувано 2 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 2 Ноември 2012 Днес си купих Continental TS850 и Continental TS830 по 4броя.Има нещо което ме смути. TS850 са с много меки бордове, дори самия грайфер е много по-мек спрямо TS830. Най-вече ме притесни борда, твърде мек ми се струва, дали няма да е проблем при качване на бордюри?Някой който има поглед в/у TS850 може ли да сподели дали и при него е така или аз съм случил кофти гума.Това което забелязах е че TS830(Chech Republic), a TS850(Romania). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Don_Diego_ Публикувано 2 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 2 Ноември 2012 Аз съм останал с впечатлението, че 850 е с по-здрав борд от 830. Монтирал съм само португалски гуми Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Стойчо Точев Публикувано 2 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 2 Ноември 2012 И аз взех 2 гуми Continental TS850(португалски).Мисля, че борда си е добре, но нямам база за сравнение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sahonik Публикувано 2 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 2 Ноември 2012 Днес си купих Continental TS850 и Continental TS830 по 4броя.Има нещо което ме смути. TS850 са с много меки бордове, дори самия грайфер е много по-мек спрямо TS830. Най-вече ме притесни борда, твърде мек ми се струва, дали няма да е проблем при качване на бордюри?Някой който има поглед в/у TS850 може ли да сподели дали и при него е така или аз съм случил кофти гума.Това което забелязах е че TS830(Chech Republic), a TS850(Romania).Мисля,че има разлика защото имахме сравнение на гуми Мишелин Алпин произведени в Германия с малко по твърди бордове и същите произведени в Румъния с по мек и доста по различен каучук.....А не знам ислед 3-4 години кои как щеса на сняг. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Васил Публикувано 2 Ноември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 2 Ноември 2012 (Редактирано) И моите са румънски-CONTINENTAL WinterContact TS 850Доколкото разбрах за източна Европа ги правят в Румъния,естествено че утайката е за нас...Въпреки,че стандартите,контрола и т.н. са на Континентал но все пак се правят Югоизточна Европа!-всеки гледа да открадне нещо,да спести.... :dance: Тъкмо щях да питам вашите чие производство са.Монтирал съм ги на железните джанти,чакам да паднат малко температурите и да ги слагам на колата. Редактирано 2 Ноември 2012 от Васил Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hristtov Публикувано 2 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 2 Ноември 2012 Може би аз не уточних добре къде ми се вижда гумата мека... Малко се обърках като написах борд. Да речем че борда е добре(вътрешния ринг с който гумата се закрепя към джантата) Проблема е от него нагоре в страни на гумата, там където са надписите с марката и размера. Маркирал съм на снимката по-долу. Там ми се струва твърде меко в сравнение с другите гуми, където там е твърдо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hristtov Публикувано 3 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 3 Ноември 2012 Така понеже ме глождеше...... днес се разходих да погледна и други континентали TS850. Намерих Made in Portugal, искам да кажя че е абсолютно същата мекица. Явно модела е такъв. Страниците на гумата са адски меки, друга такава гума не намерих независимо от кой производител. Само незнам това ново конструктивно решение ли е, или някаква недомислица.Надявам се като оцеля някоя дупка, защото рано или късно ще се случи, да не са дотам гумите.Просто като хванеш гумата отстрани се осеща липса на материал, иначе са леки. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 3 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 3 Ноември 2012 И на мен същото нещо ми направи впечатление обаче за летен Континентал но въпреки това се държаха геройски в софийските дупки които жена ми рядко пропуска Слагай ги смело и давай газ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
suum cuique Публикувано 3 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 3 Ноември 2012 Аз от днес съм с Gislaved 195/65 R15 благодарение на Дон Диего , тъй че ако някой не е сложил зимните гуми, да не се мотае, а да ги слага. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Васил Публикувано 3 Ноември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 3 Ноември 2012 Следващата седмица!Виж прогнозата за времето!Докато завали снега ще се изтъркат! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
skyblue Публикувано 3 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 3 Ноември 2012 Следващата седмица!Виж прогнозата за времето!Докато завали снега ще се изтъркат!По-добре не чакай последният възможен момент,че гумаджийте и сега не спират ----------------------------------------Спокойно ,трудно ще ги изстъркаш,не е август все пак Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Don_Diego_ Публикувано 3 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 3 Ноември 2012 И като падне снега да се реве защо толкова бавно се случват нещата по гумаджийниците Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване