Jump to content

Recommended Posts

  • Отговори 359
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Vredestein snowtrac 3 с нов дот ще ги видим тази зима как ще се представат!

Правилен избор, няма да те подведе. Аз пък се спрях на Continental ContiWinterContac TS 850 и взех 2бр., с които сменям 2 от 5годишните Snowtrac 3-ки, другата зима още 2бр. :dance:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес ми подариха две гуми Avon Ice Touring, за пръв път я чувам тази марка. Споделете, ако сте карали с такива. Грайфера им е 6 мм, не са нацепени и изглеждат много добре. Старите Debica Frigo 2 ги купих нови, но все имам проблеми с тях. На дълбок сняг биват, но на лед с кал отдолу, или на киша са пълна скръб. И се чудя дали да ги сложа за отзад. Трета зима ще им бъде, а едва ли имат и 15 000 км навъртяни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, аз също съм изправен пред такава дилема за избор на зимни гуми 205/55/16. Като начало когото и да попитам всеки казва всички са добри .. един сезон от там на татък трагедия. Прехвалените цонтинентал тс830 ... всички таксиджии които си закупиха такива тази зима бяха вдигнали ръце от тях... Та тестовете не са това което трябва да са. И по тази причина след известно проучване се спрях на Nokian WR A3. Точно тази или подобна шарка е била препоръчителна за по голяма стабилност при странично натоварване и избягване на ефекта на недозавиване при мокра настилка. Това разбира се сравнено с V- образната... Та мисълта ми е има ли нещо вярно в това твърдение или да си взимам d3-ката?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Любо от 10г. се занимавам с гуми и просто не бих си позволил да си правя експерименти с гуми като Дейтън и др. подобни марки за 10-ина лева разлика в цената

Абе колега, при 225/55/16 разликата в цената е много голяма при топ и средните марки. Какво може да препоръчаш? За летни гуми говорим

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Таксиджия никога няма да си купи нова гума, още повече Континентал :hilezh:

Нокианите много бързо и лесно се кривят иначе може и да са добри

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой има ли отзиви от Uniroyal MS PLUS 5? Втори сезон карам с летни Uniroyal, но ми се иска да сменя зимните,които са Sava Eskimo S3 и колата има доста лошо поведение с тях.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам и аз дилема, но за друг размер - 225 или 235/45/17 - мненеия и препоръки? 235 ми е заводския размер, така че по-скоро бих си купил такива.Гумите почти няма да се карат в екстремни условия(голям сняг, лед), зимата тук е мека. :)

Ориентировъчна цена - към 250-280 лева на гума.

Редактирано от dimitrov788
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам и аз дилема, но за друг размер - 225 или 235/45/17 - мненеия и препоръки? 235 ми е заводския размер, така че по-скоро бих си купил такива.Гумите почти няма да се карат в екстремни условия(голям сняг, лед), зимата тук е мека. :)

Ориентировъчна цена - към 250-280 лева на гума.

за тия пари кумхо или фалкън

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе колега, при 225/55/16 разликата в цената е много голяма при топ и средните марки. Какво може да препоръчаш? За летни гуми говорим

Темата е за зимни,но по спомен продадох няколко бройки Клебер в този размер за около 250лв. и хората са доволни,Семперит също са от този клас и тази цена,а въпросният Дейтън е с 20лв по-евтин.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес си купих Continental TS850 и Continental TS830 по 4броя.

Има нещо което ме смути. TS850 са с много меки бордове, дори самия грайфер е много по-мек спрямо TS830. Най-вече ме притесни борда, твърде мек ми се струва, дали няма да е проблем при качване на бордюри?

Някой който има поглед в/у TS850 може ли да сподели дали и при него е така или аз съм случил кофти гума.

Това което забелязах е че TS830(Chech Republic), a TS850(Romania).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм останал с впечатлението, че 850 е с по-здрав борд от 830. Монтирал съм само португалски гуми :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз взех 2 гуми Continental TS850(португалски).Мисля, че борда си е добре, но нямам база за сравнение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес си купих Continental TS850 и Continental TS830 по 4броя.

Има нещо което ме смути. TS850 са с много меки бордове, дори самия грайфер е много по-мек спрямо TS830. Най-вече ме притесни борда, твърде мек ми се струва, дали няма да е проблем при качване на бордюри?

Някой който има поглед в/у TS850 може ли да сподели дали и при него е така или аз съм случил кофти гума.

Това което забелязах е че TS830(Chech Republic), a TS850(Romania).

Мисля,че има разлика защото имахме сравнение на гуми Мишелин Алпин произведени в Германия с малко по твърди бордове и същите произведени в Румъния с по мек и доста по различен каучук.....А не знам ислед 3-4 години кои как щеса на сняг.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И моите са румънски-CONTINENTAL WinterContact TS 850

Доколкото разбрах за източна Европа ги правят в Румъния,естествено че утайката е за нас...

Въпреки,че стандартите,контрола и т.н. са на Континентал но все пак се правят Югоизточна Европа!-всеки гледа да открадне нещо,да спести.... :dance: :dance: :dance:

Тъкмо щях да питам вашите чие производство са.

Монтирал съм ги на железните джанти,чакам да паднат малко температурите и да ги слагам на колата.

Редактирано от Васил
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може би аз не уточних добре къде ми се вижда гумата мека... Малко се обърках като написах борд. Да речем че борда е добре(вътрешния ринг с който гумата се закрепя към джантата) Проблема е от него нагоре в страни на гумата, там където са надписите с марката и размера. Маркирал съм на снимката по-долу. Там ми се струва твърде меко в сравнение с другите гуми, където там е твърдо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така понеже ме глождеше...... днес се разходих да погледна и други континентали TS850. Намерих Made in Portugal, искам да кажя че е абсолютно същата мекица. Явно модела е такъв. Страниците на гумата са адски меки, друга такава гума не намерих независимо от кой производител. Само незнам това ново конструктивно решение ли е, или някаква недомислица.

Надявам се като оцеля някоя дупка, защото рано или късно ще се случи, да не са дотам гумите.

Просто като хванеш гумата отстрани се осеща липса на материал, иначе са леки. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И на мен същото нещо ми направи впечатление обаче за летен Континентал но въпреки това се държаха геройски в софийските дупки които жена ми рядко пропуска Слагай ги смело и давай газ

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Следващата седмица!Виж прогнозата за времето!Докато завали снега ще се изтъркат!

По-добре не чакай последният възможен момент,че гумаджийте и сега не спират ;)

----------------------------------------

Спокойно ,трудно ще ги изстъркаш,не е август все пак :icon_exclaim:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И като падне снега да се реве защо толкова бавно се случват нещата по гумаджийниците :steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...