Jump to content

Гори масло


ge2e

Recommended Posts

Здравейте колеги,

Имам проблем с пушека,който виждам зад мен в огледалото :hilezh:

проблема се проявява най-вече при загрят двигател-насочиха ме да си сменя флошките на клапаните, но пък други ме уплашиха че трябва да сменям сегменти.

въпроса ми е има ли начин да разбера дали проблема ми е от флошките или наистина сегментите са за смяна,което води до сериозно финансиране! :hilezh:

Чудя и се мая къде ще му излезе края! :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предполагам,че под "флошки" имаш пред вид гумичките.Премери компресията и ако има износване на сегменти,то ще е видно.Обикновено гумичките заминават първи,но проверете все пак.

П.С. Сега си мисля,че ако е запекъл някой маслен сегмент компресията няма да го покаже. Да вземеш да смениш гумичките на клапаните,това ще е от полза при всички случаи.Може и едно "бабешко" промиване на цилиндрите с газ да направиш.Сега ще ревне някой,че това е остаряло,но помага при запек! Успех!

Редактирано от vladi_di
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

съгласен съм с колегата,според мен трябва да смениш гумичките на клапаните.имах същия проблем на моето ауди/80 1.8,89г./и ме уплашиха че трябвало да се отваря мотора,но нещо не повярвах и смених само гумичките-проблема се оправи.съветвам те да го направиш това скоро,иначе ще почне да харчи много масло и ще трябва да доливаш по-често.успех.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и при мене беше същия проблем, гореше масло близо 600 грама на 1000 км. След смяна на гумички спря да гори /ама те бяха толкова твърди/...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и при мене беше същия проблем, гореше масло близо 600 грама на 1000 км. След смяна на гумички спря да гори /ама те бяха толкова твърди/...

А колко струва долу горе смяната на тези гумички и сложна процедура ли е :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А колко струва долу горе смяната на тези гумички и сложна процедура ли е :respekt:

вложките са евтини - не съм сигурен, но целия комплект за 8 клапана няма да има 20 кинта.

ина4е не се сменят трудно но, не е и от най-леките ремонти... като пари незнам колко е.

п.с. мисля, че и една гарнитурка имаше за смяна при ремонта - тя да е към 10 кинта...

Редактирано от jjj
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

вложките са евтини - не съм сигурен, но целия комплект за 8 клапана няма да има 20 кинта.

ина4е не се сменят трудно но, не е и от най-леките ремонти... като пари незнам колко е.

п.с. мисля, че и една гарнитурка имаше за смяна при ремонта - тя да е към 10 кинта...

Операцията със смяна на гумички е временно решение, защото ако клапанните водачи имат луфт, много бързо ще се опекат отново гумичките и отново ще гори масло . Добре е да се проверят водачите, а още по-добре и сегментите, но това е по решение и преценка на собственика, а също и в зависимост от това колко ще се кара колата и каква сума имате налична за ремонт.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо сменяш гумичките 8бр. по около 2лв бройката и гарнитурата на капака на главата около 10 лева. Смяната става с едно приспособление, което всеки уважаваш себе си майстор го има.

И ако не спре продължаваш да търсиш проблема

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цената за смяна е 50 лв., толко моя майстор каза ако не се сваля главата.

Тук четох че в Д&Н е 40лв., а гумички на "елринг" 12-15 лв.но това е въпрос на преценка.

Да попитам понеже в един магазин продавач философ ми спореше че трябва гумена гарнитура да се сложи(за 24лв. )а не коркова(за 10лв.) защото същата се сменя после след 10 000км. пак!?!?!?!

Къде е логиката? И защо корковата да не държи?

Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

казват че за тия капаци най-добрата си е гумената /затова е и по-скъпа/. Ако имаш пари вземи си гумена, защото корковите протичат и цапат двигателя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам същия проблем с горене на малсо и пушек отзад но на 2.0 16V.Някой от вас правил ли е същата смяна на гумучки на 16 клапанов двигател и ако да - ориентировъчно на какви пари. Знам, че трябва доста работа. Може ли да се върже на 80-100 лв. труда?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...
Аз имам същия проблем с горене на малсо и пушек отзад но на 2.0 16V.Някой от вас правил ли е същата смяна на гумучки на 16 клапанов двигател и ако да - ориентировъчно на какви пари. Знам, че трябва доста работа. Може ли да се върже на 80-100 лв. труда?

БЛАГОДАРЯ НА ВСИЧКИТЕ КОЛЕГИ ЗА МНЕНИЯТА :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моита като я взех горе6е на 2000км.-1литър масло.След като си смених гумичките на клапаните всичко се оправи,и даже маслото не ми го бара грам.Колкото и наливам толкова и си го точа :hilezh:Последният път съм го сменил на 12000км. Карам с масло MOBIL 10/40W- полусинтетично!!!!Пробваи го!!!

post-4215-1153335260_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цената за смяна е 50 лв., толко моя майстор каза ако не се сваля главата.

Тук четох че в Д&Н е 40лв., а гумички на "елринг" 12-15 лв.но това е въпрос на преценка.

Да попитам понеже в един магазин продавач философ ми спореше че трябва гумена гарнитура да се сложи(за 24лв. )а не коркова(за 10лв.) защото същата се сменя после след 10 000км. пак!?!?!?!

Къде е логиката? И защо корковата да не държи?

Успех!

Да гумената е по-качествена адаш, но се сменят и шпилките и е сложна процедура.

Корковите не са толкова лоши, ако са производство на ВИКТОР РЕЙНЦ (VICTOR REINTC - не съм сигурен дали така се пишеше). Аз смених две коркови наистина на окол 10-15х. пробег и откакто сложих такава - вече 30х. без проблем - личи си качеството.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

благодаря, аз смених маслото и сега не го гори, така беше и предните 2 пъти и на 5 000 започваше извенъж започва преразход на масло.

До 5к. нищо, тяка че засега със смяна на гумички ще почакам!

По-често проблема е маслото май.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 years later...
и при мене беше същия проблем, гореше масло близо 600 грама на 1000 км. След смяна на гумички спря да гори /ама те бяха толкова твърди/...

А ПАК МОИТО НЕПУ6И НО ГОРИ НА 1000КМ 500

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да гумената е по-качествена адаш, но се сменят и шпилките и е сложна процедура.

Корковите не са толкова лоши, ако са производство на ВИКТОР РЕЙНЦ (VICTOR REINTC - не съм сигурен дали така се пишеше). Аз смених две коркови наистина на окол 10-15х. пробег и откакто сложих такава - вече 30х. без проблем - личи си качеството.

СПОРЕТ МЕН ГУМЕНАТА Е ПО ДОБРА ЗАВИСИ КОИ ТИЕ ПОСТАВИА.

НА ПАЗАРА В БГ ИМА ЕДНИ ГАРНИТУРИ НА ПАР4ЕТА ГУМЕНИ ОТ ТИАХ НЕСИ ЗИМАИ ПОХУБАВО Е ЦИАЛА

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет,

щом като смениш маслото и не пуши за около 5000 километра, значи проблема ти е определено в маслото - по скоро смени маслото, защото това няма ресурс.

Аз всичките си коли ги карам с Фукс 10W40 - от Ауто плюс и нямам никакви кахъри.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и при мене беше същия проблем, гореше масло близо 600 грама на 1000 км. След смяна на гумички спря да гори дори и не пуши без да сменям сигменти просто нямаше смисал тя си имаше тяга :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и при мене беше същия проблем, гореше масло близо 600 грама на 1000 км. След смяна на гумички спря да гори дори и не пуши без да сменям сигменти просто нямаше смисал тя си имаше тяга :bia:

абе хубава си е да си смениш и сегменти след като смениш гумичките на клапати да си сигорен че няма да пропуши но май е скъпичко да се направи поне тва съм чувал че е било уж добре :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абе то ша е добре да ги смени то и аз щях ама се разминах като ти кажа колко стува комплект сигменти чак ша ти се ще да се гръмнеш :):bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абе то ша е добре да ги смени то и аз щях ама се разминах като ти кажа колко стува комплект сигменти чак ша ти се ще да се гръмнеш :):bia:

А не мерси не ми казвай виж помагай на мойта таратайка ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А не мерси не ми казвай виж помагай на мойта таратайка :)

как да помогна телепатично от разтояние ша се опитам :bia:

омммммммммммм е опитвам но немога да направя връзката

Редактирано от miki69
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги извинявам се за некомпетентния въпрос, но за да не поствам нова тема използвам тази. Само на мен ли така ми се струва или в книжката която имам за мойта баба яга пише, че всеки двигател гори масло и разхода на масло на моята я дават 1л./1000км. Това до 5000к км. след което трябва да падне на 1.5% до 2% максимум от разхода на гориво. Това баща ми го превежда от немски понеже аз не го разбирам а той направо си го знае. В действителност наистина така и става при мен. В началото се уплаших викам сдухана е и доста ми поотъня джоба за ремонти по мотора но пак си е същото. Доливам масло до около 4500-5000к след смяната му и после нещата се оправят. Ако някой има мнение моля да го сподели.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...