audi_80_ Публикувано 16 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 16 Септември 2012 Здравейте имам питане каква марка тампони да сложа на макферсона,защото с това спортно окачване ги разцепвам за 2-3 месеца има ли някакви усилени или де да знам кво да сложа вече да нетропа.Чакам предложения Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Цанчо Публикувано 17 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 17 Септември 2012 "Meyle HD" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tanuco Публикувано 17 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 17 Септември 2012 Надали се разцепват от окачването, а просто са си ментаци. Аз вече около година и половина съм с Лемфьордер и са здрави....преди тях смених два пъти такива тампони и карат 5-6000 км. Късаха се лагерчетата от тампона. Рувил бяха като марка едните дето се сдръцаха, а предните не знам в сервиза ми ги бяха слагали....Сегашните гледам, че с около 5 мм. само стърчат, което е нормално горе-долу. Виждал съм от старите Боге, които с години са на кола и не стърчат изобщо, ама вече май не се предлагат. Ментаците точно след 1 седмица щръкват с 2 см...Мейлето не го знам що за стока е, да каже някой , който го ползва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladdko Публикувано 18 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 18 Септември 2012 (Редактирано) Аз мисля че много голямо значение оказва мотора на колата,,на старата ми Б4ка слагах само качествени части както е и сега,,,но разликата специялно за тампоните на макферсона беше следната,на Б4ка с 1,9ТДИ седан за 1000км тампони на Лемфиордер Дроб,окачването беше амортесиори BilSTEIIN+ H&R спортни пружини(сини),сега на Купето тампоните му ги смених Профилактично като сложих Окачването(КОНИ) със същите тампони които слагам и на Б4ката,,само че с конито друса 3 пъти повече в колата и тампоните се амортизират много повече но вече 12,13 Х,км няма тропане на предницата...или от друсането по нашите пътища наи много да не мога да усетя вече скапани тампони Редактирано 18 Септември 2012 от vladdko Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
и.николов Публикувано 18 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 18 Септември 2012 "Meyle HD" +1 Сигурно вече 5-та година карат тия мейлета на моята бабичка и не са мръднали .Кормилни накрайници мейле пак преди 4 г. слагах и също са добре за сега.П.П. Сегашния ЛЕМФ ,няма нищо общо с този от доброто старо време. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dobatavision Публикувано 19 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 19 Септември 2012 Тези "Meyle HD" къде се продават и колко струват ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tanuco Публикувано 19 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 19 Септември 2012 Мисля, че колегата АСЕ (Владо)ги предлага, но цена не зная. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Цанчо Публикувано 20 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 20 Септември 2012 Скоро ще пусна тема за подмяна на този тампон с алтернативен по-здрав, ако експериментът излезе успешен /в момента работя по въпроса/. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tanuco Публикувано 20 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 20 Септември 2012 Ммммм....интересно, интересно. Сподели малко повече поне. Тампони от друга кола ли ще приспособиш за целта Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dobatavision Публикувано 25 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 25 Септември 2012 Mayle HD или BOGE кои са по надеждни ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Цанчо Публикувано 25 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 25 Септември 2012 http://audibg.com/fo...dpost&p=1908654 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dobatavision Публикувано 2 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2012 Не знам от къде да намеря инструмент за резаната гайка която стяга тампона към амортисьора !Алтернативи някакви ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gsb Публикувано 2 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2012 За Боге сте малко в грешка - усилените на Лемфьордер, които съм предложил в една друга тема, реално са Боге в кутийките и то произведено в Германия, а не във Бразилия. Лагерът на ИНА в комплектите също е немски. Мейлето е наполовина на цената на Боге-то - трудно би ме убедил някой, че е също толкова читаво. Засега от усилените на Лемфъордер оплаквания няма, само цената е малко по-тегава. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jiko58 Публикувано 2 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2012 Не знам от къде да намеря инструмент за резаната гайка която стяга тампона към амортисьора !Алтернативи някакви ?Лула 14 и флекса Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tanuco Публикувано 2 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2012 За Боге сте малко в грешка - усилените на Лемфьордер, които съм предложил в една друга тема, реално са Боге в кутийките и то произведено в Германия, а не във Бразилия. Лагерът на ИНА в комплектите също е немски. Аз съм с бразилския Лемфьордер, лагерче Инна вече повече от година и половина и държи още. Още преди да ги монтират забелязах, че тези тампони са по-високи от другите (Рувил например- пълно менте, като Оптимал)За това време само с около 5 мм. стърчат чашките над ботуша. На фона на другите е добре, но съм виждал кола с Боге тампони...нищо не стърчи, много плътно държат. Външно бразилския тампон по какво се различава от усиления, произведен в Германия Преди време имаше едни тампони , със зелена боя като маркировка при лагерчето...какво значи това? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexvan Публикувано 2 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2012 Не знам от къде да намеря инструмент за резаната гайка която стяга тампона към амортисьора !Алтернативи някакви ?На мен стругари ми направи.Парче желязо от шестограм дебело 17мм и 6-7 см дълго.Пробито да мине лимбус контра.Отдолу две зъбчета да влизат в улеите на гайката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gsb Публикувано 2 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2012 Аз съм с бразилския Лемфьордер, лагерче Инна вече повече от година и половина и държи още. Още преди да ги монтират забелязах, че тези тампони са по-високи от другите (Рувил например- пълно менте, като Оптимал)За това време само с около 5 мм. стърчат чашките над ботуша. На фона на другите е добре, но съм виждал кола с Боге тампони...нищо не стърчи, много плътно държат. Външно бразилския тампон по какво се различава от усиления, произведен в Германия Преди време имаше едни тампони , със зелена боя като маркировка при лагерчето...какво значи това?Със зелено обикновено обозначават усилените тампони. Иначе БОГЕ-то е с оригиналните щампи и номера. Лагерът на ИНА дори визуално е много добре направен от бразилския. Ти си от малкото без оплаквания от бразилските тампони. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
genttogsg Публикувано 2 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2012 Моите са бразилски и за 2 х.к. се свиха.Следващите ще са от gsb-усилените.Интересно ми е каква е цената на оригинален тампон от Порше? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dobatavision Публикувано 2 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2012 Лула 14 и флексаКак точно се прави ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gsb Публикувано 2 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2012 Моите са бразилски и за 2 х.к. се свиха.Следващите ще са от gsb-усилените.Интересно ми е каква е цената на оригинален тампон от Порше?Тампон амортисьорКат. №: 8A0 412 323 DЦена: 64.07 лв Има и отстъпка разбира се от тази цена надолу. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SinisteR Публикувано 2 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2012 Най-добре става от бутален болт Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tanuco Публикувано 2 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2012 Как точно се прави ?От двете страни на долната част се пили с флекс, в посока център, като идеята е предполагам да се получат два "зъба" в средата. Те трябва да отговарят на размера на разреза в гайката....колко ще е 2 мм. ли, трябва да се измери Виждал съм иначе ключ приспособен от накрайник на пневматичен винтоверт, долу така изпилен....и като ти стегне гайката, няма мърдане. В сервиза където ходя за ходовата част, така са си го направили. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dobatavision Публикувано 2 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2012 От тръба ще го правя .Ако стане нестабилно ще пиля лула . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HCOHCO Публикувано 2 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2012 1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Цанчо Публикувано 2 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2012 От водопроводна тръба не става - не се мъчи излишно. Аз имам от бутален болт, ще го снимам довечера. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване