Jump to content

Тампони макферсон-Спортно окачване


audi_80_

Recommended Posts

Здравейте имам питане каква марка тампони да сложа на макферсона,защото с това спортно окачване ги разцепвам за 2-3 месеца има ли някакви усилени или де да знам кво да сложа вече да нетропа.Чакам предложения

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Надали се разцепват от окачването, а просто са си ментаци. Аз вече около година и половина съм с Лемфьордер и са здрави....преди тях смених два пъти такива тампони и карат 5-6000 км. Късаха се лагерчетата от тампона. Рувил бяха като марка едните дето се сдръцаха, а предните не знам в сервиза ми ги бяха слагали....

Сегашните гледам, че с около 5 мм. само стърчат, което е нормално горе-долу. Виждал съм от старите Боге, които с години са на кола и не стърчат изобщо, ама вече май не се предлагат. Ментаците точно след 1 седмица щръкват с 2 см...

Мейлето не го знам що за стока е, да каже някой , който го ползва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз мисля че много голямо значение оказва мотора на колата,,на старата ми Б4ка слагах само качествени части както е и сега,,,но разликата специялно за тампоните на макферсона беше следната,на Б4ка с 1,9ТДИ седан за 1000км тампони на Лемфиордер Дроб,окачването беше амортесиори BilSTEIIN+ H&R спортни пружини(сини),сега на Купето тампоните му ги смених Профилактично като сложих Окачването(КОНИ) със същите тампони които слагам и на Б4ката,,само че с конито друса 3 пъти повече в колата и тампоните се амортизират много повече но вече 12,13 Х,км няма тропане на предницата...или от друсането по нашите пътища наи много да не мога да усетя вече скапани тампони:hilezh:

Редактирано от vladdko
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"Meyle HD" :zustimm:

+1 :zustimm:

Сигурно вече 5-та година карат тия мейлета на моята бабичка и не са мръднали .

Кормилни накрайници мейле пак преди 4 г. слагах и също са добре за сега.

П.П. Сегашния ЛЕМФ ,няма нищо общо с този от доброто старо време. :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Скоро ще пусна тема за подмяна на този тампон с алтернативен по-здрав, ако експериментът излезе успешен /в момента работя по въпроса/. :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ммммм....интересно, интересно. Сподели малко повече поне. Тампони от друга кола ли ще приспособиш за целта :gruebel:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам от къде да намеря инструмент за резаната гайка която стяга тампона към амортисьора !

Алтернативи някакви ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За Боге сте малко в грешка - усилените на Лемфьордер, които съм предложил в една друга тема, реално са Боге в кутийките и то произведено в Германия, а не във Бразилия. Лагерът на ИНА в комплектите също е немски. Мейлето е наполовина на цената на Боге-то - трудно би ме убедил някой, че е също толкова читаво. Засега от усилените на Лемфъордер оплаквания няма, само цената е малко по-тегава.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам от къде да намеря инструмент за резаната гайка която стяга тампона към амортисьора !

Алтернативи някакви ?

Лула 14 и флекса

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За Боге сте малко в грешка - усилените на Лемфьордер, които съм предложил в една друга тема, реално са Боге в кутийките и то произведено в Германия, а не във Бразилия. Лагерът на ИНА в комплектите също е немски.

Аз съм с бразилския Лемфьордер, лагерче Инна вече повече от година и половина и държи още. Още преди да ги монтират забелязах, че тези тампони са по-високи от другите (Рувил например- пълно менте, като Оптимал)За това време само с около 5 мм. стърчат чашките над ботуша. На фона на другите е добре, но съм виждал кола с Боге тампони...нищо не стърчи, много плътно държат.

Външно бразилския тампон по какво се различава от усиления, произведен в Германия :gruebel: Преди време имаше едни тампони , със зелена боя като маркировка при лагерчето...какво значи това?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам от къде да намеря инструмент за резаната гайка която стяга тампона към амортисьора !

Алтернативи някакви ?

На мен стругари ми направи.

Парче желязо от шестограм дебело 17мм и 6-7 см дълго.

Пробито да мине лимбус контра.

Отдолу две зъбчета да влизат в улеите на гайката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с бразилския Лемфьордер, лагерче Инна вече повече от година и половина и държи още. Още преди да ги монтират забелязах, че тези тампони са по-високи от другите (Рувил например- пълно менте, като Оптимал)За това време само с около 5 мм. стърчат чашките над ботуша. На фона на другите е добре, но съм виждал кола с Боге тампони...нищо не стърчи, много плътно държат.

Външно бразилския тампон по какво се различава от усиления, произведен в Германия :gruebel: Преди време имаше едни тампони , със зелена боя като маркировка при лагерчето...какво значи това?

Със зелено обикновено обозначават усилените тампони. Иначе БОГЕ-то е с оригиналните щампи и номера. Лагерът на ИНА дори визуално е много добре направен от бразилския. Ти си от малкото без оплаквания от бразилските тампони.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моите са бразилски и за 2 х.к. се свиха.Следващите ще са от gsb-усилените.Интересно ми е каква е цената на оригинален тампон от Порше?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моите са бразилски и за 2 х.к. се свиха.Следващите ще са от gsb-усилените.Интересно ми е каква е цената на оригинален тампон от Порше?

Тампон амортисьор

Кат. №: 8A0 412 323 D

Цена: 64.07 лв

Има и отстъпка разбира се от тази цена надолу. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как точно се прави ?

От двете страни на долната част се пили с флекс, в посока център, като идеята е предполагам да се получат два "зъба" в средата. Те трябва да отговарят на размера на разреза в гайката....колко ще е 2 мм. ли, трябва да се измери :gruebel:

Виждал съм иначе ключ приспособен от накрайник на пневматичен винтоверт, долу така изпилен....и като ти стегне гайката, няма мърдане. В сервиза където ходя за ходовата част, така са си го направили.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...