jmucito Публикувано 2 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2012 MOTUL 10W-40 Turbolight 4100+ или MOTUL 10W-40 Synergie 6100+ кое от двете е по подходящо за Audi A4 1.9TDI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Daniel_Atanasov Публикувано 2 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2012 трябва да е 5W40 за този двигател Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi_di Публикувано 2 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2012 Защо реши, че не е подходящо? То не е ясно какъв двигател е това 1.9.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gsb Публикувано 2 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2012 Стига глупости бе Влади, кое да му не е ясно. Който и да е мотора има турбина и иска пълна синтетика масло. 2 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niikoo_1 Публикувано 2 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2012 Ако е помпа дюза не е подходящо, иначе е ОК. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gsb Публикувано 2 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2012 Те така се засилват турбините и по-късно сами отлитат, а хората се чудят що изкарвали малко живот. Дай да ги карат хората с минерално масло тогава. Всяка кола, независимо дали е бензинова или дизелова, ако има турбина иска пълна синтетика минимум 5W40, независимо от пробега на колата. Това си е основно положение с маслата. Иначе експериментатори бол. 2 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi_di Публикувано 2 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2012 Не ми стана ясно кое точно е глупост, но нейсе. С радиоточки не ми се спори. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niikoo_1 Публикувано 2 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2012 (Редактирано) Те така се засилват турбините и по-късно сами отлитат, а хората се чудят що изкарвали малко живот. Дай да ги карат хората с минерално масло тогава. Всяка кола, независимо дали е бензинова или дизелова, ако има турбина иска пълна синтетика минимум 5W40, независимо от пробега на колата. Това си е основно положение с маслата. Иначе експериментатори бол.Съвсем спокой може да кара кола, ако е с турбина с полуситетично масло особенно пък, ако е Мотул, ще се държи повече от добре. Редактирано 2 Октомври 2012 от niikoo_1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi_di Публикувано 2 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2012 Мани, недей така. Ей сега ще те набедят за пълен неграмотник. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Petkovm Публикувано 2 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2012 1,9TDI АФН го караме 200К+км с 10-40 Кастрол Магнетик и всичко си е ОК 1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
georgi_k Публикувано 2 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2012 По сервизната книжка пише че може да се кара и 10на40 и 5на40 за АФН.Моята от нова е карана само с10на40 поне така пише на книижката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 2 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2012 MOTUL 10W-40 Turbolight 4100+ или MOTUL 10W-40 Synergie 6100+ 6100 разтраква повдигачи за няколко хиляди километра, 4100 изобщо не искам да го коментирам.Купи си хубаво масло. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cnr07 Публикувано 2 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2012 (Редактирано) 6100 разтраква повдигачи за няколко хиляди километра, 4100 изобщо не искам да го коментирам.Купи си хубаво масло.Нищо лично, но този коментар звучи като оная реклама на дамски превръзки, които "прикривали естествената миризма".Какви са проблемите с 6100, 4100, и изобщо с MOTUL? И какво значи "хубаво масло"?Въпросът ми е конструктивен. С какви масла да караме, и защо? Редактирано 2 Октомври 2012 от cnr07 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 2 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2012 С Aral защото няма много ментета както останалите прехвалени масла 1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niikoo_1 Публикувано 2 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2012 6100 разтраква повдигачи за няколко хиляди километра, 4100 изобщо не искам да го коментирам.Купи си хубаво масло. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jmucito Публикувано 2 Октомври 2012 Автор Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2012 ами щом МОТУЛ не е добро масло...Какво да си купя моля дайте съвет 1,9 ТДИ АФН Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jim1 Публикувано 2 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2012 (Редактирано) Нищо лично, но този коментар звучи като оная реклама на дамски превръзки, които "прикривали естествената миризма".Какви са проблемите с 6100, 4100, и изобщо с MOTUL? И какво значи "хубаво масло"?Въпросът ми е конструктивен. С какви масла да караме, и защо?проблемите с мотул? - княс по тубите. хидро крак масло, супер прехвалено. като на първо време С Aral защото няма много ментета както останалите прехвалени масла+1 ами щом МОТУЛ не е добро масло...Какво да си купя моля дайте съвет 1,9 ТДИ АФНhttp://shop.grid-trade.com/motorni-avtomobilni-masla-za-leki-avtomobili-dvigatelni-trnasmisionni-hidravlichni-spirachna-technost-antifriz-avtohimia/dvigatelni-masla-za-leki-avtomobili/ravenol-vmo-sae-5w-30-sintetichno-motorno-maslo-1-lityr-cena-api-sm-cf-acea-a3-b4-c.html Редактирано 2 Октомври 2012 от jim1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweetlioo Публикувано 3 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 3 Октомври 2012 А това масло става ли за 1.9 АФН? И по принцип когато двигателя е над 300 хил км и преди това не се знае какво масло е ползвано и какво е правено по двигателя, и най-вече за пробега му и годините, подходящо ли е пълна синтетика? Доста хора които съм питал, и майстори, и тук по форумът сумати теми съм изчел, и никой няма единодушно мнение 5W40 или 10W40 е по-подходящо. Аз на моята сега трябва маслото да и сменям и доста се чудя каква марка да е, какъв вискозитет, като колата е на 330 000 км, един път, и турбината е с нормален луфт, АФН карам, до сега с полусинтетика беше, но това ми беше и първото масло, което съм слагал в нея, от както е моя. Дайте съвет, че не знам какво да правя? И повдигачите ми тракат, ма така си я взех, тракаща. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grizzly Публикувано 3 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 3 Октомври 2012 Какво значение имат километрите?Масла от тип 10W?? не мажат под -15 градуса. Ако ще караш само лятото бива. За зимата 0W?? & 5W??.Евтините серии Мотул са компроментирани отдавна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweetlioo Публикувано 3 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 3 Октомври 2012 Ами де да знам, тука чета, мнения, че настъпвали промени след толко много работа в мотора, изхабяване и т.н. в следствие на което мотора променя работата си и синтетичното масло идва тънко за него. Аз преди време бях питал и колегата ACE да ми препоръча масло, като му бях изредил моите проблеми и той ми предложи Castrol Magnatec Diesel 10W40. Но все още не знам какво да взема, прпоръчай ти нещо. Всеки различно казва, вярно, че колата от завода със синтетично масло е излязла, но пък на капака пише да покрива стандарта VW505.0, а Кастрола, предложен от колегата го покрива. Абе с две думи "не знам" какво да правя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jim1 Публикувано 3 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 3 Октомври 2012 Ами де да знам, тука чета, мнения, че настъпвали промени след толко много работа в мотора, изхабяване и т.н. в следствие на което мотора променя работата си и синтетичното масло идва тънко за него. Аз преди време бях питал и колегата ACE да ми препоръча масло, като му бях изредил моите проблеми и той ми предложи Castrol Magnatec Diesel 10W40. Но все още не знам какво да взема, прпоръчай ти нещо. Всеки различно казва, вярно, че колата от завода със синтетично масло е излязла, но пък на капака пише да покрива стандарта VW505.0, а Кастрола, предложен от колегата го покрива. Абе с две думи "не знам" какво да правя.става. идеално е. кастрол препоръчват техния модел магнатек ц3 но това е по добре разбира се, защото е пълна синтетика. това за километрите е най голямата тъпотия измислена някога. ако двигателя ти е ок, няма да има никакви проблеми. какво изхабяване? немския инженер е проектирал тези двигатели за стотици хиляди километри. ако има "изхабяване", щеше да е написано в книжката след еди колко си км. вискозитета на маслото да се смени. който ти твърди обратното, му кажи да затваря там каквото има там, сервиз и т.н. и да се занимава с неща друго Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grizzly Публикувано 3 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 3 Октомври 2012 По-важно е да покрива стандарта който е даден за двигателя отколкото други параметри. Все пак 10W40 не покрива студените зими у нас напоследък.Стандартите на производителите ако са минали сертификация гарантират изисквани параметри, ГОЛЕМИТЕ надписи по бутилката не винаги. 2 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 3 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 3 Октомври 2012 Нищо лично, но този коментар звучи като оная реклама на дамски превръзки, които "прикривали естествената миризма".Какви са проблемите с 6100, 4100, и изобщо с MOTUL? И какво значи "хубаво масло"?Въпросът ми е конструктивен. С какви масла да караме, и защо?'А твоята "реплика" ми звучи като на депутат-лекар, които обсъжда атомна централа Като начало "хубаво масло" изключва най-евтините серии на даден производител (мотул имат между 40 и 50 "модела" масла).Въпросът ти не е конструктивен. Ако беше такъв, щеше да си прочел поне една-две теми във форума и тогава да питаш нещо конкретно. И кои е написал, че има "проблеми с Мотул"?Двигателя е направен основно от стомана и алуминий. Какви "промени" могат да настъпят в него, освен някое-друго износване? Нито му омекват костите, нито хваща ревматизъм, нито му се променя отделителната система или да получава слаб стомах. Увеличават се хлабините в основни и биелни лагери, хлабината на маслената помпа, на разпределителните валове, на турбината и на водачите на клапаните. Сегментите се износват, заедно със стените на цилиндрите. Семерингите и гарнитурите се "опичат" заедно с гумичките на клаоаните. Ако е карано с лошо масло се получава и нагар.Коя от всички промени не позволява използването на синтетично масло и иска минерално или някаква неизвестна смес? Възможно е с масло с по-нисък вискозитет помпата да не държи налягане, но за това си има лампа и обикновено се води повреда в мотора....освен ако не продавате коли на Горубляне. Предложеното масло от АЦЕ е подходящо. Наистина за зимата е по-добре 5в....но зависи и от зимата... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gsb Публикувано 3 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 3 Октомври 2012 (Редактирано) Каквото и да си говорим, наличието на турбина изисква много от маслото, защото там мазането е съвсем различно. И затова трябва хубаво масло, а полусинтетиката не е лоша за обикновен атмосферен мотор. А карам с полусинтетика, но нямам турбо. Зимата при всички положения маслото трябва да е синтетично, за да е по-течливо при ниски температури. Иначе отивате на едни по-тежки студени стартове и всички последствия от това за мотора - лагери, повдигачи, сегменти и тн.Естествено е, че масло не оправя механично износване по мотора, това не е Лада Нива да и сипеш каквото ти дойде, и ако има теч отнейде да наливаш камионско масло, белким престане. Ако има проблем с мотора - течове, гумички, сегменти, лагери - маслото няма да оправи това, трябва ремонт на мотора и масло по спецификациите и с акъл.Влади, много добре ме разбра, само аз не разбрах защо правиш мечешки услуги на хората - те питат за подходящи части и консумативи, не за евтинджос. Редактирано 3 Октомври 2012 от gsb Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Пламен П Публикувано 3 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 3 Октомври 2012 MOTUL 10W-40 Turbolight 4100+ или MOTUL 10W-40 Synergie 6100+ кое от двете е по подходящо за Audi A4 1.9TDIАко е Мотул, залагам на това: http://prospeed.bg/bg/product/3767/0По-скъпо е от изброените, но си е специално за TDI. Аз карам с такова вече 3 години. Доливам около 500 грама на 12К км. 1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts