Jump to content

Зимни гуми a6 2006


vasil636

Recommended Posts

  • 1 year later...

В повечето случай е по добре за водача и по лесното предвижване на автомобила по добрите гуми да са отпред, за нормален до спокоен уравновесен и спазващ ограниченията по пътищата водач. При по агресивно и неразумно шофиране е по добре добрите да са отзад. Винаги съм слагал по добрите гуми от пред и зимни и летни, за 10 години никакъв проблем. Е един единствен път стана проблем - вчера. Естествено чисто новите зимни от пред а стари на 5години и 50% от зад. При навлизане в неприятен завой на мокър път със 90-100км/ч. предните гуми дават измамно чувство за стабилност, и в един момент задницата тръгва. Уж майстор туй онуй, аха да изправям и се почна едно въртене и блъскане в бордюра, опитваше се колата да излезе от пътя, почнаха да прехвачат клони и шубраци (веднага зад тях 10 метра пропадане и долу рекичка). Колата продължаваше да се върти като въртележка, видях че предната ми броня тръгна на някъде и малко след това спрях, на ребро на пътя като задницата се беше качила на бордюра с тенденцията да слиза надолу по стръмнто. Щетите: счупена предна броня, халогени и десен мигач, по гумите и окачването не се забелязват повреди, направо минах метър. Общо взето я разказвам тази история, за да ви кажа, че аз установих че по добрите гуми трябва да са от зад ако не са и четирите добри или поне еднакво износени. Много рядко ще ви се наложи да имате добри задни гуми, ама когато ви се наложи е много гадно ако ги нямате...

Редактирано от Simeon Stoev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То като цяло да караш с 2 гуми не е оферта изобщо - ако са отпред, става каквото описа по-горе. Ако са отзад, спирането става невъзможно, защото предните спирачки прилагат доста по-голямо усилие.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И пак не си застрахован. Аз съм с 4 чисто нови гуми тая зима, и преди грубо две седмици ми се врътна задницата с 60км/ч....добре че нямаше коли отсреща...
Хванеш ли лед неподготвен, става мазало с каквито и гуми да си....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абсолютно, преди няколко дена в София заваля някъв сняг, разтопи го, после стана студено, после пак се разтопи и пътищата полепнаха с няква гняс по-хлъзгава от лед, с нови гуми дето тука 2 страници ги бистрихме кои са най-хубавите, които могат да се купят, които ги взех миналата зима се чувствах супер нестабилен на пътя, направо нереално!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И пак не си застрахован. Аз съм с 4 чисто нови гуми тая зима, и преди грубо две седмици ми се врътна задницата с 60км/ч....добре че нямаше коли отсреща...

Хванеш ли лед неподготвен, става мазало с каквито и гуми да си....

ТВОЯТА КУАТРО ЛИ Е?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Именно, че не е :hilezh:
Факт е, че на кола с предно и се поднесе задницата с чисто нови гуми = ''черен лед'' - много тънък слой лед, прилично смръзнал че да не се пропука.

П.С. Защо ми се караш?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карам ли, нищо подобно или имаш в предвид главните букви?!

Стана ми интересно, защото и моята в завой и с асистентите и 4х4 също се "ШАШКА".....

Но предполагам Стефан е виновен :respekt:

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И мойта поднася и занася, дали е от гуми или мощността на автомобила не мога да преценя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И пак не си застрахован. Аз съм с 4 чисто нови гуми тая зима, и преди грубо две седмици ми се врътна задницата с 60км/ч....добре че нямаше коли отсреща...

Хванеш ли лед неподготвен, става мазало с каквито и гуми да си....

И аз съм с чисто нови Dunlop 225/50/17 4D и не се чувствам комфортно при пързалка.Задницата ми "танцува", като и да регулирам с газта.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Умря циганката да те хвали стефчоооооо :D

Добре е, че липсва табелката на задния капак, инак още комплексари щеше да има.....

А и това, че няма сажди още повече-е-е-е :flehan:

Пред фактите и най-капризните мълчат!

Редактирано от audi6644
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тези които са quattro, през зимата извън града... Не знам защо не карате с изключено ESP. Аз преди 2 седмици се бях заплеснал нещо и бях забравил да го изключа и щях да се прескоча една мантинела на Петрохан. Никакво доверие му нямам на това и никога не сме на едно и също мнение... 3-4 пъти ми се е случавало да ме вкарва в доста неприяни сутиации.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поне при мен не, а и по-добре.. че вече си имах една такова кола на която не се изключваше и зимата не я карах изобщо...

Редактирано от itolev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тези които са quattro, през зимата извън града... Не знам защо не карате с изключено ESP. Аз преди 2 седмици се бях заплеснал нещо и бях забравил да го изключа и щях да се прескоча една мантинела на Петрохан. Никакво доверие му нямам на това и никога не сме на едно и също мнение... 3-4 пъти ми се е случавало да ме вкарва в доста неприяни сутиации.

Това имах в предвид, малко неадекватно се държи! Мислех си, че проблема е в мен. Другото с изкл. не съм го пробвал, защото мисля че ще е още по-опасно, знам ли?!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен си работи ESP доста прилично. Няколко пъти усещам, че ме вкарва в пътя, тръгне ли да поднася колата в завой.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да до 30-40km работи, ама като ти тръгне някъде със 100 и нагоре няма да ти е толкова прилично, целия му проблем е, че спира прекалено рязко и нещата тотално излизат от контрол..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...