Jump to content

Джанти А6/S6 C4


drakano

Recommended Posts

Гуми с този размер 225/40/18 при джанти 18-ки ,8J,ЕТ 35 нямат никакъв проблем за А6.Като отзад имам 2см фланци.Имам и джанти с размер 18"/8.5J и ЕТ35 с гуми 235/40/18 с по-ниско окачване на другата ми кола при което гумите отпред съвсем леко опират в подкалниците при пълно завиване.Интересно ми е каква би била разликата с гуми 225/40 отпред или 225/35 ако някой може да сподели.

Редактирано от Gal.Stav.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 142
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

  • 3 weeks later...
  • 6 months later...

Някой знае ли flywheels дали работят още? Минах сутринта през магазина, но е празен и пише, че се дава под наем. Картата на страницата им сочи към НДК.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

оригинална Sline джанта с ет43 колко мм фланец трябва да сложа за да неопира в накрайника и в калника.За 18цола джанта става на въпрос

Редактирано от audi_80_
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен джанти 17ки с ЕТ45 и гуми 235/45/17, има около 5-6мм до окачването. При 245/40/18 и ЕТ43 на калкулатора излиза да си 3мм по-навътре. 

5 или 10мм фланци би трябвало да свършат работа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Някой пробвал ли е на А6 джанти 18' 8J ЕТ48? Купих оригиналния Speedline Avus от S8 D2 за лятото

12191170_913454025413162_420410422542039

Таблиците показват, че първия заводски вариант за А6 е при феслифт Ц5 и е 235/40 R18, размера е масов и се намират доста прилични гуми в диапазона 190-240лв. Мисля с такива да карам, но съм 99% сигурен, че ще опре в шенкела. За начало мисля да карам с фланци и въпросите са следните.

 

:icon_arrow: Колко mm минимум фланци ще трябват?
 

:icon_arrow: Ако може да се мине без фланци какъв размер гума да се търси? Това чисто информативно защото е много резервен вариант.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ради аз speedline 18ката го карах с около 7/8мм от стар спирачен диск бяха направени.и минаваше на около 1см от накрайника с ниско окачване съм ти знаеш

Редактирано от audi_80_
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

те и онези са със същите параметри 225/40

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз карам 235х45х18.Нямам проблеми .

Не мога да повярвам...[emoji43] [emoji43] [emoji43]

Този размер е 669мм. Диаметър.

При положение че на някой 235/45/17 им опира при джанти с по голямо ЕТ. Ти как успяваш да я вкараш направо недоумявам.... вероятно говориш за А 8. ..

Sent from my SM-G925F using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

оригинална джанта 8дже ет  43 с гуми 215/45/18 ще стой ли добре на  ц4 авант смъкната

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги имам и аз едно питане относно джанти. Така въпросът ми е следния ще окаже ли някакво влияние върху диференциала слагането на джанти отпред 8j отзад 9j, но с еднакъв размер гуми (примерно 235/45/17) ?

 

PS Става въпрос за quattro :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Вече ги обух в 225/40R18 и остана само да доучоним фланците. Гумаджията имаше под ръка 20mm преходен 100->112 и само го наложихме. Изгглежда отпред седят идеално и гумата се разминава с шенкел и калник. Отзад още не сме тествали ама май и там ще останем на 20mm.

64a7bf78d26e84d1.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

от доста време търкалям за лятни 225/45/17 с ЕТ35 и нямам грижи,така че 225/40/18 също не би трябвало да ти е проблем-разликата в диаметъра е само 3мм.

Но когато колата е добре натоварена(разбирай 3+ човека) и карам по път тип"дунавси вълни" чат -пат задните опират вътре в калника.Това защото смених пружините с 40мм по-ниски,а аморт. са си старите.

Редактирано от dafil
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята е със стоково окачване, Джантите все пак ги пробвахме, оптред директно заклинва гумата в шенкела още преди да са стегнати болтовете :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а дали 235 45 18 ще опира отзад на 8J et 43 S-line джанта

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

205/55R16 е заводски размер за A6 C4. Негов аналог в 18 цола е точно 225/40R18 като разликата е само 5mm в доаметър или 2,5mm в радиус, което е пренебрежимо малко. Точно такива съм качил и на джантите по-горе. Другото интересно е, че тоя рамер гума седи почти на равно с борда на джанта 8J или по-точно джанта и гума са почти еднакво широки :D

Аз имам една друга драма, понеже джантите ми летни и зимни са еднакъв модел, но с крайно различни параметри: 

16" 7.5J ET37
18" 8J ET48

На това положение зимните 16-ки се стоят идеално, но за летните 18-ки отивам на фланци. Каквото такова..
Ако сложа S6 главини
 имам следните подозрения - летните 18-ки ще може да се карат без фланци, а зимните 16-ки ще ми излязат от калниците :D

Някой знае ли точно колко е разликата в офсета на S6 и A6 главините?

Редактирано от radi_nrj
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За самия офсет на главината нищо не мога да кажа. Но зимните са ми speedline 16 7.5j Et 37 j като твоите и като се има в предвид че моя калник е малко раздут, джантата с гума 225/55/16 стой няколко мм навътре.

Това е отпред.

a9602825aa37c19268c3686a82d044e6.jpg

За отзад мисля, че няма разлика със стокова А6

Sent from my GT-N7105 using Tapatalk

Редактирано от Elessar
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...