Jump to content

A4 разочарование!!!


Recommended Posts

Здравейте току що се регистрирах и понеже също съм фен на Ауди въпреки че досега съм карал в началото на 90 те Крома турбо и.е. 155 к.с., Вектра Б x18xe и в момента Вектра б x17td не ми е приятно да чувам че ситроен е по-добра кола.Имам двама приятели със ZX и XM и на двамата им побеляха косите от тези боклуци . Има един сервиз във с. Курило около Нови искър там има километрична опашка от XM. Въпреки че карам Вектра и съм сравнително доволен от нея смятам да се насоча към А4 ТДИ 110 к.с. След като се запозная със мненията за колата във клуба ще ви досадя с някоя тема . Аре със здраве.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 108
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Споко колеги!

Май попрекалих! Да си кажа правичката аз и сега като зимах тази мислех за друга кола, но като пробвах там разни Алфа 156, Ситроен Ксантия, и като седнах в А4 и очите ми се отвориха. Викам си тва е моята кола. Супер е само малко по-мекичко да возеще иначе сичко друго е ок. Сега събирам парици и дано събера. На пролет ще пробвам А6 и мисля че по-меко вози от А4 и ще се ориентирам към него. 

Геца, въх недей купува А6-цата щото и тогава ако останеш разочарован и пуснеш тема от типа "А6 разочарование" вече няма да издържа :hilezh: . А относно шумната ти А4-ка, кой знае каква измъчена А4-ка са ти пробутали и си останал разочарован, и изобщо ние дето караме коли втора употреба въобще нямаме право да си даваме мнението за тези автомобили, щото ако сравним двете коли чисто нови Аудито ще е на светлинни години пред ситроена. Аз лично не съм виждал тестдрайф м/у Ситроен и Ауди, Аудито винаги го сравняват с БМВ и Мерцедес. Всеки знае кои са 3-те водещи марки в автомобилостроенето.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имах за момент ЗХ 1.4. Осезаемо по-удобни седалки и по-мека возия, миришеше бензина, както обича да се изразява един приятел. Обаче какво ли не се повреди по колата-заден мост блокира/а френските много патят от това и е много скъпо за работа/, спирачки изчезваха, термостат засяда/много ефектно беше-цялата предница в пара/, полуоски се разклопаха. За пръв път кола ме е оставяла на път. Не можахме да станем приятели с френската школа. Е,как да направя реклама.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Готина темичка сте заформили пичове, Аудита ... Ситроени ... :hilezh: дъра-бъра

Само да осветя въпроса с класовете:

А3 = ЗХ; Ксара; С4

А4 = Ксантия;С5

А6 = CX;XM;C6

А8 - при Ситроен няма такъв клас

... и такааа ... Ситроените били "сандъци", "боклуци" и т.н.

Нека някой ми покаже Ауди от 1970 което е в движение, защото не съм виждал - аз мога да докарам модела ДС от 1970г., който за разлика от съвършения механичен инжекцион на Ауди е с електрически такъв от 70-те години и хич не е спрял да работи, ами напротив - вдига поне 180 ... мога да докажа, но вие няма откъде да извадите цяло Ауди в движение от 70г.

Нека някой ми извади Ауди от 86г. като моя СХ Престиж, с толкова екстри и да върви с 200км/ч. мога да докажа веднага ... колко ли струва да се поддържа такова ауди - модела на Ситроен СХ е най-здравата европейска кола за десетилетието, в което излиза - с най-малко повтарящи се дефекти, първите 10г. се продават само части за челен удар. Междудругото моя Престиж е само с оригинални части от самото си производство.

И трето нека някой ми каже аккво толкова му се чупи на хидропневматичното и хидроактивното окачвания на Ситроен (те са три вида в случай, че не знаете) щото на моя ХМ - който нещо не ще да се счупи - нищо му няма на окачването, а амортисьорите на отговарящия модел А6 и другите тампони и накрайници по окачването на Ауди са по-скъпи.

Ще споделя следния личен опит относно опита ми с марката Ауди:

Имахме 2бр. А8 във фирмата - едно 1999г. и едно 2004г.

първото е на 4.2 - 240хил. и през последната година 2пъти счупи автоматичната скоростна кутия, веднъж трансмисията и многобройни проблеми по мотора - работа на по-малко цилиндри, харч на масло и т.н. Това ауди седеше повече в сервиза отколкото го карахме - возеше неестествено твърдо за такава голяма кола, качеството на материалите вътре по мое мнение не отговаря на класа и парите, които струва такава кола - напр. кожения волан е изтрит за разлика от на моя ХМ с по-голям пробег.

Това Ауди се продаде за щастие, защото беше финансово неизгодно да се държи.

Второта А8 3.0 е ново и е дълга база - забелязах, че бутоните и панелите му са със същото качество като тези в новите А4 и А6 които карах по-рано но са повече на брой. А6-тицата е на мой приятел и е 2004 в момента е за предница и дюзи в сервиза (гаранционно). А4-ката карах пак-там в Дубай - направи ми впечатление че колата е тясна (доста по тяста от Ксантия даен говорим от С5 в същия клас) седалките бяха тапицирани с плат, тавана също - толкова ниско обурудване няма и в най-ефтиния С5.

Въпросната нова А8-ца влезна за лагери и предница на ... 60хил. в Дубай, където пътищата са мед .. :hilezh: Не съм сигурен че при това положение бих инвестирал някога пари в ново Ауди, не защото ще му падне цената, а защото се правят за кратък живот и защото мисля че новите коли са малко еднодневки без оглед на марката (знаете че изследване показва спад на качеството на Мерцедес 40% за последните 10г.)

Ще приложа по-нататък снимки на "крехкото" окачване на Ситроен .. само да спомена, че магарето на въпросния модел СХ е нещо като Трамвайна релса отпред (модела да не се бърка със ЗХ) - него ще ви го пратя специално :bia:

... не искам да ме намразвате и да ставаме врагове, моята цел не е такава, а напротив, мисля че автоклубовете в БГ трябва да правят общи срещи и да обменят инфо, вместо да се плюят на ниво "френски чикии" и "немски каруци" ...

просто няма смисъл, нека всеки кара каквото харесва и когато има продукт от другата марка, който е достоен за уважение да бъде оценен а не да се пренебрегва с предубеждение.

Мир вам! Успех на всички!

Редактирано от Alehandro
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съгласен съм с мнението ти донякъде. Наистина новите автомобили са малко или много по-некачествени това си е факт. Но при положение че се правят изключително много тестове от всякакъв вид и досега не съм видял или чул за тест при който Ситроен да е по-добър като цяло от Ауди мисля че това говори само по себе си. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да е по-добър цялостно?!?!?! ... няма съвършени автомобили ... поне вече няма ...

Да е по-добър в какво - С4, С5 и С6 са обявени за най-сигурните автомобили в класа си, двигателите им са добри, балансирани, достатъчно мощни. Не са бегачки, целта не е такава (има си победител във ВРЦ - бегачките са за там). Окачването е перфектно, съотношението цена-качество също ... в какво да са по-добри - те винаги предлагат повече за парите, които даваш ... не четете Аутобилд и други "независими" германски издания - германците са националисти, от години няма други лидери за тях освен техните си марки ... да не би да са лоши новите модели Алфа Ромео, или Кадилак да е по-некачествен автомобил от Мерцедес ... шувинизма ги друса здраво - доверете се на собствената си преценка и не слушайте гаражни майстори, които ви казват "немското си е немско". И аз бях така преди. Да оставим настрана френските, ами чувал съм същите изказвания за Японски и Италиански коли. Това е тесногръдие. Повечето опит и знание ти отваря очите, няма смисъл да се затваряш и да плюеш по другото еретично и все едно е прокажено. Никой няма да ви се смее ако харесате някой модел Роувър или Крайслер например или Алфа, Рено или Хонда. Това не ви прави по-малко мъже. Оценявайте продуктите на инжинерното творение по достойнство, а не по разкази на очевидци.

... само едно е тъжно - концерна Майка е*а майката на Ауди, дано някога излезе от тая тъпа зависимост от VW - тогава ще е по-добра марка ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тестовете понякога са доста нелогични, че чак и смешни(особено в Ауто Билд)!

Например, когато сравняват някакви спортни коли и дадат на едната 20 точки повече, че имала по-голям багажник :hilezh: от другата! Е, аз ако си търся Порше (спортна машина) да не би да му меря багажника и да прекарвам буркани с него?!

Всичко е въпрос на лично предпочитание и възможности!

Лека!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Aре за италиянските да не говорим а?В холдинга са и Милано Моторс и Ауто Италия.Гледам ги какви са убави,щото ни ги продават на нас тея отпадъци.То не беше 147,159,Гранде Пунто,Крома и разни други такива трошляци.Аре нема нужда.На тва Гранде шит, рейките са му консуматив.

Редактирано от Jorata
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да е по-добър цялостно?!?!?! ... няма съвършени автомобили ... поне вече няма ...

Да е по-добър в какво - С4, С5 и С6 са обявени за най-сигурните автомобили в класа си, двигателите им са добри, балансирани, достатъчно мощни. Не са бегачки, целта не е такава (има си победител във ВРЦ - бегачките са за там). Окачването е перфектно, съотношението цена-качество също ... в какво да са по-добри - те винаги предлагат повече за парите, които даваш ... не четете Аутобилд и други "независими" германски издания - германците са националисти, от години няма други лидери за тях освен техните си марки ... да не би да са лоши новите модели Алфа Ромео, или Кадилак да е по-некачествен автомобил от Мерцедес ... шувинизма ги друса здраво - доверете се на собствената си преценка и не слушайте гаражни майстори, които ви казват "немското си е немско".

Много истина има в думи те ти и в повечето неща съм съгласен с теб...но не със всичко.Сега да ми срявняваш богинята дето е изложена в музея на модреното изкуство в Ню-Йорк и е кола на века(ако не се лъжа) с някво ауди от 70-те когато са били доста зле е меко казано нереалистично.Живял съм няколко години във Франция и ако немците са националисти,то са направо чавдарчета в сравнение с француците,по-изтрещели шовинисти от франсетата още не съм срещал.Чета и доста френски "независими" списания,какво да ти кажа -същата история,че и малко повече смях пада...Единственото което ми направи впечатление напоследък,че поне си казват истината за C6,чак да не повярваш...За Алфата - 159: нечовешки красива,страшни материали отвътре-абе вискок клас с две думи,ама да ми я продават с 1000евро по скъпо от Ауди А4 и БМВ 3 серия и след 2 години да си губи 60-70% от цената ще ме прощават ама на запад хората дето смятат всеки сантим ще ги накажат жестоко.Колкото до това че ВАГ ебава майката на Ауди:всеки си има мнение и моето е различно от твоето....Не знам какви за взаимотношенията в концерна Пежо-Ситроен за това ще се въздържа от коментар.И като финал страшен фен съм на Ситроените,но до CX - оттам нататък-това не е е мойта кола.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

с. Курило Нови Искър километрична опашка от Ситроени предимно Хантия, ХМ. Това не е кола а пълен боклук има хора като чуят ХМ и се разтреперват целите. Не може да се сравнява Ауди и Ситроен а за С6 това ще бъде фиаското на тази марка пълен провал и накрая хората от Пежо ще платят сметката. И още нещо със С4 развалиха имиджа на 307.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

с. Курило Нови Искър километрична опашка от Ситроени предимно Хантия, ХМ. Това не е кола а пълен боклук има хора като чуят ХМ и се разтреперват целите. Не може да се сравнява Ауди и Ситроен а за С6 това ще бъде фиаското на тази марка пълен провал и накрая хората от Пежо ще платят сметката. И още нещо със С4 развалиха имиджа на 307.

Наистина отиваш на ул.Беласица в Курило и виждаш антиреклама на Ситроен.Е ако отидеш пред сервиза на Жоро в Суходол може да го възприемеш като антиреклама на Ауди и Фолксваген.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пичове явно никой от вас не е виждал С6, камоли да е влизал в него ... ами сравнявам го с А8-цата която карах и разберете, че няма разлика. С6 е в класа на А6 иначе е много истински Ситроен.

Ако искате мога да ви демонстрирам ужасно "трошливия" ми ХМ, който никога не се е доближавал до Курило ... просто там е един от най-старите специализирани сервизи, нормално да има толкова коли. Ако кварталните майстои, които правят по-старите немски коли, който не се различават много от ладите и москвичите съберат Аудитата които поправят на едно място какво ли ще се получи. Ми Ситроен са по-сложни автомобили и гаражните "майсторчета" ги мързи да четат специализирана литература и да се осведомят повече от късогледите си възгледи ...

Кой каза, че С5 е седан с чистачка на задното стъкло - това е хечбек ;) Информирайте се преди да пишете, отново пишете без да сте се доближавали до такава кола :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пичове явно никой от вас не е виждал С6, камоли да е влизал в него ... ами сравнявам го с А8-цата която карах и разберете, че няма разлика. С6 е в класа на А6 иначе е много истински Ситроен.

;);):bia:;):wall::bia::);):):)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де, престанете да бъдете сектанти за малко и не бъдете толкова крайни. Различията и споровете се изглаждат най-добре на :)

Редактирано от Alehandro
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де, престанете да бъдете сектанти за малко и не бъдете толкова крайни.

Мисля, че точно твоето мнение е сектантско и крайно . Според теб всички Ситроени са супер, а всички Аудита не стават за нищо. Демир беше прав - ако говорим за автомобилна история, ДС е наистина класика, но в момента се сравняват модели, които се предлагат на пазара. Никой не е по-голям от пазара, той определя всичко. Цената на всеки продукт / вкл. и на човешкия труд / винаги е била основен критерий за това кое каква стойност има. И кво се получава - всички Ауди-та са по-скъпи от еквивалентните им Ситроени. Що ли? Няколкостотин млн европейци в продължение на години пилеят пари ей така, на вятъра. С3/4/5 били обявен за най-сигурни. От кого ? Всички Ситроени били по-здрави, по-сигурни, по-надеждни, по-комфортни, по-изгодни от съответните Ауди. Добре, но явно е по-престижно да се кара Ауди. Защо ли ? Връщаме се две изречения по-нагоре ...

За да не помислиш, че съм пристрастен - не карам нито една от двете марки, Аудито от подписа ми го купих на жена ми, щото тя си го избра.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пичове явно никой от вас не е виждал С6, камоли да е влизал в него ... ами сравнявам го с А8-цата която карах и разберете, че няма разлика. С6 е в класа на А6 иначе е много истински Ситроен.

Ми виждал съм го...Ако си толкова упорит ще взема да и го покарам...Има една тънка разлика - на А8 централната конзола не е от VW Passat,даже не е от А6....докато на Ситроена познай от каде е...Осмицата дето си я карал не знам каква е....Защото доста осмици съм карал и да ти кажа са доста приятни коли,поне тези дето аз съм ги карал...Пак ти казвам всеки има правото да хересва и да си купува кавато марка му е на сърцето....а другото....другото го решава пазара....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

вчера видях С6 пред френския културен център беше със номер София. По грозна кола от това никога не е имало дори пежо 607 пред него изглежда красив.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги да обиждаш Ситроен Ц6 е се едно да наречеш Господ мижитурка :)

Дори във "домашното" рекламно проспектче на ВАГ наречено Ауто Билд са възхитени от него.

Класата на Боговете не се мери с вашите сметкаджийски каруцарски мерки и теглилки. Аз лично никога не бих си купил Ц6 но се възхищчвам на производителя на смелостта да подържа традицията и за това че пусака на пазара автомобил силно различаваш се от общата сива маса на Октавия/Пасат/А4-образни автомобили.

Възхищавам се и на Алфа 159 която буквално размаза във всики тестове (включително и тези в АутоБилд, АутоМоторСпорт) по пътно поведение, а за дизайна да не говориме, за двигателите също (алфа първи въведоха комоннрейл, и използват и до днес туинс парк, както и мерцедес в осемцилиндровите си двигатели. Не ви ли прави впечатление че в престижния си клас мерцедес използва най-доброто от други марки, сигурно не щото не сте толкова навътре в нещата), и за да не могат момченца като вас да се тюхкат за качеството взеха немски специалисти и са се стремили да надминат Ауди и БМВ.

По въпроса за цената ще спомена че предишния модел Алфа 156 сравнен с БМВ3 и Ауди А4 процента на обезценяване е само с 2-3% повече от тях при 10 годишните коли.

Капиш!!!

Когато фактите говорят и боговете мълчат.

Нека уважаваме и другите марки, които има за какво. Не ви говоря за рено и пежо примерно щото няма за какво. Но Алфа или Ситроен може да не ги харесвате но поне ги уважавайте-има за какво.

Лек ден!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По въпроса за цената ще спомена че предишния модел Алфа 156 сравнен с БМВ3 и Ауди А4 процента на обезценяване е само с 2-3% повече от тях при 10 годишните коли.

Капиш!!!

Когато фактите говорят и боговете мълчат.

Лек ден!

:bia::):)

Ja woll,Herr Standartenfurer!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...