хари Публикувано 12 Юли 2006 Доклад Share Публикувано 12 Юли 2006 Здравейте току що се регистрирах и понеже също съм фен на Ауди въпреки че досега съм карал в началото на 90 те Крома турбо и.е. 155 к.с., Вектра Б x18xe и в момента Вектра б x17td не ми е приятно да чувам че ситроен е по-добра кола.Имам двама приятели със ZX и XM и на двамата им побеляха косите от тези боклуци . Има един сервиз във с. Курило около Нови искър там има километрична опашка от XM. Въпреки че карам Вектра и съм сравнително доволен от нея смятам да се насоча към А4 ТДИ 110 к.с. След като се запозная със мненията за колата във клуба ще ви досадя с някоя тема . Аре със здраве. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pif Публикувано 12 Юли 2006 Доклад Share Публикувано 12 Юли 2006 Споко колеги! Май попрекалих! Да си кажа правичката аз и сега като зимах тази мислех за друга кола, но като пробвах там разни Алфа 156, Ситроен Ксантия, и като седнах в А4 и очите ми се отвориха. Викам си тва е моята кола. Супер е само малко по-мекичко да возеще иначе сичко друго е ок. Сега събирам парици и дано събера. На пролет ще пробвам А6 и мисля че по-меко вози от А4 и ще се ориентирам към него. ←Геца, въх недей купува А6-цата щото и тогава ако останеш разочарован и пуснеш тема от типа "А6 разочарование" вече няма да издържа . А относно шумната ти А4-ка, кой знае каква измъчена А4-ка са ти пробутали и си останал разочарован, и изобщо ние дето караме коли втора употреба въобще нямаме право да си даваме мнението за тези автомобили, щото ако сравним двете коли чисто нови Аудито ще е на светлинни години пред ситроена. Аз лично не съм виждал тестдрайф м/у Ситроен и Ауди, Аудито винаги го сравняват с БМВ и Мерцедес. Всеки знае кои са 3-те водещи марки в автомобилостроенето. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Emillion Публикувано 12 Юли 2006 Доклад Share Публикувано 12 Юли 2006 Имах за момент ЗХ 1.4. Осезаемо по-удобни седалки и по-мека возия, миришеше бензина, както обича да се изразява един приятел. Обаче какво ли не се повреди по колата-заден мост блокира/а френските много патят от това и е много скъпо за работа/, спирачки изчезваха, термостат засяда/много ефектно беше-цялата предница в пара/, полуоски се разклопаха. За пръв път кола ме е оставяла на път. Не можахме да станем приятели с френската школа. Е,как да направя реклама. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Alehandro Публикувано 13 Юли 2006 Доклад Share Публикувано 13 Юли 2006 (Редактирано) Готина темичка сте заформили пичове, Аудита ... Ситроени ... дъра-бъраСамо да осветя въпроса с класовете:А3 = ЗХ; Ксара; С4А4 = Ксантия;С5А6 = CX;XM;C6А8 - при Ситроен няма такъв клас... и такааа ... Ситроените били "сандъци", "боклуци" и т.н. Нека някой ми покаже Ауди от 1970 което е в движение, защото не съм виждал - аз мога да докарам модела ДС от 1970г., който за разлика от съвършения механичен инжекцион на Ауди е с електрически такъв от 70-те години и хич не е спрял да работи, ами напротив - вдига поне 180 ... мога да докажа, но вие няма откъде да извадите цяло Ауди в движение от 70г. Нека някой ми извади Ауди от 86г. като моя СХ Престиж, с толкова екстри и да върви с 200км/ч. мога да докажа веднага ... колко ли струва да се поддържа такова ауди - модела на Ситроен СХ е най-здравата европейска кола за десетилетието, в което излиза - с най-малко повтарящи се дефекти, първите 10г. се продават само части за челен удар. Междудругото моя Престиж е само с оригинални части от самото си производство. И трето нека някой ми каже аккво толкова му се чупи на хидропневматичното и хидроактивното окачвания на Ситроен (те са три вида в случай, че не знаете) щото на моя ХМ - който нещо не ще да се счупи - нищо му няма на окачването, а амортисьорите на отговарящия модел А6 и другите тампони и накрайници по окачването на Ауди са по-скъпи.Ще споделя следния личен опит относно опита ми с марката Ауди:Имахме 2бр. А8 във фирмата - едно 1999г. и едно 2004г. първото е на 4.2 - 240хил. и през последната година 2пъти счупи автоматичната скоростна кутия, веднъж трансмисията и многобройни проблеми по мотора - работа на по-малко цилиндри, харч на масло и т.н. Това ауди седеше повече в сервиза отколкото го карахме - возеше неестествено твърдо за такава голяма кола, качеството на материалите вътре по мое мнение не отговаря на класа и парите, които струва такава кола - напр. кожения волан е изтрит за разлика от на моя ХМ с по-голям пробег. Това Ауди се продаде за щастие, защото беше финансово неизгодно да се държи. Второта А8 3.0 е ново и е дълга база - забелязах, че бутоните и панелите му са със същото качество като тези в новите А4 и А6 които карах по-рано но са повече на брой. А6-тицата е на мой приятел и е 2004 в момента е за предница и дюзи в сервиза (гаранционно). А4-ката карах пак-там в Дубай - направи ми впечатление че колата е тясна (доста по тяста от Ксантия даен говорим от С5 в същия клас) седалките бяха тапицирани с плат, тавана също - толкова ниско обурудване няма и в най-ефтиния С5. Въпросната нова А8-ца влезна за лагери и предница на ... 60хил. в Дубай, където пътищата са мед .. Не съм сигурен че при това положение бих инвестирал някога пари в ново Ауди, не защото ще му падне цената, а защото се правят за кратък живот и защото мисля че новите коли са малко еднодневки без оглед на марката (знаете че изследване показва спад на качеството на Мерцедес 40% за последните 10г.) Ще приложа по-нататък снимки на "крехкото" окачване на Ситроен .. само да спомена, че магарето на въпросния модел СХ е нещо като Трамвайна релса отпред (модела да не се бърка със ЗХ) - него ще ви го пратя специално ... не искам да ме намразвате и да ставаме врагове, моята цел не е такава, а напротив, мисля че автоклубовете в БГ трябва да правят общи срещи и да обменят инфо, вместо да се плюят на ниво "френски чикии" и "немски каруци" ...просто няма смисъл, нека всеки кара каквото харесва и когато има продукт от другата марка, който е достоен за уважение да бъде оценен а не да се пренебрегва с предубеждение. Мир вам! Успех на всички! Редактирано 13 Юли 2006 от Alehandro Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
a4fenn Публикувано 13 Юли 2006 Доклад Share Публикувано 13 Юли 2006 Съгласен съм с мнението ти донякъде. Наистина новите автомобили са малко или много по-некачествени това си е факт. Но при положение че се правят изключително много тестове от всякакъв вид и досега не съм видял или чул за тест при който Ситроен да е по-добър като цяло от Ауди мисля че това говори само по себе си. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jorata Публикувано 13 Юли 2006 Доклад Share Публикувано 13 Юли 2006 VAG са подкупили експертите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Alehandro Публикувано 13 Юли 2006 Доклад Share Публикувано 13 Юли 2006 Да е по-добър цялостно?!?!?! ... няма съвършени автомобили ... поне вече няма ... Да е по-добър в какво - С4, С5 и С6 са обявени за най-сигурните автомобили в класа си, двигателите им са добри, балансирани, достатъчно мощни. Не са бегачки, целта не е такава (има си победител във ВРЦ - бегачките са за там). Окачването е перфектно, съотношението цена-качество също ... в какво да са по-добри - те винаги предлагат повече за парите, които даваш ... не четете Аутобилд и други "независими" германски издания - германците са националисти, от години няма други лидери за тях освен техните си марки ... да не би да са лоши новите модели Алфа Ромео, или Кадилак да е по-некачествен автомобил от Мерцедес ... шувинизма ги друса здраво - доверете се на собствената си преценка и не слушайте гаражни майстори, които ви казват "немското си е немско". И аз бях така преди. Да оставим настрана френските, ами чувал съм същите изказвания за Японски и Италиански коли. Това е тесногръдие. Повечето опит и знание ти отваря очите, няма смисъл да се затваряш и да плюеш по другото еретично и все едно е прокажено. Никой няма да ви се смее ако харесате някой модел Роувър или Крайслер например или Алфа, Рено или Хонда. Това не ви прави по-малко мъже. Оценявайте продуктите на инжинерното творение по достойнство, а не по разкази на очевидци. ... само едно е тъжно - концерна Майка е*а майката на Ауди, дано някога излезе от тая тъпа зависимост от VW - тогава ще е по-добра марка ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Thor Публикувано 13 Юли 2006 Доклад Share Публикувано 13 Юли 2006 Тестовете понякога са доста нелогични, че чак и смешни(особено в Ауто Билд)!Например, когато сравняват някакви спортни коли и дадат на едната 20 точки повече, че имала по-голям багажник от другата! Е, аз ако си търся Порше (спортна машина) да не би да му меря багажника и да прекарвам буркани с него?!Всичко е въпрос на лично предпочитание и възможности!Лека! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jorata Публикувано 13 Юли 2006 Доклад Share Публикувано 13 Юли 2006 (Редактирано) Aре за италиянските да не говорим а?В холдинга са и Милано Моторс и Ауто Италия.Гледам ги какви са убави,щото ни ги продават на нас тея отпадъци.То не беше 147,159,Гранде Пунто,Крома и разни други такива трошляци.Аре нема нужда.На тва Гранде шит, рейките са му консуматив. Редактирано 13 Юли 2006 от Jorata Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
deliveryman Публикувано 13 Юли 2006 Доклад Share Публикувано 13 Юли 2006 Да е по-добър цялостно?!?!?! ... няма съвършени автомобили ... поне вече няма ... Да е по-добър в какво - С4, С5 и С6 са обявени за най-сигурните автомобили в класа си, двигателите им са добри, балансирани, достатъчно мощни. Не са бегачки, целта не е такава (има си победител във ВРЦ - бегачките са за там). Окачването е перфектно, съотношението цена-качество също ... в какво да са по-добри - те винаги предлагат повече за парите, които даваш ... не четете Аутобилд и други "независими" германски издания - германците са националисти, от години няма други лидери за тях освен техните си марки ... да не би да са лоши новите модели Алфа Ромео, или Кадилак да е по-некачествен автомобил от Мерцедес ... шувинизма ги друса здраво - доверете се на собствената си преценка и не слушайте гаражни майстори, които ви казват "немското си е немско".←Много истина има в думи те ти и в повечето неща съм съгласен с теб...но не със всичко.Сега да ми срявняваш богинята дето е изложена в музея на модреното изкуство в Ню-Йорк и е кола на века(ако не се лъжа) с някво ауди от 70-те когато са били доста зле е меко казано нереалистично.Живял съм няколко години във Франция и ако немците са националисти,то са направо чавдарчета в сравнение с француците,по-изтрещели шовинисти от франсетата още не съм срещал.Чета и доста френски "независими" списания,какво да ти кажа -същата история,че и малко повече смях пада...Единственото което ми направи впечатление напоследък,че поне си казват истината за C6,чак да не повярваш...За Алфата - 159: нечовешки красива,страшни материали отвътре-абе вискок клас с две думи,ама да ми я продават с 1000евро по скъпо от Ауди А4 и БМВ 3 серия и след 2 години да си губи 60-70% от цената ще ме прощават ама на запад хората дето смятат всеки сантим ще ги накажат жестоко.Колкото до това че ВАГ ебава майката на Ауди:всеки си има мнение и моето е различно от твоето....Не знам какви за взаимотношенията в концерна Пежо-Ситроен за това ще се въздържа от коментар.И като финал страшен фен съм на Ситроените,но до CX - оттам нататък-това не е е мойта кола. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
a4fenn Публикувано 13 Юли 2006 Доклад Share Публикувано 13 Юли 2006 Незнам но откакто ситроена на комшията ми ( колата е 80та година някаде) та както стоя и се запали. От тогава не съм им особен фен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
хари Публикувано 13 Юли 2006 Доклад Share Публикувано 13 Юли 2006 с. Курило Нови Искър километрична опашка от Ситроени предимно Хантия, ХМ. Това не е кола а пълен боклук има хора като чуят ХМ и се разтреперват целите. Не може да се сравнява Ауди и Ситроен а за С6 това ще бъде фиаското на тази марка пълен провал и накрая хората от Пежо ще платят сметката. И още нещо със С4 развалиха имиджа на 307. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Elbi Публикувано 13 Юли 2006 Доклад Share Публикувано 13 Юли 2006 с. Курило Нови Искър километрична опашка от Ситроени предимно Хантия, ХМ. Това не е кола а пълен боклук има хора като чуят ХМ и се разтреперват целите. Не може да се сравнява Ауди и Ситроен а за С6 това ще бъде фиаското на тази марка пълен провал и накрая хората от Пежо ще платят сметката. И още нещо със С4 развалиха имиджа на 307.←Наистина отиваш на ул.Беласица в Курило и виждаш антиреклама на Ситроен.Е ако отидеш пред сервиза на Жоро в Суходол може да го възприемеш като антиреклама на Ауди и Фолксваген. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Alehandro Публикувано 14 Юли 2006 Доклад Share Публикувано 14 Юли 2006 Пичове явно никой от вас не е виждал С6, камоли да е влизал в него ... ами сравнявам го с А8-цата която карах и разберете, че няма разлика. С6 е в класа на А6 иначе е много истински Ситроен. Ако искате мога да ви демонстрирам ужасно "трошливия" ми ХМ, който никога не се е доближавал до Курило ... просто там е един от най-старите специализирани сервизи, нормално да има толкова коли. Ако кварталните майстои, които правят по-старите немски коли, който не се различават много от ладите и москвичите съберат Аудитата които поправят на едно място какво ли ще се получи. Ми Ситроен са по-сложни автомобили и гаражните "майсторчета" ги мързи да четат специализирана литература и да се осведомят повече от късогледите си възгледи ... Кой каза, че С5 е седан с чистачка на задното стъкло - това е хечбек Информирайте се преди да пишете, отново пишете без да сте се доближавали до такава кола Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jorata Публикувано 14 Юли 2006 Доклад Share Публикувано 14 Юли 2006 Пичове явно никой от вас не е виждал С6, камоли да е влизал в него ... ами сравнявам го с А8-цата която карах и разберете, че няма разлика. С6 е в класа на А6 иначе е много истински Ситроен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shavo Публикувано 14 Юли 2006 Доклад Share Публикувано 14 Юли 2006 През уикенда ще го представят Ц6 в Габрово - не знам дали ще има тест драйв, но ще ида да го видя, ако успея и да го покарам ще споделя мнения Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Alehandro Публикувано 14 Юли 2006 Доклад Share Публикувано 14 Юли 2006 (Редактирано) Добре де, престанете да бъдете сектанти за малко и не бъдете толкова крайни. Различията и споровете се изглаждат най-добре на Редактирано 14 Юли 2006 от Alehandro Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi_di Публикувано 14 Юли 2006 Доклад Share Публикувано 14 Юли 2006 Ей това е приказка! Не сме сектанти бе колега.В правата вяра сме. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Toledo Публикувано 14 Юли 2006 Доклад Share Публикувано 14 Юли 2006 Добре де, престанете да бъдете сектанти за малко и не бъдете толкова крайни. Мисля, че точно твоето мнение е сектантско и крайно . Според теб всички Ситроени са супер, а всички Аудита не стават за нищо. Демир беше прав - ако говорим за автомобилна история, ДС е наистина класика, но в момента се сравняват модели, които се предлагат на пазара. Никой не е по-голям от пазара, той определя всичко. Цената на всеки продукт / вкл. и на човешкия труд / винаги е била основен критерий за това кое каква стойност има. И кво се получава - всички Ауди-та са по-скъпи от еквивалентните им Ситроени. Що ли? Няколкостотин млн европейци в продължение на години пилеят пари ей така, на вятъра. С3/4/5 били обявен за най-сигурни. От кого ? Всички Ситроени били по-здрави, по-сигурни, по-надеждни, по-комфортни, по-изгодни от съответните Ауди. Добре, но явно е по-престижно да се кара Ауди. Защо ли ? Връщаме се две изречения по-нагоре ...За да не помислиш, че съм пристрастен - не карам нито една от двете марки, Аудито от подписа ми го купих на жена ми, щото тя си го избра. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
deliveryman Публикувано 14 Юли 2006 Доклад Share Публикувано 14 Юли 2006 Пичове явно никой от вас не е виждал С6, камоли да е влизал в него ... ами сравнявам го с А8-цата която карах и разберете, че няма разлика. С6 е в класа на А6 иначе е много истински Ситроен. ←Ми виждал съм го...Ако си толкова упорит ще взема да и го покарам...Има една тънка разлика - на А8 централната конзола не е от VW Passat,даже не е от А6....докато на Ситроена познай от каде е...Осмицата дето си я карал не знам каква е....Защото доста осмици съм карал и да ти кажа са доста приятни коли,поне тези дето аз съм ги карал...Пак ти казвам всеки има правото да хересва и да си купува кавато марка му е на сърцето....а другото....другото го решава пазара.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
хари Публикувано 14 Юли 2006 Доклад Share Публикувано 14 Юли 2006 вчера видях С6 пред френския културен център беше със номер София. По грозна кола от това никога не е имало дори пежо 607 пред него изглежда красив. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gecata Публикувано 14 Юли 2006 Автор Доклад Share Публикувано 14 Юли 2006 Колеги да обиждаш Ситроен Ц6 е се едно да наречеш Господ мижитурка Дори във "домашното" рекламно проспектче на ВАГ наречено Ауто Билд са възхитени от него. Класата на Боговете не се мери с вашите сметкаджийски каруцарски мерки и теглилки. Аз лично никога не бих си купил Ц6 но се възхищчвам на производителя на смелостта да подържа традицията и за това че пусака на пазара автомобил силно различаваш се от общата сива маса на Октавия/Пасат/А4-образни автомобили.Възхищавам се и на Алфа 159 която буквално размаза във всики тестове (включително и тези в АутоБилд, АутоМоторСпорт) по пътно поведение, а за дизайна да не говориме, за двигателите също (алфа първи въведоха комоннрейл, и използват и до днес туинс парк, както и мерцедес в осемцилиндровите си двигатели. Не ви ли прави впечатление че в престижния си клас мерцедес използва най-доброто от други марки, сигурно не щото не сте толкова навътре в нещата), и за да не могат момченца като вас да се тюхкат за качеството взеха немски специалисти и са се стремили да надминат Ауди и БМВ.По въпроса за цената ще спомена че предишния модел Алфа 156 сравнен с БМВ3 и Ауди А4 процента на обезценяване е само с 2-3% повече от тях при 10 годишните коли.Капиш!!!Когато фактите говорят и боговете мълчат. Нека уважаваме и другите марки, които има за какво. Не ви говоря за рено и пежо примерно щото няма за какво. Но Алфа или Ситроен може да не ги харесвате но поне ги уважавайте-има за какво.Лек ден! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
deliveryman Публикувано 14 Юли 2006 Доклад Share Публикувано 14 Юли 2006 По въпроса за цената ще спомена че предишния модел Алфа 156 сравнен с БМВ3 и Ауди А4 процента на обезценяване е само с 2-3% повече от тях при 10 годишните коли.Капиш!!!Когато фактите говорят и боговете мълчат. Лек ден!← Ja woll,Herr Standartenfurer! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kolio kioravoto prase Публикувано 14 Юли 2006 Доклад Share Публикувано 14 Юли 2006 БАН!!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Emillion Публикувано 14 Юли 2006 Доклад Share Публикувано 14 Юли 2006 А стига толкова.Защо не вземат компетентните органи да затворят темата?! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts