Jump to content

Фарове А6 Ц5


Krisko_A6

Recommended Posts

Радо  руснаците класират  Депо  на 2 ро място след Хелата  и ги имат за читав заместител ,моите са Депо  но нямам база за сравнение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,някой да си е слагал DEPO или TYK,мнение кое е по -добро и как светят,дали ще ми вършат табота? Благодаря предварително

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Още като чисто нови ли треперят?А пасват ли добре при монтажа?Не съм се решил още,търся мнения,по принцип мисля за ново депо и ксенон...,мисля ще е по добре от хела втора ръка (знам ли кви ще са и дали ще светят),като знам колко са проблемни на а6 фаровете...

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето да покажа как светят при мен фаровете, след като ги смених с такива от Allroad и рециклирах рефлекторите при колегата Geraka. Отделно съм изчистил перфектно фаровете отвътре и съм ги полирал и лакирал отвън. Резултата при мен определено е налице. Много съм доволен. Ксенона който им сложих е оригинален с баласти Valeo и оригинални крушки (не исках ментета на колата си)

029962173-big.jpg?r=0

029962172-big.jpg?r=0

Оги, съжалявам, че ти спамя темата, ама просто споделям мойте резултати и в твойта тема...надявам се, че не се сърдиш! :rolleyes:

Снимки, как светят преди смяната нямам, тъй като светеха толкова слабо, че с телефона не се виждаше нищо... :hilezh:

Мойта е Allroad 2001 с оригинален ксенон но не свети така.Както и при другите колеги късите ми са средна работа , а дългите са ок.От халогените също няма кой знае каква полза.Самите къси незнам дали светят слабо или искат да се вдигнат малко.При  Allroad няма функция да се регулират от купето.Някой знаели как се регулират фаровете на  Allroad.Питам защото като пусна фаровете колата автоматично ги регулира (виждасе как ги вдига и сваля до някакво положение).Аз искам да ги вдигна но това механично ли става или се прави някаква ел. настройка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всички с автоматично нивелиране, нямат копчета в купето, не само олроуд. Реглажа е механичен от самите фарове, прави се адаптация (обучение) през VCDS за хоризонтално ниво, останалото трябва да прави електрониката.

 

П.П. дано си сигурен, че хоризонта ти е проблем, а не като повечето шофьори, на които не им светят фаровете и ги вдигата в небесата...

Редактирано от ogip
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наистина са свалени.Като я вдигна каточе ли малко по добре става.И не разбрах хем се прави механичен реглаж , хем електронен.Последно.А тази адаптация за какво е.


Колеги имате ли идея какъв цвят светлина свети оригиналния ксенон ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

4300к

Реглажа се прави механично от 3 врътки на самия фар, докарва се на фабрично положение, после се калиброва, че е такова през VCDS на хоризонтален участък и колата почва да нивелира фаровете, според данните от датчиците на колелата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да,

струва ми се, че и на големите баласти ще им намеря мяство в коша, при 1,8Т поне има :)

Ще мъча да монтирам кита без сваляне на фаровете, малко ме притеснява разпробиването на капачката, и уплътняването след това ..., мисля да мръдна пластинките за отрязване на снопа в позиция всичко да е равно, забравих кои стандарт беше ?

 

Тъкмо ще опитам да огледам със зъболекарско огледало какво е състоянието на рефлекторите след рециклиране в стрелча и едногодишна експлоатация с прехвалените Osram Night Breaker Unlimited.

Редактирано от Marian_Georgiev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ги сваляй пластините за равен сноп (американски стандарт), ще загубиш много обзор отдясно. За тия фарове съм си мислил вариант - наполовина смъкната пластина, би трябвало да се получи нещо като новия стандарт.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Възможно ли е регулирането на оригинален ксенон, слагани допълнително. И ако да къде извършват качествен реглаж на фарове ?

 

п.с. Машинките за автоматичното регулиране на ксеноновите фарове липсват.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен се регулират като всички фарове. 

За мен най-правилния реглаж е на стената пред някое Пени или Кауфланд - на равен паркинг и стена срещу него, по предварително поставени маркери и разстояния по схема според автомобила.  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги днес намерих една кутиика от ксенонова крушка в колата,останала явно от предния собственик.На изгорялата крушка в кутииката не пише нищо(незнам дали е оригиналната),а на кутииката пише 35W P32d-2 марка Starline xenon D25 или D2S (явно сега поне единия фар е с такава крушка).Някой има ли идея оригиналните баласти на АУДИ колко ватова крушка могат да захранят.Идеята ми е дали мога да сложа поне 55 W или дори 75 W.И дали всички ксенонови крушки са съвместими с оригиналната инсталация ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...