ronaldinio337 Публикувано 26 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2012 Колеги има 1 бяло ауди в сливен бях чел че е с предно един пич написал сложиха му 4х4 и стана по бавно някой може ли да ми каже как аауди 80 може да стане с 4х4. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
borki4 Публикувано 26 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2012 Може да стане ако му сложиш кардан от друго.Аз съвсем скоро мислех да го правя така и един колега монтьор ми каза,че като му се сложи 4х4 вече няма да е толкова пъргаво.Заслужавало си само зимата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivkonty Публикувано 26 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2012 колега, и аз мислех да пусна същата тема преди няколко дена ... за късмет браузъра ми се бъгна и не успях ... причината беше че гледах в ebay.de части за моята и попаднах на Кутия и диференциал от Quattro и почнах да си мисля относно дали може да се премине от предно към 4х4 ... за пъргавината е ясно няма как - (двигателя е малък поне за моя 1.8 90 коня) и няма как да е вече пъргава ... но пък за къде бързаме? Зимата си е по готино да си с 4х4 ... Та ако някой колега се е занимавал с това може да сподели мнение как става цялата история и само диференциал и скоростна кутия дали стигат или трябват още джиджавки (някви връзки) към това и с блокажа как стои въпроса ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
borki4 Публикувано 26 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2012 (Редактирано) колега, и аз мислех да пусна същата тема преди няколко дена ... за късмет браузъра ми се бъгна и не успях ... причината беше че гледах в ebay.de части за моята и попаднах на Кутия и диференциал от Quattro и почнах да си мисля относно дали може да се премине от предно към 4х4 ... за пъргавината е ясно няма как - (двигателя е малък поне за моя 1.8 90 коня) и няма как да е вече пъргава ... но пък за къде бързаме? Зимата си е по готино да си с 4х4 ... Та ако някой колега се е занимавал с това може да сподели мнение как става цялата история и само диференциал и скоростна кутия дали стигат или трябват още джиджавки (някви връзки) към това и с блокажа как стои въпроса ...на мен доколкото ми обясни колегата целия заден мост се сменя заедно със скоростната кутия.Всъщност скоростната кутия може и да не се смени цялата,а само единия и край от където влиза диференциала и понеже хич ме няма във термините под"блокаж" имаш предвид да изключваш и включваш 4х4 ли? Редактирано 26 Ноември 2012 от borki4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GLS Публикувано 26 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2012 http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=91432&st=0&p=1400152&hl=%D0%BF%D1%80%D0%B5%D0%B4%D0%BD%D0%BE&fromsearch=1entry1400152 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ronaldinio337 Публикувано 26 Ноември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2012 на мен доколкото ми обясни колегата целия заден мост се сменя заедно със скоростната кутия.Всъщност скоростната кутия може и да не се смени цялата,а само единия и край от където влиза диференциала и понеже хич ме няма във термините под"блокаж" имаш предвид да изключваш и включваш 4х4 ли?Разбрах че може значи от предно с 4х4 а има ли такава опция да се направи аудито с предно 4х4 задно ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dragomir Burgas Публикувано 26 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2012 някой може ли да ми каже как аауди 80 може да стане с 4х4. :)/>Kато си купиш 80 quattro... Ако искаш да правиш твоята ще ти излезе колкото друга 80ка, няма смисъл. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GLS Публикувано 26 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2012 (Редактирано) Даже ако не си я правиш сам има вероятност да излезе доста по-скъпо... По добре се откажете от тези безмислици... Редактирано 26 Ноември 2012 от GLS Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivkonty Публикувано 26 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2012 на мен доколкото ми обясни колегата целия заден мост се сменя заедно със скоростната кутия.Всъщност скоростната кутия може и да не се смени цялата,а само единия и край от където влиза диференциала и понеже хич ме няма във термините под"блокаж" имаш предвид да изключваш и включваш 4х4 ли?това е да блокираш задния мост - да не се върти само 1 колело както предните - почваш да боксуваш натискаш блокажа и започват да въртят и 2-те задни колела едновременно, поне така го знам... но иначе 4*4 е постоянно и не може да се изкл. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bagera979 Публикувано 26 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2012 Разбрах че може значи от предно с 4х4 а има ли такава опция да се направи аудито с предно 4х4 задно ?Я пак, и сложи някоя запетая .От кое към кое. ПП ако съм разбрал нещо ,то е че ,няма предно с 4х4,няма и задно с 4х4.Има само предно,само задно и само 4х4.ПП@ От предно към 4х4 има опция,от 4х4 към задно също има ,Ама от 4х4 към предно не съм чул някой да е направил,но защо пък не .Друг е въпроса стрували ли си , защо се прави,кой го прави и тнт. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivkonty Публикувано 26 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2012 п.с. а до другите колеги питаме нещо което може да е полезно и ако иска човек да си направи своята кола Куатро ... ест. че може да си купиш кола 4*4 - но на каква цена и до колко ще е здрава? Аз поне лично си познавам колата и мога да си разчитам на нея ... а частите за 4*4 (кутия диференциал и останало ако се търси може да се намери на изгодна цена) и мисля че ще е по-добре от да играеш на тото като вземеш друга... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
borki4 Публикувано 26 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2012 Разбрах че може значи от предно с 4х4 а има ли такава опция да се направи аудито с предно 4х4 задно ?Значии съвсем не можах да разбера какво питаш,може да се направи 4х4 и да се изключва и да остава само предно това е да блокираш задния мост - да не се върти само 1 колело както предните - почваш да боксуваш натискаш блокажа и започват да въртят и 2-те задни колела едновременно, поне така го знам... но иначе 4*4 е постоянно и не може да се изкл.ясно.. ама защо да не може да се изключи? примерно на принципа на по-новите коли-имат бутон,с който изключваш и включваш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SunShine Публикувано 26 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2012 И аз си познавах предната кола, ма на купих си друга със все 4х4 клими и багажник.Ей така да не правя нещо вече е направено.В смисъл ако много искаш 4х4 купи си просто друга кола. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivkonty Публикувано 26 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2012 ясно.. ама защо да не може да се изключи? примерно на принципа на по-новите коли-имат бутон,с който изключваш и включваш ами колата 80 Б3 е от 86-91 ... А колите който ти ми споменаваш са от от много по-нови! Нашите коли нямат много електроника! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bagera979 Публикувано 26 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2012 ясно.. ама защо да не може да се изключи?Защото си с три дифа,тези който са с опция вкл/изкл 4х4,са с два дифа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
borki4 Публикувано 26 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2012 Защото си с три дифа,тези който са с опция вкл/изкл 4х4,са с два дифа.ok Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака Публикувано 26 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2012 Малииий, още не станала от предно на куатро и вече почнаха да се включват и изключват мостове от копчета! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 26 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2012 Ти после ще видиш,когато вземат да правят и задните гуми да завиват. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака Публикувано 26 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2012 Че то това при куатро окачването отзад е еУементарно! Без майтап! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jum Публикувано 24 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 24 Декември 2012 Май и ново купе ще ти трябва(този деферинциал де ша го ръгнеш) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
strakov_m Публикувано 24 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 24 Декември 2012 (Редактирано) А пък ако си куатро и само смениш задната част на кутията та да стане затворена и откачиш дифа става ли си нормално предно :gruebel:/> Редактирано 24 Декември 2012 от strakov_m Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eic-idimitrov Публикувано 24 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 24 Декември 2012 Малииий, още не станала от предно на куатро и вече почнаха да се включват и изключват мостове от копчета! Кво ся... яд ли те е, че друг го е измислил :hilezh:/>В следващото "поколение" на "системата" Учаквайте... още нови копчета... за изключване на всЕко колело по отделно :hilezh:/>Бухахахааа Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака Публикувано 24 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 24 Декември 2012 (Редактирано) Mчи яд ме е ами, как иначе!? То поне да се сподели пред всички, че и ние да си направим!Но повече ще ме е яд, ако накой е измислил и осъществил механично блокиране на торсена и не иска да се похвали! Редактирано 24 Декември 2012 от Митака Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweetlioo Публикувано 24 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 24 Декември 2012 http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=135352 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
strakov_m Публикувано 25 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 25 Декември 2012 А пък ако си куатро и само смениш задната част на кутията та да стане затворена и откачиш дифа става ли си нормално предно :gruebel:/> Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване