Jump to content

От предно на 4х4


ronaldinio337

Recommended Posts

Колеги има 1 бяло ауди в сливен бях чел че е с предно един пич написал сложиха му 4х4 и стана по бавно някой може ли да ми каже как аауди 80 може да стане с 4х4. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да стане ако му сложиш кардан от друго.Аз съвсем скоро мислех да го правя така и един колега монтьор ми каза,че като му се сложи 4х4 вече няма да е толкова пъргаво.Заслужавало си само зимата. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега, и аз мислех да пусна същата тема преди няколко дена ... за късмет браузъра ми се бъгна и не успях ... причината беше че гледах в ebay.de части за моята и попаднах на Кутия и диференциал от Quattro и почнах да си мисля относно дали може да се премине от предно към 4х4 ... за пъргавината е ясно няма как - (двигателя е малък поне за моя 1.8 90 коня) и няма как да е вече пъргава ... но пък за къде бързаме? Зимата си е по готино да си с 4х4 ... Та ако някой колега се е занимавал с това може да сподели мнение как става цялата история и само диференциал и скоростна кутия дали стигат или трябват още джиджавки (някви връзки) към това и с блокажа как стои въпроса ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега, и аз мислех да пусна същата тема преди няколко дена ... за късмет браузъра ми се бъгна и не успях ... причината беше че гледах в ebay.de части за моята и попаднах на Кутия и диференциал от Quattro и почнах да си мисля относно дали може да се премине от предно към 4х4 ... за пъргавината е ясно няма как - (двигателя е малък поне за моя 1.8 90 коня) и няма как да е вече пъргава ... но пък за къде бързаме? Зимата си е по готино да си с 4х4 ... Та ако някой колега се е занимавал с това може да сподели мнение как става цялата история и само диференциал и скоростна кутия дали стигат или трябват още джиджавки (някви връзки) към това и с блокажа как стои въпроса ...

на мен доколкото ми обясни колегата целия заден мост се сменя заедно със скоростната кутия.Всъщност скоростната кутия може и да не се смени цялата,а само единия и край от където влиза диференциала smile.gif и понеже хич ме няма във термините под"блокаж" имаш предвид да изключваш и включваш 4х4 ли?

Редактирано от borki4
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на мен доколкото ми обясни колегата целия заден мост се сменя заедно със скоростната кутия.Всъщност скоростната кутия може и да не се смени цялата,а само единия и край от където влиза диференциала smile.gif и понеже хич ме няма във термините под"блокаж" имаш предвид да изключваш и включваш 4х4 ли?

Разбрах че може значи от предно с 4х4 а има ли такава опция да се направи аудито с предно 4х4 задно ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

някой може ли да ми каже как аауди 80 може да стане с 4х4. :)/>

Kато си купиш 80 quattro... Ако искаш да правиш твоята ще ти излезе колкото друга 80ка, няма смисъл.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Даже ако не си я правиш сам има вероятност да излезе доста по-скъпо...

По добре се откажете от тези безмислици...

Редактирано от GLS
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на мен доколкото ми обясни колегата целия заден мост се сменя заедно със скоростната кутия.Всъщност скоростната кутия може и да не се смени цялата,а само единия и край от където влиза диференциала smile.gif и понеже хич ме няма във термините под"блокаж" имаш предвид да изключваш и включваш 4х4 ли?

това е да блокираш задния мост - да не се върти само 1 колело както предните - почваш да боксуваш натискаш блокажа и започват да въртят и 2-те задни колела едновременно, поне така го знам... но иначе 4*4 е постоянно и не може да се изкл.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разбрах че може значи от предно с 4х4 а има ли такава опция да се направи аудито с предно 4х4 задно ?

Я пак, и сложи някоя запетая .От кое към кое. eusa_think.gif

ПП ако съм разбрал нещо ,то е че ,няма предно с 4х4,няма и задно с 4х4.Има само предно,само задно и само 4х4.

ПП@ От предно към 4х4 има опция,от 4х4 към задно също има ,Ама от 4х4 към предно не съм чул някой да е направил,но защо пък не .Друг е въпроса стрували ли си , защо се прави,кой го прави и тнт.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

п.с. а до другите колеги питаме нещо което може да е полезно и ако иска човек да си направи своята кола Куатро ... ест. че може да си купиш кола 4*4 - но на каква цена и до колко ще е здрава? Аз поне лично си познавам колата и мога да си разчитам на нея ... а частите за 4*4 (кутия диференциал и останало ако се търси може да се намери на изгодна цена) и мисля че ще е по-добре от да играеш на тото като вземеш друга...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разбрах че може значи от предно с 4х4 а има ли такава опция да се направи аудито с предно 4х4 задно ?

Значии съвсем не можах да разбера какво питаш,може да се направи 4х4 и да се изключва и да остава само предно :)

това е да блокираш задния мост - да не се върти само 1 колело както предните - почваш да боксуваш натискаш блокажа и започват да въртят и 2-те задни колела едновременно, поне така го знам... но иначе 4*4 е постоянно и не може да се изкл.

ясно.. ама защо да не може да се изключи? примерно на принципа на по-новите коли-имат бутон,с който изключваш и включваш :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз си познавах предната кола, ма на купих си друга със все 4х4 клими и багажник.

Ей така да не правя нещо вече е направено.

В смисъл ако много искаш 4х4 купи си просто друга кола.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ясно.. ама защо да не може да се изключи? примерно на принципа на по-новите коли-имат бутон,с който изключваш и включваш smile.gif

ами колата 80 Б3 е от 86-91 ... А колите който ти ми споменаваш са от от много по-нови! Нашите коли нямат много електроника!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ясно.. ама защо да не може да се изключи?

Защото си с три дифа,тези който са с опция вкл/изкл 4х4,са с два дифа.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защото си с три дифа,тези който са с опция вкл/изкл 4х4,са с два дифа.

okzustimm.gif

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малииий, още не станала от предно на куатро и вече почнаха да се включват и изключват мостове от копчета! :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Че то това при куатро окачването отзад е еУементарно! Без майтап! :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

А пък ако си куатро и само смениш задната част на кутията та да стане затворена и откачиш дифа става ли си нормално предно :gruebel:/>

Редактирано от strakov_m
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малииий, още не станала от предно на куатро и вече почнаха да се включват и изключват мостове от копчета! hilezh.gif

Кво ся... яд ли те е, че друг го е измислил :hilezh:/>

В следващото "поколение" на "системата" Учаквайте... още нови копчета... за изключване на всЕко колело по отделно :hilezh:/>

Бухахахааа

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Mчи яд ме е ами, как иначе!? То поне да се сподели пред всички, че и ние да си направим!

Но повече ще ме е яд, ако накой е измислил и осъществил механично блокиране на торсена и не иска да се похвали!

Редактирано от Митака
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А пък ако си куатро и само смениш задната част на кутията та да стане затворена и откачиш дифа става ли си нормално предно :gruebel:/>

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...