radi_nrj Публикувано 1 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2012 Онзи ден както си карах към Велинград ми изчезнаха къси и дълги. После забелязах, че и запалката не работи и реших, че е изгорял предпазител. Да ама не, вчера измерих всички предпазители и на 2-те табла и всички са ок. Някой ако е имал подобен проблем моля да сподели как се е справил с него и къде да го търся, че съм на 130km от дома и с ограничен брой инструменти.Мисля, че е добре да уточня, че габарити и светлини за мъгла си работят. Благодарение на светлините за мъгла се добрах до Велинград. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zdravkicha Публикувано 1 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2012 Може да е дефектирал клемореда или ключа. Провери и за лоша маса - окислени клеми или разхлабена гайка. Визирам двете шпилки за масите които са в ляво от педалите пот триъгълната кора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SECURITY Публикувано 1 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2012 (Редактирано) Клеморедът най-вероятно е. Пробвай като запалиш да върнеш ключа малко назад. Усеща се как "влиза" на мястото си. Ако се оправи по този начин сменяй клеморед.По принцип гледай като палиш да няма нищо включено, това го прецаква най-много клемореда, а и си е дефект на Аудитата това нещо по принцип. На мен преди да ми се прецака, когато пусна повече неща (къси, дълги, чистачки, парно) и ключа го вадех парещ. Редактирано 1 Декември 2012 от SECURITY Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radi_nrj Публикувано 1 Декември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 1 Декември 2012 Има голяма логика в думите ви, при палене гледам да няма нищо включено защото акумулатора ми е на края на живота си. Виж обаче често гася консуматорите след като съм спрял мотора. То при прекъсване на електрическия контакт дъгата е по-силна. Лошото е, че тук за разлика от стария му голф клемореда е зад таблото. Ще погледна и масите как са.Интересното е, че освен къси, дълги и запалка всичко друго по колата работи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SECURITY Публикувано 1 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2012 И при гасене е добре, прав си. При мен като се прецака не работеха фарове, чистачки, парно и мигачи от лостчето, а аварийните бачкаха. Също така фаровете за мъгла си бачкаха нормално, поради което реших, че е от клемореда. Също така при тези модели клемореда е дефект и всички такива проблеми произлизат от него в 99% от случаите. Щях да ти препоръчам да провериш лостчето, но се сетих, че запалката не преминава през него и няма как проблемът да е там.Помня, че клеморед+смяна ми излезе около 20-25лв във ВИП сервиз Младост. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
puhy Публикувано 1 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2012 Колега, като гледам си с Авант, провери ли кабела на петата врата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radi_nrj Публикувано 1 Декември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 1 Декември 2012 Всичко на 5-тата врата си бачка. Снопа кабели беше прекъснат като я купих и е оправен, даже съм го пуснал малко по-дълъг. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radi_nrj Публикувано 3 Декември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 3 Декември 2012 Май ще се окаже, че лостчето за светлините си е заминало. Запалката си работи, просто телефона зареждах в този момент се беше заредил и затова на зарядното не му светеше диодчето Уикенда ще отворя лостчета да видя какъв номер са ми скроили. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 3 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2012 Нагорели пластини.Сложи си релета на фаровете (по схема и аз трябваше да имам заводски, но нямаше) след профилактиката на лостчето- има тема как се оправя Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fitil4o Публикувано 3 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2012 70 лева струва лостчето с темпомат П.П. На АЕЛ само се слага лоста и се активира ли? Както на 1.9 ТДИ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 3 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2012 Трябва и да се прекарат кабели до компютъра. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radi_nrj Публикувано 15 Декември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 15 Декември 2012 Някой дя има идея какво представляват и от къде може да се вземат кабелите. Днес ще разхвърлям колата и реших щом е толкова просто да се пробвам да си сложа темпомат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 15 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2012 Освен то някоя морга няма откъде оригинални кабели.Иначе може сам да си ги направиш.Само не знам дали лостчето си го взел с буксата за темпомата. Аз като си купих лостче го взех с буксата и бяха отрязани кабелите.Ако няма букса трябва да се измисли заместител, но ще е трудно.Аз при мен си го направих с копче на таблото при бутоните. Домързя ме да свалям волана и да сменям лостчето и го продадох скоро. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fitil4o Публикувано 15 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2012 Някой дя има идея какво представляват и от къде може да се вземат кабелите. Днес ще разхвърлям колата и реших щом е толкова просто да се пробвам да си сложа темпомат.http://www.audifans.net/ftopict-24182.html Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radi_nrj Публикувано 15 Декември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 15 Декември 2012 За съжаление нови лостчета за тоя кошник не се намират... Оправих си старото и светините тръгнаха. По-късно ще опиша подробно какво точно направих. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fitil4o Публикувано 16 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 16 Декември 2012 Има има и нови,ама не у бг Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
August_Lenz Публикувано 21 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 21 Ноември 2017 Колеги, здравейте! Темата е стара, но проблемът е актуален при мен....Понякога (в около 20% от случаите) когато завъртам ключа и паля колата липсват: Къси светлини, мигачи, парно, габарити. Имам чистачки и дълги светлини. Смених си ключа с нов, стария беше видимо поизносен. А6 Ц4 дизел е колата. Доколкото чета...клемореда ли е проблем? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milmar Публикувано 21 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 21 Ноември 2017 Доста вероятно да е клеморед. Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radi_nrj Публикувано 22 Ноември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2017 Направо си мяза на клеморед. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Elessar Публикувано 22 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2017 +1 за клеморед. При мен проблема беше същия, след като го смених всичко се оправи. Един съвет - свали твоя и отиди с него да търсиш, защото има няколко модела Нов е около 15 20 лв. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 22 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2017 2 чешита са и в никакъв случай не взимай топран. При мен искара 6 месеца со зор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dimibike Публикувано 22 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2017 64лв е оригиналния! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
August_Lenz Публикувано 8 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2017 Ясно! От там ще да е! Имах колебания относно акумулатор или алтернатор, но вече съм с нов акумулатор и ревизиран алтернатор( там имах проблем с напрежение от 15,5-15,8 волта). И отново ми се получи проблема при запалването да съм без определени токове Така, че в близките дни ще сменя клемореда! Благодаря на отзовалите се! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване