audi_b3 Публикувано 3 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2012 Колеги,искам от вас да споделите какви са симптомите на задръстен горивен филтър или по точно кога се разбира , че е за смяна? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kutrov Публикувано 3 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2012 Нужно ли е да разбереш по нещо.Не е ли по лесно на определен пробег да го смениш,маслото кога си го сменяш ? Или чакаш да разбереш по нещо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gogata_b4 Публикувано 3 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2012 по преценка на собственика или от изминатите километри Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CHERVEQ Публикувано 3 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2012 на 2-3 години максимум трябва да се сменя на бензин с газово а на дизел може и с маслото заедно ,че с тези горива си ебало м-та .аз лично моя за 3 години е сменен като взех колата и след това още веднъж 10 лв -15 лв е за Б4 -то и знам че имаше неква особенност с упланенията или неква федерка ли трябваше да се вземи допълнително или имаше нещо там не помня точно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ngoro Публикувано 4 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 4 Декември 2012 Разбира се по изгорялата бензинова помпа Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi_b3 Публикувано 4 Декември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 4 Декември 2012 Ами имали ли няква възможност от задръстен горивен филтър да ми придръпва колата,щото когато е студена и подам газ първо оборотите падат значително и след това се форсирва Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
connor cane Публикувано 4 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 4 Декември 2012 Ами имали ли няква възможност от задръстен горивен филтър да ми придръпва колата,щото когато е студена и подам газ първо оборотите падат значително и след това се форсирваНе - твърде малко вероятно (да не кажа изключено) е това да се случва поради запушен горивен филтър. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi_b3 Публикувано 4 Декември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 4 Декември 2012 Ами от какво може да е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi_b3 Публикувано 11 Декември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 11 Декември 2012 Никой ли не може да помогне..?? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iordan0ff Публикувано 11 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 11 Декември 2012 (Редактирано) И аз имам същия проблем моята е карбуратор, като и дам повече газ изведнъж няма значение студена/топпла, ама като е студена по явно го прави придърпва като подам повече газ. Уж избягвам да подавал газ много като е студена, ама се налага и първо забива все едно прекъсва и после набира както трябва ... Това основно на малка скорост 1,2,3 с повече газ и така прави. От дълго време имам този проблем и не знам как да го оправя. Някой ми беше споменал, че влиза много гориво изведнъж в карбуратора и той не може да свари да го изгори, ама това ми се струват като пълни глупости ... Редактирано 11 Декември 2012 от iordan0ff Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sloter Публикувано 20 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 20 Октомври 2016 Колеги, нашите коли имат ли голям горивен филтър - от тези металните? Това, което виждам е малкия пластмасов горивен филтър, който е в двигателния отсег и обикновено струва 1-2лв. Има ли друг освен него? Примерно някъде към резервоара Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krisaleks Публикувано 20 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 20 Октомври 2016 Виж пред задния мост дали имаш филтър? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
beliq_zub Публикувано 20 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 20 Октомври 2016 С какъв мотор си ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sloter Публикувано 20 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 20 Октомври 2016 (Редактирано) 1,8 карбутратор, 75 коня, RU му е кода. Гледах клип в тубата, където един пичага си сменя горивните филтри на 2 от колите си, на една от които филтърът не е сменян 130к мили, а на другата не е сменян от 300к мили - интересно е (клик за видеото) и се замислих, че ако има втори, голям горивен филтър някъде около резервоара, то при мен не е сменян от поне 100к км и бензинът няма да преминава добре. Редактирано 20 Октомври 2016 от sloter Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
beliq_zub Публикувано 20 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 20 Октомври 2016 Аз съм с JN мотор и моят горивен филтър е отзад до задна дясна гума отдолу ,за друг филтър не знам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
autounion Публикувано 22 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2016 колега аз имах В3 карбуратор 1,8 90кс. но не помня да съм сменял или изобщо да ли е имало филтър. освен този до двигателя такъв като на снимката . а това симптом на москвич с забиване на предница при подаване на рязко газ, това според мен е недостиг на гориво, задръстен ускорител в карбуратора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetliopp Публикувано 23 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2016 Тези двигатели,нямат филтър,освен ако не е сложен допълнително. Проблема с рязкото подаване на газ и забиване е от ускорителната помпа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Azov Публикувано 28 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2016 On 21.10.2016 г. at 0:14 AM, sloter said: 1,8 карбутратор, 75 коня, RU му е кода. Гледах клип в тубата, където един пичага си сменя горивните филтри на 2 от колите си, на една от които филтърът не е сменян 130к мили, а на другата не е сменян от 300к мили - интересно е (клик за видеото) и се замислих, че ако има втори, голям горивен филтър някъде около резервоара, то при мен не е сменян от поне 100к км и бензинът няма да преминава добре. Видеата на КрисФикс са добри. Пича работи тертеплийската. Този клип не го бях гледал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sklepi Публикувано 29 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2016 (Редактирано) Какви филтри избрахте? Аз вчера го смених моя със Колбеншмит - 16 лв., в кутията имаше пликче със медни дифтунки, но аз си ползвах старите. За Б4 куатро излезнаха 3 вида филтри. Аз от малък съм си алчен и взех най-големия - после го смених в магазина със средния размер Редактирано 29 Октомври 2016 от Sklepi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
slona Публикувано 4 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 4 Ноември 2016 (Редактирано) On 12/11/2012 at 7:06 PM, iordan0ff said: И аз имам същия проблем моята е карбуратор, като и дам повече газ изведнъж няма значение студена/топпла, ама като е студена по явно го прави придърпва като подам повече газ. Уж избягвам да подавал газ много като е студена, ама се налага и първо забива все едно прекъсва и после набира както трябва ... Това основно на малка скорост 1,2,3 с повече газ и така прави. От дълго време имам този проблем и не знам как да го оправя. Някой ми беше споменал, че влиза много гориво изведнъж в карбуратора и той не може да свари да го изгори, ама това ми се струват като пълни глупости ... Здравей, провалите при ускорение са нормални при карбуратори.Имах един карбуратор на Опел, който е много капризен - Varajet 2,имах провали при ускорение и реших да се боря с тях...4 години! За тия години си купих още 3 такива карбуратори, изчетох всичко за него.В руски статии за ремонт на карбуратори толкова подробно описваха провалите, че ги делят на различни видове, в зависимост от времетраенето - части от секундата, секунди. Ако някой иска да изследва въпроса - на руски са поне 4-5 вида провали,,,"провал", "переръивка" и т.н. Най-важното в резюме от моя опит е, че: -след 20 г дори изряден карбуратор си променя свойствата, самата сплав от която е направен се променя, могат да се отронят дори парченца от нея и променя диаметър на каналчета и жигльори. -Затова най-доброто е 1/ да се намерят точните технически характеристики на карбуратора в мм и да се калибрира до тези стойности - клапите - дроселови, въздушни. 2/ да се купи ремонтен комплект - гарнитурите+ още евентуално гумички разни - О-пръстени 3/Тотално разглобяване, запомняне всичко, кое къде е било,наливане в стара тенджера 2-3 литра кореселин, потапяне всички части разглобени, чакане около 5 дни, после сглобяване и....квото стане....Но поне това е най-грижливото нещо, което знам за един карбуратор. И за да не бъда голословен ще кажа резултата при мен: - провалите не успях да преборя напълно, а наполовина, но постигнах друг успех - колата палеше при температура от +30 до...-20 градуса при докосване на ключа за части от секундата! Редактирано 4 Ноември 2016 от slona Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване