Jump to content

Протекло ГНП


Boney_M

Recommended Posts

Здравейте колеги! Мисля че ми е протекло ГНП. Не мога да разбера от къде точно тече, пръска с капки нафта на гредата над радиатора и като загрее мотора се изпарява текналата нафта по мотора и се виждат изпаренията и смърди доста. Въпроса ми е колко струва ремонта на ГНП и бихте ли ми препоръчали майстор в Бургас. Благодаря Ви предварително!

Редактирано от Boney_M
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я виж маркучите за обратната нафта и гайките на тръбичките дали са стегнати. Щом пръска е на изхода проблема - при тръбичките.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги! Мисля, че ми е протекло ГНП. Не мога да разбера, от къде точно тече, пръска с капки нафта на гредата, над радиатора и като загрее мотора се изпарява текналата нафта по него и се виждат изпаренията и смърди доста. Въпросът ми е, колко струва ремонта на ГНП и бихте ли ми препоръчали майстор в Бургас. Благодаря Ви предварително!

Проверих гайките на тръбичките - стегнати са. Маркучите изглеждат наред.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега свали капак на ангренажа и огледай околи колето на гнп-то , имат гадния навик да проти от там и трудно се лови ,особенно след като запалиш и ако тече ангренажа или колото го равърля надолу по посока коляновия вал . свалете капака на амгренаба огледайте -запалете ако се наложи колата и ще видиш най добре ще си покаже веднага .

поздрави и успех дано си ме разбрал .

Редактирано от overs0ul
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 months later...

колега свали капак на ангренажа и огледай околи колето на гнп-то , имат гадния навик да проти от там и трудно се лови ,особенно след като запалиш и ако тече ангренажа или колото го равърля надолу по посока коляновия вал . свалете капака на амгренаба огледайте -запалете ако се наложи колата и ще видиш най добре ще си покаже веднага .

поздрави и успех дано си ме разбрал .

Мисля че наистина от там тече. Като загрее точно от там се изпарява нафта. Сега какво следва само там ли се сменя някаква гарнитурка или всички улътнения се сменят на помпата? Колко би излязал ремонта и има ли голямо разглобяване?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз като правих помпата на буса майстора ме посъветва да сменя всички сменяеми уплътнения.

Доводът му беше, че като се смени едно, следващото ще поддаде и така докато не се сменят всички ще се сваля и качва.

С оглед на годините и километрите го послушах, намери ремонтен комплект вкючващ всички сменяеми уплътнения и помпата стана добре.

Последва стенд за настройка, качване на колата и тестове на пътя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

има семериг там,не се разглобява помпата,аз моя го сменях и без да е свалям,само махаш колелото

Редактирано от petar_a
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

имах 1.6 тд за 15 години и 400000 хил като такси,ми е протекла само отпред от семеринг веднаж и от оста за подаване на газ, сменят се без сваляне на помпа,така,4е смени само от дет те4е,ако сменя6 вси4ки,трябва да я свалиш ,няма как да смениш на авансатора от кам главата дето е

п.п. Ако е протекла отпред семеринката,провери има ли лувт вав втулките,ремака измества ли се напред кам радиатора ,ако е голям и нова да сложи6 пак 6те проте4е

Редактирано от petar_a
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги! Мисля че ми е протекло ГНП. Не мога да разбера от къде точно тече, пръска с капки нафта на гредата над радиатора и като загрее мотора се изпарява текналата нафта по мотора и се виждат изпаренията и смърди доста. Въпроса ми е колко струва ремонта на ГНП и бихте ли ми препоръчали майстор в Бургас. Благодаря Ви предварително!

Здравей колега има един майстор ацки добър в дизелите в Лозово се намира сервиза му(Дизел Хаус)Иво се казва момчето техниката му е последен писък на модата само БОШ стендове.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Другия майстор е точно срещу входа на Долно Езерово - Тошко Лукаса му викат... Карал съм Лукас помпа при него, не Bosch и ми взе 250 лв., само че Лукас помпата е електронна и там ремонта е по-скъп, макар че не беше от електрониката, а от механиката проблема. Ремонта при бош помпите е по-евтин, може би на половината на цената на ремонта на Лукас помпите. Значи си приготви около 100 лв. за ремонт... Аз лично, не бих се хванал сам да си правя ГНП-то, защото не е работа за всеки :)/>

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

Говорих с Дизел Хаус и те ми казаха ако е проблема е само семеринга отпред на вала на помпата цената за смяна ще е 50-60 лв. но ако има луфт вала цената на ремонта отива към 300 лв. Какво мислите за тези цени реални ли са или са надути доста?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На старата ми б3 1.6тди,правих ремонт на помпата поради луфт на оста и избутваше ремъка малко навън.Това беше преди 7 год.при бай Георги от Кюстендил.Помня че тогава ми предложи евтин и по-скъп ремонтен комплект,аз избрах по-скъпия и всичко ми излезе 160лв.Сега може да са други цени все пак са минали 7 год.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 9 months later...

Говорих с Дизел Хаус и те ми казаха ако е проблема е само семеринга отпред на вала на помпата цената за смяна ще е 50-60 лв. но ако има луфт вала цената на ремонта отива към 300 лв. Какво мислите за тези цени реални ли са или са надути

за 150 лева във варна ми смениха втулките на вала на помпата ,семеринга и разбира се всички  о пръстени.втулките се правят по размер на вала  помпата е почистена.това е цена за ремонт само на самата помпа,монтаж и демонтаж и центровки следдтова сам си ги правих. за мен са надути. има читави помпи на цена 200 лева.

Редактирано от ivajlo petroff
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен веднъж ми протече от оста за газта,където е пружината и смениха една втулка и едно о-пръстенче,без да се сваля помпата,само горния капак.Иначе за всички би трябвало да се свали помпата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен веднъж ми протече от оста за газта,където е пружината и смениха една втулка и едно о-пръстенче,без да се сваля помпата,само горния капак.Иначе за всички би трябвало да се свали помпата

и така става но решаваш проблема временно.Така или иначе уплътненията стареят и почват едно след друго да протичат.Затова е добре на цяло да се сменят и да не се занимаваш постоянно с помпата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Цитиране на предходен пост!

Смених семеринга отпред, наложи се сваляне на помпата за да може да се набие новия семеринг!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...