Boney_M Публикувано 7 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 7 Декември 2012 (Редактирано) Здравейте колеги! Мисля че ми е протекло ГНП. Не мога да разбера от къде точно тече, пръска с капки нафта на гредата над радиатора и като загрее мотора се изпарява текналата нафта по мотора и се виждат изпаренията и смърди доста. Въпроса ми е колко струва ремонта на ГНП и бихте ли ми препоръчали майстор в Бургас. Благодаря Ви предварително! Редактирано 7 Декември 2012 от Boney_M Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 7 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 7 Декември 2012 Я виж маркучите за обратната нафта и гайките на тръбичките дали са стегнати. Щом пръска е на изхода проблема - при тръбичките. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Boney_M Публикувано 15 Декември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 15 Декември 2012 Здравейте колеги! Мисля, че ми е протекло ГНП. Не мога да разбера, от къде точно тече, пръска с капки нафта на гредата, над радиатора и като загрее мотора се изпарява текналата нафта по него и се виждат изпаренията и смърди доста. Въпросът ми е, колко струва ремонта на ГНП и бихте ли ми препоръчали майстор в Бургас. Благодаря Ви предварително!Проверих гайките на тръбичките - стегнати са. Маркучите изглеждат наред. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
overs0ul Публикувано 15 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2012 (Редактирано) колега свали капак на ангренажа и огледай околи колето на гнп-то , имат гадния навик да проти от там и трудно се лови ,особенно след като запалиш и ако тече ангренажа или колото го равърля надолу по посока коляновия вал . свалете капака на амгренаба огледайте -запалете ако се наложи колата и ще видиш най добре ще си покаже веднага .поздрави и успех дано си ме разбрал . Редактирано 15 Декември 2012 от overs0ul Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Boney_M Публикувано 4 Април 2013 Автор Доклад Share Публикувано 4 Април 2013 колега свали капак на ангренажа и огледай околи колето на гнп-то , имат гадния навик да проти от там и трудно се лови ,особенно след като запалиш и ако тече ангренажа или колото го равърля надолу по посока коляновия вал . свалете капака на амгренаба огледайте -запалете ако се наложи колата и ще видиш най добре ще си покаже веднага .поздрави и успех дано си ме разбрал .Мисля че наистина от там тече. Като загрее точно от там се изпарява нафта. Сега какво следва само там ли се сменя някаква гарнитурка или всички улътнения се сменят на помпата? Колко би излязал ремонта и има ли голямо разглобяване? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SunShine Публикувано 4 Април 2013 Доклад Share Публикувано 4 Април 2013 Аз като правих помпата на буса майстора ме посъветва да сменя всички сменяеми уплътнения.Доводът му беше, че като се смени едно, следващото ще поддаде и така докато не се сменят всички ще се сваля и качва.С оглед на годините и километрите го послушах, намери ремонтен комплект вкючващ всички сменяеми уплътнения и помпата стана добре.Последва стенд за настройка, качване на колата и тестове на пътя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petar_a Публикувано 4 Април 2013 Доклад Share Публикувано 4 Април 2013 (Редактирано) има семериг там,не се разглобява помпата,аз моя го сменях и без да е свалям,само махаш колелото Редактирано 4 Април 2013 от petar_a Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Boney_M Публикувано 4 Април 2013 Автор Доклад Share Публикувано 4 Април 2013 Само за гарнитури сваля ли се помпата?!? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petar_a Публикувано 4 Април 2013 Доклад Share Публикувано 4 Април 2013 (Редактирано) имах 1.6 тд за 15 години и 400000 хил като такси,ми е протекла само отпред от семеринг веднаж и от оста за подаване на газ, сменят се без сваляне на помпа,така,4е смени само от дет те4е,ако сменя6 вси4ки,трябва да я свалиш ,няма как да смениш на авансатора от кам главата дето еп.п. Ако е протекла отпред семеринката,провери има ли лувт вав втулките,ремака измества ли се напред кам радиатора ,ако е голям и нова да сложи6 пак 6те проте4е Редактирано 4 Април 2013 от petar_a Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitaka madafaka Публикувано 4 Април 2013 Доклад Share Публикувано 4 Април 2013 Здравейте колеги! Мисля че ми е протекло ГНП. Не мога да разбера от къде точно тече, пръска с капки нафта на гредата над радиатора и като загрее мотора се изпарява текналата нафта по мотора и се виждат изпаренията и смърди доста. Въпроса ми е колко струва ремонта на ГНП и бихте ли ми препоръчали майстор в Бургас. Благодаря Ви предварително!Здравей колега има един майстор ацки добър в дизелите в Лозово се намира сервиза му(Дизел Хаус)Иво се казва момчето техниката му е последен писък на модата само БОШ стендове. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kostadin Ganchev Публикувано 8 Април 2013 Доклад Share Публикувано 8 Април 2013 Другия майстор е точно срещу входа на Долно Езерово - Тошко Лукаса му викат... Карал съм Лукас помпа при него, не Bosch и ми взе 250 лв., само че Лукас помпата е електронна и там ремонта е по-скъп, макар че не беше от електрониката, а от механиката проблема. Ремонта при бош помпите е по-евтин, може би на половината на цената на ремонта на Лукас помпите. Значи си приготви около 100 лв. за ремонт... Аз лично, не бих се хванал сам да си правя ГНП-то, защото не е работа за всеки :)/> Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Boney_M Публикувано 10 Април 2013 Автор Доклад Share Публикувано 10 Април 2013 Нямам намерение да си я ремонтирам сам. Събирам мнения и накрая ще реша при кого да я ремонтирам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Boney_M Публикувано 11 Юни 2013 Автор Доклад Share Публикувано 11 Юни 2013 Говорих с Дизел Хаус и те ми казаха ако е проблема е само семеринга отпред на вала на помпата цената за смяна ще е 50-60 лв. но ако има луфт вала цената на ремонта отива към 300 лв. Какво мислите за тези цени реални ли са или са надути доста? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
georgi_k Публикувано 11 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 11 Юни 2013 На старата ми б3 1.6тди,правих ремонт на помпата поради луфт на оста и избутваше ремъка малко навън.Това беше преди 7 год.при бай Георги от Кюстендил.Помня че тогава ми предложи евтин и по-скъп ремонтен комплект,аз избрах по-скъпия и всичко ми излезе 160лв.Сега може да са други цени все пак са минали 7 год. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Boney_M Публикувано 22 Март 2014 Автор Доклад Share Публикувано 22 Март 2014 Къде в Бургас да ремонтирам ГНП-то? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivajlo petroff Публикувано 22 Март 2014 Доклад Share Публикувано 22 Март 2014 (Редактирано) Говорих с Дизел Хаус и те ми казаха ако е проблема е само семеринга отпред на вала на помпата цената за смяна ще е 50-60 лв. но ако има луфт вала цената на ремонта отива към 300 лв. Какво мислите за тези цени реални ли са или са надутиза 150 лева във варна ми смениха втулките на вала на помпата ,семеринга и разбира се всички о пръстени.втулките се правят по размер на вала помпата е почистена.това е цена за ремонт само на самата помпа,монтаж и демонтаж и центровки следдтова сам си ги правих. за мен са надути. има читави помпи на цена 200 лева. Редактирано 22 Март 2014 от ivajlo petroff Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Boney_M Публикувано 26 Март 2014 Автор Доклад Share Публикувано 26 Март 2014 За смяна на всички гарнитури и семеринги сваля ли се помпата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
georgi_k Публикувано 26 Март 2014 Доклад Share Публикувано 26 Март 2014 На мен веднъж ми протече от оста за газта,където е пружината и смениха една втулка и едно о-пръстенче,без да се сваля помпата,само горния капак.Иначе за всички би трябвало да се свали помпата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
melloman Публикувано 28 Март 2014 Доклад Share Публикувано 28 Март 2014 даите някакви контакти на тея от (дизел хаус) приятели Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivajlo petroff Публикувано 29 Март 2014 Доклад Share Публикувано 29 Март 2014 На мен веднъж ми протече от оста за газта,където е пружината и смениха една втулка и едно о-пръстенче,без да се сваля помпата,само горния капак.Иначе за всички би трябвало да се свали помпатаи така става но решаваш проблема временно.Така или иначе уплътненията стареят и почват едно след друго да протичат.Затова е добре на цяло да се сменят и да не се занимаваш постоянно с помпата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kerpi134 Публикувано 13 Април 2014 Доклад Share Публикувано 13 Април 2014 Колега има ли някакво развитие с гнп то.До къде стигна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Boney_M Публикувано 15 Април 2014 Автор Доклад Share Публикувано 15 Април 2014 (Редактирано) Цитиране на предходен пост!Смених семеринга отпред, наложи се сваляне на помпата за да може да се набие новия семеринг! Редактирано 15 Април 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване