Jump to content

Какъв комплект носачи да взема за A4 B5


jaredharet

Recommended Posts

Какъв комплект носачи да взема за A4 B5, гледам във форума има оферта за носачи ATEC, някой може ли да даде мнения за носачите или да препоръча съответно друг комплект?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какъв комплект носачи да взема за A4 B5, гледам във форума има оферта за носачи ATEC, някой може ли да даде мнения за носачите или да препоръча съответно друг комплект?

Мислиш ли, че комплект, който струва колкото само 1 оригинален носач, става за нещо и ще изкара повече от 10 000 км? Едва ли.

Цената ли е по-важна или живота ти?

Аз на А6-та ходих да ми ги възстановяват и станаха бетон вземаха ми 30 лв. на бройка :zustimm:/>/>

Бетон са, докато не уцелиш бетонен стълб заради изпаднал шарнир.

Знаеш ли, че такива интервенции са забранени законово у нас? Може би има защо. Друг въпрос е, че законите са, за да не се спазват. Поне у нас!

Редактирано от gsb
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мислиш ли, че комплект, който струва колкото само 1 оригинален носач, става за нещо и ще изкара повече от 10 000 км? Едва ли.

Цената ли е по-важна или живота ти?

Бетон са, докато не уцелиш бетонен стълб заради изпаднал шарнир.

Знаеш ли, че такива интервенции са забранени законово у нас? Може би има защо. Друг въпрос е, че законите са, за да не се спазват. Поне у нас!

Твое мнение ,но не знам дали си виждал възстановен , аз не можех да го мръдна с ръце , как ще падне само ти знаеш .

Редактирано от strakov_m
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз имам много приятели, които карат с възстановени и нямат никакви проблеми и даже някои изкарват повече от евтините нови. Конкретно по темата: понеже и аз съм за смяна на носачи и разгледах всички теми дето ги има във форума за това и стигнах до извода, че е много относително и няма никаква гаранция че като дадеш пари за скъпи носачи ще си ги оправдаят, така че решението какви ще вземеш си е твое спрямо бюджета ти, а това колко ще изкарат зависи от това как и къде караш. Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 months later...

Привет! Искам да ви попитам дали сте чували за замяна на алуминиевите носачи с някъкви стоманени/железни?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За какво са ти стоманени,той и алуминия си е здрав,само че се износва ябълковидния болт и по-точно пласмасовата капачка в него.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съвсем кратък цитат от описанието на един от хилядите шлосери, извършващи услугата рециклиране:

"Без значение е дали носача е стоманен или алуминиев. Рециклирането на шарнирите става като се изреже горната част на шарнира, където е ябълковидната му част, зачистват се всички стари остатъци, обезмасляча се мястото, и след това шарнира се връща обратно, като на мястото на изрязаното се заварява друга метална част за да запуши изрязаното, като се оставя малка дупка по средата.

Шарнира се закрепя в определено положение с дорник и през горната си част се шприцова полиамид. "

Чудя се как не ви е страх! просто си визуализирам как кварталното пиянде реже с флекса в гаража и наварява с електроди по 5 стотинки, че после да сложи и гумен маншон и пак да влезе в цената от 15-20 лева..

Ето снимка на рециклиран болт:

dscf2745n.jpg

Редактирано от Stanley_S
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всеки сам да си решава..

И моля да ме извините, колега, че изказвам различно от Вашето мнение ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съвсем кратък цитат от описанието на един от хилядите шлосери, извършващи услугата рециклиране:

"Без значение е дали носача е стоманен или алуминиев. Рециклирането на шарнирите става като се изреже горната част на шарнира, където е ябълковидната му част, зачистват се всички стари остатъци, обезмасляча се мястото, и след това шарнира се връща обратно, като на мястото на изрязаното се заварява друга метална част за да запуши изрязаното, като се оставя малка дупка по средата.

Шарнира се закрепя в определено положение с дорник и през горната си част се шприцова полиамид. "

Това са пълни глупости. Ти носач на Ауди от многолинковото окачване виждал ли си?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е виждал ама знае hilezh.gif/> Не се рециклира само долен преден мисля се падаше, всички други се отварят и затварят без интервенции по метала. Колко изкарани рециклирани шарнира е виждал гсб-то само той си знае, ма за сметка на това е виждал достатъчно 1000+ левови комплекти раздрънкани преди 10к.

Редактирано от Todir
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тайничко съм доволен, че не аз съм авторът на така описания метод, та не ми се налага да гадая какво имате предвид ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лично аз бих имал по-голямо доверие на така заварен носач, отколкото на запресованите "оригинали".Ако заварчика си знае работата, такъв шев е неразрушим.Оттам вече е съвсем друг въпроса с какво го "пълнят" за да уплътнят ябълката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе заварка на алуминии си е крива работа.

А колкото до пълненето, мисля има 2 технологии. Едната си е пълнене както го наричаш, дупчат дупка някъде в шарнира и заливат вътре с пластмасата. Другия вариант по цивилизовния е да се извади шарнира, да се почисти той и леглото му и да се отлее нова пластмасова вложка и отново да се затвори. Това е добрия начин понеже няма разлика от заводския метод, но изисква наличието на матрица за вложките за всеки вид шарнири които прави дадения майстор. Така нещата стават както трябва. В шарнира има една пружина която натиска вложката така, че да компенсира износването, при "пълненето" това го няма. Като мат'рял нямам идея какво е точно, тоест виждал съм но не си направих труда да запомня точното наименование на полипропитинтириминтито дето му викам пластмаса. Само си спомням, че човека използваше някаква немска пластмаса и спазваше точна технология по изливането като температура и налягане.

Редактирано от Todir
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лично аз бих имал по-голямо доверие на така заварен носач, отколкото на запресованите "оригинали".Ако заварчика си знае работата, такъв шев е неразрушим.Оттам вече е съвсем друг въпроса с какво го "пълнят" за да уплътнят ябълката.

За да се свърши работата така, че да изглежда като истински и да изкара там някакво време, сигурно е възможно..

Но шансът бай Мето Пияндето с флекса и бракуваният струг да постигне качеството и прецизността дори на китайски цех клони към шансът Адът да замръзне.. от там идват сериозните производители, които обръщат внимание е на такива неща като методологически контрол не само на продукцията, но и на технологията и оборудването.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе заварка на алуминии си е крива работа.

Така е, но с правилния апарат, материали и умения нещата спят.Имам някакви идеи по въпроса за носачите, та някой ден ще изокам с темичка по въпроса:hilezh:/>.

....to be continued......

За да се свърши работата така.............

Не споря за правотата ти, прав си, но донякъде.

Виж сега, въпроса ми е прям, отварял ли си някога носач/и, за да видиш как са устроени и какво има вътре?

Идеята ми е, че ТАМ НЯМА НИЩО сложно като съдържание, конструкция и идеи, въпроса е в материалите, съчетанието им и познанията за първите две.Нищо сложно няма да се възстанови един носач така, че да е много по-здрав от оригиналния.Проблема е в цената на процедурката, затова и бай х..й от кварталния гаражец прави "чудеса" с "флекса" и счупения СУ320.И хората му плащат и го търсят.

А материали вече има.

Както и да е, теми като тая ще се роят докато има и проблемни В5-ци(и не само) по пътищата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е виждал ама знае hilezh.gif/> Не се рециклира само долен преден мисля се падаше, всички други се отварят и затварят без интервенции по метала. Колко изкарани рециклирани шарнира е виждал гсб-то само той си знае, ма за сметка на това е виждал достатъчно 1000+ левови комплекти раздрънкани преди 10к.

Виждам, че обичаш да слагаш свои думи в устата на хората. Не съм виждал раздрънкани комплекти за по 1000+лв, щото никой не си ги купува. Баста! :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хахаххахахха ;)

Направо съм замаян... регистрирах се в този официален за марката форум с идеята, че тук в краен случай ще се толерират китайските ментаци и метода Направи си сам в гаража, а то аз излизам сектант защото проповядвам Ерестта на оригиналните части ;) Дано само не ме изгорите на някоя клада...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За да се свърши работата така, че да изглежда като истински и да изкара там някакво време, сигурно е възможно..

Но шансът бай Мето Пияндето с флекса и бракуваният струг да постигне качеството и прецизността дори на китайски цех клони към шансът Адът да замръзне.. от там идват сериозните производители, които обръщат внимание е на такива неща като методологически контрол не само на продукцията, но и на технологията и оборудването.

Ще те заведа да те запозная с един такъв дето ги прави ама да не ти стане тъпо, че има 2 пъти повече дипломи от теб взети без преписване и когато той е правил шарнири ти си играл с камиончета на пясъчника. Масонията май ти идва в повече.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хахаххахахха wink.gif

Направо съм замаян... регистрирах се в този официален за марката форум с идеята, че тук в краен случай ще се толерират китайските ментаци и метода Направи си сам в гаража, а то аз излизам сектант защото проповядвам Ерестта на оригиналните части wink.gif Дано само не ме изгорите на някоя клада...

Нямам честта да те познавам, но малко пресилваш нещата.Тук става въпрос за КРАЙНО проблемен възел на любимата ни марка, а именно окачването на В5.Никой не агитира срещу оригиналните части като цяло, както и срещу оригиналните(независимо от марката и производителя) носачи, сложени в завода.Те просто държат.....доста.Никога не бих си купил например автърмаркет маркуч за високото налягане на хидравликата, или например великия петохуйник на охладителната система, просто защото същите оригинални са най-доброто за колата и джоба.Както и мнооооого други чарколяци.Но носачите са "друга бира".

Няма да те увещавам в нищо "за" и "против" подобни интервенции като споменатите по-горе, няма и да те нарека "масон"(както често се плющи тоя лаф из форума).Всеки си знае джоба, възможностите и чувството за самосъхранение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мислиш ли, че комплект, който струва колкото само 1 оригинален носач, става за нещо и ще изкара повече от 10 000 км? Едва ли.Цената ли е по-важна или живота ти?Бетон са, докато не уцелиш бетонен стълб заради изпаднал шарнир. Знаеш ли, че такива интервенции са забранени законово у нас? Може би има защо. Друг въпрос е, че законите са, за да не се спазват. Поне у нас!

Кажи само как ще изпадне шарнира, защото аз за такъв случай в природата още не съм чувал. Има теоретическа вероятност да се случи единствено при носач, който се е разбил и после са продължили да го карат...

За да се свърши работата така, че да изглежда като истински и да изкара там някакво време, сигурно е възможно..Но шансът бай Мето Пияндето с флекса и бракуваният струг да постигне качеството и прецизността дори на китайски цех клони към шансът Адът да замръзне.. от там идват сериозните производители, които обръщат внимание е на такива неща като методологически контрол не само на продукцията, но и на технологията и оборудването.

В последно време срещам части, където са правени по-зле и от тези които ти описваш...Не всички които рециклират носачи, съединители, карета и полуоски са квартални пияндета и гаражни майсторчета, а повечето вече дават и гаранция, а за някои е факт, че изделията им изкарват повече от "строго" контролираните евтини заместители с ниска цена и неясен произход, с име на немска овчарка и опаковка от китайски рециклиран картон...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може би малко прекалявам, извинете ме, колеги!

От вас може да се научи много и не искам да изпусна тази възможност.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...