Jump to content

ГИ за 1.8Т


Recommended Posts

Четох теми до сега, разглеждах и някакви сайтове. Спрях се на ГИ Фобус 1 и по-точно ето това

Газов инжекцион FOBOS 1 с евро сонда за 4 цилиндъра до 140 к.с. 1120 лв.

от тук

+ няколко добавки понеже гледам че пише до 140кс, а на мен ми се иска да има ресурс до към 200кс. До колкото четох трябва тръбата за газта да е на 8мм, изпарителя да е мощен на Томасето както и сондата и бързи нжектори с рейка Rail. ГИ-то + тия работи прави към 1400лв. Въпросите, които имам са дали системата е добра и безпроблемна Фобус 1, дали в сервиза им където монтират ГИ-тата работят коректно и качествено, защото до колкото разбрах това е доста важно за безпроблемността на системата в последствие и дали за същите пари има нещо по-добро.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 105
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Аз съм собственик на този сервиз, цената с монтаж за Фобос 1 на 1.8Т е 1200 лева, като в тази цена изпарителя е мощен 250 коня, тръбата е 8мм., бързи рейки не са необходими, противно на очакванията бързите рейки не дават бързина на автомобила, те се ползват при по-особени двигатели, за 1.8Т не са необходими, но дори да ги изберете цената няма да се промени, за коректността и качеството на монтажа и настройките гарантирам лично. :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това за сервиза на Ботевградско ли става въпрос?

Не.В Г Баня е сервиза на Жоро и отзивите за сервиза са му мн добри.За Фобос той е човека!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега, моят опит е с Ланди Ренцо, монтирано в Маргел на Ботевградско. Мотора ми е AUQ и за момента обективна оценка не мога да дам понеже ми е монтиран съвсем наскоро, това кото ми е направило впечатление до момента е, че монтажа е изключително дискретен и изпипан(вижда се единствено рейката с дюзите) и разхода ми е повече от задоволителен - 11,6 на тези температури и на 90% софийско. Единствено трябва да вметна че колата е Октавия, а конете при мен са 180. За момента съм мн доволен, така че смело мога да ги препоръчам. Успех ти желая и дано останеш доволен от избора който направиш: )

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:hilezh:/>

За този мотор, ще ме прощаваш колега, но този разход е възможен едиствено и само извънградско или с 80 на 5 та предавка по околовръстното. Няма 1,8 Т, което да харчи под 13 в града, дори в изключително икономичен режим на каране, ако попада в сутрешни и вечерни задръствания и изминава средно от по около 7 километра в едната посока. Т.е. по 14 километра на ден. В тази сметка сложи загряването и обръщането на газ, при положение, че е заложено да речем на 30 градуса, без предварителен подгрев на дюзи и др. софтуерни глезотии.

Престанете с тези разкази от криптата на замогналите газирани тръцове, не мислете, че други хора, освен вас не са карали подобна технология. :bia:/>

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зависи от градското, на мен си ми дава 12-13 ама заобикалям по околомръстното. Поне до младост стигам за 5 мин и след това 20 до окръжна. :hilezh:/> :hilezh:/>

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямаш проблеми колега, заповядай когато решиш: ) този разход засякох на пробег малко над 500км, като в задръствания не влизам често, още повече, през почивните дни движението беше приятно. Разхода го засякох празно-празно, така че няма как да я объркам тази сметка, а дори си извадих и 30км ориентировачно от пробега, заради минатите на бензин километри. Така че ако не вярваш пиши едно ЛС и да ходим на разходка: ) Нямам изгода да подвеждам с информация, аз си зареждам колата, не някой друг. За максимална точност колата е 1300кг, на предно, ръчка, 2004г, карам я нормално, без излишни газения!

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако искаш го засечи пак идната седмица, като се приберат Софиянци по обетованите земи и пак ще си говорим. И аз докарах разход под или около 10 градско тези дни на 2,3 quattro 170 кс тези дни, но само с едно тръгване и един светофар, което никак не е меродавно. Извадил съм точно 6 км от сметката, редуктора е вързан на изхода на парното и обръща на 36 градуса.

Тия дни нямаше движение просто.

Редактирано от RaDi_b4
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не споря колега, това ми излезе като сметка на първо засичане, това и споделям. Позволих си да го подам като информация, понеже и километрите не са малко и смятам че ми дават реален поглед върху това какво ми гори, още повече че тези километри съм ги минавал около 3 седмици, но както казах в задръствания влизам рядко. Спирам да "цапам" темата на колегата, не искам да ангажирам никой с мнението си, а който все пак настоява, предлагам обиколки: )

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно толко си харчи 1.8Т 10-11 разход вечер като няма задръствания и не се минава през един милион светофари, през деня 12-13-14 юи дава. Ноо не за това е темата. Ето сега почнах да се чудя Ланди Рензо - Фобос :D

Sent from my Nexus S

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз също съм с ГИ Ланди-Ренцо на 1.8Т 163 коня quattro - двигателя работи отлично и разхода ми е под 13/100 в града. Вече навъртях над 12 000 км. Разликата в цената е минимална между Фобос-а и Ланди-то, така че, Ланди-то е по-добрия вариант според мен, а и всичко си е италианско включително маркучите и скобите :).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не.В Г Баня е сервиза на Жоро и отзивите за сервиза са му мн добри.За Фобос той е човека!

Благодаря за добрите думи колега !!! :flehan:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за добрите думи колега !!! :flehan:/>

Никой не може да каже на черното бяло!!!Факт е че се справяте по добре от фирмения сервиз на Фобос.Достатъчно е човек да се поразрови из нета и ще стигне до този извод!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

хаха аз съм за Старгаз и него ти препоръчвам ,нищо че имах доста ядове с цялата газова ,но те бяха заради морално остарялата газова колега оле ти я познаваш най-добре хах нали от теб я взех :Д

Иначе по темата ако въпроса е ланди или фобос аз съм с две ръце за фобос.

За разхода на 1.8Т на газ градско в София просто не говорете за разход под 13 защото това е мираж ! Не говорим за хората които карат само събота и неделя тогава не е градско а селско хаха :respekt: :respekt: :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моя разход е в подписа ми и е под 13/100, карам всеки ден в София по минимум 40км, но съм с ГИ Ланди-Ренцо, както съм писал по-горе ;). Така, че ако при теб разхода е по-висок не е въпрос на мираж, а по-скоро на калпав реглаж или твоя модел ГИ толкова си може :).

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет колеги, и аз съм с 1.8Т. При мен разхода на газ е 9.5 - 10.5 смесено 50 на 50, зависи от карането. Аз съм с omvl ги което е от класа на романото и ренцото, само че цената е с 200 лева надолу и нямам проблеми освен от кофти газ. :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

zdraveite kolegi i az karam 1.8T A3 slojih i gazov injekcion BSM Car Gas vsi4ki 4asti sa na LOVATO s balgarski softuer predi 3 godini ve4e sam navartql nad 30 000 km. i dadoh samo 950lv. zasega sam dovolen i razhoda mi e dobar dosega sam smenql samo filtrite. Pri men razhoda gradsko e 12-13 zavisi ot trafika, izvan gradsko 7.5-8 pri normalno karane 120-140km/h. NO sam 4uval 4e tezi dvigateli nqmali dalag jivot na gas, neznam dali e taka????????

Редактирано от VBI
Писането на кирилица е задължително!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм собственик на този сервиз, цената с монтаж за Фобос 1 на 1.8Т е 1200 лева, като в тази цена изпарителя е мощен 250 коня, тръбата е 8мм., бързи рейки не са необходими, противно на очакванията бързите рейки не дават бързина на автомобила, те се ползват при по-особени двигатели, за 1.8Т не са необходими, но дори да ги изберете цената няма да се промени, за коректността и качеството на монтажа и настройките гарантирам лично. zustimm.gif

Колега, а за А3 1.8, 96г. в тоя ред на мисли какъв ГИ би препоръчал за да работи надеждно колата? Колата се кара от жена по 9-10х на година.

Благодаря

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...