orlin_emilianov Публикувано 4 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 4 Януари 2013 (Редактирано) Здравейте, колеги. Може би много са ми разглеждали темата за продажба на части от табла. Това се наложи поради два факта - първо че се опитвам от доста време да събера идеалното за мен табло табло за Ц4 - с доп.уреди волтмер, налягане и температура на маслото, с дигитален часовник в основата на оборотомера, с дигитален брояч на километрите, с борд комп, мини чек и... бели циферблати. Таблото съм го постигнал, но втория факт на разпродажбата на части се дължи на това, че вече трета платка ми "сдава багажа" и се питам при мен ли е проблема, нещо фабрично ли е или просто съм си карък и не ми върви с таблата. През ръцете ми за последните 2 години след таблото от 100 ми минаха 2 големи платки от А6, а последната ми беше от S6 и визията и начина на осветеност на борда, чека и дисплея за километри няма нищо общо с това от А6, просто си личи S класата.Но да не се отклонявам. Въпроса е в това, че и при трите случая ми отказват оборотомера и скоростомера. При първите две табла от А6 платките ходиха при най-добрия майстор в града ни и са с диагноза "изгоряла интеграла", това са 2 чипчета с множество крачета от 4-те страни който нямам представа какво точно управляват. Намират се точно едното над оборотомера, другото над скоростомера и явно са вързани едно с друго. Майстора каза, че дори и да се намери някой да ги смени, трябвало да се обучат и ставало дълга и широка... В единия случай ми беше изгорала едната интеграла, в другия случай - другата. Интересно е че първия път се виждаше видимо петно върху интегралата и даже леко намирисваше отблизо (или може и да си въобразявам за второто), а във втория случай нямаше видими белези. Той каза, че не винаги има такива. Третото табло от S6 с което карах до преди Нова година го последва същата съдба. Само че този път майстора не можа да открие нищо по елементите и платката. Иначе самите уреди си работят - тествани са на друга платка. Държа да кажа че колата ми е 100 2.5 TDI ,изчел съм всички теми във форума по въпроса за интервенция на таблата от А6 на 100, съветвал съм се с множество колеги, сменил съм пновете за АБС-а за да не ми свети лампата, монтирал съм реле, сложил съм си уредите от 100-така за горивото и температурата на охл.течност за да ми показват коректно, прекодирал съм таблата и т.н. Който е правил всичко това знае за какво говоря. Кажете, че започвам да се замислям някакъв фабричен дефект ли имат тези табла от А6/S6 или просто нещо не ми е в ред? Ако някой е имал подобен проблем нека сподели. Редактирано 4 Януари 2013 от orlin_emilianov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fitil4o Публикувано 4 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 4 Януари 2013 ОффТопик - обясни ми малко за разликата между нормалното и С моля,че съм пред взимане на табло и аз за да подкарам борд и чек на АЕЛ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Furba Публикувано 5 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 5 Януари 2013 (Редактирано) Здравей колега, аз лично нямам опит точно с тези табла, но съм чоплил разни интеграли ... искам първо да те питам да поясниш, забелязал ли си при какви условия умират таблата или просто една сутрин като станеш и те не работят ..., единия от вариянтите е да им видиш номерата(предполагам, че са стандартни броячи или не знам си там какви логични схеми) и да видиш в нет-а някой ПДФ с тяхна блок схема и напреженията които ги оправляват и изходните от тях и да се мери по таблата какво идва до чипчетата, евентуално може някъде нещо да се допира ... колко им е средния живот на таблата или е различно :blink:/> ... като си сменял голямата платка и останалите платкили си сменял илиима такива които са минали през всичките табла ... в смисъл има ли някакви общи части м/у таблата Редактирано 5 Януари 2013 от Furba Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 5 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 5 Януари 2013 Аз чета отдавна форума и не съм срещал оплаквания за изгорели табла на А6.Повече от сигурно е, че като ги слагаш на 100 има нещо, което не е същото и може би се товари или се подава не каквото трябва на някое краче и с времето изгаря.Все пак 3 изгорели по един и същи начин си е сериозна статистика. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
orlin_emilianov Публикувано 5 Януари 2013 Автор Доклад Share Публикувано 5 Януари 2013 ... искам първо да те питам да поясниш, забелязал ли си при какви условия умират таблата или просто една сутрин като станеш и те не работят ... Aми не съм забелязал при какви условия "умират". Просто в един момент отказват скоростомера и оборотомера без видима причина. Аз съм на "вие" с електрониката, така че дори и да намеря схеми, няма да съм наясно какво да правя и какво да меря. Средния живот е не повече от година, като колата не я карам всеки ден, даже не минавам и 10000 км. на година. То със сигурнос има нещо което товари и с времето избива някъде, но ако знам откъде иде бих сложиш нещо като предпазител, поне да не се стига до смяна на платка или цяло табло.Темата ми е най вече към колеги които са си слагали табла от А6 или S6 на 100-таците, защото знам със сигурност, че има такива. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Furba Публикувано 5 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 5 Януари 2013 Разбирам колега, ам то наистина е малко трудно такава диагноза отдалече, нека колегите правили такава замяна да кажат, но според мен не би трябвало да има такъв проблем да се заменят двете та да изгори чак, а и по странното е, че не гори веднага .... за мен лично е проблем или в задната платка или някакъв транзистор или ПН преходен елемент се бъзика, но щом е изгоряло едното табло с видими белязи по чипа и то след една година не мисля, че е несъвместимост .... Успех дано скоро го разрешиш, мойте идеи свершиха от разстояние Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi V6 Публикувано 6 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 6 Януари 2013 Аз съм слагал С6 табло на С4, колата повече от 5-6 години няма никакви ядове с таблото... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
orlin_emilianov Публикувано 14 Януари 2013 Автор Доклад Share Публикувано 14 Януари 2013 Аз съм слагал С6 табло на С4, колата повече от 5-6 години няма никакви ядове с таблото...Да, но на 100 или на А6 си го слагал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
orlin_emilianov Публикувано 4 Февруари 2013 Автор Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2013 Най сетне един колега да ми потвърди че е имал подобен проблем - колегата ivo totev Започвам да се успокоявам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 4 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2013 Аз бих го оставил с аналоговия километраж, ако държиш, прехвърли ринговете, макар че без тях на мен повече ми харесва Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi V6 Публикувано 5 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2013 Да, но на 100 или на А6 си го слагал.На 100-ца. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
orlin_emilianov Публикувано 5 Февруари 2013 Автор Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2013 Аз бих го оставил с аналоговия километраж, ако държиш, прехвърли ринговете, макар че без тях на мен повече ми харесва Въпрос на вкус. Мен пък така по си ме кефи Не е въпрос до ринговете. Самото табло на S6 си ме кефи повече. А ринговете не могат да се прехвърлят. На таблото на S6/А6 има улей и ринговете се захващат чрез "клипс". На 100-така ги няма тези улеи. Единствения вариант е побългаряване - чупене на щипките на ринга и лепене с лепило, силикон и т.н.По темата - взех си друга платка, засега таблото работи ( да чукна на дърво) но да видим до кога Чудя се дали да не прекарам плюсовите кабели които влизат в таблото през предпазител за всеки случай. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vanko77 Публикувано 11 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2013 Колега , дано имаш късмет с последното табло ! Но като ти гледам волтметъра , направо бягай да си оправяш генератора . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
liudmil_b4 Публикувано 11 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2013 (Редактирано) И кaкво точно имаш в предвид за волтметъра ? Редактирано 11 Февруари 2013 от liudmil_b4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 11 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2013 Че няма и 13 волта. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
orlin_emilianov Публикувано 11 Февруари 2013 Автор Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2013 Колега , дано имаш късмет с последното табло ! Но като ти гледам волтметъра , направо бягай да си оправяш генератора .Нямам проблем с генератора. Просто снимката е правена когато имах друг проблем с лампата за индикация на акумулатора. Проблема беше минимален, породен от моето невежество ако мога така да се изразя и вече е отстранен. А ето я темата в която исках съвет за проблема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 12 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2013 Е значи все пак не е зареждал. Колегата е много наблюдателен и полезен! Браво! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Octavian_stz Публикувано 17 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2013 тговарям директно на въпроса ти: Тези табла са доста здрави и надежни и нямат фабрични проблеми, както таблата на някой други модели Аудита. Проблема е някъде другаде... ;-) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
orlin_emilianov Публикувано 5 Март 2013 Автор Доклад Share Публикувано 5 Март 2013 ... Тези табла са доста здрави и надежни и нямат фабрични проблеми, както таблата на някой други модели Аудита. Проблема е някъде другаде... ;-)Здрави и надеждни - да, но след 20-тина години едва ли чак толкова Проблемът при последното табло е открит и не същият като преди. Просто се е отпоил един друг елемент от едната страна (прилича ми на интеграла но не съм сигурен). Следва ходене по мъките - презапояване, но с тези ситни писти ..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AudiCoupe85 Публикувано 5 Март 2013 Доклад Share Публикувано 5 Март 2013 Запояването на тази интегралка е проста работа. Но наистина се замисли , че ти има нещо по тоците , щото аз съм пробвал 10 табла на моята и никога не съм имал какъвто и да е проблем. Или попадаш на някакви ремонтирани преди теб табла (което е много странно) , или тоците ти не са наред. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
orlin_emilianov Публикувано 6 Март 2013 Автор Доклад Share Публикувано 6 Март 2013 Абе замислям се аз за тоците, но не знам в каква посока да тръгна за да търся причината. Не знам проблема в самия ток ли е или в това, че ползвам табла от А6/S6 на 100. Ама то и други колеги съм чул че са слагали от А6 на 100. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Octavian_stz Публикувано 7 Март 2013 Доклад Share Публикувано 7 Март 2013 Запояването на тази интегралка е проста работа. Но наистина се замисли , че ти има нещо по тоците , щото аз съм пробвал 10 табла на моята и никога не съм имал какъвто и да е проблем. Или попадаш на някакви ремонтирани преди теб табла (което е много странно) , или тоците ти не са наред.Ако таблото е ремонтирано както трябва, то трябва да изкара повече от такова неремонтирано табло! Замислям се да ти кажя, че при някой модели табла например при Рено СценицII може да изкара и повече от ново... но все още не са минали 6-7 год. за да се убедя в това. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване