Jump to content

Закупуване на AUDI S8 (450PS) след 2007 година


Recommended Posts

Здравейте,

интересувам се да си закупя Ауди S8 модел от 2007 до 2010 година.Нямам намерения да слагам газово устройство :D/> Имам желания да запукя автомолила предимно заради динамиката.Какво бихте ми посъветвали за конкретния модел интересува ме предимно дефекти и проблеми които дава!Благодаря предварително :)/>))

post-78054-0-65399700-1357345755_thumb.j

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 215
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

бензинов 5.2 FSI (450 к.с.),шестстепенна авт.кутия-този мотор или...

На D3 само този се поставя...

Редактирано от kockoo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не знам някой във форума да кара подобно нещо, та мненията ще са по-скоро "един човек казал на братчеда...."

Това, което съм чувал за въпросния мотор е, че е капризен по-принцип и тежък за обслужване .. в смисъл за да стигнеш до стартера да кажем и да му смениш четки е един ден разглабяне и ден и половина сглабяне. Освен това има някаква драма в главите и троши нещо по смукателите винаги на първия цилиндър от шофьорската страна.

Повечето любители на големите атмосферни бензини пазаруват 4.2 вместо V10 5.2

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре а какво ще кажете за AUDI A8 6.0 W12 с 450 PS 2007-2010 година!Цената им е идентична и ако предполагам динамиката на моторите съшо???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На Порше 911, за да се сменят свещите се вади мотора. Това спира ли те да си го купиш? Или е проблем на монтьорите в сервиза?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да купуваш такава голяма кола и да очакваш динамика неква кой знае ква ми е малко странен критерий? :gruebel:

По скоро хората ги купуват заради други неща, ама де да знам...пък и не е нещо кой знае кво като вървеж, заради тва кватро губи доста коне и реално на колелата не стигат много, по спомен под 300 :stupid:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен няма какво да се чудиш,повечето ще ти кажат само че са чували за S8-ка такова и онакова не че аз съм но това всеп пак е АУДИ!!!Ако искаш погледни как ги правят тия лудите механици и какви критерий имат за такъв клас кола и тогава пак питай да си го взема ли.

b.t.w. Според мен е налудничево да си купуваш такива коли но както и да е,хората които ги имат повечето знате какви са...никой да не го приема на лично,но според мен трябва да имаш нещо от сорта на голям хотел да притежаваш и да имаш къща с 1 декар двор+хубав гараж за тоя звяр това е мое мнение не съм разбирач!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много се извинявам! Дори не съм пипал с пръст такъв автомобил.

Havi, схванах мисълта ти. И аз мисля така. Начинът по който се гледа на автомобила като такъв може да варира от-до. Всеки да си решава за какво да си дава парите.

Обаче ако се вгледаме в детайлите относно хотела и двора, искам да ти дам пример :) Моят двор е 1,5 дка, гаража ми също става, но друг е въпросът какво има застроено на този двор и на какво дережде е. На един германец с S8 банята му струва повече пари отколкото мога да взема за всичко на тези 1.5 дка, барабар с гаража и колата и горивото в резервоара.

И друг пример. Едни познати правят хотел близо до нас. Половината пари им ги дават по програма. Двама братя са, работят 24 часа на смени на общо три вида работи. Не е като да нямат, но не са богати.

Чак да не вървят тези S8-ци силно ме съмнява. Някои имате странни критерии за вървене. Направо конете за нищо ги нямат някои. Т`ва V10 трудно няма да върви. Но ако става въпрос да се фукаме с вървежа, можем лесно да бъдем засрамени от някоя изгнила гнида на астероиди (градска 2-вратка с тунинг). Даже ако не става въпрос за показност, а се търси наистина спортно (като на рали автомобил) поведение, то едно засилено ЕВО или WRX STI, или GTR могат да направят чудеса за по-малко пари. И няма да бие на очи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да бе, и трите не бият на очи да ти кажа .... със супер шумните изпускателни системи, пейки по задните капаци, цветни спирачни апарати и т.н.

Аз като карах STi WRX-a на всеки светофар ме пробваха голфоните дали съм наистина бърз или само така изглеждам smile.gifsmile.gif

Да не говорим какво изпитание е да караш 400- 500 км. с подобна кола - слизаш от нея размазан... идеята на S8/A8 W12 е тотално различна, не е гонки и pimp my ride

Редактирано от BECKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно, аз лично ако имах парите за ЕС8 и искам динамика, никога не бих избрал тая кола...Нейната идея в мойте очи е съвсем друга, а именно лукс, комфорт, возия, класа, всичко друго но не и светофарна бегачка...

Относно вървенето, имам преки впечатления от ЕС8, спрямо мойта кола, която в никой случай не мога да кажа че е нещо особенно и като цяло, както казах и в горния пост, кватрото изяжда доста от респектиращите на думи 450 коне и на практика, тва си е 13 секундна кола! С други думи нищо впечатляващо като динамика, именно затва казах, че ЕС8/А8 W12 се купува за всичко друго, но не и за резачка неква...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тук критериите за вървеж много се разминават.

Според мен тази S8ца върви много добре, звука допълва усещането, отвсякъде е динамична.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми де да знам, за мене лично е нищо особенно, още повече на фона на тунинга на автомобили, който в последните години се разви дооста сериозно и де факто, за една малка част от парите които трябва да дадеш за ЕС8, може да получиш А3/А4 примерно с доооста по добра динамика! Естествено, плюсовете са дотам, ама аз и затва казах че тая кола не се купува заради динамика, поне според мен....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какви 13 секунди, какви бегачки, какви динамики. Това е направено за аутобана да круйзва с доволно висока скорост, доволно дълго време, без да ти стане главата кошер, или мотора да роди два пъти от София до Варна. А "лошото" куатро ще си покаже силата, когато влезнеш някъде в локва на висока скорост, примерно.

Редактирано от martinich
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аве еската кърти..мн ме кефат и въпреки че имам голяма къща с двор и гараж пак не знам дали ми е по джоба :hilezh: (само хотел ми треа)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тва за локвата и кватрото, сериозно ли го мислиш че нещо ше ти помогне ако те перне един хубав аквапланинг?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще си позволя да отговоря вместо колегата,защото съм имал подобна случка.С около 110 км/ч влязох в завой и се оказа,че има огромна локва.Усетих как колата поднася за секунда и сякаш се намести в релси.Много приятна изненада!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

E при мене пък докато не свърши локвата, колата вървеше не там където сочех с волана, тъй че не мисля че кватрото помага в такива случаи...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ми се спори,аз съм доволен от куатрото.Нямам опит със S8,само ги виждам като прелитат.Предполагам никой трезвомислещ човек няма да си купи тунингован голф и да се радва,че върви повече от премиум ауди.Разходът на гориво е сериозен на S8,но ако колегата може да си го позволи,ще има много благинки под ръка:динамика,лукс,комфорт...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ооооо колко бъркаш за трезвомислещитеее....

За много народ няма по голям кеф от тва да изрежат нещо премиум и то от скъпите :hilezh:

Пък за кватрото, не виждам как може да спорим, при положение, че аз не ти го казвам в стил чух го от един човек...Колкото пъти съм имал допир до аквапланинг, никога нищо не ми е помагало, освен късмет и широк път. В твоя случай немам идея кое ти е помогнало, но няма вариант да е било кватрото, щото то не ти пуска релси под водата, колата пак се движи с гуми и като те загубят сцепление, ако ще и 8х8 да е, ефектът е нулев...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно си прекалено млад щом разсъждаваш така,няма лошо всички сме го минали това,а за случката така си беше.Лека вечер и да не разводняваме темата на човека с излишни мнения.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За млад, ОК, да речем че не съм дрът, обаче за разсъждаването се объркА...

Аз така на разсъждавам, но точно тва ти казах, че си в грешка че са малко хората които го правят, напротив адски много са и всекидневно се убеждавам в тая работа по светофарите...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...