Jump to content

Въпрос за летни гуми


Recommended Posts

  • Отговори 174
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Ами аз съм карал точно с такива, както и с Р6000. Седмицата е малко по-добре, но си е твърда и на втория сезон е вече пластмаса. Не помня на 3тата или 4та година като ги свалих гумаджията ми показа, как бяха нацепени покрай надписите, все едно изрязано с нож...Ааа да, имам и доста неприятна случка с тях, свързана със доста документи по каско за спомен.

Редактирано от mitsubishi galant
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Заводско е 225/55/16. Но все пак си в АКБ, така че се съобразявай. :D/>

Редактирано от VBI
Цитиране на предходен пост!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

flehan.gif/> Хубаво е да се спазват "заводските" размери, ако искаме да имаме каско.

ПП: Шпека може да е с 14-ки, но турбото му надува от 600 оборота.

Редактирано от martinich
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам за гумите, обаче товарният индекс 92 ми се струва малък.

Вярно, че твоята не е кой знае колко тежка, ама май за 4ф дават от 94-5 нагоре :gruebel:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, колеги.

От декември карам А4(B6)1.8t quattro.

Тази седмица ми предстои покупка на 4-ри летни гуми. Размер 205/55/16- 91w. Ходих до Диана-гуми и се спрях на 3 модела:

- DUNLOP SportMaxx RT

- Goodyear EFFIGRIP PERF

- Bridgestone RE002 Adrenalin

Това, което искам е кавото кажа на колата, това да прави. Като и кажа спри да спре, като и кажа влез в този 180 градусов с 80 на 4 да го направи.

С други думи искам сигурност. От дългия си стаж зад волана съм разбрал, че от гуми не трябва да се пести.

Някой ако е карал с изброените от мене гуми, моля да сподели мнение.

Четох по чуждите форуми, там Дънлопа е с най голям рейтинг. Но хората се оплакват, че била много мека гума, бързо се износвала и поради меката страница е нестабилна в завойте.

Goodyear-а единствено ме притеснява, че няма борд за джантата.

А Bridgestone-a, e супер твърд на пипане, направо като пластмаса.

Някой ако има опит, моля да го сподели. Аз лично смятам да скоча на Дънлопа имам още два дни да реша.

Моля за съвет, не съм състезател, държа на комфорта и сигурността.

Благодаря

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте Колеги,

Да споделя и моя опит:

-BRIDGESTONE TURANZA T001 (France) - миналото лято карах с тях, перфектно пътно поведение, много добра здравина и нормално износване(живот около 55-60 хил.км)

-CONTINENTAL ContiPremiumContact 5 (Portugal) - с тях съм от няколко седмици и засега се държът много добре на пътя.

Според мен доста добри предложения като цена/качество са и следните два модела за размер 205/55/16:

VREDESTEIN SPORTRAC 5

NOKIAN i3

Очаквам да споделите мнението си особенно за новия модел на VREDESTEIN.

Безаварийно пътуване на всички!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой има ли мнение относно този конкретен модел гуми:

http://www.diana-ltd.com/tire/E59990DE69DC40CD9D617BFAD566CDD0

Аз съм с такива гуми от Дон Диего.....Засега съм доста доволен, но е рано да се каже...

Много ги хвалят и затова ги купих...Изневерих на ,,Гууд иър".....Всъщност от 30.03.2013г. съм с тия гуми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз заръчах тези: http://www.goodyear.eu/bg_bg/tires/passenger/eagle-f1-asymmetric-2/

225 / 45 / 17

Събота очаквам монтаж.

Имам приятел с такива, казва че са били супер надеждни и сигурни, та чак страхотни.

За съжаление не мога да ги намеря за моя размер(205/55/16).

Аз май се спрях на Bridgestone T001

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Но имам много забележки към конкретния модел на Dunlop - изглежда това не е вече качеството, което виждахме при тях преди 5-10 години. Гумите бяха монтирани на уникалните лазерни машинарии при Тони, на бул. Климент Охридски. От опит мога да кажа, че повечето гуми центрове в Европа нямат такова оборудване. На машината с лазерните камери, която прави пълен анализ на гумата (вкл. и в дълбочина) резултатите бяха коренно различни за четирите гуми, което е недопустимо за производител като Дънлоп. Само 1 от 4 показа изключително качествена изработка, останалите бяха тотален брак (машината дори си го изписва и препоръчва подмяна на съответната гума заради лоши параметри и изработка). 3 от 4 гуми показаха прекалено високо и неравномерно разпределено съпротивление при търкаляне, като в различните участъци на съответната гумата то варираше до 18кг (!), което е по-скоро параметър за камионджийски гуми и извън всякакви норми за спортни гуми. Отделно от това - всичките 3 гуми (без да броим едната перфектна) даваха разлика до 1.2мм в дълбочината на протектора в различните участъци на гумата, както и сериозна разлика в плътността на материала. Като цяло - изключително некачествена изработка от страна на Дънлоп и със сигурност това не е 1-во качество на марката. С такива параметри по-принцип трудно би се постигнал перфектен баланс и пътно поведение, защото при висока скорост гумата де-факто вече не е окръжност, а придобива елипсовидна структура. По време на моя монтаж, наблюдавах монтаж на топ модел 20" на Hankook - Ventus R-S2, който показа феноменално качествена изработка, _0.1мм разлика в плътността на структурата и дълбочината на протектора (спрямо 1.2мм за Дънлопа) и уникалните само 2кг разлика в съпротивлението при търкаляне, което за 20" гума е повече от отлично (спрямо 18кг при 17" на моя Дънлоп). За автомобилни гуми макс. допустимото е 7кг разлика в съпротивлението при търкаляне. 1 от моите 4 Дънлоп гуми даде 2кг, останалите бяха в диапазона между 14 и 18кг. Изглежда "премиум" брандовете вече съвсем не са това, което бяха преди и други, не толкова "премиум" производители правят много по-качествени гуми, явно с идеята да завземат позиции. Ако търсите наистина качествена гума за "силна" кола, не препоръчвам този модел на Дънлоп. По-добре се ориентирайте към нещо друго. Това беше и заключението на техниката на гуми центъра. "Машината", която прави "план за геометрията на автомобила" спрямо параметрите на конкретния сет от гуми също препоръча да се подменят 3 гуми заради лоша изработка и параметри. Въпреки всичко, с доста зор успяхме да ги нагодим и колата стои що-годе прилично на пътя. Дано поне каучкът да им е качествен и да държи на пътя. Ще видим...

Това е отзив на клиент в един от големите сайтове за гуми. Конкретният модел е DUNLOP SPT MAXX RT 225/55 R17 97Y. Какво мислят спецовете по въпроса?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се имам за спец, но според мен доказва, качеството на гумите които се внасят...Пък после гледайте тестове ...Поне затвърждава мнението ми за Ханкук.

Редактирано от mitsubishi galant
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам кой е Тони и какви хипер-мега-хифи-супа-дупа лазАрни машини има, ама на мен ми е интересно да разбера къде са били правени тия дънлопи, че рандеманът им е излязал толкоз висок (от 4 броя - 3 брак) и дали има зависимост качество-завод... ? :gruebel:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес сутринта сложих 4 нови Bridgestone Turanzza T001(205/55/16-91W и цял ден карах, след обяд, като заваля останах очарован от поведението на колата.

Препоръчвам ги.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Рекламка на тони.

Не съм от София и не познавам Тони. Нека не се приема като опит за реклама от моя страна.

Харесъл съм въпросните Dunlop-и, та затова...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В смисъл, че внасят боклуците ли?

Ами не ми се рови назад по теми, но някой от този бизнес беше споделил доста подробно, как се внася едва ли не, това което е почти брак, т.е. е на ръба . В случая това дори и да звучи като реклама, нямаше да е написано за конкретен модел, а щеше да е при препоръки за монтаж...Каква е тази реклама, където би я прочек някой, който търси точно определен модел гуми...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз ще прескоча бг вносителя, мисля да ги поръчам от вънка гумите.

Разликата в цената е пренебрежително малка, имат и много по богат асортимент.

Отделно, че са доста по отзивчиви и отговарят на всякакви въпроси относно покупката и подробности около нея.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен ми звучи като виц сериозен производител да се излага с дефектни гуми В един друг форум четох как в Гарет първо отивали от Мерцедес после от БМВ и Ауди а от Фолксваген взамали каквото остане и затова техните турбини се чупели Годината е 2013 и понятие като 1-2-3 качество няма

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При гумите ли ? За 2013 не знам, но 2012 все още се срещаха червени, зелени и всякакви други точки по гумите... :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...