Jump to content

Предстояща покупка на Audi A3


Recommended Posts

Края на месеца ми предстои покупка на ново возило. Насочил съм се към 4 врата, дизелова А3-ка. Бюджета е 7000лв. което означава, че цената на колата трябва да е около 6200-6300лв.

Харесал съм следните,

http://www.cars.bg/u921937

http://www.carmarket.bg/audi-a3-1.9tdi-362952?rn=9&brand_id=8&model_id=65&price_to=7000&engine_id=2&car_door_id=2&sort=1

Каква пара ще излезе първоначалната регистрация?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Определено 1-вата е по добра П.Д. само дето не е със халогени,няма и сд но тва не е пагубно,но пак снимките са малко оскъдни,не скачай на по малкия дизел със 110-те коня заради данакът,иначе и 2-та двигателя са доста здрави,но ако избереш 110-ката и 5 хиляди ще ти стигнат за нея,7 хиляди са ти точни за 131-цата,моя съвет сабери некой лев отгоре да си я обслужиш,регистраций,данаци,прегледи,винетки и застраховка и заспиваш,а и ко си ЗА чипосването ще си имаш една добре вървяща колица.

Редактирано от havi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първата е със зле направени удари и отпред, и отзад. Джанти от 8Р, изтърбушено радио, километри са поне х2-3... <_<

Втората - pre-facelift - 6200лв... :gruebel: Колкото и да е хубава, ми се струват прекалено много.

Редактирано от Ivo-G
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иво бъркаш се такива грозни джанти никогиш е нямала А3 8Р :D/> Няма как да станат 5 Х 112 на 5 х 100 или 108 тея Жанти са си баш на А3 8L Фабрични

Редактирано от audiceco
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега аз си мисля че първата е по - добрия избор, 6та скорост си е 6та скорост!!! Разхода на горивото ти е уникално малък и данъка на 131 не много по - скъп от 110 разликата е около 20лв - 25лв и го плащаш еди път в годината а на бензиностанцията ходиш всвки ден!!! Аз бях в същата дилема....решението е едно 131hp "facelift" :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доста малко са 4 вратите тройки в момента, поне от това, което има по сайтовете. По-късно ще поразгледам по-обстойно и ще постна, ако нещо ми се набие в окото.

Дилемата дали да не се оглеждам за дизелова 4-ка quattro все още не мога да я преодолея, но по евтината поддръжка на 3-ката, като че ли накланя везните пред неутолимото желание да карам quattro.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Втората е по - натуралната кола от двете. Отделно това където го казва колегата по-горе, че първата с 131кс и 6-та предавка, ще гори по-малко не е вярно. Ако това е фактор за теб, втората ще гори по-малко, нищо че е с 5-предавки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иво бъркаш се такива грозни джанти никогиш е нямала А3 8Р :D

Не се замислих за междуболтовото, ама такава оригинална джанта на 8L не съм виждал сякаш... :gruebel: Освен да са няква гадна реплика...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе който ги харесва тези коли дори и по снимки е мазохист. Пълни гробове.

Не се замислих за междуболтовото, ама такава оригинална джанта на 8L не съм виждал сякаш... :gruebel:/>/>/> Освен да са няква гадна реплика...

Заради фалшивите капачки на джантата дават измамно впечатление иначе има доста А3-ки с такива джанти ето няколко с такива джанти:

http://www.autoscout24.bg/Details.aspx?id=225095841&cd=634905570030000000&asrc=st

http://www.autoscout24.bg/Details.aspx?id=224528295&cd=634896137930000000&asrc=st

http://www.autoscout24.bg/Details.aspx?id=209460198&cd=634645651950000000&asrc=st

Редактирано от audiceco
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Quattroto при А3-то не е кой знае какво не е като при А4-ри и А6,ти си знааеш,но според мен няма смисал да надуваш цената само с Quattroto и разхода е с литър поечко,не живеем на хималаите та да ти трябва 4x4.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Втората е по - натуралната кола от двете. Отделно това където го казва колегата по-горе, че първата с 131кс и 6-та предавка, ще гори по-малко не е вярно. Ако това е фактор за теб, втората ще гори по-малко, нищо че е с 5-предавки.

И за 500грама повече на 100км, защо да не вземе 131 като и двата двигателя са много здрави като се има и в предвид какъв вървеж получаваш заради 500те грама.. вече автора си решава какво иска, но ако ще е гарга да е рошава..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Казах, че твърдението по-горе не е вярно... не съм казал кое да си вземе!

Единия двигател е помпа-дюза, другия не е. На единия 4-те дюзи струват общо, колкото 1 на другия.

Това са фактите, колегата вече решава какво да си купи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това ми изглежда читаво,

http://www.cars.bg/u928777

Малко излизам от темата, но съвсем случайно попаднах на ей тая обява,

http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11359817590007456&f1=details&slink=20w42l

Редактирано от Nikkie
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Винаги съмс е питал на А3-ките страничните 2-те предни кори мрежичката пред тонколоните на едни е нещо като квадратна а на други е нещо като правоъгълен триъгълник..има ли някаква разлика в тези съутношения от сорта на инчове колони които може да слагаш,качество и т.н.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко излизам от темата, но съвсем случайно попаднах на ей тая обява,

http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11359817590007456&f1=details&slink=20w42l

Мерцедесът, ако не те дразни външния му вид, е доста по смислена покупка от 8L. А3 доста трудно се намира читава, а и са доста надценени на вторичния пазар.

Тази цетка има по- голямо междуосие и от Б6 дори, моторът е по- рафиниран, с правилното разположение и задвижване.

Няма допирни точки с А3.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм харесал една тройка, може ли дадат мнение форумните експерти... ето я... http://suchen.mobile...nt=FOUR_OR_FIVE

На мен читава ми се вижда, ама като не разбирам... rolleyes.gif

Блъскана отдоле, отгоре и малко отляво. И нещо май е омазнен ауспуха. А бе не си заслужава.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много са и километрите, търси нещо друго.

Ебаси чукалката..тва докат чакаме да стане 2-ра употреба и да дойде до нашият джоб хората ше направят ново поколение и класове.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес обикалях по автокъщите. Освен безбожно надутите цени, нищо друго не ми направи впечатление.

Метнах едно око на една А3-ка 1999г., 110кс., 4вр. външно и вътрешно в добро състояние, не бих казал отлично. Нов внос, демек не е регистрирана. ЦЕНАТА - 6700лв. stupid.gif

На друга автокъща разгледах по-внимателно А4-ка комби, фейслифтова, 2000г., като вътрешно пространство и удобство на седалките, ми хареса значително повече от А3-ката, което отново ме кара да се замислям. Цената - 6000лв., отново нов внос.

Общо взето, гледайки обявите, си мисля че ще изпитам особени затруднения да си харесам 4 врата А3-ка. dry.gif

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На пазара на употребявани автомобили а3 винаги е било по-скъпо от а4. Става въпрос за първите им модели - 8L и В5 съответно. Може би а3 на много хора се струва по-симпатична, търсят по-малка кола, или някои се плашат от "алуминиевото" окачване при а4. По-голямата вози по-добре и според мен е по-стабилна. Плюс това има вариант комби и винаги е с 4 врати.

4-врата а3 може да намериш след много търсене. Не става за ден или седмица, освен ако не извадиш късмет.

Лично на мен повече ми харесват а3 като форма, но пък а4 се кара по-приятно и вози доста по-добре. От следващите модели 8Р и В6 нещата са наопаки и то без никакво замисляне.

Така че за теб остава варианта да продължаваш да търсиш и да приемеш, че 4-врата а3 и особено фейслифт държат високи цени. Дали да купуваш е твое решение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Туко що попаднах на следното,

http://www.cars.bg/u969722

Човека е писал, че се нуждае от пребоядисване, къде точно има проблем по боята, някой може ли да забележи? Направи ми впечатление, че има копчета на климатроника, които са обелени, но това не е проблем.

Ако някой пък я е виждал на живо, ще ми бъде още по-полезен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...