Jump to content

Датчик за турбо Audi A6 3.0 TDI Q


High

Recommended Posts

Здравейте имам питане относно този датчик преиодичко свети лампата за трансмисията ту свети ту не отидох в порше и ми направиха пълна диагностика а съм собственик на автомобила от скоро и е проверявана цялосно даже в два сервиза стигнаха до заключението за този датчик и ми казаха че за момента не било сериозно и не ми дадоха кои знае колко обстойна информация относно този датчик единствено за симптомите които трябва да очаквам в бъдеще и в последствие смяна. Та искам някои компетентен да ми обясни за какво става въпрос какво да очаквам в бъдеще и дали въобще да чакам какво представлява горе доло колко ще струва евентуална смяна и тнт.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като купих бившата си шестица в сервизната история пишеше, че на 70000км е сменен датчика на турбото.

Предишния собственик е дошъл с оплакване, че му свети чек енджин-а. От Ауди са прегледали и изтрили грешката.

След месец пак е идвал собственика със същото оплакване и тогава са сменили датчика.

И аз не знам какъв е този сензор, но явно го има.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля намерих кой е:

Manifold turbo boost pressure sensor

това са другите му наименования:

-Air pressure sensor

-Height adaption sensor

-Intake manifold pressure sensor

На немски е: Ladedrucksensor Sensor MAP

Замерва налягането на турбото

Това му е part number-а за А6 3.0tdi, но въобще не съм сигурен: 038 906 051 B

има оконачания и на А и C

цената в ибей на нов такъв е около 35 евро без доставката

В ауди сигурно ще струва доста повече

Редактирано от verter
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси за информацията но ако е само за замерване на налягането в турбото какво общо ще има това което ми казаха от порше с играенето на оборотите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

Колеги,имам още един вьпрос.Дано някои да пише този пьт!Ако изключа захранвахето на електрониката на турбото ще има ли проблем после?Ще трябва ли да се калибрира отново или не?Мерси!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, не трябва .... можеш да изсключиш кабела на което и да е от трите стъпкови моторчета (на турбото и на колекторите) - след това не трябва да се калибрират

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

Вчера колата спря да върви, все едно карам бензин 1.4 - набира си, сменя си скорости и това е, нищо не се случва при настъпване и дори кик-даун...........

013128 - Control Circuit for Controller for Turbocharger 1 (J724)

P3348 - 005 - Electrical Malfunction - Intermittent

 

ADvhNwm.jpg

WXSGFws.jpg

 

леко взе да ми писва.....  :steinigung:

 

едит: изчистих грешката и колата тръгна, въпросът е докога?

Редактирано от Jass
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 years later...

Три болта на фланеца, два към мотора още, един под турбото, махаш маслото отгоре, отвиваш двата болта на тръбата на дясната глава и разхлабваш маркуча. Като вадиш турбото го местиш леко по посока десния рог, за да излезне от тръбичката за връщащото масло. Един час ти требе някъде.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...