High Публикувано 15 Март 2013 Доклад Share Публикувано 15 Март 2013 Здравейте имам питане относно този датчик преиодичко свети лампата за трансмисията ту свети ту не отидох в порше и ми направиха пълна диагностика а съм собственик на автомобила от скоро и е проверявана цялосно даже в два сервиза стигнаха до заключението за този датчик и ми казаха че за момента не било сериозно и не ми дадоха кои знае колко обстойна информация относно този датчик единствено за симптомите които трябва да очаквам в бъдеще и в последствие смяна. Та искам някои компетентен да ми обясни за какво става въпрос какво да очаквам в бъдеще и дали въобще да чакам какво представлява горе доло колко ще струва евентуална смяна и тнт. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stoil Публикувано 15 Март 2013 Доклад Share Публикувано 15 Март 2013 какъв е тоя датчик бе човек?управлението на турбината?мап сензора? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
High Публикувано 15 Март 2013 Автор Доклад Share Публикувано 15 Март 2013 (Редактирано) не съм запознат казаха че щяло да почне да мени оборотите само Редактирано 15 Март 2013 от High Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 15 Март 2013 Доклад Share Публикувано 15 Март 2013 Като купих бившата си шестица в сервизната история пишеше, че на 70000км е сменен датчика на турбото.Предишния собственик е дошъл с оплакване, че му свети чек енджин-а. От Ауди са прегледали и изтрили грешката.След месец пак е идвал собственика със същото оплакване и тогава са сменили датчика.И аз не знам какъв е този сензор, но явно го има. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 15 Март 2013 Доклад Share Публикувано 15 Март 2013 (Редактирано) Мисля намерих кой е:Manifold turbo boost pressure sensorтова са другите му наименования: -Air pressure sensor-Height adaption sensor-Intake manifold pressure sensorНа немски е: Ladedrucksensor Sensor MAPЗамерва налягането на турботоТова му е part number-а за А6 3.0tdi, но въобще не съм сигурен: 038 906 051 B има оконачания и на А и Cцената в ибей на нов такъв е около 35 евро без доставкатаВ ауди сигурно ще струва доста повече Редактирано 15 Март 2013 от verter Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
High Публикувано 16 Март 2013 Автор Доклад Share Публикувано 16 Март 2013 Мерси за информацията но ако е само за замерване на налягането в турбото какво общо ще има това което ми казаха от порше с играенето на оборотите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stoil Публикувано 16 Март 2013 Доклад Share Публикувано 16 Март 2013 ее, какщом не отчита вярно въздуха, то каква смес въобще да прави компа.Апропо, имам такъв датчикМонтира се на левия кулер Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
demato Публикувано 23 Май 2013 Доклад Share Публикувано 23 Май 2013 A,някои би ли ми казал кьде се намира този датчик,кьде точно стои?Благодаря! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
demato Публикувано 24 Май 2013 Доклад Share Публикувано 24 Май 2013 A,някои би ли ми казал кьде се намира този датчик,кьде точно стои?Благодаря!Благодаря колеги,намерих го! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
demato Публикувано 24 Май 2013 Доклад Share Публикувано 24 Май 2013 Колеги,имам още един вьпрос.Дано някои да пише този пьт!Ако изключа захранвахето на електрониката на турбото ще има ли проблем после?Ще трябва ли да се калибрира отново или не?Мерси! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 24 Май 2013 Доклад Share Публикувано 24 Май 2013 Не, не трябва .... можеш да изсключиш кабела на което и да е от трите стъпкови моторчета (на турбото и на колекторите) - след това не трябва да се калибрират Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
demato Публикувано 26 Май 2013 Доклад Share Публикувано 26 Май 2013 (Редактирано) Мерси,Веско! Редактирано 26 Май 2013 от VBI Цитиране на предходен пост! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jass Публикувано 13 Август 2013 Доклад Share Публикувано 13 Август 2013 (Редактирано) Вчера колата спря да върви, все едно карам бензин 1.4 - набира си, сменя си скорости и това е, нищо не се случва при настъпване и дори кик-даун...........013128 - Control Circuit for Controller for Turbocharger 1 (J724)P3348 - 005 - Electrical Malfunction - Intermittent леко взе да ми писва..... едит: изчистих грешката и колата тръгна, въпросът е докога? Редактирано 13 Август 2013 от Jass Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 13 Август 2013 Доклад Share Публикувано 13 Август 2013 (Редактирано) Освен да стискаш палци да е протрит/ превит кабел... но едва ли Редактирано 13 Август 2013 от BECKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 13 Август 2013 Доклад Share Публикувано 13 Август 2013 3.0тди като цяло е доста проблемен двигател като мине 200 хилки и нещо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sag Публикувано 13 Август 2013 Доклад Share Публикувано 13 Август 2013 При мен дава грешка на темп датчик зад турбо то и се чудя дали е по-спъната от това ... Не съм намерил време да го сменя още. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Misho i krasi Публикувано 12 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 12 Септември 2015 как се сваля турбото на ауди а6 3.0 тди.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 13 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 13 Септември 2015 Три болта на фланеца, два към мотора още, един под турбото, махаш маслото отгоре, отвиваш двата болта на тръбата на дясната глава и разхлабваш маркуча. Като вадиш турбото го местиш леко по посока десния рог, за да излезне от тръбичката за връщащото масло. Един час ти требе някъде. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koceg Публикувано 13 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 13 Септември 2015 Човек,яко ги разбираш тез коли...Кефиш ме. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване