Катила Публикувано 18 Март 2013 Доклад Share Публикувано 18 Март 2013 Здравейте колеги забелязах че една от крушките на регистрационния номер е изгоряла и реших да я сменя но уви това нестана защото задния номер на колата закрива половината от плафоните и така те немогат да се извадят за да се смени крушката а номера неможе да се махне защото е захванат с голям нит на който има МВР печат.Някой сменял ли е тези крушки,някакви идеи? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grand91 Публикувано 18 Март 2013 Доклад Share Публикувано 18 Март 2013 Първо удари крушката слабо която не свети при мене светна Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 18 Март 2013 Доклад Share Публикувано 18 Март 2013 Попринцип се сваля номера за целта...Който го е занитил, да си го отнити (идиотизъм). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 18 Март 2013 Доклад Share Публикувано 18 Март 2013 Ще стане и без сваляне на номера, но ще ти трябва Г-образна отвертка "звезда" - само металното, подобно на имбус. Успееш ли да отвиеш винта с малко чалъм и натискане/дърпане излиза плафончето. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lo_Ridah Публикувано 18 Март 2013 Доклад Share Публикувано 18 Март 2013 8L ли ти е А тройката ?Какви номера сваляте Аз си смених мойте и двете и номера не съм го бутнал даже... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitaka madafaka Публикувано 18 Март 2013 Доклад Share Публикувано 18 Март 2013 то аз кола с здрав нит скоро не съм видял да има Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 18 Март 2013 Доклад Share Публикувано 18 Март 2013 На 8p става до колкото знам само със сваляне на номера или доста трудно без...Нямам личен опит още. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Катила Публикувано 18 Март 2013 Автор Доклад Share Публикувано 18 Март 2013 Ще стане и без сваляне на номера, но ще ти трябва Г-образна отвертка "звезда" - само металното, подобно на имбус. Успееш ли да отвиеш винта с малко чалъм и натискане/дърпане излиза плафончето.Болтчетата не са проблем отвивам ги,проблема е че плафона не слиза понадолу защото шибания номер са го занитили по-нагоре от нормалното му място,а да се рзхождам до кат за един нит няма да стане сигурно ще карам така с една изгоряла с-на.Благодаря на всички за отзива.А колата е A3 8L 99г. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Slavcho Публикувано 18 Март 2013 Доклад Share Публикувано 18 Март 2013 Взимаш нещо остро и постепенно изрязваш (изчегъртваш буквално) пластмасоата простотия от номера в областта под плафона. След това развиваш плафона и с малко зор го вадиш. Необходимо е да отнемеш около 1см от ъгъла на пластмасата - не пречи и не личи в последствие. Малко циганска работа става, но няма друг начин. Поздрави :zustimm:/> Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitaka madafaka Публикувано 18 Март 2013 Доклад Share Публикувано 18 Март 2013 Всеки един сервиз знаят как да го излекуват мисля но аз не мога да ти дам съвет пред половин България Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bokouser Публикувано 18 Март 2013 Доклад Share Публикувано 18 Март 2013 Нита се вади с една голяма права отверка, внимателно. После го пъхаш обратно, обикновено влиза стегнато и така си остава. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamen.b Публикувано 18 Март 2013 Доклад Share Публикувано 18 Март 2013 Всеки един сервиз знаят как да го излекуват ... 1.Листов секач.2.Хартиено тиксо на два три 'ката' върху ръба на задния капак или задна врата-според зависи [ръба който 'очертава' мястото на номера имам в предвид],за да не се надере боята.3.Подпъхваш листовия секач зад 'стойката' на номера и с един приличен чук - нита на две.4.Сваляш номера,после стойката и си вършиш работа по крушките.5.Нов нит със същия размер от който вземаш само 'пирона'-нахлузваш го на 'КАТ'-аджийския нит и с нитачката си го хващаш само за самия номер.6.Като отсечеш 'оригиналния' нит,най вероятно другата половина ще падне в капака вътре.Малко силикон на дупчицата да не ти влиза вода в багажното отделение и си готов.За напред винаги ще си готов да сменяш крушки когато пожелаеш Написах го доста разхвърляно,ама вярвам че ще се справиш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chefk0 Публикувано 18 Март 2013 Доклад Share Публикувано 18 Март 2013 Колега аз го имах същия проблем сваляш пластмасовата кора на вратата и развиваш болтовете (мисля че бяха 4), които държат лайсната над номера Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 18 Март 2013 Доклад Share Публикувано 18 Март 2013 И това е добра идея ако не излезе плафона покрай номера ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lo_Ridah Публикувано 18 Март 2013 Доклад Share Публикувано 18 Март 2013 (Редактирано) Колега, плафона опира малко,но все пак като развиеш болтчетата се подава малко надолу.И с тънки клещи и малко внимание можеш да извадиш изгорялата крушка и да сложиш новата. При мен се получи, поне Редактирано 18 Март 2013 от Lo_Ridah Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitaka madafaka Публикувано 18 Март 2013 Доклад Share Публикувано 18 Март 2013 Гледай да не загубиш нита щото те чакат ОГРОМНИ ядове и не забравяй че нитовете са 10различни вида на номера ти е точно определен тва ти го казвам ако го загубиш и решиш да си смъкнеш друг Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Катила Публикувано 19 Март 2013 Автор Доклад Share Публикувано 19 Март 2013 Здравейте колеги забелязах че една от крушките на регистрационния номер е изгоряла и реших да я сменя но уви това нестана защото задния номер на колата закрива половината от плафоните и така те немогат да се извадят за да се смени крушката а номера неможе да се махне защото е захванат с голям нит на който има МВР печат.Някой сменял ли е тези крушки,някакви идеи?Благодаря колеги за съдействието,бяхте повече от изчерпателни в отговорите си,справих се с доста сила и псувни но го изкарах този плафон. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dimo69 Публикувано 20 Март 2013 Доклад Share Публикувано 20 Март 2013 Взимаш нещо остро и постепенно изрязваш (изчегъртваш буквално) пластмасоата простотия от номера в областта под плафона. След това развиваш плафона и с малко зор го вадиш. Необходимо е да отнемеш около 1см от ъгъла на пластмасата - не пречи и не личи в последствие. Малко циганска работа става, но няма друг начин. Поздрави :zustimm:/>/> Да,точно така става:zustimm:/> Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
STRSHR Публикувано 20 Март 2013 Доклад Share Публикувано 20 Март 2013 Колега, плафона опира малко,но все пак като развиеш болтчетата се подава малко надолу.И с тънки клещи и малко внимание можеш да извадиш изгорялата крушка и да сложиш новата. При мен се получи, поне :gruebel:/>И при мен стана по същия начин, плафона се смъкна точно колкото да успея да измъкна крушката с пинсета. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AsK Публикувано 15 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2015 Колега аз го имах същия проблем сваляш пластмасовата кора на вратата и развиваш болтовете (мисля че бяха 4), които държат лайсната над номера Лайстната, за която говориш, е тази, в която се намират плафоните и дръжките за отваряне на задната врата, нали? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chefk0 Публикувано 15 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2015 Да колега за нея говоря Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване