Jump to content

Осветление на регистрационния номер


Катила

Recommended Posts

Здравейте колеги забелязах че една от крушките на регистрационния номер е изгоряла и реших да я сменя но уви това нестана защото задния номер на колата закрива половината от плафоните и така те немогат да се извадят за да се смени крушката а номера неможе да се махне защото е захванат с голям нит на който има МВР печат.Някой сменял ли е тези крушки,някакви идеи?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще стане и без сваляне на номера, но ще ти трябва Г-образна отвертка "звезда" - само металното, подобно на имбус. Успееш ли да отвиеш винта с малко чалъм и натискане/дърпане излиза плафончето.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

8L ли ти е А тройката ?

Какви номера сваляте :blink: Аз си смених мойте и двете и номера не съм го бутнал даже...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще стане и без сваляне на номера, но ще ти трябва Г-образна отвертка "звезда" - само металното, подобно на имбус. Успееш ли да отвиеш винта с малко чалъм и натискане/дърпане излиза плафончето.

Болтчетата не са проблем отвивам ги,проблема е че плафона не слиза понадолу защото шибания номер са го занитили по-нагоре от нормалното му място,а да се рзхождам до кат за един нит няма да стане сигурно ще карам така с една изгоряла с-на.Благодаря на всички за отзива.А колата е A3 8L 99г.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Взимаш нещо остро и постепенно изрязваш (изчегъртваш буквално) пластмасоата простотия от номера в областта под плафона. След това развиваш плафона и с малко зор го вадиш. Необходимо е да отнемеш около 1см от ъгъла на пластмасата - не пречи и не личи в последствие. Малко циганска работа става, но няма друг начин. Поздрави :zustimm:/>

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нита се вади с една голяма права отверка, внимателно. После го пъхаш обратно, обикновено влиза стегнато и така си остава.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всеки един сервиз знаят как да го излекуват ...

:zustimm: 1.Листов секач.2.Хартиено тиксо на два три 'ката' върху ръба на задния капак или задна врата-според зависи [ръба който 'очертава' мястото на номера имам в предвид],за да не се надере боята.3.Подпъхваш листовия секач зад 'стойката' на номера и с един приличен чук - нита на две.4.Сваляш номера,после стойката и си вършиш работа по крушките.5.Нов нит със същия размер от който вземаш само 'пирона'-нахлузваш го на 'КАТ'-аджийския нит и с нитачката си го хващаш само за самия номер.6.Като отсечеш 'оригиналния' нит,най вероятно другата половина ще падне в капака вътре.Малко силикон на дупчицата да не ти влиза вода в багажното отделение и си готов.

За напред винаги ще си готов да сменяш крушки когато пожелаеш :zustimm:

Написах го доста разхвърляно,ама вярвам че ще се справиш :respekt::bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега аз го имах същия проблем сваляш пластмасовата кора на вратата и развиваш болтовете (мисля че бяха 4), които държат лайсната над номера

post-43004-0-57223000-1363633947_thumb.j

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, плафона опира малко,но все пак като развиеш болтчетата се подава малко надолу.И с тънки клещи и малко внимание можеш да извадиш изгорялата крушка и да сложиш новата. При мен се получи, поне :gruebel:

Редактирано от Lo_Ridah
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гледай да не загубиш нита щото те чакат ОГРОМНИ ядове и не забравяй че нитовете са 10различни вида на номера ти е точно определен тва ти го казвам ако го загубиш и решиш да си смъкнеш друг

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги забелязах че една от крушките на регистрационния номер е изгоряла и реших да я сменя но уви това нестана защото задния номер на колата закрива половината от плафоните и така те немогат да се извадят за да се смени крушката а номера неможе да се махне защото е захванат с голям нит на който има МВР печат.Някой сменял ли е тези крушки,някакви идеи?

Благодаря колеги за съдействието,бяхте повече от изчерпателни в отговорите си,справих се с доста сила и псувни но го изкарах този плафон.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Взимаш нещо остро и постепенно изрязваш (изчегъртваш буквално) пластмасоата простотия от номера в областта под плафона. След това развиваш плафона и с малко зор го вадиш. Необходимо е да отнемеш около 1см от ъгъла на пластмасата - не пречи и не личи в последствие. Малко циганска работа става, но няма друг начин. Поздрави :zustimm:/>/>

Да,точно така става:zustimm:/>

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, плафона опира малко,но все пак като развиеш болтчетата се подава малко надолу.И с тънки клещи и малко внимание можеш да извадиш изгорялата крушка и да сложиш новата. При мен се получи, поне :gruebel:/>

И при мен стана по същия начин, плафона се смъкна точно колкото да успея да измъкна крушката с пинсета. :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 year later...

Колега аз го имах същия проблем сваляш пластмасовата кора на вратата и развиваш болтовете (мисля че бяха 4), които държат лайсната над номера

 

Лайстната, за която говориш, е тази, в която се намират плафоните и дръжките за отваряне на задната врата, нали? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...