Jump to content

Мит ли е, че автоматичните ск. кутии на Ауди са проблемни/чупещи се


Wardog

Recommended Posts

  • Отговори 76
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Излагаш се, обслужването на мултитроник е 3500, като се разпреде веригата подмяната е 16 000 в официалния сервиз.

Смяната на маслото на типтроник е 700-800 лева. Ремонта на турбината и другите тънкана е 4000 лева.

На бензин смяна на маховик няма да видиш докато караш колата. Ако се преебат скоростите ремонта с нови зъбни, лагери кво беше е 500 лева части.

Същата е поддръжката, да.

Ако си обърнал внимание става дума за 6 цилиндрови бензини и типтроници..... с 500лв да ремонтираш кутия.....може, но с втора употреба части

....но както написа с 1.8 на предно не може качествено да счупиш нищо, най-малкото типтроник.

ПП още в първото изречение става дума за 2.8 или 3.0. 3.0 може да има на предно с мултитроник, но ще е някаква екзотика.....т.е. 90% от колите с автомат на 2.8/3.0 ще са типтроници.

Редактирано от robobug
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ПП още в първото изречение става дума за 2.8 или 3.0. 3.0 може да има на предно с мултитроник, но ще е някаква екзотика.....т.е. 90% от колите с автомат на 2.8/3.0 ще са типтроници.

Това някаква официална статистика ли е ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А ве ей тънкач ти като даваш официалния сервиз за пример що обикаляш моргите да си пазаруваш части. И мишо после да ги слага. Ясно е, че и за твоя кенеф е скъпо в официалния ама това е само щото е най скапания дизел.

Що храниш човека ве. Той нЕма вина, от москич се качва на 4ф 2,0ТДИ и е нормално да му се струва самолеД. А и цветен дисплей има. :hilezh:

п.п. Леле колко паднА нивото. Ся Скай ми се струва математик. :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз само да попитам, като върл антифен на колите с големи мотори а автомат, на 3.0 и 2.8 съединителя не е ли и той с демпфер ?

Аз пък си мисля, че са си просто чупливи кутиите и само си мислим, че всичко идва от ненавременно обслужване.Иначе съм върл фен на автоматиците, ама просто ако купувам автоматик нявГа ще е японски.А по темата мисля някъде бях срещал мнение на колегата Daks на който бяха подменяли автоматика гаранционно на Б8 на 40к.км.

Па земи си японски да разбереш как торковете са консуматив...Те ръчни скорости още не могат да правят, ти автомат... :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Който е карал оризарник, как знае :hilezh:

По темата, изключвайки мултитроника - другите кутии не са по-здрави или по-трошливи както се писа. Въпрос на поддръжка от предните собственици е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това някаква официална статистика ли е ?

това ли само можа да отговориш :hilezh:

Аз само да попитам, като върл антифен на колите с големи мотори а автомат, на 3.0 и 2.8 съединителя не е ли и той с демпфер ?

С демпфер маховик и както писах - 1970лв комплекта на ЛУК. С нерициклиран закс вероятно е поне 50% отгоре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С демпфер маховик и както писах - 1970лв комплекта на ЛУК. С нерициклиран закс вероятно е поне 50% отгоре.

Мдаа, т.е. няма голямо значение какво ще е стига да не е мулти.

Който е карал оризарник, как знае :hilezh:/>

:respekt: Колеги бяхме...true,true... :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така... ако правилно съм разбрал - А6 (С5) с бензинов двигател 2.8 и 3.0, quattro е с TipTronic. TipTronic-ът се слага и в други, много (на брой) реномирани марки автомобили и не е кой знае колко проблемен,а ако е поддържан както трябва е много вероятно да нямам проблеми с него. А ако имам има кой да го ремонтира и ремонтът (като цена) би бил като на ръчна ск. кутия!

Е... правилно ли съм разбрал? :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така... ако правилно съм разбрал - А6 (С5) с бензинов двигател 2.8 и 3.0, quattro е с TipTronic. TipTronic-ът се слага и в други, много (на брой) реномирани марки автомобили и не е кой знае колко проблемен,а ако е поддържан както трябва е много вероятно да нямам проблеми с него. А ако имам има кой да го ремонтира и ремонтът (като цена) би бил като на ръчна ск. кутия!

Е... правилно ли съм разбрал? :)/>

Да правилно, при това смяна масло и филтър е около 250лв. при нормален майстор не е нужно да се набиваш в официален сервиз примерно :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така... ако правилно съм разбрал - А6 (С5) с бензинов двигател 2.8 и 3.0, quattro е с TipTronic. TipTronic-ът се слага и в други, много (на брой) реномирани марки автомобили и не е кой знае колко проблемен,а ако е поддържан както трябва е много вероятно да нямам проблеми с него. А ако имам има кой да го ремонтира и ремонтът (като цена) би бил като на ръчна ск. кутия!

Е... правилно ли съм разбрал? smile.gif

Не, ама най добре си купи да се увериш сам. Даже е по евтинко от ръчките.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Па земи си японски да разбереш как торковете са консуматив...Те ръчни скорости още не могат да правят, ти автомат... :hilezh:/>

Ти пък за пример Митцубулшит ли сложи на тезгяха....

Де що кутия съм тествал на Aisin на японска кола работи като часовник при положение че сите бяха с поне по половин литър масло под минимума на щеката.

На фона на смотаните кутии на Б3-Б4 японците са далееееч напред. Що при Емо докато имаше рядко Б4 автомат първото нещо което се продаваше на мига беше кутиата цялата.

За по-новите кутии ми искат си поддръжка като на всеки друг агрегат. И понеше все пак говорим за по-съвременни коли е ясно че агрегата не е направен да надживее колата. И въпреки това май наистина като изключим мултитрошляка, другите кутии които отиват на капитален ремонт са зверски занемарени или доста некадърно карани (зорлем счупени).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти пък за пример Митцубулшит ли сложи на тезгяха...

Не само, вземи Нисан, Мазда и разни други има, и то при къде по-съвременни автомобили от В4.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така... ако правилно съм разбрал - А6 (С5) с бензинов двигател 2.8 и 3.0, quattro е с TipTronic. TipTronic-ът се слага и в други, много (на брой) реномирани марки автомобили и не е кой знае колко проблемен,а ако е поддържан както трябва е много вероятно да нямам проблеми с него. А ако имам има кой да го ремонтира и ремонтът (като цена) би бил като на ръчна ск. кутия!

Е... правилно ли съм разбрал? :)/>

Не, не си разбрал (съвсем) правилно. Като обслужване типтроника не е по-скъп от ръчна кутия, дори при определени обстоятелства е по-евтин. Но ако се счупи е в пъти по-скъп за ремонт. Ръчна кутия като правило не се ремонтира (освен най-леки ремонти - смяна на семеринг(и), синхронизатори и лагери на валовете) - втора употреба е 200-500лв - зависи с колко и какви предавки е.

Консумативите за 5 степенния типтроник (масло, филтър и гарнитура) са около 150лв. Добре е да се сменят на около 60к км.

Турбината е 700лв (нова, от ЗФ, с връщане на старата - офертата е от варненска фирма). За смяната и не се отваря кутията. Има и компютър, който може да се наводни, ако влиза вода в купето....иска изправна електроника на мотора......общо взето автоматът е по критичен към мърляво отношение към колата. 2.8/3.0 нямат голям въртящ момент на ниски обороти (нямат турбина) и товарят в пъти по-малко кутията от примерно 2.5ТДИ. Като цяло е много по-сложно устройство, което е и много по-склонно към разваляне....но основния проблем е немарливо отношение.

Не може да пали с бутане, не може да се тегли, харчи повече, спъва колата.....не е само мед и рози...но комфортът, който дава е незаменим в градски условия....а някой хора предпочитат автоматици и за офроуд.

ПП В тунинг форума има тема на маднес - с клип за чипнат 2.5ТДИ олроуд с типтроник 5hp19 - колата е близо 200кс и над 400нм при тегло от близо 2 тона и куатро.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, не си разбрал (съвсем) правилно. Като обслужване типтроника не е по-скъп от ръчна кутия, дори при определени обстоятелства е по-евтин. Но ако се счупи е в пъти по-скъп за ремонт. Ръчна кутия като правило не се ремонтира (освен най-леки ремонти - смяна на семеринг(и), синхронизатори и лагери на валовете) - втора употреба е 200-500лв - зависи с колко и какви предавки е.

Консумативите за 5 степенния типтроник (масло, филтър и гарнитура) са около 150лв. Добре е да се сменят на около 60к км.

Турбината е 700лв (нова, от ЗФ, с връщане на старата - офертата е от варненска фирма). За смяната и не се отваря кутията. Има и компютър, който може да се наводни, ако влиза вода в купето....

Е не се стърпях вече, ти автоматична кутия ремонтирал ли си някога ?

Тия ремонти таквиз евтинки кой ти ги разправя ?

По твой сметки колкото мога да ги събера аз излиза 700 лв.турбина 150 обслужване и да кажем 200 лв. качване сваляне :stupid:

Е па не става така братко ,ако беше само това хората нямаше да се плашат толкоз от автоматите и като ти изпатка кутията ще се надупиш за една събота и неделя и ще свалиш кутията ще туриш турбината маслото и пак газ :rotcol:

По принцип кутиите 5hp19 като започнат да сдават багажа ,чат пат приритват и скоро изтича маслото и започва филма , сваля се кутията турбината е задължителна тогава ми казаха 900 лв. и то не ЗФ ,маслена помпа също задължително 300 лв. не знам каква беше ,семерингите те са 20 лв. и вътре зависи какви са последствията от карането така някой път се запалват пакетите , или пък "мозъка" да измислил нещо и т.н Просто 1500 лв. е минимума с ремонт от приятел или сам от там нагоре вече е без ограничение цифрата .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изля ли си душата? Сега кротко прочети какво съм писал.

В темата не става дума за душегуби на незнайни километри, а за конкретни мотори с автоматична кутия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изля ли си душата? Сега кротко прочети какво съм писал.

В темата не става дума за душегуби на незнайни километри, а за конкретни мотори с автоматична кутия.

Е та ти се беше развихрил да ремонтираш сега темата съм бил сменил ...........

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не само, вземи Нисан, Мазда и разни други има, и то при къде по-съвременни автомобили от В4.

Я разкажи за Маздите защото аз имам интерес към малките (323-ка) такива които са с кутии на Jatco и доколкото знам не са лоши но и не съм имал сериозен допир.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е та ти се беше развихрил да ремонтираш сега темата съм бил сменил ...........

Пак не четеш и си мислиш и говориш само за твоя душегуб и твоя майстор. Нищо не съм развихрил - досега съм сменил само един дебитомер (а съм имал или имам 3бр. 5хп19 и един 4хп18)

Всичките ми коли са били с турбини и чип (едната даже е и с по-голяма турбина).....та темата не е какъв душегуб си купил, а дали по принцип са здрави кутиите - да здрави са и са ремонтнопригодни. Та от твоята камбанария може всички аудита да са боклуци, с боклучиви кутии, а от моята това са едни хубави автомобили.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Консумативите за 5 степенния типтроник (масло, филтър и гарнитура) са около 150лв. Добре е да се сменят на около 60к км.

zustimm.gif а може и по малко да излезе защото рядко се изтича повече от 4л масло!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

zustimm.gif а може и по малко да излезе защото рядко се изтича повече от 4л масло!

По тоя начин само сте доляли. Нищо не сте сменили. И цените може да са такива само с 1000 отстъпки или смотано масло.

Не, не си разбрал (съвсем) правилно. Като обслужване типтроника не е по-скъп от ръчна кутия, дори при определени обстоятелства е по-евтин. Но ако се счупи е в пъти по-скъп за ремонт. Ръчна кутия като правило не се ремонтира (освен най-леки ремонти - смяна на семеринг(и), синхронизатори и лагери на валовете) - втора употреба е 200-500лв - зависи с колко и какви предавки е.

Консумативите за 5 степенния типтроник (масло, филтър и гарнитура) са около 150лв. Добре е да се сменят на около 60к км.

Турбината е 700лв (нова, от ЗФ, с връщане на старата - офертата е от варненска фирма). За смяната и не се отваря кутията. Има и компютър, който може да се наводни, ако влиза вода в купето....иска изправна електроника на мотора......общо взето автоматът е по критичен към мърляво отношение към колата. 2.8/3.0 нямат голям въртящ момент на ниски обороти (нямат турбина) и товарят в пъти по-малко кутията от примерно 2.5ТДИ. Като цяло е много по-сложно устройство, което е и много по-склонно към разваляне....но основния проблем е немарливо отношение.

Не може да пали с бутане, не може да се тегли, харчи повече, спъва колата.....не е само мед и рози...но комфортът, който дава е незаменим в градски условия....а някой хора предпочитат автоматици и за офроуд.

ПП В тунинг форума има тема на маднес - с клип за чипнат 2.5ТДИ олроуд с типтроник 5hp19 - колата е близо 200кс и над 400нм при тегло от близо 2 тона и куатро.

Да ве пак темата за вицовете. Nmm преди година някъде прави тоя автомат, общо 4000 даде за ремонтите по кутията. Беше пуснал и тема ако ми остане време ще я потърся. Въобще глупостите на кило ги плещиш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...