Jump to content

Не мога преценя - А3 или А4 да си купя


Recommended Posts

Здравейте колеги не мога да преценя кои от двата модела Ауди да си взема.Става въпрос за А3 2.0 TDI 140к.с 4-ти врати 2006г. или А4 2.0 TDI 140к.с седан 2006г. Дай те мнения коя от двете да избера и двете много ми харесват и не мога преценя кажете ми вашите впечатления от двете коли ще съм благодарен за всяко едно мнение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей сега Митсубишито ще влезе и ще ти каже, как пасат е твоята кола :hilezh:

По темата от мен имаш 1+ за А4 :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако сега караш А6 макар и по-стара, според мен ще се чувстваш по-добре в А4 :respekt:

Но и А3 Sportback са много красиви коли отвън и от вътре :gruebel:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега каквото ти допада повече и ти е на сърцето това си вземи :zustimm:

Лично аз предпочитам А4, но не мисля, че нащо мнение е по - важно от твоето. Все пак си взимаш колата за теб не за някой от нас :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако си семеен с потенциал за потомство или вече с такова А4, ако си млад и свободен Sportback-а. А4-то е по- улегналата кола от двете, имиджът й е друг, за разлика от Sportback-a, който е по- атрактивен, от където и да го погледнеш. А3-то, особено 4-врато ще се обезцени доста по- слабо от А4, еквивалента година, това от личен опит. В краен случай чоп :hilezh:/>/>/> или вземи по- запазената кола и двата варианта, като запазени екземпляри са си цифра, дори и употребявани, така че успех !

p.p. Имам двете и определно Sportback-ът ми е любимеца- просто кола с дух, въпреки комфорта на А4-ката с quattro.

Редактирано от Holz_8885
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

А да ви питам като здравина на мотора 2.0 TDI а и 140 к.с за А4 няма ли да е малко тромаво а и взех да се замислям за А4 комби нещо ми се струват по красиво от седановото.А и да имам 2 деца едното на 11 а др. на 6

Редактирано от daniani
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо, колегата пита А4 или А3, а тук го налазиха с ...А6 :hilezh:/>

А3 или А4, зависи какво търсиш от колата.

А3 е с по- малко пространство, по- младежки ориентирана ( дамски :hilezh:/>), по- лека, по- маневрена, по- пъргава.... това от А4, но... А4 предоставя златната среда откъм комфорт, протранство, "вървене" и маневреност. А6 е друг тип кола, по- мудна при едни и същи двигатели с останалите две, по- малко маневренеа (заради габаритите и теглото си).

Тройката е одеална за градски условия, четворката е ок и в градски и извън...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ауди А3 с 2.0 TDI мотора е напречно разположен, може да си позволиш да гледаш автоматик коли, защото там е DSG кутията. А4 2.0 TDI е с надлъжен мотор и там кутията е мултитроник, вярно яко вози, обаче не е от най-надеждните, да не кажа изобщо не е надеждна. С 100% сигурност мога да твърдя, че возията на А4-ка е далеч по приятна от тази на А3-ката, просто при тройката окачването е доста стегнато и си друса, особено, ако е със 17-ки 225/45/17. Мога със сигурност да твърдя, че окачването на А3-ката е по евтино за поддръжка от това на А4-ката. Принципно щом си с две деца колата трябва да е А4-ка Авант, но сега ако намериш и по- хубава А3-ка преди това нищо не ти пречи да вземеш и А3-ка.

Но лично за мен А4-ката ще ти свърши най-добра работа.

И при двата вида разположение на моторите 2.0 TDI съществува вероятност за спукана цилиндрова глава. И при двата мотора има проблеми с ЕГР-а,най - често се сменя с нов, но не е нещо супер скъпо. И при двата автомобила А3 и А4 се срещат версии с дюзи на Сименс най-лесно се познават по това, че са 170 к.с., тези дюзи вече подлежат дори и акция по подмяната им в Порше. Може да имаш проблеми с турбо и маховик, но всичко опира до късмет. При А4-ка съществува и проблем с баланс шафт модул, който върти маслената помпа - той, ако не се хване на време може да оплеска пейзажа на мотора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо всяка тема от два конкретни модела отива към трети, та дори и друга марка???

Колегата е избрал и решил, не преценявайте вместо него нещо друго.

Като за вас са по-добре тези трети модели и автомобили от други марки, си ги закупувайте и си правете регистрация в другия форум.

Според мен по-читавата, тази с с-лайн пакет или с повече екстри.zustimm.gif

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колегата пита за а3 или а4 вие го набихте на а6,явно иска едина от тия 2 модела е моо да му харесва и с8 ама кеша е важен, :hilezh: :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бягай далече от 2.0тди 140 коня, или 170. В доста дълбок проблем можеш да се вкараш, на стойност комай колкото цялата кола! 1.9, 3.0тди или бензин.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бягай далече от 2.0тди 140 коня, или 170. В доста дълбок проблем можеш да се вкараш, на стойност комай колкото цялата кола! 1.9, 3.0тди или бензин.

И кой е този проблем?

Мицубиши, и тоз колега си решил да откажеш да си купи А3 или А4.

За по-добре пиши на тез скапани хинжинери от ауди да спрат да ги произвеждат. Бахти тесните кенефи са тея аудита, друго си е астрата:lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бягай далече от 2.0тди 140 коня, или 170. В доста дълбок проблем можеш да се вкараш, на стойност комай колкото цялата кола! 1.9, 3.0тди или бензин.

Това са пълни глупости. Нито комай цялата кола, нито комай половината кола, ако говориш с цени в Англия ще се съглася. Тука (визирам България) с левите волани ремонтите им са по евтини. А и от къде на къде си мислиш, че 3.0 TDI мотора е по евтин и не може да го вкара в доста по - сериозни финансови разходи???

Редактирано от audiceco
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мицубиши, и тоз колега си решил да откажеш да си купи А3 или А4. За по-добре пиши на тез скапани хинжинери от ауди да спрат да ги произвеждат. Бахти тесните кенефи са тея аудита, друго си е астрата:lol:/>

Не знам защо си останал с такова впечатление, но ни най-малко искам някого да отказвам .С две ръце съм за А3 , ако може да си позволи А6 още по-добре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Останах с такова впечатление от твоите постове тук и в други теми (погледни 2,3 и 4 пост в тази тема). Авторите питат едно, а ти А6 та А6 и пасат та пасат, ама ако имаш въжмоност, ама ако това , ама ако.... И в предишната тема ти казаха, ако имаш мнение за конкретните модели пиши и си кажи мнението. Не вкарвай 6ци, сетри,пасатори... ако искаш да помогнеш де.

по темата:

Още един път А4 2.0 тди 140, 170к.с ИКОНОМИЧНА И ПЪРГАВА за модела :hilezh: може и бензин :stupid:

Редактирано от maximoff
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

бе тва а4 кола ли е бе.. :gruebel: тука повечето обичаме да си се мъчим с тия А4-ки

освен тва.. комбито нема место за багаж децата требе да се возят в ремаркето отзад :hilezh: жената също

виж пич.. добре си се ориентирал.. харесвай си нещо води го на преглед преди да го кешиш и си ти..

ми крайна сметка всяка кола си има кусури който не можеш да предвидиш и са си в реда на нещата...

некой чул че на баджанак му аудито било трошливо..и всичките са под един знаменател..

съвета ми е огледай после прегледай /в сервиз/ и при правилно обслужване и сменяне на комсумативи не мисля че ще имаш проблеми

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ауди А3 с 2.0 TDI мотора е напречно разположен, може да си позволиш да гледаш автоматик коли, защото там е DSG кутията. А4 2.0 TDI е с надлъжен мотор и там кутията е мултитроник, вярно яко вози, обаче не е от най-надеждните, да не кажа изобщо не е надеждна. С 100% сигурност мога да твърдя, че возията на А4-ка е далеч по приятна от тази на А3-ката, просто при тройката окачването е доста стегнато и си друса, особено, ако е със 17-ки 225/45/17. Мога със сигурност да твърдя, че окачването на А3-ката е по евтино за поддръжка от това на А4-ката. Принципно щом си с две деца колата трябва да е А4-ка Авант, но сега ако намериш и по- хубава А3-ка преди това нищо не ти пречи да вземеш и А3-ка.

Но лично за мен А4-ката ще ти свърши най-добра работа.

И при двата вида разположение на моторите 2.0 TDI съществува вероятност за спукана цилиндрова глава. И при двата мотора има проблеми с ЕГР-а,най - често се сменя с нов, но не е нещо супер скъпо. И при двата автомобила А3 и А4 се срещат версии с дюзи на Сименс най-лесно се познават по това, че са 170 к.с., тези дюзи вече подлежат дори и акция по подмяната им в Порше. Може да имаш проблеми с турбо и маховик, но всичко опира до късмет. При А4-ка съществува и проблем с баланс шафт модул, който върти маслената помпа - той, ако не се хване на време може да оплеска пейзажа на мотора.

Абсолютно споделям неговото мнение. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Останах с такова впечатление от твоите постове тук и в други теми (погледни 2,3 и 4 пост в тази тема). Авторите питат едно, а ти А6 та А6 и пасат та пасат, ама ако имаш въжмоност, ама ако това , ама ако.... И в предишната тема ти казаха, ако имаш мнение за конкретните модели пиши и си кажи мнението. Не вкарвай 6ци, сетри,пасатори... ако искаш да помогнеш де.

по темата:

Още един път А4 2.0 тди 140, 170к.с ИКОНОМИЧНА И ПЪРГАВА за модела :hilezh:/>/> може и бензин :stupid:/>/>

Колегата много правилно добавя към подобен избор (а3 или а4) и А6/Пасат. Ще се опитам да обясня на автора на темата логиката (не на теб, ти си направил избора си и не искаш да чуеш за друго).

А3 и А4 са различен клас коли. С различно предназначение. С различни двигатели, скоростни кутии и задвижвания. Има препокриване само при 4-цилиндровите мотори. С различно окачване и различна поддръжка. Това от една страна.

От друга страна - А6 е много сходна на А4 кола - използват се еднакви двигатели, еднакви кутии, еднакво задвижване, еднакво окачване, еднакви спирачки и джанти (при А3 8п джантите вече са 5по112, но изнасяне е различно)..... Т.е. А4 и А6 със сходно оборудване имат ЕДНАКВА поддръжка. Но А6 е с по-голям вътрешен обем, най-вече на задната седалка (при А4 със столчета отзад децата трябва да си качат краката на прдната седалка). И двете коли са еднакво неманеврени.....но едната осигурява по-висок комфорт на пътуване при еднаква цена на старо.

Някой писа, че А6 била по-тромава - не, А4 и А6 са еднакво тромави. Динамичният автомобил е А3 - с напречен двигател, по-късо междуосие и по-нисък център на тежеста. С "по-къса" предница и (обикновено) с по-малък радиус на завой. По-лесен за паркиране, с леко по-нисък разход....

Ще отговоря и на подмятания за А8 - А8 е съвсем друг клас - лимузина, с друго предназначение, друго обслужване, други разходи за притежание.......

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...