Jump to content

Картерна вентилация


Lifelife

Recommended Posts

Здравейте колеги,

Карам А4 1,8Т 96г АЕВ мотор. Искам да премахна напълно картерната вентилация. От прочетеното във форума разбрах, че се затапва входа към дебитомера и този на всмукателния колектор. Въпросът ми е как да премахна абсолютно всичко ( металната тръба и прилежащите тръбички ), къде се затапва и къде се слага филтър да изпуска в атмосферата. Ако някой колега е правил процедурата ще помоля за снимки.

Благодаря предварително

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти си отговорил сам на въпросите. Затапваш дупката към дебитомера и колектора и пускаш един маркуч от картера до калника или скоростите, некъде долу и забравяш за случая.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз лично металната тръба към дебитомера съм я оставил защото може да ми потрябва за нещо - още не знам точно за какво, но си мисля, че ще и намеря някакво приложение по мотора :hilezh:.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма ли някой майстор дето да го прави това. Да си каже цената за услугата и да ни започва всички на конвейр с тези модели двитагели !!!!!!! :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

теста се прави на запален мотор. Развиваш капачката за маслото и тя тябва да почне да вибрира а като подадеш газ да я засмуче и направи вакум.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси .... Ще разгледам по обстойно и ще преценя.

Работи перфектно, но колата търпи известни модификации откъм перформанс и вентилацията остава излишна.

Открит съм към идеи кое как :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето тук съм описал как се маха, има и снимки. Много лесно става: ЦЪК.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги имам следният въпрос

Така за премахване изцяло на картерната вентилация е ясно - затапва се дупката към дебитомера и колектора и се пуска един маркуч от картера до калника или скоростите.

А какво ще стане ако се махне само въпросния клапан - 11072010032

Като следователно се затапи страната към маркуча излизащ от въздушния филтър а страната от към гуменото парче се остави свободна ? :gruebel:

Някакъв ефект или по скоро проблеми ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А какво ще стане ако затапим и двете. :stupid: Да я няма тази картерна вентилация

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

А какво ще стане ако се махне само въпросния клапан ...

Не си прави експерименти с картерната вентилация - после много рев ще падне ;). Или я откачаш цялата или не я пипаш - средно положение няма.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какви проблеми визираш колега от махането на този клапан само ,след като се запуши отвора на тръбата за въздух от към въздушния филтър ( то до колкото аз знам при подаване на газ се образува вакум който затваря клапана за да не влизат маслени пари във въздуховода ) и тръбата от др страна на клапана остане отворена ( все едно клапана е отворен и си минават нормално парите в системата - просто в случая не влизат в системата ) :steinigung:/> :gruebel:/>

Става въпрос за А4 Б5 АЕБ ако има някакво значение

Редактирано от redman_kn
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кой клапан визираш - PCV ли?

Какви проблеми визираш колега от махането на този клапан само ...

Проблема е, че долу, където картерната вентилация влиза в блока има 2-ри клапан, който е свързан към вакума на всмукателните колектори. Та заради този клапан ще почне да засмуква неотчетен въздух двигателя след дроселовата клапа. Когато долния и горния клапан работят коректно налягането се уравновесява през дебитомера и през всмукателните колектори - т.е. няма неотчетен въздух защото реално горния клапан е свързан в гофрирания маркуч преди дебитомера. Не знам дали можах да го обясня както трябва :gruebel:. Затова не може "половинчато" да се маха картерната вентилация.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

В крайна смета при АЕБ как се процедира? Доколкото разбрах:

1-Маха се ПВЦ клапана , който влиза в гофрирания маркуч към дебитомера.

2-Затапва се входа на колекторите ./който маркуч слиза при разклонението към втория клапан и металната тръба отвеждаща до ПВЦ клапана/

 

3- Какво правим с долния клапан? - Махаме ли го ? ако го махаме , хващаме направо нов маркуч преди разклонението, и така да отпадна направо и металната тръба?

 

Неможе ли всичко да се махне, и хване нов маркуч направо от пласмасовата кривка , където излиза от блока?Съответно се затапва гофрирания маркуч при дебитомера, и входа към колекторите.

Редактирано от reaktiven
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти погледна в тази тема, която е със снимките, кой е твоят вариант: ЦЪК ?

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега какво го умуваш. Имаш да затапиш 2 дупки и да пуснеш един маркуч от металната тръба някъде назад отдолу под колата. Това е. Накрая му до колкото знам можеш да сложиш кеч кен за да не отиват маслените пари във въздуха.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не искам да ползвам металната тръба въобще.Няма смисъл да се затапва към малкия клапан, а направо да се махне, към колекторите естественно се затапва.Хващам си маркуча направо след пластмасовата кривка на блока.Закакво да стоят останалите щуротии, като не се ползват?

Редактирано от VBI
Цитиране на предходен пост!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

я и аз да се разпиша с този проблем (ако не и друг) - като несръчно IT кажете майстор извършващ процедурата и какво трябва да се вземе за да се извърши ? :) - btw всяка Софийска помощ е добре дошла.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Другата седмица може да те уредиме с махната картерна вентилация ако искаш на цената на една бира :)

Sent from my Nexus S using Tapatalk 2

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

когато кажеш драсни на ЛС 1-2 дни по рано - и 2 бири ще са ако искаш аз не пия че ставам друг човек после :)

Редактирано от arhimed
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята вече е премахната напълно, метална тръба, ПВЦ клапан, малък клапан, всичко след кривката на блока.Оттам хванах направо маркуч ,извадих го  зад скоростите, чак до половината кола. При мен не се осеща лоша миризма, маркуча леко пропушва /по скоро пара излиза/. Може би си внушавам, но колата е по тиха в момента, имаше някъде пост на колега който твърди същото.

Нямаше кой знае какви мизерии по тръбите нито запушвания, явно наскоро преди да е купя са подменяни клапаните , защото и те бяха доста чисти.

Промяна на работата на двигателя не осещам, работи както обикновенно, с исключение както казах, като че ли една идея -по тих.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Долния , стоящ на тройника отстрани на блока.Намира се вътре в маркуча, който отива в смукателния колектор.

 

http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=140936

 Ето тук колегата VBI го е обеснил много добре.

Редактирано от reaktiven
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...