Lifelife Публикувано 25 Март 2013 Доклад Share Публикувано 25 Март 2013 Здравейте колеги,Карам А4 1,8Т 96г АЕВ мотор. Искам да премахна напълно картерната вентилация. От прочетеното във форума разбрах, че се затапва входа към дебитомера и този на всмукателния колектор. Въпросът ми е как да премахна абсолютно всичко ( металната тръба и прилежащите тръбички ), къде се затапва и къде се слага филтър да изпуска в атмосферата. Ако някой колега е правил процедурата ще помоля за снимки.Благодаря предварително Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 25 Март 2013 Доклад Share Публикувано 25 Март 2013 Ти си отговорил сам на въпросите. Затапваш дупката към дебитомера и колектора и пускаш един маркуч от картера до калника или скоростите, некъде долу и забравяш за случая. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 25 Март 2013 Доклад Share Публикувано 25 Март 2013 Аз лично металната тръба към дебитомера съм я оставил защото може да ми потрябва за нещо - още не знам точно за какво, но си мисля, че ще и намеря някакво приложение по мотора . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vuroni Публикувано 25 Март 2013 Доклад Share Публикувано 25 Март 2013 Няма ли някой майстор дето да го прави това. Да си каже цената за услугата и да ни започва всички на конвейр с тези модели двитагели !!!!!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 25 Март 2013 Доклад Share Публикувано 25 Март 2013 А не работи ли, че трябва да се маха? Какъв беше теста с капачката точно, наскоро в някоя тема го пишеше? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladyp Публикувано 25 Март 2013 Доклад Share Публикувано 25 Март 2013 теста се прави на запален мотор. Развиваш капачката за маслото и тя тябва да почне да вибрира а като подадеш газ да я засмуче и направи вакум. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lifelife Публикувано 25 Март 2013 Автор Доклад Share Публикувано 25 Март 2013 Мерси .... Ще разгледам по обстойно и ще преценя.Работи перфектно, но колата търпи известни модификации откъм перформанс и вентилацията остава излишна.Открит съм към идеи кое как Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 26 Март 2013 Доклад Share Публикувано 26 Март 2013 Ето тук съм описал как се маха, има и снимки. Много лесно става: ЦЪК. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
redman_kn Публикувано 30 Март 2013 Доклад Share Публикувано 30 Март 2013 Колеги имам следният въпросТака за премахване изцяло на картерната вентилация е ясно - затапва се дупката към дебитомера и колектора и се пуска един маркуч от картера до калника или скоростите. А какво ще стане ако се махне само въпросния клапан - Като следователно се затапи страната към маркуча излизащ от въздушния филтър а страната от към гуменото парче се остави свободна ? Някакъв ефект или по скоро проблеми ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
maximoff Публикувано 30 Март 2013 Доклад Share Публикувано 30 Март 2013 А какво ще стане ако затапим и двете. Да я няма тази картерна вентилация Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 30 Март 2013 Доклад Share Публикувано 30 Март 2013 (Редактирано) ...А какво ще стане ако се махне само въпросния клапан ...Не си прави експерименти с картерната вентилация - после много рев ще падне . Или я откачаш цялата или не я пипаш - средно положение няма. Редактирано 30 Март 2013 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
redman_kn Публикувано 30 Март 2013 Доклад Share Публикувано 30 Март 2013 (Редактирано) Какви проблеми визираш колега от махането на този клапан само ,след като се запуши отвора на тръбата за въздух от към въздушния филтър ( то до колкото аз знам при подаване на газ се образува вакум който затваря клапана за да не влизат маслени пари във въздуховода ) и тръбата от др страна на клапана остане отворена ( все едно клапана е отворен и си минават нормално парите в системата - просто в случая не влизат в системата ) :steinigung:/> :gruebel:/>Става въпрос за А4 Б5 АЕБ ако има някакво значение Редактирано 30 Март 2013 от redman_kn Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vas4e Публикувано 31 Март 2013 Доклад Share Публикувано 31 Март 2013 Колеги, ако се прецака тоя клапан на маркуча преди турбото за картерната вентилация, какви са симптомите? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 31 Март 2013 Доклад Share Публикувано 31 Март 2013 (Редактирано) Кой клапан визираш - PCV ли?Какви проблеми визираш колега от махането на този клапан само ...Проблема е, че долу, където картерната вентилация влиза в блока има 2-ри клапан, който е свързан към вакума на всмукателните колектори. Та заради този клапан ще почне да засмуква неотчетен въздух двигателя след дроселовата клапа. Когато долния и горния клапан работят коректно налягането се уравновесява през дебитомера и през всмукателните колектори - т.е. няма неотчетен въздух защото реално горния клапан е свързан в гофрирания маркуч преди дебитомера. Не знам дали можах да го обясня както трябва . Затова не може "половинчато" да се маха картерната вентилация. Редактирано 31 Март 2013 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
reaktiven Публикувано 21 Май 2013 Доклад Share Публикувано 21 Май 2013 (Редактирано) В крайна смета при АЕБ как се процедира? Доколкото разбрах:1-Маха се ПВЦ клапана , който влиза в гофрирания маркуч към дебитомера.2-Затапва се входа на колекторите ./който маркуч слиза при разклонението към втория клапан и металната тръба отвеждаща до ПВЦ клапана/ 3- Какво правим с долния клапан? - Махаме ли го ? ако го махаме , хващаме направо нов маркуч преди разклонението, и така да отпадна направо и металната тръба? Неможе ли всичко да се махне, и хване нов маркуч направо от пласмасовата кривка , където излиза от блока?Съответно се затапва гофрирания маркуч при дебитомера, и входа към колекторите. Редактирано 21 Май 2013 от reaktiven Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 22 Май 2013 Доклад Share Публикувано 22 Май 2013 (Редактирано) Ти погледна в тази тема, която е със снимките, кой е твоят вариант: ЦЪК ? Редактирано 22 Май 2013 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 22 Май 2013 Доклад Share Публикувано 22 Май 2013 Колега какво го умуваш. Имаш да затапиш 2 дупки и да пуснеш един маркуч от металната тръба някъде назад отдолу под колата. Това е. Накрая му до колкото знам можеш да сложиш кеч кен за да не отиват маслените пари във въздуха. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
reaktiven Публикувано 23 Май 2013 Доклад Share Публикувано 23 Май 2013 (Редактирано) Не искам да ползвам металната тръба въобще.Няма смисъл да се затапва към малкия клапан, а направо да се махне, към колекторите естественно се затапва.Хващам си маркуча направо след пластмасовата кривка на блока.Закакво да стоят останалите щуротии, като не се ползват? Редактирано 23 Май 2013 от VBI Цитиране на предходен пост! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 23 Май 2013 Доклад Share Публикувано 23 Май 2013 Аз също мисля да разкарам металната тръба, то само тя остава излишна, ти за кое друго говориш? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
arhimed Публикувано 23 Май 2013 Доклад Share Публикувано 23 Май 2013 я и аз да се разпиша с този проблем (ако не и друг) - като несръчно IT кажете майстор извършващ процедурата и какво трябва да се вземе за да се извърши ? - btw всяка Софийска помощ е добре дошла. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 24 Май 2013 Доклад Share Публикувано 24 Май 2013 Другата седмица може да те уредиме с махната картерна вентилация ако искаш на цената на една бира Sent from my Nexus S using Tapatalk 2 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
arhimed Публикувано 25 Май 2013 Доклад Share Публикувано 25 Май 2013 (Редактирано) когато кажеш драсни на ЛС 1-2 дни по рано - и 2 бири ще са ако искаш аз не пия че ставам друг човек после Редактирано 25 Май 2013 от arhimed Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
reaktiven Публикувано 25 Май 2013 Доклад Share Публикувано 25 Май 2013 Моята вече е премахната напълно, метална тръба, ПВЦ клапан, малък клапан, всичко след кривката на блока.Оттам хванах направо маркуч ,извадих го зад скоростите, чак до половината кола. При мен не се осеща лоша миризма, маркуча леко пропушва /по скоро пара излиза/. Може би си внушавам, но колата е по тиха в момента, имаше някъде пост на колега който твърди същото.Нямаше кой знае какви мизерии по тръбите нито запушвания, явно наскоро преди да е купя са подменяни клапаните , защото и те бяха доста чисти.Промяна на работата на двигателя не осещам, работи както обикновенно, с исключение както казах, като че ли една идея -по тих. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 26 Май 2013 Доклад Share Публикувано 26 Май 2013 Кой малък клапан колега? Sent from my Nexus S using Tapatalk 2 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
reaktiven Публикувано 26 Май 2013 Доклад Share Публикувано 26 Май 2013 (Редактирано) Долния , стоящ на тройника отстрани на блока.Намира се вътре в маркуча, който отива в смукателния колектор. http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=140936 Ето тук колегата VBI го е обеснил много добре. Редактирано 26 Май 2013 от reaktiven Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване